22 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Bose QuietComfort 35 II Over Ear Koptelefoon

Bose QuietComfort 35 II Koptelefoon

Mensen die absoluut niet willen bezuinigen op een koptelefoon, dienen niet verder te kijken dan de Bose QuietComfort 35 II.

**** op What HiFi!

Specificaties

Merk: Bose
Type: QuietComfort 35 II Over Ear Koptelefoon
Garantie: 2 jaar

• Werkt met Bose Augmented Reality
  • Drie niveaus noise cancelling
  • Ingebouwde Google Assistent, Siri geschikt

INFO

De beschikbaarheid en functionaliteit van Bose AR varieert. Bose AR-apps zijn momenteel alleen beschikbaar voor iPhone- en iPad-gebruikers. Apps voor Android-apparaten zijn in ontwikkeling.

Afmeting/gewicht zonder kabel

• Hoofdtelefoon: 18 (H) x 17 (B) x 8,1 (D) cm
  • Audiokabel: 120 cm
  • USB-kabel: 30,5 cm
  • Gewicht:  0,24 kg

Dit ontvang je

• QC35 wireless II koptelefoon
  • USB-oplaadkabel
  • Audiokabel
  • Draagetui
22 maart 2019 om 00:02
Admin iBOOD Admin

We snappen de teleurstelling maar al te goed. Zo’n monsterdeal op onze site, en dan grijp je net mis! We willen niet zeggen “You snooze, you lose” - Oh, daar zeiden we het toch- maar we hebben 500 van deze koptelefoons op onze site gehad sinds 12 uur vannacht. Voor minder zouden we het ook niet doen, hoor. Wij moeten onszelf ook draaiende houden! Op bijgaande foto zijn de pareltjes te zien in ons warehouse, klaar om naar de 500 gelukkige eigenaars te gaan. Met zo’n mooi product voor zo’n lage prijs, kan het nou eenmaal snel gaan. En dat is eigenlijk ook waar we voor staan: deals van de beste merken voor de laagste prijzen! Wil je voortaan niet meer misgrijpen? Check dan de deals als eerste, zodrá ze online komen! Elke nacht, om 00:00 uur ;)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:00
Moderator Jim Moderator

Iedereen die hem voor die tijd heeft weten te bemachtigen: Gefeliciteerd!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:43
filipvt Gebruiker

waarom staat er nog steeds ‘IK NEEM ER EEN’ op de pagina ipv ‘UITVERKOCHT’ ? :-/

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:15
Moderator Jim Moderator

Hi Filip,

Dit is een klein foutje, wordt aan gewerkt! Excuses! Hij is echt opperdepop!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:48
filipvt Gebruiker

*gezien*

Beantwoorden

22 maart 2019 om 13:10
tborrie Gebruiker

Op amazon.de staat hij ook te koop voor EUR 249,-

Beantwoorden

22 maart 2019 om 13:30
Kees2703 Gebruiker

Waarschijnlijk is ie in de uitverkoop omdat er binnenkort een nieuw model op de markt komt

Beantwoorden

22 maart 2019 om 14:25
Moderator Bas iBOOD Moderator
22 maart 2019 om 15:39
Renaat4 Gebruiker

Misschien ben je iets met deze link,is misschien niet dezelfde maar het lijkt wel een BOSE QC35 voor de prijs van 30,76 €.

https://www.airyclub.com/nl/Draadloze-Ruisonderdrukking-Bluetooth-Oorkap-Hoofdtelefoon-GSN1550635205412805996834427-g5800213-m6892812

Beantwoorden

22 maart 2019 om 17:53
Groenterras Gebruiker

Raar dat niemand problemen ervaren heeft met het verkrijgen van moesjes voor de oorschelpen, en blijkbaar is het moesje voor op de hoofdbeugel helemaal niet verkrijgbaar,jammer , totaal versleten. Overigens prachtig toestel,ikhoor mijn vrouw niet meer ……!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 18:05
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Dat is neppe troep joh!! Zal Bose blij mee zijn

Beantwoorden

22 maart 2019 om 18:07
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Post was bedoeld voor Renaat4!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 00:17
TropicalDD Gebruiker

Snelle EN gratis verzending,g oed bezig hoor ibood.

Iemand ervaring met deze kopftelefoon?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 06:48
arne_vn Gebruiker

Yes. Geweldig ding. Noise cancellation is fenomenaal, je hoort gewoon bijna niets meer als je ‘m draagt. Als frequent vlieger, of bijv trein is die eigenlijk onmisbaar. Draagcomfort is ook top, kan ‘m makkelijk dragen tijdens een volledige 12-urige vlucht.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:08
sebak Gebruiker

Geluidskwaliteit is matig voor de prijs, maar de noise cancelling is de beste die er op de markt is en draagcomfort zit ook goed. Hangt er dus maar vanaf waarvoor je hem nodig hebt. Zeer goed in het vliegtuig ofzo, maar niet om als audiofiel thuis op te zetten

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:39
wboevink Gebruiker

En toch komt deze als beste in zijn klasse uit de test. https://www.rtings.com/headphones/reviews/bose/quietcomfort-35-ii

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:15
michielsingh Gebruiker

NC is super maar die van mijn sony wh 1000 xm 3 is toch nog net iets beter !

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:59
Moderator Jim Moderator

Dank voor het compliment en dank voor het delen van alle ervaringen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:38
Kees2703 Gebruiker

Dat is niet juist. Als beste overall in zijn klasse is de Sony WH-1000XM3 beoordeeld. Deze Bose is evenwel ook een prima hoofdtelefoon.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 00:30
egelmeers Gebruiker

Geweldige ibood! Ik heb de qc25 en dit is een geweldige noice canceling koptelefoon met geweldig goed geluid. Zeker in het vliegtuig maakt het je reis een stuk aangenamer.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 00:31
Freakypitte Gebruiker

net besteld klopt het morgen aan huis geleverd ????

Beantwoorden

22 maart 2019 om 00:38
Moderator Paul Moderator

Wanneer je hem voor 14:00 uur bestelt, dan wordt hij vandaag nog verzonden. Wanneer je hem na 14:00 uur bestelt, dan is de verwachte verzenddatum dinsdag 26 maart. Dan zal de bestelling op woensdag of donderdag bezorgd worden.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:15
NickvanLeeuwen Gebruiker

De zelfde dag verzending is een erg vroege 1 april grap?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:28
boeverez Gebruiker

Op mijn bevestiging stond ook 26 maart, maar als ik via Mijn Ibood kijk, staat er verzending 22 maart. Vandaag dus.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 01:13
HarkstedeZeeman Gebruiker

vandaag besteld via Amazon. ibood is goedkoper. super apparaat. investering voor het leven.  superapparraat. gewoon kopen rest is leiluk,maar geen Bose.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 01:16
beaufort Gebruiker

@moderator: er staat toch voor 14:00 besteld vandaag verzonden? Waarom staat als verzenddatum dan de 26e bij mijn bestelling beetje misleidend!

Verder super aanbieding. Staat al lang op mijn verlanglijstje.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 01:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond beaufort,

Misschien geldt die verzenddatum voor bestellingen die na 14:00 uur gedaan zijn. Ik ga het morgen even voor je navragen.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:29
brancop Gebruiker

Bestel voor 14:00 en je we sturen hem de zelfde dag – vandaag dus – op!” Er staat voor Niek.. Mss geknipt en geplakt van een andere website ;-)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:07
Moderator Jim Moderator

Hi beaufourt!

Dit klopt!

“Correct. Voor 14:00 besteld is vandaag verzonden, na 14:00 besteld is op verwachte verzenddatum (26ste) verzonden. “

Groet!

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:55
beaufort Gebruiker

Top. Dank vooe het antwoord. Zie nu ook bij mijn bestelling dat datum is aangepast.

Super deal iBood!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 01:59
Heltepelt Gebruiker

Heb zo’n ding werkt geweldig

Beantwoorden

22 maart 2019 om 03:30
mppadvies Gebruiker

2 jaar geleden bij Amazon gekocht. Zeer tevreden met deze bose. Zit lekker en zeker niet te strak. Zuiver geluid. Makkelijke bediening van  de knopjes metder  rechterduim. De mijne is te koppelen aan drie apparaten tegelijk.

Noice canceling is in tweeniveaus te verlagen. Ook goed te bedienen via de Android app van bose. Noice canceling is heerlijk tijdens ‘t vliegen ,  ook zonder muziek ????????

Enkele  minpuntje’s :  zweetoortjes als je hem te lang op hebt, als je deze bekabeld gebruikt dan is noice canceling niet actief en  bij plotselinge luchtverplaatsing ervaar je een vervelende druk in de OREN. Bijvoorbeeld bij het sluiten v de autodeur na ‘t instappen..

Goedeinvestering wat mij betreft.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:15
Moderator Jim Moderator

Hi mppadvies,

Dank voor je input!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 06:21
JACvanderLinden Gebruiker

Erkend goed. Hij ziet er alleen wel zo saai uit.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:32
RDDR Gebruiker

Ik heb liever iets dat werkt (zeker bij noise cancelling) dan wat er mooi uit ziet. Het is een koptelefoon, geen kunstwerk

Beantwoorden

22 maart 2019 om 06:42
rolimast Gebruiker

Ik heb een Samsung telefoon. Is alleen een app voor iPhone. Kan ik hem dan wel via Bluetooth verbinden? Hoe werkt dat dan?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 06:52
StefanLangenberg Gebruiker

Verbinding gebeurt gewoon via Bluetooth, en er is wel degelijk een app voor Android. Enkel de augmented reality is er voorlopig alleen voor iPhone….

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:31
Moderator Jim Moderator

Dank voor de uitleg Stefan, klopt helemaal!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 06:49
Waarez Gebruiker

Beste deal in weken.. heb de mijne in promotie nog 300 betaald. Op dit prijspunt heeft deze nog nooit elders gestaan.

Top top top

Beantwoorden

22 maart 2019 om 06:51
Angel000 Gebruiker

Zeker een aanrader, ik heb de mijne gekocht bij bol toen hij daar in aanboeaanb stond (iets duurder dan nu hier). Nog geen seconde spijt van gehad, ook al is hij niet goedkoop. Ik zou het wel niet aanraden om hem te gebruiken bij het fietsen, de noice canceling is zo goed dat je het verkeer amper hoort.

Over de noice canceling gesproken, zeer goed. Ik gebruik die geregeld op het werk wanneer het te druk wordt en heb al meermaals meegemaakt dat de collega’s dan tegen mij beginnen te praten maar dat ik het niet besef omdat ik niet versta wat ze zeggen.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:15
JasperMeersman Gebruiker

Ik probeer te bestellen, maar dit lukt niet via de bancontact methode! Kunnen jullie dit eens nakijken? Heb creditcard momenteel niet bij de hand helaas.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:36
Joris-84 Gebruiker

Net ook besteld met bancontact zonder problemen.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JasperMeersman,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Zou je het volgende eens kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)

- Een andere betaalmethode gebruiken

- Je cookies verwijderen

- Een andere browser gebruiken

- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen

- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten

- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:41
Corbu Gebruiker

I am a bit confused about the shipping date if it is “Bestel voor 14:00 en je we sturen hem de zelfde dag – vandaag dus – op!” or on the 26th March

Thanks

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:14
Moderator Jim Moderator

Hi Corbu!

If you’ve ordered it by now, it will be shipped today. If you order it after 14:00 (which is going to be hard) it will be shipped shipped on the 26th of March!

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:07
Corbu Gebruiker

thank you

I was one of the lucky ones ordered it at 7am

:)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:43
jandelissen Gebruiker

Heb deze sinds enkele maanden, en het is mijn beste aankoop sinds jaren. Wat een genot die noise cancelling. Heb deze zorgvuldig getest tov de nieuwe Sony. Kwa geluid vond ik de Bose helderder en voller klinken. Ook het feit dat je twee devices tegelijk kan verbinden is echt een meerwaarde voor mij.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:50
mdj_smart Gebruiker

Nog nooit een ervaring hier geplaatst, maar deze koptelefoon verdient het. Top apparaat! Heerlijk geluid en perfecte noise canceling voor bijvoorbeeld het vliegtuig of trein. Goede aanbieding ook, nog nooit ergens goedkoper gezien.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 07:58
Sego Gebruiker

Hebben jullie ook de grijze versie?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:23
Moderator Jim Moderator

Hi Sego,

Helaas niet!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:01
r_slingerland Gebruiker

Hallo ibood. Ik heb de bose besteld en betaald (bedrag is afgsschreven). Maar de website liep na betaling vast en ik kreeg geen bevestigingsmail. De bestelling staat nog in de winkelmand. Help?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:06
r_slingerland Gebruiker

Ik heb ondertussen wel een bevestiging.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:13
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Slingerland, net op tijd zoals je hieronder ziet!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:15
digifredje Gebruiker

Zowel mijn vrouw als mezelf hebben er één en zouden het nooit meer kunnen missen. Dit is een super deal en een echte aanrader!

Wel één ding dat ik wil zeker zijn, is dat deze geschikt zijn boor Bose AR (Augmented Reality) zoals hier vermeld staat. Dat zijn namelijk enkel degene die eindigen op serienummer AZ.
Wijzelf hebben deze minder dan een jaar geleden gekocht en deze hebben serienummer eindigen op AE. Als dit dus gaat over een “stokverkoop” of zo, zou het wel nog kunnen gaan over een model van enkele maanden geleden en deze hebben geen Bose AR.

Meer informatie: https://www.bosebelgium.be/nl_be/support/article/using-bose-ar-headphones.html

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:25
rutherfort19 Gebruiker

Oh… 3 keer kwam ik er niet doorheen met mijn creditcard, nu is het product uitverkocht. Nice…….

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:26
Sem- Gebruiker

Wat een pech, probeer hem al een paar minuten te bestellen en jawel.. uitverkocht :(

Wat zou het geweldig zijn als er een extra voorraad komt.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:30
ekoetse Gebruiker

Zelfde hier, wil net betalen en pagina ververst, uitverkocht …

Nieuwe voorraad zou geweldig zijn!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:32
jhoman01 Gebruiker

Hier ook hetzelfde probleem

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:37
vlemincxs Gebruiker

hier zelfde

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:48
aakie24 Gebruiker

Exact hetzelfde hier.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:34
SamGres Gebruiker

Gelukkig uitverkocht, heb het ding absoluut niet nodig maar wilde ‘m bijna kopen …. beter zo.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:35
overmark33 Gebruiker

deel de emotie :)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:45
goeroezeboe Gebruiker

ik ook :p

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:12
Moderator Jim Moderator

Hi Sam!

Eerlijk gezegd had ik hetzelfde gevoel! Ha, wie weet kan ik de kooplust een volgende keer kwijt! ;-)
Dank voor je sportieve reactie!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:16
filipvt Gebruiker

Same here ! was waarschijnlijk toch maar om bij de andere headphones te leggen in de kast. Gelukkig was ie uitverkocht!

NEXT !! ;-)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:17
nemelex Gebruiker

Zelfde voor mij lol. Heb er al twee maar had hem waarschijnlijk gekocht.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:37
latinoheat Gebruiker

Kansloos nu al uitverkocht. Zeker een voorraad van 10 stuks. Bahh

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:44
filipvt Gebruiker

‘voorraad van 10 stuks’ ???  De deal begint om middernacht, en niet wanneer uw wekker afloopt :-)

na 8 uur en half zullen er wel van deze prachtaanbieding meer dan 10 stuks verkocht zijn vermoed ik

LOL

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:50
MeneerDeUil Gebruiker

haha lekker huilen!! gewoon te laat!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:53
Typisch11 Gebruiker

Nou je maakt mij niet wijs dat het er honderden geweest zijn. Natuurlijk zien al veel mensen de aanbieding eerder maar lang niet iedereen bestelt… En dat er alleen al op het forum zoveel zijn bij wie het bij de betaling ineens niet werkt zegt ook al wat.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:12
Moderator Jim Moderator

Hi LatinoHeat!

Beetje afkoelen ;-). Het waren er een heel stuk meer dan 10 stuks! Volgende keer beter!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:40
reemixx88 Gebruiker

uitverkocht :( :(

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:58
onno11 Gebruiker

op amazon.de gewoon te koop voor 10 euro  duurder ook gratis verzenden ;)

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:44
geertb123 Gebruiker

8u en is al uitverkocht, triest dat je iets in de picture plaatst waar je geen voorraad van hebt, iBood, zeer triest !!!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:46
k2u Gebruiker

Stel je aan. Bestel dan gewoon op Amazon en klaar.

Het is nu eenmaal een goede prijs dus snel op..

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:48
smv Gebruiker

Jij bent Trieste mannetje, dat je pas zolaat gaat kijken, voor iets wat om 00:00 al in de aanbieding komt.

Jammer dat altijd zulke trieste figuren als laatste komen kijken, grootste bek willen hebben. Kijk in de spiegel, zie je de grootste ich, sneu figuur ben je.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:58
onno11 Gebruiker

koop je hem toch op amazon.de voor 10 euro meer

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:46
Typisch11 Gebruiker

Ook hier hetzelfde verhaal, gewoon in winkelmandje kunnen plaatsen en pas bij betaling na invullen alle gegevens en aanmaken account een melding dat het uitverkocht is.

Vooral een marketing stunt dus, ben benieuwd hoeveel koptelefoons er waren…

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:11
Moderator Jim Moderator

Hi Typisch!

Zie hieronder ook mijn reactie op EDWernars! In aantal waren er veel meer beschikbaar dan met een normale deal, maar een goede deal loopt nu eenmaal erg hard. Je kan je natuurlijk ook voorstellen dat het lastig is om miljoenen stuks te verkopen tegen deze prijs, dus er is altijd een goede balans te vinden.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 10:18
Typisch11 Gebruiker

500 is inderdaad een behoorlijk aantal, ik neem mijn woorden terug.

Ik blijf het overigens wel erg slecht en frustrerend vinden dat je een product blijkbaar niet reserveert op het moment dat je in het bestelproces zit. Ik heb al mijn gegevens moeten invullen om pas bij het daadwerkelijk afrekenen een melding te krijgen dat het is uitverkocht. Dat kan veel beter natuurlijk.

Ook kunnen jullie op de homepagina aangeven dat het is uitverkocht en plaats van zoals nu iedereen eerst 2x te laten doorklikken om dan pas te melden dat het is uitverkocht.

Voor mij heeft de actie dus het tegengestelde effect gehad want ik hef mijn account weer op. Het goede nieuws is dat ik hem voor een tientje meer via amazon (gratis levering) heb kunnen bestellen.

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:12
MeneerDeUil Gebruiker

Nou toedeledokie dan maar!

Beantwoorden

22 maart 2019 om 11:18
Moderator Jim Moderator

Hi Typisch!

Ik snap uiteraard je frustratie, misschien iets te heftig om meteen het hele account op te heffen, maar je bent uiteraard vrij om dat te doen! Het tweede stukje is waardevolle feedback, het moet inderdaad eigenlijk op de homepage op ‘Uitverkocht’ staan, maar door een kleine bug, werkt dat op dit moment niet naar behoren.

Het eerste deel (mocht het nog wat waard zijn, gezien je misschien het account stopt), heeft vooral te maken met het feit dat bij het reserveren van het product voor de betaling, we het risico lopen dat producten steeds terugkomen. De termijn waarop iets in je winkelmandje blijft liggen zou dan bijvoorbeeld 10 minuten zijn, alleen met een dagdeal site brengt dat zowel functioneel als technische de nodige uitdagingen met zich mee (wat doe je als iemand de dagdeal om 23:59 reserveert in zijn of haar mandje? Wat doen we met de iBOOD Box en tijdens de Hunt in het algemeen?)

Feedback en meedenken is altijd welkom, iBOOD door haar uiterste best om jullie het beste van het beste te geven (misschien is dit daar wel een heel mooi voorbeeld van!), maar zijn uiteraard niet perfect. Daarvoor is ook jouw feedback (Typisch) meer dan welkom voor.

Wie weet zien we je snel weer!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:49
bennie83 Gebruiker

Hallo iBood,

Om 8:45 al uitverkocht……

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:50
filipvt Gebruiker

stel je voor, na 8 uur en 45 minuten reeds uitverkocht SCHANDE

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:52
michel.1978 Gebruiker

Slecht dat ie nu al is uitverkocht????

Beantwoorden

22 maart 2019 om 09:09
Moderator Jim Moderator

Hi Michel!

Slecht? Valt wel mee hoor! Jammer is het zeker! Zie ook mijn reactie op EDWernars hieronder!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

22 maart 2019 om 08:55
rickytenberge Gebruiker

Uitverkocht :’(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.