18 maart 2019 om 00:00
iBOOD

2x Heos by Denon Multiroom Speaker | Heos 3 HS2

Product expert aanwezig

2x Heos by Denon Multiroom Speaker

Muziek in in meerdere ruimtes in huis, Hi-res audio ondersteuning en streamen vanaf je favoriete diensten. Worden we al blij? :)

Specificaties

Merk: Heos by Denon
Type: Multiroom Speaker | Heos 3 HS2
Garantie: 2 jaar

• Bluetooth
  • Hi-res audio ondersteuning
  • Twee Full range drivers en Klasse D versterkers

Player

• High Resolution Audio: ja

Uitvoering

• Bluetooth: ja
  • Netwerkaansluiting (LAN): ja
  • PC streaming: ja
  • Wifi interface: ja
  • DLNA gecertificeerd: ja
  • Te verbinden met app: ja
  • Geïntegreerde streamingdienst(en): Spotify, Deezer, Tidal, SoundCloud, Napster
  • Aansluitingen: AUX-ingang, USB
  • Afstandsbediening: nee
  • Overige kenmerken: Verticaal of horizontaal te plaatsen, Bluetooth

Algemene eigenschappen

• Breedte center luidspreker: 130 mm
  • Hoogte center luidspreker: 272 mm
  • Diepte center luidpreker: 165 mm
  • Gewicht: 1.9 kg

Verpakkingsinhoud

• 2x Heos 3 HS2
  • Ethernetkabel
  • Audiokabel (3,5 mm mini-jackaansluiting)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Denon Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

18 maart 2019 om 00:06
robwa30 Gebruiker

Hoi ibood,

Wanneer komen jullie met een mooi Sonos aanbod?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:07
Zenge Gebruiker

Hierop krijg je een standaard antwoord dat je de inkopers van iBood altijd kunt tippen… let maar op!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:14
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen robwa,

Je kan altijd een tip…. oh wacht ;-)

Sonos is een heel moeilijk merk die weinig in de aanbieding komt, onze inkopers doen elke dag hun best, maar Sonos blijft heel lastig.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:30
Zenge Gebruiker

Geen standaard antwoord dus. Bedankt voor de uitleg Jelle.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:13
WillemHoekstra Gebruiker

Zet em op Jelle!!! Ooit gaat het lukken. Succes !!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 06:28
ChrisHoggett Gebruiker

Hallo, hoeveel speaker kunnen in totaal samen werken? Twee of meer?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:06
Official Product Expert Denon en Polk Expert Official Product Expert

Goedemorgen Chris, Totaal kan je zelfs 32 speakers in 1 netwerk hangen.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 06:53
ivostokkermans Gebruiker

Kunnen deze speakers draadloos gekoppeld worden om ze in stereo te laten spelen?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:09
bokkiebeh Gebruiker

In de beschrijving staat dat dit kan…

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:12
deepeekaaier Gebruiker

Dat heet Google of een andere  zoekmachine.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:15
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen ivo,

En nog leuker: je kunt ze ook in stereo met elkaar verbinden en daarbij de balans tussen links en rechts regelen. Makkelijk voor moeilijke ruimtes. Of creëer een superbreed geluid, kan ook.

En dat is via Bluetooth.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:04

Beste Ivo,

Ja dit kan zeker! Zodra je ze via de Heos app als stereopaar gekoppeld heb kan je dit zowel via wifi als bluetooth als stereopaar gebruiken. Super gaaf!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:22
ekuip69 Gebruiker

Ik heb vorige jaar deze gekocht op iBood: Heos by Denon 2.1 HomeCinema Set. Kan ik deze speakers daarop “aansluiten”?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:32
Moderator Jim Moderator

Hi EKuip!

Mocht je het antwoord gemist hebben, het staat hier direct onder!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:25
robinkorbmacher Gebruiker

Nee, deze kunnen wel met de HEOS Bar gekoppeld worden voor surroundgeluid. Niet met Homecinema.

Super merk en speakers. Kosten normaal €350 p/st iBOOD. Ze zitten is een keer lager met de beursprijs dan de adviesprijs ????

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:29
robinkorbmacher Gebruiker

Vind HEOS persoonlijk beter dan Sonos overigens. Mooie aanbieding!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:41
GSXF Gebruiker

Waarom vind je dat?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:20
tvdham1981 Gebruiker

Sonos ondersteund bv geen DTS, alleen Dolby als het gaat om filmgeluid. HEOS ondersteund allebei.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:26

DTS is inderdaad als een groot verschil in geluidskwaliteit. Tevens zijn alles Heos speakers voorzien van Bluetooth, waardoor ze ook nog eens makkelijk mee te nemen zijn naar een plek waar geen netwerk beschikbaar is. Ook zijn alle Heos apparaten voorzien van USB aansluiting. Met USB kan je bijvoorbeeld een USB stick met muziek in een speakers steken waardoor je deze muziek draadloos naar elke luidspreker kan sturen via de HEOS app. Je maakt er een netwerk hardeschijf (nas) van.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:42
BVT Gebruiker

Ik zelf de Home cinema, erg goed geluid en heel makkelijk aan te sluiten. Zou heel graag hier de HEOS 1 met go pack hier willen zien. Misschien over een tijdje zodat kopers van vandaag hun set uit kunnen breiden.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 07:51
LievenDeVlaminck Gebruiker

Vraagje van een niet-techneut: is het mogelijk om er bv. één in de slaapkamer te zetten, en een andere in de keuken twee verdiepingen lager, op hetzelfde wifi-netwerk, en dezelfde muziek te laten spelen door beide speakers via mijn telefoon?

Beantwoorden

Beste, Ja dit kan zeker. Hiervoor is het product juist gemaakt. Je kan tot 32 speakers in 1 netwerk hangen. Alles kan je bedienen via de Heos app via de telefoon.

Beantwoorden

drankhandje Gebruiker

Ja, dat kan. Heb zelf een paar HEOS speakers in verschillende ruimtes en dat werkt perfect. Samen of individueel

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:14
folkerh Gebruiker

Zijn de speakers ook als surround (achter) speakers te gebruiken icm bekabelde front speakers?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:19

Beste Folkerh, Dat kan alleen in combinatie met een HEOS AVR. Dit apparaat kan bekabelde front speakers aan en draadloze Heos speakers achter.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:33
Iboodlucien Gebruiker

Dus dit werkt met een X2500 als achterspeakers ?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 21:15

Nee alleen met de Heos AVR. AVRX2500 kan je wel als multroom koppelen met deze speakers. geen surround

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:17
INFMRIJ Gebruiker

Kan ik deze op mijn computer (Apple Mac) aansluiten en via de computer bedienen waarbij de boxen voor links en rechts zijn geconfigureerd? ik speel nl Spotify via mijn computer maar wil wel wat beter geluid.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 08:22

Beste, Ja dit kan zeker. de speakers kunnen op verschillende manieren gekoppeld worden. De speakers dienen eerst in het netwerk geinstalleerd te worden waaraan je telefoon en computer ook gekoppeld zijn. Daarna kan je ze als stereo paar configureren in de HEOS app. Zodra dit gebeurd is kan je ze afspelen via de Spotify App (spotify connect). Andere optie is bluetooth koppelen als er geen netwerk beschikbaar is.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:08
arnieh Gebruiker

Nog even nuttig te melden dat je een premium Spotify-account nodig hebt om rechtstreeks naar andere speakers te streamen.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 09:29
elrolo Gebruiker

Mooie speaker maar krijg een aantal punten net duidelijk.

- werken ze op WIFI 5ghz, ook gepaard (of communiceren de speakers met bluetooth)?

- moet er 1 met UTP verbonden zijn (zoals Sonos)?

- kan iemand vertellen of de app regelmatig bijgewerkt wordt. Ik lees dat de app eigenlijk het slechtste is van het hele product

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:18

Beste Elrolo,

-Heos ondersteund de nieuwste dualband draadloze netwerken (inclusief 802.11 a/b/g/ac normen).  Ook ondersteunen de speakers bluetooth.

- Nee er is geen utp kabel nodig:)

- Ja uiteraard wordt de app regelmatig bijgewerkt om performance te verbeteren.

- Wel is een goede netwerk verbinding vereist als er gestreamd worden via het Netwerk. Heel veel mensen hebben namelijk een onstabiel netwerk waardoor de speakers en app uiteraard kunnen gaan struikelen. Er wordt namelijk wel wat meer gevraagd als je muziek streamt via je netwerk dan een website te laden, maar met alle huidige apparaten in een huishouden ga ik ervan uit dat iedereen dit op orde heeft.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:05
elrolo Gebruiker

Dank! netwerk gedekt met accespoints, maar 2.4 ghz slibt dicht vanwege allerlei “slimme” apparaten die alleen op 2,4 draaien. Geen probleem dus voor Denon

Beantwoorden

18 maart 2019 om 09:58
debontehond Gebruiker

Dag ik heb een Denon X3000 receiver. Werkt de multi room functie ook met mijn receiver?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:20

Beste,

De X3000 is van een aantal jaar geleden toen wij nog niet het Heos platform hadden. Dit apparaat heeft de Heos functie dus nog niet ingebouwd zitten. Wel is de HEOS Link te koop waardoor je jou huidige receiver kan toevoegen aan het Heos netwerk. Hierdoor is het wel mogelijk om hem in het multiroom systeem te voegen en uitbreiden met bijvoorbeeld deze HEOS 3.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:22
dj44 Gebruiker

Ik heb 1 speaker nodig (muziek in bijkomende kamer)…

Iemand zin om een pakket van 2 speakers te delen?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:24
ghoogers Gebruiker

In de specs wordt niets gezegd over een batterij/accu. Zitten er voedingsadapters/kabels bij (staat ook niet vermeld bij “in de verpakking’).

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:22

Er zit geen accu in de HEOS 3. Uiteraard zitten wel alle benodigde kabels meegeleverd zoals stroom etc.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:28
sausmaster Gebruiker

Onduidelijk op internet: kan de GoPack hierop worden aangesloten? https://www.denon-hifi.nl/nl/heos/heos-1-go-pack

Lijkt voor de 1, maar op internet zijn er recensies waar het gaat over GoPack +  Heos 3????

En zo nee, wanneer komt de GoPack3?? :D

Beantwoorden

18 maart 2019 om 21:16

Beste Sausmaster, Er zal geen accupack komen voor de Heos 3! Dit is alleen beschikbaar voor de Heos 1.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:38
Spiediepiedie Gebruiker

Dag mensen & expert, vraagje: ik overweeg om een soundbar te kopen voor  bij onze televisie, zou dit werken als alternatief? Ik vind die soundbars simpelweg niet zo mooi.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:23

Beste,

Nee deze speakers zijn niet direct zonder soundbar aan de Televisie te koppelen. i.c.m. de HEOS Bar is dit wel mogelijk.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:49
yellowpoint Gebruiker

Zijn deze speakers weerbestendig? Oftewel, kan ik ze in de zomer buiten neerzetten onder n luifel of iets dergelijks?

Edited by: Jim
Ik heb de autocorrect even voor je gecorrigeerd ;-)

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:17
yellowpoint Gebruiker

Thanks

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:25

Beste Yellowpoint,

Officieel zijn deze speakers niet voor buiten gemaakt. De HEOS 1 is wel voor buiten en is zelfs waterdicht.

Echter zijn er genoeg situaties dat mensen deze speakers in de zomer overdekt buiten hebben hangen. Echter moet er wel rekening worden gehouden met het weer. De speakers vinden vocht namelijk niet leuk.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:03
Kees2703 Gebruiker

Ik heb zelf de HEOS 7 HS2. Gekozen wegens het mooiere geluid dan Sonos. Alleen heel jammer dat de HEOS lijn geen AirPlay ondersteunt. Kunnen we dat nog verwachten?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:20
fmking85 Gebruiker

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zou een erg fijne toevoeging zijn!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:26

Beste Kees,

Uiteraard blijven wij ontwikkelen en wie weet wat de toekomst brengt. De HEOS homecinema HS2 (ons nieuwste model) heeft bijvoorbeeld wel al Airplay 2 ingebouwd. De receivers van Denon ook.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:29
sausmaster Gebruiker

…dus dan werkt het wel om iets te AirPlayen naar de receiver en dan de Heosspeakers met de Receiver in een team en dan hoor je de airplay op alle speakers incl. de Heos??

Beantwoorden

18 maart 2019 om 17:23
Kees2703 Gebruiker

Is AirPlay 2 softwarematig of alleen hardwarematig toe te voegen?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 11:51
yellowpoint Gebruiker

Beste expert, Even op jullie site gekeken maar de kleine verschillen  tussen heos 1 hs2 en heos 3 hs2 zeggen mij niets. Waterdicht begrijp ik.

Kunt u even kort samenvatten wat de technische verschillen zijn betreffende geluid en prestatie?

Alvast bedankt .

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:38

Beste Yellowpoint,

Er zit wel degelijk verschillen tussen.

Heos 1 ->

-1x Klasse D versterker

- Water/vocht bestendig

Heos 3 ->

- 2x Klasse D versterker

- Dubbele full-range drivers

Kort samengevat. De Heos 3 is een veel krachtigere speaker dan de Heos 1. Dus ligt er aan in welke situatie de speaker eventueel gebruikt wordt. De Heos 3 heeft ook een stuk meer laag (bass) dan de Heos 1.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:13
slingshot Gebruiker

Draait de speaker op zich zelf of heb je nog een basspeaker of iets anders nodig?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:39

Beste,

Nee niks anders nodig. De speaker kan gewoon op zichzelf draaien.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:43
slingshot Gebruiker

Kan ik beide speakers ook tegelijk aan hebben staan in verschillende ruimtes maar dan verschillende muziek laten afspelen en op een later tijdstip dezelfde muziek?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:59

Beste,

Ja dit is allemaal mogelijk!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:44
PMH Gebruiker

Iemand dat de “Travel” subpagina’s aan de praat krijgt?

Page not found

The page you requested could not be found.

Geen forum onderdeel over te vinden blijkbaar…

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor het melden, PMH!  Ik heb dit direct doorgestuurd naar onze IT-afdeling, zij zullen dit z.s.m. voor je uitzoeken.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 12:56
Bas12 Gebruiker

Even voor de zekerheid; ik heb de Heos Bar, ism Heos Sub en als surround 2 x Heos 1 HS2 staan. Die Heos 1 zijn die te vervangen door de Heos 3 welke dan als surround modus kunnen en moeten spelen ism de Bar? En is er wellicht een 7.1 opstelling te creëren?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:00

Beste Bas,

Oh je hebt al een hele mooie opstelling thuis! Ja de Heos 1 zijn gewoon als surround te vervangen voor deze Heos 3.

Er is geen mogeljikheid tot 7.1

Groeten,

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:02
tvdham1981 Gebruiker

Die Heos 3 kunnen als surround speakers werken i.c.m. de Heos bar (ter vervanging van je Heos 1 zoals je aangeeft). Weet niet of 7.1 kan.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 15:14
Bas12 Gebruiker

Zeker een mooie opstelling, bijzonder tevreden over! Het kan alleen altijd beter uiteraard :-) Maar bedankt voor jullie antwoord!

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:04
tvdham1981 Gebruiker

Nu hierna de Heos Bar in de aanbieding een keer :-)

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:13
Moderator Jim Moderator

Hi tvdham1981!

Je mag natuurlijk altijd onze inkopers tippen via het tipforum ;-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

18 maart 2019 om 13:54
driesm Gebruiker

- Is er ondertussen plex integratie?

- Op welke manier kan ik flac afspelen?  smb/nfs/plex/dnla?

- kan ik youtube (music) afspelen?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:05

Beste Dries,

M.b.t. Plex graag even via de klantenservice contact opnemen van Heos.

- Flac bestanden kunnen inderdaad gestreamd worden. Dit kan inderdaad zolang deze bestanden op je nas/computer etc staan. Via de muziekserver van Heos kan je die dan uitlezen.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:19
driesm Gebruiker

bedankt voor het antwoord

ik veronderstel dus niet?

kan ik music van youtube streamen? (vraag van mn vrouw)

Beantwoorden

18 maart 2019 om 15:33

Youtube is alleen mogelijk via een bluetooth verbinding.

Wellicht in de toekomst dat dit via de app zal gaan werken.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:06
R.Linssen Gebruiker

Ik heb een AVR-X3500H.

Kan ik deze daar aan koppelen en kan ik ze dan als achter luidsprekers gebruiken?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 15:34

Beste,

Nee je kan deze luidsprekers niet als surround kanalen gebruiken. Ze kunnen uiteraard wel gebruikt worden als multiroom in combinatie met de AVRX3500H.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 19:28
Kris Jacobs Gebruiker

Hierboven geven jullie aan dat dit wel kan, wat is nu het correcte antwoord??

Beantwoorden

18 maart 2019 om 21:18

Waar wordt dit aangeven? Surround is alleen mogelijk met een Heos AVR of Heos BAR. Niet met receivers van Denon of Marantz. Met deze receivers kan alleen multiroom worden gecreëerd.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:49
bouta14 Gebruiker

Heos 5 graag inkopers.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 14:57
Vinc. Gebruiker

Is deze aan te sluiten op de heos1 HomeCinema set

Type HEOSHCHS2BKE2 ?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 15:35

Nee de Heos homecinema HS2 is een 2.1 systeem en ondersteund geen draadloze achter kanalen. Zijn grote broer (Heos BAR) ondersteund dit wel.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 15:47
Vinc. Gebruiker

Oké maar wel als multiroom speakers dus

Dank u

Beantwoorden

18 maart 2019 om 16:22
Michelvankessel Gebruiker

Kan ik deze als surround speakers op een Marantz SR8012 gebruiken?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 16:31

Beste Michel, Zo dat is pas een receiver!! Nee Heos speakers kan je niet als surround gebruiken op een Denon of Marantz Receiver. Dit is alleen mogelijk op de HEOS AVR (maar dit moet je niet willen als je een SR8012 in bezit hebt). Je kan uiteraard de speakers wel gebruiken als multiroom.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 16:55
Michelvankessel Gebruiker

Nee, deze SR8012 ga ik niet vervangen voor een HEOS AVR :)

Beantwoorden

18 maart 2019 om 20:22
ejvdbos Gebruiker

Ik neem aan dat ik deze niet kan gebruiken als wireless speakers op mijn Marantz SR7009? Om bv. ook radio of CD of … geluid in bv. keuken of badkamer te krijgen?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 21:20

Beste,

Met de SR7009 heb je nog een Heos link nodig. Daarna is het inderdaad mogelijk om het geluid naar andere heos speakers te sturen in andere ruimtes.

Beantwoorden

18 maart 2019 om 18:20
06freddy Gebruiker

Expert,  u stelt dat de heos 1 en 3 niet als surround gebruikt kan worden icm de denon avr x3500h. Wat Is dan precies de functie van de heos toepassing op de avr, Als de speakers ook zonder een avr x3500h kunnen werken?

Beantwoorden

18 maart 2019 om 19:20
jvalks Gebruiker

Geweldige mooie actie!! Meteen 2 setjes besteld!! Volgende keer graag de Heos Bar ;-)

Beantwoorden

18 maart 2019 om 21:07
Moderator Niek Moderator

Leuk om te horen jvalks! Veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

18 maart 2019 om 21:19

Gelijk goed aangepakt! Veel plezier met je aankoop

Beantwoorden

18 maart 2019 om 23:19
StephanO_NL Gebruiker

Heerlijke speakers! Het is dat ik al een set met de Heos Bar, Heos 5 en Heos 1 heb. Werkt prima! Lekker in de keuken muziek aan tijdens het koken, terwijl in de woon- en eetkamer tv wordt gekeken.

In vergelijking met Sonos is het dik in orde. Je mist alleen wat integraties zoals Apple Music. Spotify, Deezer, Tidal en TuneIn radio zijn wel vertegenwoordigd.

De app kan wel wat liefde gebruiken :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.