26 mei 2020 om 13:59
iBOOD

Het Grote HUNT Topic

Daar gaan we weer, HUNTEN! Staat je koffiezetapparaat te pruttelen? Kant-en-klaar maaltijden ingeslagen? De HUNT opgestart op je tablet, smartphone, laptop én het scherm van je home-office? Vinger op de linkermuisknop voor de iBOOD boxen? Here you goooo!

Tijdens de HUNT geven onze moderators in dit forum regelmatig leuke prijzen weg, dus stay alert!

Veel gestelde vragen in dit HUNT forum:

• Waarom kan ik deze deal niet laten leveren in Nederland of België?
            Je zit op de verkeerde website. Klik onderin beeld snel op het juiste vlaggetje (Nederland of België) om naar de website van jouw land te gaan!
  • Wanneer komt product X voorbij?
            Dat is een verrassing!
  • Waar komt die 'van'-prijs vandaan?
            Dit is de adviesprijs (klik hier voor meer informatie)
  • Ik heb een deal gemist, wat nu?
            Houd de HUNT en HUNT Flash Sales in de gaten, want wie weet komt hij nog eens voorbij!
  • Ik klikte GELIJK, METEEN, HEEL SNEL, VLIEGENSVLUG, maar toch heb ik de box niet te pakken gekregen, hoe kan dat?
            We hebben slechts een beperkt aantal boxen beschikbaar, terwijl d u i z e n d e n mensen tegelijk op "Ik neem er één!" klikken. Net als bij de Olympische Spelen gaat het om duizendsten van seconden, dát is het verschil tussen winnen en verliezen. Volgende keer heb je hopelijk meer geluk.
  • Ik heb een couponcode gewonnen, wanneer krijg ik die?
            We sturen deze couponcode binnen een week per mail naar je toe!

• 29 mei 2020 om 00:09
    Shinoby Gebruiker

Als je die even kan doorzetten, dan heb ik later wel contact met de KlantenService, want die zullen het weer druk hebben.

Beantwoorden

29 mei 2020 om 00:10
    Shinoby Gebruiker

Thx, slaap ze allemaal

Beantwoorden

29 mei 2020 om 00:11
    Moderator Paul Moderator

De inkopers hebben nieuwe deals weten te regelen met E-Z-Up. Maar die tenten zijn nog niet in het magazijn. Die worden pas na afloop van de flashsale vanuit de leverancier geleverd. Vandaar ook 8 juni als verwachte verzenddatum. Dus als je interesse hebt, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Beantwoorden

31 mei 2020 om 16:10
    rfrigge Gebruiker

Iemand LittleBits Cloud besteld en al mee gestoeid?  Lijkt ouwe meuk die niet meer echt ondersteunt wordt? links naar littlebits.cc/cloud en vele andere werken niet, geen app te vinden? en via de website kom ik een stukje op weg maar uiteindelijk komt dat ding in een fout status. Ook is er een US stekker zonder converter geleverd. Dit stond ook niet vermeld. Ik gebruik overigens wel een andere 5v/2a usb adapter dus daar zou het niet aan mogen liggen. lijkt dat littlebits nu onderdeel van sfero is en dat cloudbits daar geen onderdeel van uit maakt? Wat moet ik nu met deze rommel?  retour in 3, 2, 1 dan maar?

Beantwoorden

12 juni 2020 om 07:49
    xantip Gebruiker

Prijsvraag prijs binnen, overtrof mn verwachtingen qua kwaliteit! Nogmaals bedankt modjes!

Beantwoorden

14 juni 2020 om 00:06
    Moderator Paul Moderator

xantip @ 12 juni 2020 om 07:49

Prijsvraag prijs binnen, overtrof mn verwachtingen qua kwaliteit! Nogmaals bedankt modjes!

Dat is leuk om te lezen. Veel plezier van je prijs!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.