18 maart 2019 om 00:00
iBOOD

2x Heos by Denon Multiroom Speaker | Heos 3 HS2

Product expert aanwezig

2x Heos by Denon Multiroom Speaker

Muziek in in meerdere ruimtes in huis, Hi-res audio ondersteuning en streamen vanaf je favoriete diensten. Worden we al blij? :)

Specificaties

Merk: Heos by Denon
Type: Multiroom Speaker | Heos 3 HS2
Garantie: 2 jaar

• Bluetooth
  • Hi-res audio ondersteuning
  • Twee Full range drivers en Klasse D versterkers

Player

• High Resolution Audio: ja

Uitvoering

• Bluetooth: ja
  • Netwerkaansluiting (LAN): ja
  • PC streaming: ja
  • Wifi interface: ja
  • DLNA gecertificeerd: ja
  • Te verbinden met app: ja
  • Geïntegreerde streamingdienst(en): Spotify, Deezer, Tidal, SoundCloud, Napster
  • Aansluitingen: AUX-ingang, USB
  • Afstandsbediening: nee
  • Overige kenmerken: Verticaal of horizontaal te plaatsen, Bluetooth

Algemene eigenschappen

• Breedte center luidspreker: 130 mm
  • Hoogte center luidspreker: 272 mm
  • Diepte center luidpreker: 165 mm
  • Gewicht: 1.9 kg

Verpakkingsinhoud

• 2x Heos 3 HS2
  • Ethernetkabel
  • Audiokabel (3,5 mm mini-jackaansluiting)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Denon Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

23 maart 2019 om 19:00
elrolo Gebruiker

Alles binnen. Het is erg leuk en werkt fantastisch. Ik kan best kritisch zijn en eerlijk is eerlijk, Ik gebruik multiroom nooit. maar het is erg leuk. Ik krijg direct het Efteling gevoel als ik overal dezelfde muziek hoor. Voor onze thuissituatie volstrekt nutteloos, maar leuk en bijna verslavend. Ik heb ooit bij Ibood een Ministry of Sound speaker gekocht. Leuk ding, maar vanaf dag 1 niet meer ondersteund door app of MOS. Ik hoop dat Denon blijf investeren in het hele ecosysteem, maar vooral de app. Dat koppelen etc is niet intuïtief, maar m.i. stel je het (bijna) 1 keer in en laat het draaien. Als je de app opent op verschillende toestellen, werkt het wel erg goed. Geluid prima , maar kost ook wat meer dan gemiddelde bluetooth speaker.

Speaker nu in praktijkruimte en 2e ergens in de hal of huis voor het “Efteling effect” . Nogmaals is dit compleet nutteloos voor ons, maar we vinden het erg leuk.

Ik typ dit voor een volgende actie, waarbij er zeker gezocht wordt op dit product

Beantwoorden

23 maart 2019 om 21:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond elrolo,

Leuk om te horen dat set goed bevalt! Veel luisterplezier van de speakers :-)

Beantwoorden

23 maart 2019 om 19:24
jvalks Gebruiker

Vandaag alles ontvangen, wat een geluid!! Enige minpuntje was dat de smart setup helaas niet werkte (iPhone X), met kabeltje gelukkig wel. Maar verder ben ik zeer tevreden. De app werkt prima, niet alles is helemaal intuïtief, maar ik kwam er snel uit.

Nu nog een Heos Soundbar + Sub :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.