12 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Voucher: A4 Fotoboek | 110 Pagina's | Foto-omslag

Product expert aanwezig

Voucher: A4 Fotoboek

Maak een prachtig fotoboek en geniet vaker van de mooiste gebeurtenissen in jouw leven!

Specificaties

Merk: Fotoboeken.nl
Type: Voucher: A4 fotoboek (t.w.v. € 70,95)
Geldigheid: Tot en met 12-09-2019

• Personaliseerbare foto-omslag
  • Inbinding van hoge kwaliteit
  • Formaat binnenwerk: 29,7 x 21,0 cm

Kenmerken

• Aantal pagina's mogelijk: Min 20 - max 160 (voucher is t.w.v. fotoboek met 110 pagina's: het is niet mogelijk om geld terug te krijgen wanneer je minder dan 110 pagina's wilt gebruiken)
  • Soort papier: 200 grams
  • Binding: Gelijmd (PUR) en gebonden

Extra opties

• Extra pagina's: € 0,50 per extra pagina (per 2 toe te voegen/verwijderen)
  • Platliggend papier: € 0,25 per pagina
  • Hoogglans coating: € 0,20 per pagina

Voorwaarden voucher
De voucher bestaat uit een unieke kortingscode die t/m 12-09-2019 te besteden is bij Fotoboeken.nl. De kortingscode is alleen geldig op het product 'Fotoboek A4 liggend met foto-omslag' of 'Fotoboek A4 staand met foto-omslag' en heeft de winkelwaarde van dit product met 110 pagina's (€ 70,95). De verzendkosten van het fotoboek zijn niet inbegrepen; verzendkosten binnen Nederland zijn € 5,15 en binnen België € 9,15. Uiteraard kunnen extra opties (extra pagina's, coating, platliggend papier) worden afgenomen; eventueel prijsverschil kan samen met de verzendkosten online worden afgerekend.

Hoe gaat het in zijn werk?

• Je ontvangt na het bestellen van deze iBOOD-deal, de vouchercode(s) in je mailbox. De vouchercode is een kortingscode die tijdens het bestelproces moet worden ingevuld op de plek waar 'Kortingscode' staat. Klik daarna op [Toepassen] en de korting t.w.v. € 70,95 wordt verrekend. De kortingscode kan slechts bij één bestelling worden verrekend; er is geen sprake van een resterende waarde of recht op restitutie van (een deel van) de waarde van de code.
  • De korting kan niet met terugwerkende kracht worden verrekenend op reeds geplaatste bestellingen en de kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingscodes van Fotoboeken.nl.
  • Tijdens een bestelling bij Fotoboeken.nl kan één kortingscode worden verzilverd; wanneer je meerdere vouchers koopt voor het bestellen van meerdere fotoboeken, dien je dus meerdere bestellingen te plaatsen (voor elke bestelling betaal je dus verzendkosten).

Verzendinformatie

• Je ontvangt de voucher na het bestellen van deze iBOOD-deal; met de kortingscode die in deze mail staat bestel je vervolgens het fotoboek bij Fotoboeken.nl.
  • Bij het bestellen van je fotoboek, kun je ervoor kiezen om het fotoboek thuis te laten bezorgen (bezorgkosten in Nederland zijn €5,15 en bezorgkosten in België zijn €9,15), maar je kunt het ook bij Fotoboeken.nl in Pijnacker (Zuid-Holland) ophalen. De levertijd is 5-7 werkdagen na het plaatsen van de bestelling op Fotoboeken.nl.
VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:30 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fotoboeken Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

12 maart 2019 om 22:55
snip11 Gebruiker

En een tweede vraag, bestaat de optie zijdeglans coating nog? Die kom ik nergens meer tegen op de site van fotoboeken.nl

Beantwoorden

13 maart 2019 om 11:02
cwbleib Gebruiker

Ik heb onlangs een fotoboek ontvangen van Fotoboek.nl. Deze was alleen te donker afgedrukt. Na overleg met medewerkers in Pijnacker is besloten om een nieuwe afdruk te maken die er vervolgens prima uitzag. Fijn bedrijf, prima service. Ben zeer tevreden.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 19:26
Tonneke Rovers Gebruiker

Ik heb toch weer een voucher gekocht. Het resultaat van mijn eerste fotoboek was echt super. Ik heb wel echt moeten zoeken hoe alles precies  in zijn werk ging en het heeft me toch twee hele dagen gekost om een boek te maken. Ben het eens met vorige spreker dat het niet echt soepel werkt. Zou het iets uitmaken als ik toch de software download  inplaats via fotoboek zelf te werken.

Ook heb ik nog geen nieuwe code gekregen om het nieuwe fotoboek als hij klaar is te bestellen.

Beantwoorden

13 maart 2019 om 20:44
johtem Gebruiker

Vouchers ontvangen, staat alleen een link in richting de deal van een half jaar geleden.

En elke keer neem ik me weer voor op tijd te beginnen met het boek, maar het eindigd altijd last-minute…..

Beantwoorden

13 maart 2019 om 21:00
isisasje Gebruiker

Ik heb nog geen voucher ontvangen :-(.

Als ik kijk naar “mijn Ibood” dan zie ik daar dat de verzendinginformatie pas op 14 mei 2019 is….. ik neem aan dat er iets is misgelopen met het versturen van de voucher?

Kan dit nagekeken worden aub?

Beantwoorden

8 september 2019 om 11:56
Ansenyi Gebruiker

Hi iBood,

De link in de email werkt niet meer. Hij stuurt me door naar een pagona die niet meer bestaat en dan geeft hij me de gelegenheid om met Copernica contact op te nemen. Hoe kan ik nu verder?

Beantwoorden

8 september 2019 om 22:57
Moderator Paul Moderator

hi Ansenyi,

Dat is vreemd want de voucher is nog geldig tot en met 12-09-2019. 
Hopelijk kom je hiermee verder (de onderste keuze voor 12 september)

https://www.fotoboeken.nl/partners/ibood/

Beantwoorden

9 september 2019 om 13:58
Ansenyi Gebruiker

Hartelijk dank Paul.

Deze link werkt.

Overigens is de geldigheidsduur verlengd van 12 September naar 19 September 2019 volgens deze link.

Beantwoorden

9 september 2019 om 22:33
JHGBorgman Gebruiker

ik heb meerdere vouchers besteld, een van de verkregen codes werkt niet, hoe los ik dat op? Contact met iBood of fotoboeken?

Beantwoorden

9 september 2019 om 23:23
Moderator Paul Moderator

Via fotoboeken.nl is de beste en snelste weg, omdat zij de vouchers uitgegeven hebben. 
Let ook op dat je niet per ongeluk een spatie mee kopieert, dan kan de code niet herkent worden en ongeldig lijken.

Maar als die hulp niet werkt, kun je natuurlijk ook bij iBOOD terecht.

Beantwoorden

11 september 2019 om 11:28
Erikkie7 Gebruiker

De link naar de website werkt niet (meer) . Eerst was de oude link verstuurd en vervolgens is er een nieuwe mail gestuurd met een andere link. Maar die pagina bestaat helemaal niet.

https://tracking.ibood.com/partners/ibood/12-september-2019/?cctw=AgAIQQAFQAVF3hhkvuvMSgmrAg

Beantwoorden

11 september 2019 om 12:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Lukt het via deze link wel, Erik? https://www.fotoboeken.nl/partners/ibood/

Beantwoorden

19 september 2019 om 08:19
Erikkie7 Gebruiker

Yes, thanks!

Beantwoorden

11 september 2019 om 23:17
Roelandvanhattem Gebruiker

Echt geweldige albums! Ik had 5 vouchers besteld en vanavond heb ik mijn 5e album besteld (deadline 12 september, maar ik heb het gehaald!). Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit, dit zijn boeken die makkelijk decennia lang goed moeten blijven.

Beantwoorden

19 september 2019 om 22:39
Maarten17 Gebruiker

Wat een schabouwelijk resultaat. Tientallen uren gestoken in het maken van de fotoalbums om dan een bijna zwart-wit versie afgedrukt te krijgen. Een bijzonder grote teleurstelling.

Beantwoorden

19 september 2019 om 23:15
Moderator Paul Moderator

hoi Maarten,

Als je niet tevreden bent met het resultaat van jouw bestelling bij fotoboeken.nl kun je je het beste richten tot de klantenservice van dat fotobedrijf.Zij hebben tenslotte het uiteindelijke product (het fotoboek) aan je geleverd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.