14 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Goliath Recoil Starter Set | GPS Laser combat

Recoil GPS Laser Combat Starter Set

Live updates van je leven en munitie, maximaal 16 spelers en gemakkelijk op te zetten: dit is soldaatje spelen op z'n 21ste eeuws.

Spelen met meer dan twee spelers? Dat kan! NL | BE

Specificaties

Merk: Goliath
Type: Recoil Starter Set
Garantie: 2 jaar

• Twee wapens, wifi-hub en meer
  • Ondersteunt tot 16 spelers!
  • Werkt met je smartphone

Bereik: diameter van 75 m rondom de wifi hub

Verpakkingsinhoud

• 1x Wifi Game Hub
  • 2x RK-45 Spitfire Recoil Wapen
  • 2x Telefoonbevestiging
14 maart 2019 om 01:58
techno2004 Gebruiker

Dus men kan eigenlijk maar 75m diameter rond de hub spelen.

Dan moet men echt al soort magazijn hebben met doolhof.. bovendien lees ik ook dat deze dingen batterijen vreten… tot 12 stuks AA voor de hele set of ben ik mis?

Tis wel koopje deze aanbieding

Beantwoorden

14 maart 2019 om 03:10
techno2004 Gebruiker

is er steeds smartphone nodig ? Of werkt het ik zonder?  Lijkt me beetje onverantwoord om in combat actie over te gaan zoals in laser games…

Beantwoorden

14 maart 2019 om 07:29
lukevredeveld Gebruiker

Je hebt altijd een smartphone nodig. Vanaf Android 6. Of een redelijk nieuwe iPhone

Beantwoorden

14 maart 2019 om 07:31
lukevredeveld Gebruiker

Oh, en het basisstation werkt ook met een usb powerbank

Beantwoorden

14 maart 2019 om 08:57
Moderator Jim Moderator

Dank voor alle antwoorden al!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we het graag techno2004!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

14 maart 2019 om 06:48
almarzwets Gebruiker

Ik lees wisselende reacfirs. Werkt dit systeem goed (of ligt het aan die mensen :) )?

Beantwoorden

14 maart 2019 om 06:49
almarzwets Gebruiker

Reacties…

Beantwoorden

14 maart 2019 om 07:34
lukevredeveld Gebruiker

De verbinding met de telefoon is een bewerkelijk, vooral als je geen dedicated telefoon per wapen hebt. Ik heb de kinderen gewoon aangeleerd iedere keer een nieuwe Bluetooth verbinding te maken. Kost een minuut extra, maar dan werkt het ook.

Verder is het belangrijk om eerst het basisstation aan te zetten, je telefoon met die wifi te verbinden en dan pas de app op te starten.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:00
Moderator Jim Moderator

Hi Almarzwets!

Wellicht zijn er eerdere kopers die hun ervaringen kunnen delen. Zoals Luke aangeeft (Thanks!) kan het van belang zijn om goed op te letten hoe je alles aansluit.

Groet!

Jim

Beantwoorden

14 maart 2019 om 07:03
Joro1970 Gebruiker

Kan ik ook gewoon 2 sets kopen? Werkt dat dan ook samen?

Beantwoorden

14 maart 2019 om 08:22
bigreep Gebruiker

Ja ik had soort van dezelfde vraag. Als ik 4 ‘guns’nodig heb waarom zou ik dan niet gewoon twee sets kopen dan heb ik een basisstation als reserve toch? Als ik twee losse guns erbij koop ben ik ‘bijna’ net zoveel kwijt.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:01
Moderator Jim Moderator

Hi Joro!

Dat ga ik even voor je navragen!

Groet!

Jim

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:42
woetyke Gebruiker

deze vraag had ik ook, twee wapens kosten hetzelfde als de starterkit dus je zou zot zijn om de wapens los te kopen.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:52
BR82 Gebruiker

Het is nergens op internet te vinden, mij lukt het niet het antwoord te vinden maar ik vind het een zeer logische vraag. Alleen met de prijzen van de normale starter pack niet want niemand gaat 2x 150euro uit geven als losse guns 45euro zijn maar met deze aanbieding is de vraag ineens heel logisch

Beantwoorden

14 maart 2019 om 10:14
woetyke Gebruiker

logischer wijs zou dit moeten gaan, je verbindt het wapen via bluetooth met je smartphone en het is de smartphone die met de hub verbindt. je kan losse wapens ook verbinden met andere hubs, dus ik denk dat de wapens niet gekoppeld zijn aan één hub.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 10:28
gette007 Gebruiker

Dit werkt inderdaad prima! gene probleem om verschillende pistolen samen te gebruiken

gsm maakt via wifi verbinding met je hub naar keuze, en je gsm maat ook verbinding via bluetooth met je pistool…

Beantwoorden

14 maart 2019 om 11:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor al jullie reacties! Het is inderdaad mogelijk. :-)

Beantwoorden

14 maart 2019 om 07:25
razor911 Gebruiker

Klassiek door elkaar halen van diameter en straal! En dat op Pi Day

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:35

It’s a shame, zeker vandaag! :-)

We hebben dit zojuist aangepast.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 08:20
masterdenk Gebruiker

Wat is een beetje de leeftijd dat je dit met je kinderen kan doen?

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:26

Officieel is deze set geschikt voor kinderen vanaf 12 jaar (zie links onderaan de doos: 12+).

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:30
Susantigoon Gebruiker

Zodra ze weten wat winnen en verliezen is, dus dat verschilt.

Vergelijk het, afgezien van de actie op zich, maar met judo: ze leren wat vallen en opstaan dus incasseren en herstellen inhoudt, hun kansen in te schatten en ermee om te gaan.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:49
BR82 Gebruiker

Graag wil ik ook weten of 2 sets te combineren zijn qua lasergun. Dan koop ik 2 sets en kan ik er altijd 1 weg geven of ik heb 4 guns en heb wat reserve onderdelen. Het lijkt mij ergens onmogelijk dat elke set zijn unieke guns heeft en je de guns van 2 sets niet kan combineren maar losse aangekochte wel

Beantwoorden

14 maart 2019 om 10:30
gette007 Gebruiker

sets combineren werkt prima

Beantwoorden

14 maart 2019 om 10:37
BR82 Gebruiker

Mooi! Koop ik 2 sets. Bedankt

Beantwoorden

14 maart 2019 om 09:59
vinpierke Gebruiker
14 maart 2019 om 10:34
gette007 Gebruiker
14 maart 2019 om 11:15
Scooby_Doo Gebruiker

Kek setje! Ik zou hier alleen nooit mijn smartphone a €900 in vastzetten, laat staan de kindertjes daarmee rond laten rennen! Op zoek naar wat oude toestellen dus.

Is de software in NL? Ik lees dat nergens terug…. 12 jaar ok maar in de filmpjes die ik heb gekeken wordt redelijk wat technisch Engels gebruikt.

Ik verneem graag even de mogelijkheid hiertoe!

Beantwoorden

14 maart 2019 om 11:20
gette007 Gebruiker

software is engels

Beantwoorden

14 maart 2019 om 11:55
GaborN78 Gebruiker

Van wanneer zijn de software/firmware updates?

Beantwoorden

14 maart 2019 om 12:51

De firmware versie van de door ons aangeboden apparaten ga ik voor je navragen! Van de leverancier hebben we begrepen dat het wel enkele dagen kan duren voor hier duidelijkheid over is, omdat zij dit ook moeten navragen.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 13:03
Hasselhoff1983 Gebruiker

Android is bijgewerkt 04-12-2017

Beantwoorden

14 maart 2019 om 16:54
GaborN78 Gebruiker

Maar de actie is alleen vandaag..

Beantwoorden

14 maart 2019 om 17:12

Dat is helemaal correct, GaborN78. Ik had je graag alvast meer informatie gegeven, maar heb deze nog niet beschikbaar.

Je kunt ervoor kiezen de set alvast te scoren en hem, indien het antwoord niet bevalt, voor verzending te annuleren. Ik kan alleen niet beloven dat we uitsluitsel hebben voor deze datum, omdat we afhankelijk zijn van de leverancier.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:00
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Mochten jullie nog op het antwoord wachten, we hebben helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Zou je nog op het antwoord wachten, dan horen we het graag middels een reactie op dit bericht, dan gaan we er weer achteraan wanneer het weekend voorbij is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

18 maart 2019 om 10:26
GaborN78 Gebruiker

Ja ik wacht nog steeds met smart ;)

Beantwoorden

14 maart 2019 om 12:36
rderooij Gebruiker

Ik heb deze in huis gehad voor 5 dec maar weer teruggebracht. De telefoons van de kinderen waren niet goed genoeg. Nu een set van Nerf gekocht. Die zijn ook te spelen zonder telefoon, met 1 telefoon of met meerdere telefoons.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 13:06
kMikaZu Gebruiker

Zijn de basisstations koppelbaar?

Beantwoorden

14 maart 2019 om 13:32

Nee, deze kunnen niet gekoppeld worden.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:04
ronald.schreur Gebruiker

Wat is de gegarandeerde ontwikkel garantie op de app? En is het product EOL? Zou zonde zijn als de app volgend jaar niet kan worden geupdate met een nieuwe Android versie

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:38
GaborN78 Gebruiker

Goeie vraag! Ben benieuwd naar het antwoord!

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:44

Ik ga even kijken wat ik hierover voor jullie kan achterhalen!

Beantwoorden

14 maart 2019 om 14:37
Dagobert1966 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Ik heb mijn collega gevraagd dit na te kijken. Om hier on-topic te blijven heb ik je reactie even weggehaald.

Beantwoorden

14 maart 2019 om 16:53
tghanse Gebruiker

Ik krijg een error bij het afrekenen. Is de actie stiekem al voorbij?

Beantwoorden

14 maart 2019 om 17:13

De actie is nog niet voorbij (hij duurt tot 23:59) en is ook (nog!) niet uitverkocht.

Welke error krijg je?

Onderstaande punten helpen vaak om eventuele bestelproblemen op te lossen:
- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Beantwoorden

14 maart 2019 om 20:31
techno2004 Gebruiker

Heb toch maar eens 2 startersets besteld aangezien het toch dezelfde wapens zijn om te combineren. . Tis beetje de prijs dat me overgehaald heeft… want officiële prijs 150€ dan hadden ze er toch oplaadbare batterij en ingebouwd scherm mogen insteken ipv dure gsm te gebruiken. .

Een vraagje dat basisstation werkt dit ook op batterijen?

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:03
Moderator Jim Moderator

Hi Techno2004,

Wat ik in eerdere reacties heb gezien, is dit mogelijk Techno2004!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

15 maart 2019 om 16:54
GeoffreyPirard Gebruiker

Sorry,

Hallo, ik heb deze aanbieding pas laat gezien vandaag. Misschien nog bestellen? Bedankt voor het stemmen.

Beantwoorden

15 maart 2019 om 16:58

Hi Geoffrey,

Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Beantwoorden

19 maart 2019 om 22:35
FvH75 Gebruiker

Ik mis in dit pakket 2 damage sensors. Zou gewoon geleverd moeten worden volgens goliath.

Beantwoorden

20 maart 2019 om 07:25
Rubbert Gebruiker

Same here. In beide pakketten geen extra sensoren

Beantwoorden

20 maart 2019 om 10:36
GaborN78 Gebruiker

Hier ook.. reactie graag!

Beantwoorden

20 maart 2019 om 11:09

Goed dat jullie dit hebben opgemerkt!

Zou je via Mijn iBOOD op onze website een “Er is iets mis”-melding willen aanmaken? Je kunt daar kiezen voor “Verkeerde levering”. Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 maart 2019 om 12:59
Rubbert Gebruiker

Bedankt Bas!

Op veel websites staan deze er gewoon bij (e.g. https://www.internet-toys.com/en/230285-goliath-recoil-starter-set/). Maar het stond inderdaad niet bij de specificaties van iBood. Ik heb het gemeld en wacht af.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:37
GaborN78 Gebruiker

Waarom duurt de afwerking zo lang?  Is er al iemand die antwoord heeft gekregen?

Beantwoorden

22 maart 2019 om 12:39
Ejorne Gebruiker

In beide paketten zit 1 gun die niet aan wil.
:-(((

De ene wil helemaal niet aan. De andere gaat aan maar gaat gelijk weer uit wanneer je de trekker overhaalt.
Nieuwe duracel batterijen en de andere 2 guns werken op diezelfde batterijen goed.

Ik heb denk ik ook geen damage sensors, althans, ik weet niet hoe die er uitzien?
In mijn pakket alleen 2 guns, 2 telefoonhouders en 1 wifi kastje en wat papier…

Beantwoorden

22 maart 2019 om 15:10
GaborN78 Gebruiker

Als ze erin zaten had je ze wel gezien, haha. Het is een jack aansluiting, met een draad en een rode clip voor aan je kleren.

Beantwoorden

23 maart 2019 om 11:42
Ejorne Gebruiker

Gaat daarmee de precisie van het raak/mis schieten ook omhoog?
Want daar ervaar ik toch wel verschillen in.
Wanneer ik achter een muurtje sta en alleen de gun een beetje er naast houdt dan ben ik volop trefbaar.
Wanneer ik de gun achter het muurtje houd en ik steek mijn kop er naast dan ben ik bijna niet te raken…

Beantwoorden

23 maart 2019 om 12:45
Rubbert Gebruiker

De sensoren zitten op de voorkant van het geweer, vandaar dat je daarop raakbaar bent ;-) . Het geweer kan je lichaam niet onderscheiden van de rest van de omgeving zonder extra sensoren. De damage sensor is een extra sensor die je op je lichaam doet, zodat je ook daar te raken bent.

Beantwoorden

25 maart 2019 om 15:34

Hoi Ejorne,

M.b.t. de niet werkende guns kan ik je aanraden een “Er is iets mis”-melding aan te maken. Je kunt daar kiezen voor de optie “Dead on Arrival”. Mijn collega’s pakken dit dan verder voor je op!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 maart 2019 om 13:10
Yov Gebruiker

Vandaag ontving ik een mail om een foto door te sturen van de ontbrekende onderdelen, Heb ik dan ook met veel plezier gedaan…

Beantwoorden

25 maart 2019 om 15:10
GaborN78 Gebruiker

Hoe heb je de ontbrekende onderdelen op de foto gezet? ;)

Beantwoorden

26 maart 2019 om 08:06
Yov Gebruiker
28 maart 2019 om 13:35
GaborN78 Gebruiker

Hahhahaha :D

Beantwoorden

26 maart 2019 om 12:37
jorikk Gebruiker

Ik heb meerdere sets aangeschaft.. Maar wij krijgen met geen mogelijkheid de IOS telefoon gekoppeld aan het geweer. Meerde guns geprobeerd, meerdere telefoons..

Beantwoorden

28 maart 2019 om 11:24
jorikk Gebruiker

Heeft iemand deze set op een iPhone aan de gang?

Beantwoorden

9 april 2019 om 13:50
Yov Gebruiker

Ik heb nog geen reactie ontvangen op de ontbrekende sensoren… Heeft iemand hier al iets van vernomen?

http://replacementparts-skyrockettoys-com.3dcartstores.com/Recoil-Damage-Sensor-Clip-_p_118.html

Beantwoorden

9 april 2019 om 14:08

Ik heb mijn collega van onze klantenservice op je bericht gewezen, zodat even nagekeken kan worden waarom je nog niks gehoord hebt!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 april 2019 om 17:42
Ejorne Gebruiker

Ik krijg voortdurend een standaard e-mail als antwoord. Iets als: Ik had eigenlijk al een antwoord moeten hebben maar binnen 1 tot 5 dagen krijg ik antwoord.

Maakt niet uit wat je daarop als reactie terugstuurt, het antwoord is steevast hetzelfde standaard tekstje. Zéér onpersoonlijk en slechte service op deze manier… :(

Beantwoorden

16 april 2019 om 23:36
Moderator Paul Moderator

Dan zal ik de klantenservice op jouw bericht attenderen, zodat dat patroon onderbroken wordt.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 15:17
Sofieslaets Gebruiker

We hebben de startersset van 2 geweren.

Bij het installeren is er blijkbaar iets fout gelopen. 1 geweer wordt herkent als een groter geweer, betere versie, waardoor deze meer kogels heeft en meer schade aanricht na het raken van de andere speler.

We probeerden al terug te installeren maar krijgen het kiet aangepast.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen of is het een fabricagefout?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.