12 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Voucher: A4 Fotoboek | 110 Pagina's | Foto-omslag

Product expert aanwezig

Voucher: A4 Fotoboek

Maak een prachtig fotoboek en geniet vaker van de mooiste gebeurtenissen in jouw leven!

Specificaties

Merk: Fotoboeken.nl
Type: Voucher: A4 fotoboek (t.w.v. € 70,95)
Geldigheid: Tot en met 12-09-2019

• Personaliseerbare foto-omslag
  • Inbinding van hoge kwaliteit
  • Formaat binnenwerk: 29,7 x 21,0 cm

Kenmerken

• Aantal pagina's mogelijk: Min 20 - max 160 (voucher is t.w.v. fotoboek met 110 pagina's: het is niet mogelijk om geld terug te krijgen wanneer je minder dan 110 pagina's wilt gebruiken)
  • Soort papier: 200 grams
  • Binding: Gelijmd (PUR) en gebonden

Extra opties

• Extra pagina's: € 0,50 per extra pagina (per 2 toe te voegen/verwijderen)
  • Platliggend papier: € 0,25 per pagina
  • Hoogglans coating: € 0,20 per pagina

Voorwaarden voucher
De voucher bestaat uit een unieke kortingscode die t/m 12-09-2019 te besteden is bij Fotoboeken.nl. De kortingscode is alleen geldig op het product 'Fotoboek A4 liggend met foto-omslag' of 'Fotoboek A4 staand met foto-omslag' en heeft de winkelwaarde van dit product met 110 pagina's (€ 70,95). De verzendkosten van het fotoboek zijn niet inbegrepen; verzendkosten binnen Nederland zijn € 5,15 en binnen België € 9,15. Uiteraard kunnen extra opties (extra pagina's, coating, platliggend papier) worden afgenomen; eventueel prijsverschil kan samen met de verzendkosten online worden afgerekend.

Hoe gaat het in zijn werk?

• Je ontvangt na het bestellen van deze iBOOD-deal, de vouchercode(s) in je mailbox. De vouchercode is een kortingscode die tijdens het bestelproces moet worden ingevuld op de plek waar 'Kortingscode' staat. Klik daarna op [Toepassen] en de korting t.w.v. € 70,95 wordt verrekend. De kortingscode kan slechts bij één bestelling worden verrekend; er is geen sprake van een resterende waarde of recht op restitutie van (een deel van) de waarde van de code.
  • De korting kan niet met terugwerkende kracht worden verrekenend op reeds geplaatste bestellingen en de kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingscodes van Fotoboeken.nl.
  • Tijdens een bestelling bij Fotoboeken.nl kan één kortingscode worden verzilverd; wanneer je meerdere vouchers koopt voor het bestellen van meerdere fotoboeken, dien je dus meerdere bestellingen te plaatsen (voor elke bestelling betaal je dus verzendkosten).

Verzendinformatie

• Je ontvangt de voucher na het bestellen van deze iBOOD-deal; met de kortingscode die in deze mail staat bestel je vervolgens het fotoboek bij Fotoboeken.nl.
  • Bij het bestellen van je fotoboek, kun je ervoor kiezen om het fotoboek thuis te laten bezorgen (bezorgkosten in Nederland zijn €5,15 en bezorgkosten in België zijn €9,15), maar je kunt het ook bij Fotoboeken.nl in Pijnacker (Zuid-Holland) ophalen. De levertijd is 5-7 werkdagen na het plaatsen van de bestelling op Fotoboeken.nl.
VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:30 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fotoboeken Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

12 maart 2019 om 06:20
toony_bee Gebruiker

Heeft iemand ervaring met het kopen van fotoboeken die kan aangeven of dit een goede prijs is? De van voor prijs lijkt me niet zo realistisch als ik snel andere opties (albelli) bekijk, maar misschien dat iemand uit ervaring kan spreken…

Beantwoorden

12 maart 2019 om 06:40
Alverman59 Gebruiker

Al diverse fotoboeken bij Fotoboeken.nl besteld en gemaakt (via iBOOD). Handige software en uitstekende kwaliteit! Interessant: als je b.v. een boek van ‘maar’ 60 pagina’s maakt, betaal je in eerste instantie gewoon minder voor de pagina’s en kun je investeren in de waardevolle extraatjes ‘hoogglanzend en platliggend papier’. Aan het eind van de rit gaat de korting van 70,95 euro gewoon van je totaal af. Voorheen – en wellicht nog – kon je de klantenservice van Fotoboeken.nl bij het tegelijkertijd bestellen en aanmaken van twee fotoboeken ook vragen om één keer de verzendingskosten terug te betalen, wat keurig gebeurde. Uiteraard moet je beide boeken dan samen laten opsturen.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:21
maartend Gebruiker

Een van de betere stukken software die ik ken. Veel mogelijk. Boeken zien er netjes uit. Net mijn laatste voucher gebruikt. Zijn nu wel paar euro duurder geworden blijkbaar. Let op bij afrekenen, men probeert wat extra’s toe te voegen, 1 staat er zelfs al ingesteld.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:37
Official Product Expert Fotoboeken Expert Official Product Expert

Beste Alverman59,

Bedankt voor je reactie, goed om te lezen dat je al meerdere bestellingen naar tevredenheid bij ons hebt geplaatst.

We komen echter wel even terug m.b.t. de optie om meerdere boeken te bestellen en deze handmatig samen te laten voegen (zodat je maar één keer verzendkosten betaalt); helaas kunnen we dit niet meer aanbieden.

Kortom: Tijdens een bestelling kan één kortingscode worden verzilverd; wanneer je meerdere vouchers koopt voor het bestellen van meerdere fotoboeken, dien je dus meerdere bestellingen te plaatsen (voor elke bestelling betaal je dus verzendkosten).

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:41
maartend Gebruiker

He, dat is dan weer net wat minder. Maar verder ben ook ik zeer tevreden over de boeken. En ook over het feit dat jullie regelmatig de uiterste besteldatum (die best wel in de toekomst ligt) net wat vooruitschuiven. Had ik laatste keer echt nodig

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:38
MMTS Gebruiker

Prima ervaring mee, goede kwaliteit en prijs.  Al 2 leuke cadeautjes meegemaakt van 12,5 jaar hardloopfoto’s van de jongens. Succes met je beslissing, je hebt nog een aantal uren om na te denken ha ha!

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:05
StevenNijhuis Gebruiker

*snap* Deze ken ik nog niet, maar ik lees hier ook goede ervaringen. Eerder wel eens ervaringen gehad met een startup die via deze website vouchers aanbood. Dat was toen een ramp. Die waren failliet voordat de vouchers ingewisseld moesten worden.

Edited by: Bas iBOOD
Reclame maken is, hoewel goed bedoeld, niet toegestaan.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:17
dr_max Gebruiker

Goede ervaring, mooie fotoboeken. Helaas is zijdeglans niet meer beschikbaar, ik zal terug moeten vallen op de basisbladzijden, dat lijkt nog wel op zijdeglans. Voordeel is wel dat dat goedkoper is.
Ik woon in Rotterdam, haal met de Randstadrail mijn fotoboeken altijd zelf op in Pijnacker, dat scheelt verzendkosten.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 18:13
hobbix Gebruiker

In tegenstelling tot eerdere reageerders vind ik de software minder goed. De basis zit er allemaal wel in maar het werkt niet intuitief. Er zijn veel betere pakketten beschikbaar met veel meer logische en makkelijkere mogelijkheden. Over de resultaten ben ik wel tevreden. Mooie boeken. Dus software een 4- en het boek een 9. En je hoeft echt geen extra opties te kiezen, ook niet die standaard zijn aangevinkt bij de bestelling (foei!) want de boeken worden mooi genoeg zonder.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 22:12
toony_bee Gebruiker

Iedereen bedankt voor de feedback! Het lijkt dus toch wel een redelijke prijs en de kwaliteit is ook niet verkeerd. Jammer dat de code maar tot september in te wisselen is. Zou een boek van de aanstaande zomervakantie willen maken, dan moet ik snel handelen. Toch maar kopen denk ik…

Beantwoorden

12 maart 2019 om 06:49
Caroliend Gebruiker

Ik zou dit graag kopen, maar heb maar een boek van rond de 60 pagina’s nodig. Hoe werkt dit dan met de korting?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:04
steph_L Gebruiker

Al meerdere malen besteld via ibood. Ik ben er zeer tevreden over! Als je geen 110p wil, kan je andere opties toevoegen (hoogglanzend, platliggend…) dit wordt dan gewoon verrekend via je kortingscode…

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:04
Moderator Jim Moderator

Dank voor je toevoeging Steph_L!

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:01
Rdnjs Gebruiker

Kunt u mij de meerprijs doorgeven als je het boek afgedrukt wilt hebben op fotopapier (190 grams Premium Photo Paper).

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:26

Beste Rdnjs,

De toeslag voor afdruk op fotopapier is € 0,50 per pagina. Alle productinformatie is overigens ook te vinden op onze website:

Fotoboek A4 liggend:

https://www.fotoboeken.nl/fotoalbum-maken/fotoboek-a4-liggend/

Fotoboek A4 staand:

https://www.fotoboeken.nl/fotoalbum-maken/fotoboek-a4-staand/

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:47
Miroslav_1991 Gebruiker

Hoe lang blijft de voucher geldig?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:53
maartend Gebruiker

Staat gewoon bij de info + Geldigheid: Tot en met 12-09-2019

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:49
Moderator Jim Moderator

Hi Miroslav!

Zoals Maartend aangeeft, is hij geldig tot 12-09-2019 :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

12 maart 2019 om 18:53
HenK_66 Gebruiker

Bij de voucher die tot en met 22-2-2019 geldig waren hebben ze de termijn verlengd naar 6 maart. Helaas heb ik dat te laat gezien..

Beantwoorden

12 maart 2019 om 07:57
shacayne Gebruiker

Op side van fotoboek.nl is verzendkosten binnen Nederland gratis, werkt dat hier ook?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:02

Beste shacayne,

De verzendkosten van het fotoboek binnen Nederland zijn € 5,15 en binnen België € 9,15 (zo staat dit overigens ook op onze website).

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:29
Erikkie7 Gebruiker

Dat is een actie die niet te combineren is met deze actie

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:22
bebaeten Gebruiker

9,15 naar Belgie is echt wel heel veel.

ik was van plan om te bestellen maar om deze reden doe ik het niet.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:05
notenboompjes Gebruiker

Vorig jaar voor toen nog € 19,50 een zelfde voucher gekocht om een mooi album te maken van onze vakantiereis. Toen bleek dat ik een paar dagen tekort zou komen om het album af te maken contact gezocht met Fotoboeken.nl met de vraag of enkele dagen uitstel met bestellen mogelijk was. Helaas was het antwoord resoluut nee. Weinig soepel dus. Met als resultaat dat onze voucher zonder te gebruiken is verlopen. Ook is de prijs van de voucher behoorlijk gestegen vind ik.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:21
Erikkie7 Gebruiker

Apart. Aangezien de termijn wél is verlengd om mensen meer tijd te geven hun album af te maken.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:41
MMTS Gebruiker

Ik vind de termijn best wel lang al! Ik snap van het bedrijf fotoboeken.nl wel dat er ergens een grens ligt. Dus ik vind met deze termijn en prijs  we niet mogen mopperen.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:50
johtem Gebruiker

Diverse keren meegemaakt dat de termijn op het laatst nog verlengd werd, zoals de laatste keer zelfs met 2 weken.

Wel jammer dat samenvoegen van boeken niet meer mogelijk is.

Wel steeds zeer tevreden over de kwaliteit.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:26
Jurri_von_Ravenswaab Gebruiker

Even een vraag voor de zekerheid: kunnen de boeken ook op A4 staand geprint worden? Dan pan ik er wel een paar mee!

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:27
Jurri_von_Ravenswaab Gebruiker

Sorry, niet goed gelezen. Kan gewoon netjes staand. Top!

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:03
Moderator Jim Moderator

Top Jurri!
Veel plezier er mee! :-)

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:36
alet Gebruiker

Beste mensen,

Al jarenlang maak ik gebruik van fotoboeken.nl!

Zeer tevreden, prima boeken en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Nee ze zijn juist heel voordelig met de vouchers!.Ik begrijp die prijsverhouding van nu  goed!

Ik ben echt een digibeet, moet steeds weer even het wiel uitvinden om een boek te maken, maar de software maakt het me heel makkelijk! Ik heb ook een keer mijn termijn wat mogen verlengen en  mijn vragen worden keurig behandeld! De boeken worden stevig verpakt en snel  opgestuurd!

Echt aan te bevelen! Ik heb er juist weer 2 binnengekregen!, Alet van der Linde

Beantwoorden

12 maart 2019 om 08:47
amorphisnl Gebruiker

Ook ik heb al enkele keren naar tevredenheid van een dergelijke fotoboeken.nl voucher gebruik gemaakt. Het (offline) bewerkingsprogramma is prima en de kwaliteit van de boeken is uitstekend. De keuzes voor extraatjes (leeslint/beschermhoekjes/schutbladen etc) heb je helemaal in eigen hand bij de bestelling, alles mag ook gewoon ‘uit’ als je dit niet wilt. Ik moet wel zeggen dat deze aanbieding voor mij iets minder gunstig lijkt dan de vorige keer :

- De prijs is hoger geworden, ook de verzendkosten. Maar ja, vast gerelateerd aan de BTW-verhoging etc.

- De optie ‘zijdeglans’ naast ‘hoogglans’ bestaat niet meer (nu zou je voor duurste/meest luxe optie moeten gaan).

- De bundeling van meerdere boeken waarbij je maar 1 keer verzendkosten hoeft te betalen bestaat niet meer. Jammer, dit ging in het verleden altijd naar volle tevredenheid en vond ik een service met meerwaarde. Ook omdat het weer extra verpakkingsmateriaal (karton) bespaart.

Desondanks nog steeds een interessante aanbieding. Ik neem aan dat de optie om de voucher flexibel te kunnen inzetten is gebleven. Hierbij bedoel ik om ten koste van minder pagina’s de optie om hoogglans/platliggend aan te kunnen zetten zodat dit binnen het vouchertegoed blijft.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:12

Beste amorphisnl,

Het klopt inderdaad dat je de waarde van de voucher ook kunt verrekenen met extra opties, maar we hopen natuurlijk dat je een mooi dik fotoboek met 110 pagina’s maakt :)

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:03
Dabbertjedab Gebruiker

Is er een mogelijk om 1 panoramafoto over 2 paginas te plaatsen? Sorry ik vind dit niet terug in de uitleg

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:16
rrinus Gebruiker

Ja dat is mogelijk, zelf ook gedaan namelijk ;)

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:17

Beste Dabbertjedab,

Het is inderdaad mogelijk om een foto over 2 pagina’s te plaatsen. Daarbij geldt wel dat dit de mooiste uitwerking heeft als je kiest voor de extra optie ‘platliggend papier’.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:22
Dabbertjedab Gebruiker

Dank je wel, net 2 boeken aangekocht.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:13
tyson69 Gebruiker

Vorige week ons 10e boek besteld, dankzij de verlegde geldigheid hadden we hier wat meer tijd voor. Echte aanrader alleen stijgt de prijs van de vouchers wel. Dit zal wel komen omdat het boek zelf ook duurder wordt (nu 70,95, het boek van vorig jaar kostte 60,95). Nog steeds prima deal, ik wacht alleen op de bestelronde van komende september (of een hunt), dan kan ik het 2019 jaarboek er weer van maken. Geldigheid altijd 6 maanden en ze komen al jaren 2x per jaar op iBood langs.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:18
rrinus Gebruiker

Precies, ik wacht ook even op de volgende. Dan kan de komende zomervakantie weer in een boek!

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:17
Erikkie7 Gebruiker

Wij hebben net onze twee albums binnen en zijn grotendeels tevreden. 
- Kwaliteit van de foto-omslag geef ik het cijfer 3. Kleuren zijn van schrikbarend veel minder niveau dan de foto’s in het album. Erg flets. 
- Kwaliteit van de foto’s in het album geef ik een 8. Mooie heldere kleuren en goed gedetailleerd. Heel af en toe ietsjes grauw is mijn eerste oordeel.
- We hebben gekozen voor afwerking hoogglans en platliggend papier. Daar zijn we erg blij mee
- Best wel veel pagina’s hebben kleine foutjes; kleine witte spikkeltjes (alsof het papier tegen elkaar vastgeplakt heeft gezeten) en soms wat oneffenheden. 
Dit is bij beide albums het geval.

Software is prettig in gebruik. Wel zou een actieve hulplijn (zoals nu in de versies bij PowerPoint het geval is) erg helpen. Dus dat er een rood lijntje komt als de afstand tussen twee (of meerdere) foto’s gelijk is als je zelf aan het slepen bent.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:21
rrinus Gebruiker

Sluit ik me helemaal bij aan op de kleine foutjes na, dat hebben wij gelukkig niet. Alleen bij 1 boek is het wel zo dat ik zelf een kader had gemaakt die in de diavoorstelling goed stond maar in het uiteindelijke boek toch een halve mm was verschoven waardoor een dun randje zichtbaar is…

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:04

Beste Erikkie7,

Zonder op het forum in te kunnen gaan op de specifieke beoordelingen / functionele wensen, kunnen we wel het volgende aangeven:

We gaan altijd voor 100% tevredenheid. Mocht je een productiefout vermoeden (zoals omschreven witte spikkeltjes op een pagina), neem dan altijd even contact op met onze klantenservice. Op die manier kunnen we je mogelijk een oplossing aanbieden.

Informatie van onze klantenservice:

https://www.fotoboeken.nl/klantenservice/

Beantwoorden

12 maart 2019 om 14:00
Erikkie7 Gebruiker

Bedankt. Ga ik doen

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:18
bekend Gebruiker

Op 18 december 2018 is er een dergelijke aanbieding geweest maar helaas zonder de afmeting 30×30. Ik heb toen gereageerd naar Ibood met de opmerking om de volgende keer svp ook het formaat 30×30 bij de actie te betrekken. Door de expert werd gereageerd met de opmerking dat ik contact kon opnemen met “hetfotoalbum.nl” (want dat bedrijf was het) omdat er wel iets geregeld zou kunnen worden. Dat heb ik gedaan en het aanbod was 5% korting op de normale prijs. Dat schiet natuurlijk niet op. Helaas, is deze actie wederom niet van toepassing op het formaat 30×30. Nogmaals het verzoek aan Ibood. Volgende keer graag een actie die ook geldt voor het formaat 30×30.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:47
ludo neeskens Gebruiker

persoonlijk zou ik ook liever de 30 x 30 hebben maar met deze ben ik ook al dik tevreden.    dus….   als 30 x 30 even zou kunnen ! ! !    zeer graag !

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:29
luckiec2 Gebruiker

@Fotoboeken Expert kun je ook meerdere foto’s op een eigen manier op 1 pagina zetten? En willekeurige foto’s als achtergrond gebruiken?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:35
Erikkie7 Gebruiker
12 maart 2019 om 10:08

Beste luckiec2,

Dat kan inderdaad. Je kunt gebruik maken van de paginastijlen die wij voor je hebben klaargezet, maar je kunt deze ook zelf opmaken. Meer informatie hierover vind je op onze Handleiding-pagina onder het kopje ‘Paginastijlen’:

https://www.fotoboeken.nl/klantenservice/handleiding/

Beantwoorden

12 maart 2019 om 09:46
ludo neeskens Gebruiker

ik heb net mijn 4de fotoboek besteld.    telkens nog uitgebreid tot 120 blz.   Zeer tevreden over de afwerking en de aflevering.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:02
abonnement Gebruiker

Niets dan complimenten voor Fotoboeken. En toen er toch iets niet helemaal goed ging werd het voortreffelijk opgelost. Tenslotte: hoeveel vouchers mag je maximaal bestellen?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 11:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt bij ons tot maximaal 10 vouchers per bestelling scoren. Per dag kun je 4 bestellingen plaatsen, dus dan zit je zo aan 40 vouchers en kun je weer even vooruit, toch?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 11:52
abonnement Gebruiker

Toch maar even mijn spaarrekening plunderen …

Beantwoorden

12 maart 2019 om 19:00
hobbix Gebruiker

en anders zijn er nog wel “andere” ibooders die je kunnen helpen ;-)

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:44
Garindan Gebruiker

Zeer tevreden over de kwaliteit en het gemak van fotoboeken.nl. Al heel wat boeken op besteld inmiddels!! Toch even een vraag: kan ik deze vouchers ook gebruiken om nogmaals hetzelfde fotoboek te bestellen wat ik reeds eerder heb gemaakt. Dus gewoon een nieuwe bestelling van een bestaand fotoboek die in mijn account staat? Ik hoor het graag en alvast bedankt!!

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:47

Beste Garindan,

Dat is inderdaad mogelijk (ervan uitgaande dat de eerdere bestelling hetzelfde product betrof).

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:49
Garindan Gebruiker

Okay, hartelijk dank!! Ja, het betreft hetzelfde product met dezelfde specificaties.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:44
friv Gebruiker

Ik zou graag een groter formaat boek willen maken. Kan ik dan met deze voucher betalen?

Verder ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van deze fotoboeken-fabrikant.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 10:48

Beste friv,

Dat is helaas niet mogelijk; deze voucher is alleen te verzilveren bij bestelling van een Fotoboek A4 staand / liggend met foto omslag.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 11:55
rick1955 Gebruiker

Hebben al 5 boeken gemaakt…, kwaliteit is top, en dan hebben we het nog maar over de standaard. Wellicht volgende keer ’s kijken naar de platliggende pagina’s…. Vraagje…, zijn er mogelijkheden om tegen gereduceerde tarieven veel grotere aantallen ineens te bestellen van een samengesteld fotoboek ?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:06

Beste rick1955,

We kunnen volumekorting aanbieden op de reguliere winkelprijzen bij bestellingen vanaf 10 identieke stuks. Neem bij interesse even contact op met onze klantenservice om je aanvraag door te geven. We zullen aan de hand van het gewenste aantal, de productsoort en de uitvoering de hoogte van de korting bepalen.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 12:16
rick1955 Gebruiker

Thanks for info…, wellicht de moeite waard om ’s te checken.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 13:08
Doeke Gebruiker

De Boeken zijn heel mooi  echt  een aanrader , ik  ga er  weer  een bestellen misschien  wel 2 … , wel vindt  ik de  stijging van  4  Euro   best veel .

Beantwoorden

12 maart 2019 om 13:59
Saari Gebruiker

Hoi iedereen,
Zijn de verzendingskosten gewoon te betalen per overschrijving of online? Of moet het persé met een mastercard? Heb ooit eens een boek online gekocht, heb er uren aan gezeten om het mooi te maken, toen ik het wou indienen moest ik eerst de verzendkosten betalen met VISAkaart (er waren geen andere betaalmogelijkheden). Daardoor maar de bestelling geannuleerd, gelukkig wel mijn geld van het boek terug gekregen, maar wel veel kostbare tijd verloren.

G’s

Beantwoorden

12 maart 2019 om 14:35

Beste Saari,

Je kunt bij ons via de meest gangbare betaalmethodes betalen (waaronder iDeal). Op deze pagina lees je meer info over alle betaalmethodes:

https://www.fotoboeken.nl/faq-items/op-welke-manier-kan-ik-betalen/

Beantwoorden

12 maart 2019 om 14:02
Saari Gebruiker

Kan je ook werken aan je album, opslaan en volgende dag of week verder afwerken? Of moet het album in 1x klaar zijn?

Beantwoorden

12 maart 2019 om 14:37

Beste Saari,

Uiteraard kun je het project starten, vervolgens opslaan en dan op een ander moment weer verder gaan; dat is geen probleem

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:42
mvdmade85 Gebruiker

Ik raad fotoboeken.nl zeker aan. Ik heb inmiddels via de iBood vouchers zo’n 10 verschillende boeken laten realiseren en ik heb werkelijk waar nog nooit iets gehad met de boeken (en ik heb als ontwerper best een kritisch oog). Bij andere leveranciers de bekende problemen van scheve pagina’s of pagina’s die aan elkaar plakten. Bij het doen van meerdere bestellingen (± op dezelfde dag), kunnen ze geloof ik per 3 samen gestuurd worden. Even een mailtje naar de klantenservice en het wordt geregeld, scheelt weer verzendkosten.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:45

Beste mvdmade85,

Bedankt voor je reactie, goed om te lezen dat je al meerdere bestellingen naar tevredenheid bij ons hebt geplaatst.

We komen echter wel even terug m.b.t. de optie om meerdere boeken te bestellen en deze handmatig samen te laten voegen (zodat je maar één keer verzendkosten betaalt); helaas kunnen we dit niet meer aanbieden.

Kortom: Tijdens een bestelling kan één kortingscode worden verzilverd; wanneer je meerdere vouchers koopt voor het bestellen van meerdere fotoboeken, dien je dus meerdere bestellingen te plaatsen (voor elke bestelling betaal je dus verzendkosten).

Beantwoorden

12 maart 2019 om 16:59

Bedankt allen voor de leuke en interessante reacties op dit forum vandaag.

Morgen zijn we weer aanwezig en dan voor vragen of opmerkingen te bereiken via onze klantenservice:

https://www.fotoboeken.nl/klantenservice/

Beantwoorden

12 maart 2019 om 17:17
maartend Gebruiker

Tips voor de softwaremakers. geef de mogenlijkheid om de dimensies van foto’s te kopeieren, of de instelli9ngen van text.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 17:34
moon_kiet Gebruiker

Een aanrader! Heb al 6 boeken besteld en ze waren ook erg behulpzaam toen iets fout ging. Super! Ik ga zeker nog 2 bestellen.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 18:07
vokern Gebruiker

Tot nu toe 3 Fotoboeken besteld: goede ervaring ermee! Wel een meerprijs voor “glans” betaald  maar of het nodig was….

Beantwoorden

12 maart 2019 om 21:47
drspocky Gebruiker

Ik heb via de vorige actie ook een boek besteld en inderdaad stond bij bestellen automatisch “glans” ingesteld. Boek is verder prima hoor, maar ik vind de pagina’s niet de glans hebben die je zou verwachten (zeker niet voor de meerprijs die je onbedoeld betaalt…)

Beantwoorden

12 maart 2019 om 18:19
Diavolo Gebruiker

Ik krijg constant bij het betalen. ‘ er is iets misgelopen en dit bij meerdere  pogingen.

Beantwoorden

12 maart 2019 om 21:31
karelibood Gebruiker

Ben inmiddels begonnen aan mijn fotoboek, fijn programma alleen als ik naar de voorvertoning ga gaat de editor altijd naar de begin pagina zodat je constant naar de pagina moet klikken waar je eigenlijk mee bezig bent, of doe ik iets verkeerd, werk op een Macbook Pro

Beantwoorden

12 maart 2019 om 22:48
snip11 Gebruiker

Ik kan alleen maar beamen wat anderen zeggen, prima kwaliteit voor een heel scherpe prijs. Hoewel het niet in de omschrijving staat, heb ik eerdere acties ik deze vouchers kunnen gebruiken voor een A4 album staand premium lay-flat (meerprijs 0,40 per pagina). Dit is veel mooier dan gewoon platliggend papier. Is dit nog steeds mogelijk?

Beantwoorden

13 maart 2019 om 12:00
Moderator Jim Moderator

Hi Snip!

Goed om te horen! Dit is nog steeds mogelijk! :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.