26 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Philips 75" 4K Ultra HD Smart TV met Ambilight | 75PUS8303/12

Philips 75" 4K Smart TV met Ambilight

Je leeft nu eenmaal maar één keer, dus moet je er het beste van maken. En het beste op het gebied van televisies? Dat is deze 75" 4K TV van Philips.

Specificaties

Merk: Philips
Type: 75" 4K Smart TV met Ambilight (75PUS8303/12)
Garantie: 2 jaar (home service)


  • 191 cm aan 4K beeld
  • Driezijdige Ambilight
  • Met Google Play Store

Ambilight

  • Ambilight-versie: Driezijdig
  • Geïntegreerd Ambilight + Hue
  • Ambilight MusicGamemodus
  • Past zich aan de muurkleur aan
  • Lounge-modus

Beeld/scherm

  • Display: 4K Ultra HD-LED
  • Schermdiagonaal: 75" (191 cm)
  • Schermresolutie: 3840 x 2160
  • Beeldverversing: 100 Hz
  • Beeldformaat: 16:9
  • Ultra-resolutie
  • Micro Dimming Pro
  • Breed kleurengamma 90% DCI/P3
  • HDR Premium
  • P5 Perfect Picture Engine

Smart TV-functionaliteit

  • Gebruikersinteractie: MultiRoom Client en Server / SimplyShare
  • Interactieve TV: HbbTV
  • Programmeren: TV pauzeren / Opnemen via USB
  • Onlinevideotheken
  • Internetbrowser openen
  • Social TV
  • TV on Demand
  • YouTube
  • Automatische detectie van Philips-apparaten
  • Apparaataansluitwizard
  • Netwerkinstallatiewizard
  • Instellingenwizard
  • Smart menu-knop
  • Gebruikershandleiding op scherm
  • Auto-upgradewizard voor firmware
  • Firmware te upgraden via USB
  • Onlinefirmware-upgrade
  • Aanpassingen van beeldformaat: Standaard - Schermvullend / Aanpassen aan scherm / Geavanceerd - Shift / Zoomen, Uitrekken
  • Philips TV Remote-app: Apps / Zenders / Controle / NowOnTV / TV-gids / Video on demand
  • Afstandsbediening: met toetsenbord / met spraak

Multimediatoepassingen

  • Videoweergaveformaten: Containers: AVI, MKV / H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV9/VC1, HEVC (H.265), VP9
  • Ondersteunde ondertitelindelingen: .SRT, .SUB, .TXT, .SMI
  • Muziekweergaveformaten: AAC, MP3, WAV, WMA (versie 2 tot versie 9.2), WMA-PRO (v9 en v10)
  • Beeldweergaveformaten: JPEG, BMP, GIF, PNG

Android

  • Besturingssysteem: Android 8.0 (Oreo)
  • Google Play Movies
  • Google Play Music
  • Google zoeken
  • YouTube
  • Geheugencapaciteit: 16 GB
  • Processor: Quad Core

Geluid

  • Configuratie: 2x 6.25 W luidsprekers, 12.5 W woofer
  • Uitgangsvermogen (RMS): 25 W
  • Smart Sound
  • DTS-HD eersteklas geluid
  • DTS-studiogeluid
  • DTS TruSurround
  • Triple ring-technologie

Connectiviteit

  • Aantal HDMI-aansluitingen: 4
  • Aantal USB-aansluitingen: 2
  • Aantal componentingangen (YPbPr): 1
  • Draadloze verbindingen: Dual band / Geïntegreerde Wi-Fi 802.11ac 2x2
  • Common Interface Plus (CI+)
  • Digitale audio-uitgang (optisch)
  • IEC75-antenne
  • Satellietaansluiting
  • Ethernet-LAN RJ-45
  • Audio L/R in
  • Hoofdtelefoonuitgang
  • HDMI-functies: 4K / Audio Return Channel
  • EasyLink (HDMI-CEC): Passthrough van afstandsbedieningen / Audiobediening / Stand-by / Afspelen met één druk op de knop
  • HDCP 2.2: Ja op alle HDMI

Ondersteunde beeldschermresoluties

  • Computeringangen op HDMI1/2: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz / HDR ondersteund, HDR10/ HLG
  • Computeringangen op HDMI3/4: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz
  • Video-ingangen op HDMI1/2: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz / HDR ondersteund, HDR10/ HLG
  • Video-ingangen op HDMI3/4: tot 4K UHD 3840 x 2160 bij 60 Hz

Tuner/ontvangst/transmissie

  • HEVC-ondersteuning
  • Digitale TV: DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2
  • MPEG-ondersteuning: MPEG2 / MPEG4
  • Videoweergave: NTSC / PAL / SECAM
  • TV-programmagids: Elektronische programmagids voor 8 dagen
  • Signaalsterkte-indicator
  • Teletekst: 1000 pagina's Hypertext

Voeding & veiligheid

  • Netspanning: 220 - 240 V, 50/60 Hz
  • Stroomverbruik in stand-bystand: < 0,3 W
  • Energieverbruik wanneer uitgeschakeld: 0,3  W
  • Timer voor automatisch uitschakelen
  • Beeld uit (voor radio)
  • Lichtsensor
  • Omgevingstemperatuur: 5 °C tot 35 °C
  • Europees energielabel (vermogen): 120  W
  • Jaarlijks energieverbruik: 176  kWh
  • Hoeveelheid kwik; 0  mg
  • Aanwezigheid lood: Ja
  • Energieklasse: A+

Fysieke eigenschappen

  • Breedte: 1678,8 mm
  • Breedte (met standaard): 1678,8 mm
  • Hoogte: 964,3 mm
  • Hoogte (met standaard): 985,5 mm
  • Diepte: 75,4 mm
  • Diepte (met standaard): 314,6 mm
  • Breedte TV-standaard: 750,0 mm
  • Compatibel met VESA: Ja (600 x 400)
  • Gewicht: 44,5 kg
  • Gewicht (met standaard): 45,1  kg

Inbegrepen

  • Afstandsbediening
  • 2 AA-batterijen
  • Voedingskabel
  • Mini-aansluiting L/R-kabel
  • Mini-aansluiting YPbPr-kabel
  • Snelstartgids
  • Brochure met wettelijk verplichte informatie en veiligheidsgegevens
  • Tafelstandaard
28 maart 2019 om 12:25
Roy-1977 Gebruiker

Ik ben daar ook benieuwd naar. Ik probeer eerst eens te achterhalen welke beugel  ik nu heb en ben zeer benieuwd welke jullie gebruiken ivm de speaker

Beantwoorden

28 maart 2019 om 15:02
Roy-1977 Gebruiker

Er staat als verwachte verzenddatum 5 april maar bij status verzonden. Is de tv vanuit jullie al verzonden?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:09
Jango_Ash Gebruiker

Bij mij staat: verzenddatum 28 maart 2019. Ik had dan ook snel besteld!

Op 26 maart heb ik een e-mail van iBood ontvangen met de mededeling dat mijn bestelling is doorgegeven aan hun leverancier, welke zelf voor bezorging zorg draagt.

Helaas daarna niets meer vernomen. Ik twijfel of de bestelling vandaag nog wel wordt verzonden…

IBood gebeld maar deze kunnen hier geen duidelijkheid in geven. Jammer dit…

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:05
remkohuizinga Gebruiker

Kan niet wachten op eerste foto’s van de geleverde TV’s … kan ik vast een beetje voor-genieten omdat ik tot 5 april moet wachten.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:08
remkohuizinga Gebruiker

Huh … er staat bij mij ook al dat ie is verzonden! Maar nog geen Track&Trace gegevens. Spannend. Weet de moderator van dienst hier meer over?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:35
remkohuizinga Gebruiker

Uit de email:

“Onderstaande producten uit je bestelling worden door de leverancier zelf bij je bezorgd. We hebben zojuist de gegevens van je bestelling aan hen doorgegeven. Mogelijk neemt de leverancier per email of telefoon contact met je op over de leverdatum en/of het tijdstip. Het kan zijn dat er geen track&trace-code beschikbaar is.”

Beetje vaag dus …

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:12
Jango_Ash Gebruiker

Bij mij staat: verzenddatum 28 maart 2019. Ik had dan ook snel besteld!

Op 26 maart heb ik een e-mail van iBood ontvangen met de mededeling dat mijn bestelling is doorgegeven aan hun leverancier, welke zelf voor bezorging zorg draagt.

Helaas daarna niets meer vernomen. Ik twijfel of de bestelling vandaag nog wel wordt verzonden…

IBood gebeld maar deze kunnen hier geen duidelijkheid in geven. Jammer dit…

Iemand anders nog nadere info? Al gebeld of gemaild door de bezorgdienst?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 16:33
remkohuizinga Gebruiker

Nou wij kunnen dat natuurlijk moeilijk inschatten maar dit lijkt mij een dermate grote logistieke operatie dat ik mij niet voor kan stellen dat alle TV’s vandaag de deur uit gaan. Dus we kunnen hier wel rekening gaan houden met de nodige reacties van teleurgestelde kopers …. vrees ik.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 17:01
MiesMies Gebruiker

Hier dezelfde email gehad, maar nog geen verdere info gekregen. Ben benieuwd wanneer ze geleverd worden!

Beantwoorden

28 maart 2019 om 17:04
Roy-1977 Gebruiker

Ik heb ook dezelfde mail.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 17:14
Jango_Ash Gebruiker

Blijkbaar heeft iedereen dus dezelfde e-mail ontvangen… zowel de kopers van de eerste lading (28 maart) als de tweede lading (5 april).

Beantwoorden

28 maart 2019 om 19:13
David_H Gebruiker

Klopt, ik zit bij de 2e batch en heb zelfde e-mail. Dus ben benieuwd of ie nu eerder komt of echt ‘pas’ volgende week.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 19:24
Jango_Ash Gebruiker

Tjah, beetje vaag allemaal.

In ieder geval is de verzenddatum van vandaag niet gehaald.

Althans ik heb nog niets gehoord.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 18:40
mister-reese Gebruiker

Ja zou fijn zij als het gelijk.in 1 keer geregeld kan worden het afleveren

Beantwoorden

28 maart 2019 om 21:26
JMS Products Gebruiker

Iemand al iets gehoord van de verzender?

Beantwoorden

28 maart 2019 om 21:32
Jango_Ash Gebruiker

Helaas nog niet.

Welke verzenddatum had jij? 28 maart of  5 april?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 09:44
JMS Products Gebruiker

28 maart

Beantwoorden

28 maart 2019 om 21:50
stefh Gebruiker

Ik ben vanmiddag gebeld voor levering morgenochtend

Beantwoorden

28 maart 2019 om 22:08
Jango_Ash Gebruiker

Goed te horen dat er dan toch nog ergens aan de verwachting wordt voldaan!

Had jij trouwens 28 maart of 5 april als verzenddatum staan?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 00:24
stefh Gebruiker

28 maart

Beantwoorden

29 maart 2019 om 01:29
Jango_Ash Gebruiker

Ok! Geluksvogel :-)

Ben je er al uit welke muurbeugel het wordt?

Ik ga zelf voor de One For All WM 4661.

Dit omdat ik graag gebruik maak van de draaifunctie en de goede reviews.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 08:39
mister-reese Gebruiker

Nice ben benieuwd!

Beantwoorden

29 maart 2019 om 10:38
stefh Gebruiker

Ja ik denk het ook, maar hoop dat het kan vanwege de verdikking onderaan, door de tilt zou je dat tegen de muur kunjen duwen, zie vorige pagina

Beantwoorden

29 maart 2019 om 10:40
stefh Gebruiker

Hij is net bezorgd, je schrikt je kapot zo groot dat die doos is, maar de TV zit extreem goed ingepakt. Groot deel van de vrachtwagen stond vol met deze TVs, dus meer mensen worden blij gemaakt vandaag!

Beantwoorden

29 maart 2019 om 10:43
stefh Gebruiker

De bochel onderaan meet ik op 3cm. Dus of een beugel die 2,3cm van de muur biedt zin heeft, weet ik niet. Maar dat zou dan wellicht op te lossen zijn met spacers. Reese werd verteld dat die vaak meegeleverd worden door de fabrikanten. Ik ben nog niks tegengekomen in de doos, maar misschien bedoelden ze in de winkel dat die meegeleverd worden met de beugels.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 10:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hahaha, dat klinkt goed, stefh! Deel je een fotootje als hij staat? We zijn hier op kantoor ook enorm benieuwd hoe groot dat nou écht is, 75 inch :-)

Beantwoorden

29 maart 2019 om 10:46
mister-reese Gebruiker

Goedemorgen stefh,

Idd in de winkel zeiden ze dat dat werd meegeleverd met de TV..hmm zou jammer zijn! maar top dat je m binnen hebt..ik heb nog helemaal niet gehoord verder en ook ik heb m gelijk besteld die dag haha. Have fun!

Beantwoorden

29 maart 2019 om 12:15
stefh Gebruiker

Ik had hem wel al voor de middag besteld, neem aan dat ze op volgorde gaan. Maar het verzendbedrijf zal ook wel zoveel mogelijk ritten in een bepaalde regio combineren. Ik had puur geluk, want ze zeiden gisteren aan de telefoon al dat ze toevallig in de buurt waren en een andere bezorging was uitgevallen.

Ik moet dan op mijn beurt weer op een tweede persoon wachten om hem uit te kunnen pakken, heb alleen de doos aan de bovenkant nog maar kunnen openmaken.

Ik wil gerust een foto delen, maar waar kan ik die uploaden?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 12:44
mister-reese Gebruiker

via beantwoorden en dan rechts van de I en ik heb m ook al in de ochtend besteld..

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:30
stefh Gebruiker

Maar dat is alleen een link toevoegen, niet een foto uploaden

Beantwoorden

29 maart 2019 om 20:35
stefh Gebruiker

Ik heb uiteindelijk de WM 4621 besteld bij coolblue, morgen in huis!

Beantwoorden

28 maart 2019 om 22:24
Moderator Paul Moderator

Omdat een tv een groot en kwetsbaar product is, wordt de levering door een gespecialiseerde vervoerder gedaan. Zij zullen telefonisch of per email contact opnemen om een bezorgafspraak af te stemmen. Hou dus ook het spamfilter voor de zekerheid in de gaten.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 22:42
Jango_Ash Gebruiker

Hoi Paul,

Dat er voor een gespecialiseerde vervoerder wordt gekozen is natuurlijk begrijpelijk.

Echter, omdat ik relatief snel na verschijning van de aanbieding heb aangekocht, had ik gewoon rekening gehouden met de verwachtte verzenddatum van vandaag en levering van morgen.

Ik vind het daarom niet netjes dat ik nu helemaal niets te horen heb gekregen van jullie vervoerder. Vandaag was immerd de 28e! Redt je het dan om 1 of andere reden niet om de verwachting na te leven, neem dan op z’n minst even contact op met de klant om een update te geven.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 23:03
Moderator Paul Moderator

De klanten waarvan de tv vandaag is overhandigd aan de vervoerder, zullen binnen enkele dagen een bezorgafspraak voorgeschoteld krijgen. Dat lukt helaas niet voor iedereen binnen 1 dag.

Maar ik hoop dat je snel benaderd zult worden en gauw van de tv kan genieten.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 23:13
Jango_Ash Gebruiker

Volgens jullie e-mail hebben jullie mijn bestelling de 26ste om 17:15 uur al doorgezet naar jullie vervoerder.

Begrijp je daarom de teleurstelling dat er nog geen contact is opgenomen?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 00:49
Moderator Paul Moderator

Dat begrijp ik en hoop dat de toelichting meer duidelijkheid geeft waarom de tv nog niet bezorgd is.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 01:31
Jango_Ash Gebruiker

Bedankt voor de toelichting.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 07:50
nemelex Gebruiker

Hoi. Ik heb helemaal geen bevestigingsemail gehad, maar hij staat wel onder mijn ibood als verzonden. Kunnen jullie eens nakijken of alles in orde is met mijn bestelling?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 09:45
JMS Products Gebruiker

Hier hetzelfde…

Beantwoorden

29 maart 2019 om 11:45
Jeff1981 Gebruiker

Ik ben zojuist gebeld voor de leverafspraak. Dus geen zorgen, komt goed :-)

Beantwoorden

29 maart 2019 om 12:21
addediver Gebruiker

Bij mij ook 5 april.

Ik ben benieuwd naar de reviews van hen die m vandaag geleverd krijgen..

Beantwoorden

29 maart 2019 om 17:47
stefh Gebruiker

Ik ben tot nu toe erg tevreden over de TV,  ben hem wel even naar mijn hand aan het zetten, maar ik ben niet ontevreden over de calibraties af fabriek.

Moet wel erg wennen met de kijkafstand, merk dat mijn ogen wat op en neer gaan. Zal even wennen zijn. Zit op 3.5 meter. 4.5 wordt aanbevolen.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 15:50
Arno23 Gebruiker

Bij mij net geleverd maar een dode zwarte pixel in midden van het scherm! Wat nu??

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:14
Roy-1977 Gebruiker

Lijkt mij een garantiekwestie, dus monteur aan huis?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:27
remkohuizinga Gebruiker

En anders in de doos en terug ermee … tipisch gevalletje van DOA. Maar wel zuur dit zeg.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:31
stefh Gebruiker

Zo! Dat heb ik bij de mijne niet gezien, maar ik moet misschien wel nog even opnieuw kritisch kijken, even een test video van youtube wellicht

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:37
stefh Gebruiker

Deze test gedaan:

https://youtu.be/emnTTyN1Mdc

Alles in orde hier, maar hij levert ook een pixel fixer video blijkbaar!

Fix in 20 min:

https://youtu.be/1EuX8joZt84

30 min fix:

https://youtu.be/JfBDskS6dbU

Beantwoorden

29 maart 2019 om 17:10
JMS Products Gebruiker

Weet je al wat ze daar mee doen Arno?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 18:09
Arno23 Gebruiker

Nee geen idee, wacht op antwoord van iBood.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 20:42
Jango_Ash Gebruiker

Zo dat is balen man! Hoop dat het snel wordt opgelost voor je!

Beantwoorden

30 maart 2019 om 17:50
mister-reese Gebruiker

Nog iets gehoord Arno?

Beantwoorden

31 maart 2019 om 00:44
Moderator Paul Moderator

Tijdens het weekend zijn er geen medewerkers aanwezig om op emails of serviceverzoeken te reageren, maar ik verwacht dat Arno spoedig een reactie op de melding zal krijgen.

Beantwoorden

2 april 2019 om 03:54
Arno23 Gebruiker

Helaas niet geholpen, toch bedankt!

Beantwoorden

5 april 2019 om 11:30
Arno23 Gebruiker

Net te horen gekregen dat Philips hier niet in gaat tussenkomen. Hopelijk kan iBood iets regelen …

Beantwoorden

9 april 2019 om 15:44
nemelex Gebruiker

Niet te lang wachten om terug te sturen Arno (binnen de zichttermijn van 14 dagen), ook al kost het je 100 euro. Anders heb je daar de komende jaren serieus veel spijt van.

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:42
stefh Gebruiker

Voor de KODI en FLEX gebruikers (en indien je de ingebouwde android TV omgeving gebruikt):

Het viel mij zojuist op dat 21:9 (2.35) niet juist wordt afgespeeld met de laatste software update van Philips update 222. Je kunt dit in KODI oplossen door via kodi  video options stretch 16:9 te kiezen ipv normal.

Blijkbaar is firmware 230 al in omloop en daarmee is het probleem opgelost, maar die wordt nog niet gepushed over internet, waarschijnlijk volgende week.

Zelf wacht ik op de internet update, maar je kunt het wel al zelf met een USB stick doen, hier te downloaden op eigen risico:

https://toengel.net/philipsblog/firmware-download/

Beantwoorden

29 maart 2019 om 18:36
MiesMies Gebruiker

Bedankt voor de tip! Uitgebreid je nieuwe tv aan het testen?

Ik had in de ochtend besteld tijdens de eerste batch, maar helaas nog steeds niet gebeld voor een levering afspraak :(

Beantwoorden

29 maart 2019 om 20:37
stefh Gebruiker

Ja ik had geluk omdat er blijkbaar een levering was uitgevallen hier in de buurt dus konden ze mij blijkbaar zo snel inplannen. Hopelijk heeft iedereen morgen een grote plaat!

Beantwoorden

29 maart 2019 om 20:43
Jango_Ash Gebruiker

Thanks voor de tip!

Hoe bevalt de “zwart-waarde” van de tv?

Beantwoorden

29 maart 2019 om 22:06
Roy-1977 Gebruiker

Hier nog niks gehoord. Al zit ik bij de 2e batch….zal nog wel ff duren

Beantwoorden

29 maart 2019 om 23:28
stefh Gebruiker

De zwart waarde:

Het is geen OLED, maar The Matrix 4k HDR spat echt wel van het scherm.

Ik zie nu het donker is wel dat ik wat clouding heb jn het paneel en backlight bleeding in de hoeken. Zal toch moeilijk blijven met dit soort grote panelen.

Ik kan er mee leven voor de prijs!

De P5 engine is echt wel heel goed. HDR doet het paneel ook echt prima. Heb al een aantal mooie presets gemaakt.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 00:06
Jango_Ash Gebruiker

Thanks voor de info.

Ik heb nu een 65″ full led met local dimming. Ik hoop echt dat ik er niet teveel op achteruit ga…

Ben benieuwd!

Beantwoorden

1 april 2019 om 10:24
remkohuizinga Gebruiker

Yup Jango_Ash, dat is ook mijn enige punt van zorg. I

k ben nu zelf ook full LED met local dimming en vrees de bleeding.

Ik sta achteraan de lijst dus hoop hier nog iets over te horen van anderen.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 07:57
remkohuizinga Gebruiker
30 maart 2019 om 09:11
Roy-1977 Gebruiker

Ja direct leverbaar…….dat is wel interessant

Beantwoorden

31 maart 2019 om 00:41
Moderator Paul Moderator

Correct is waarschijnlijk geschrokken van de scherpe iBOOD deal en de prijs daarop aangepast… :)

Beantwoorden

31 maart 2019 om 10:33
remkohuizinga Gebruiker

Yup dat doen sommige aanbieders wel eens op de dag van de iBood aanbieding …. Maar niet daarna. Blijkbaar heeft Correct ook toegang gekregen tot deze actie voorraad.

Maakt ook niet uit, is en blijft een bijzondere aanbieding.

Beantwoorden

30 maart 2019 om 20:22
stefh Gebruiker

Ik heb de One for all tilt beugel binnengekregen vandaag (wm4621)

Het is mijn inziens behoorlijk basic, dun metaal. Toch zou hij 100kg en max 80 inch kunnen houden, dus moet er maar op vertrouwen.

Ik heb spacers van 1 cm aan de TV kant, daarmee overbrug je nog niet de speaker bochel.

Ik heb daarom ook tussen de muur en de wandplaat dezelfde spacers gebruikt. Morgen komt een vriend langs om de TV samen in de beugel te tillen.

Vind het erg moeilijk om in te schatten of ik hem een beetje kan tilten, verwachting is minimaal, maar zal morgen berichten.

Beantwoorden

31 maart 2019 om 20:33
stefh Gebruiker

TV hangt, door de extra spacers kan hij toch een beetje voorover, geweldig beeld. Ga toch nog even de beugel en schroeven in de gaten houden de komende dagen. Ongelooflijk dat 45 kg aan dat beugeltje kan met een paar haakjes.

Zal ook nog even kijken of ik ergens een foto kan uploaden.

Beantwoorden

2 april 2019 om 19:53
mister-reese Gebruiker

Ik heb m inmiddels ook binnen yes! Zitten er spacers bij de beugel van jou stefh?

Beantwoorden

30 maart 2019 om 22:27
mppadvies Gebruiker

Genietse Steff. Ik W8 nog op ‘n telefoontje, ondanks dat ik ‘m om 10:30u heb besteld…

Beantwoorden

30 maart 2019 om 22:52
rambolinie Gebruiker

dahmmm heb ik deze FANTASTISCHE aanbieding gemist… @ADMIN deze is niet meer na te bestellen zeker…..  :(

Beantwoorden

31 maart 2019 om 00:38
Moderator Paul Moderator

Helaas rambolinie, dit was de dagdeal van 26 maart en is nu niet meer te bestellen. 
Ik raad je aan om via Tip iBOOD aan de inkopers te laten weten dat je de deal graag nog eens aangeboden ziet worden.

Beantwoorden

1 april 2019 om 08:13
Kipkop Gebruiker

De TV is inmiddels geleverd. Bedankt voor de snelle service.

Heeft iemand ook problemen met het koppelen / pairen van de afstandbediening?

Ik kan de TV alleen met de app op mijn mobiel bedienen, waardoor alleen apps als netflix werken maar de HDMI uitgangen bijv. niet.

Beantwoorden

1 april 2019 om 12:43
stefh Gebruiker

Het ging alleen initieel mis hier, even stroom eraf moeten halen, stappen opnieuw doorlopen, toen wel goed. Maar die koppeling is alleen nodig als je toetsenbord wilt gebruiken, ik zal dat weinig benutten. De normale kant van de afstandsbediening werkt gewoon met infrarood

Beantwoorden

1 april 2019 om 12:46
stefh Gebruiker

Er is ook een software update voor de afstandsbediening.

Via Draadloos en netwerken –> afstandsbediening –> software van afstandsbediening bijwerken

Beantwoorden

1 april 2019 om 13:18
Spattexjohn Gebruiker

Ik heb nog niets gehoord van de verzender. Gekocht in de eerste groep. Mijn oude 65 Inch reeds verkocht omdat ik dacht dat de nieuwe er zo zou zijn…

Nu kijk ik naar een gigantische lege plek op mijn muur…

Beste iBood kunnen jullie zeggen of ik mijn TV toch binnen enkele werkdagen kan verwachten..

Beantwoorden

1 april 2019 om 13:39
gjvisser Gebruiker

Ik heb ook nog niks gehoord. Ik zit ook in de 1e batch. :(

Beantwoorden

1 april 2019 om 14:59
MiesMies Gebruiker

Hier ook nog niets gehoord. Voor 12 uur besteld en ook nog bij de eerste batch :(

Beantwoorden

1 april 2019 om 23:02
nemelex Gebruiker

Zelfde voor mij. Nog steeds aan het wachten op een teken van leven.

Beantwoorden

1 april 2019 om 23:30
Moderator Paul Moderator

Het komt zeker goed voor jullie. Doordat er allemaal individuele afspraken gemaakt moeten worden, vergt het iets meer tijd dan een standaard pakketje wat meteen de volgende dag geleverd kan worden.

Ik weet niet zeker of jullie per email of telefonisch een bezorgafspraak aangeboden krijgen, dus hou allebei in de gaten. Er wordt hard gewerkt om alle televisies zo snel mogelijk bij jullie te krijgen.

Beantwoorden

2 april 2019 om 10:17
Spattexjohn Gebruiker

Beste Paul,

De frustraties van mij en andere kopers heeft iBood zelf over zich af geroepen door er een zeer korte levertijd aan te geven. Terwijl je zelf al aangeeft dat logistiek gezien dit nooit een haalbare kaart zou zijn geweest…

Beantwoorden

1 april 2019 om 13:58
JMS Products Gebruiker

Hier hetzelfde, valt me wel tegen had het ook al binnen verwacht….

Beantwoorden

1 april 2019 om 14:55
GME93 Gebruiker

Helaas ook nog niets vernomen, ook in de eerste batch besteld en verwachtte verzending was 28 maart.

Beantwoorden

1 april 2019 om 21:48
mppadvies Gebruiker

idem dito hier…..

Beantwoorden

1 april 2019 om 23:24
Roy-1977 Gebruiker

Wachten duurt lang……….hopelijk horen we zsm wanneer hij geleverd wordt

Beantwoorden

2 april 2019 om 10:51
GoukensR Gebruiker

Net telefoon gehad voor levering morgen.

Beantwoorden

2 april 2019 om 10:52
GoukensR Gebruiker

Is er iemand die de tv gaat ophangen met de one for al sv6610?

Beantwoorden

2 april 2019 om 16:10
stefh Gebruiker
2 april 2019 om 15:15
FrankieFrank Gebruiker

Tv nu enkele dagen in bezit. Hangt mooi, helaas een lijn met dode pixels ontdekt net, plus op 2 andere plekken nog 2 dode pixels. Zwaar balen natuurlijk. Net al een bericht naar ibood gestuurd, ik zie het niet echt zitten om de tv van de muur af te halen en op te sturen….

Beantwoorden

2 april 2019 om 16:06
stefh Gebruiker

Een hele lijn?

Ik raad je dit echt aan om te proberen, ik had bij een andere TV een hele strook backlight die weggevallen was, dit even laten lopen:

https://youtu.be/emnTTyN1Mdc

Pixel fixer in 20 min:

https://youtu.be/1EuX8joZt84

30 min fix:

https://youtu.be/JfBDskS6dbU

Beantwoorden

2 april 2019 om 16:14
FrankieFrank Gebruiker

Helaas 1 van de eerste dingen die ik heb geprobeerd maar het werkt niet. Het is een klein lijntje met zwarte pixels, het lijkt wel tussen de pixels in te zitten als je er goed naar kijkt.

Ik heb ondertussen sowieso een verzoek bij Philips ingediend en ibood ook een bericht gestuurd. We zullen zien wat het brengt. Kijk er nou niet echt naar uit om dit bakbeest van de muur te halen…

Beantwoorden

9 april 2019 om 15:48
nemelex Gebruiker

En wat was het antwoord van ibood/Philips?

Beantwoorden

2 april 2019 om 16:34
Roy-1977 Gebruiker

Net gebeld word morgen geleverd. Meyeen de vogel wall 3305 besteld…hopelijk hier geen dode pixels

Beantwoorden

2 april 2019 om 17:06
Moderator Kian Moderator

Spannend! We wensen je alvast het beste ermee!

Beantwoorden

2 april 2019 om 18:18
JMS Products Gebruiker

Is het na te gaan wanneer ze ongeveer gaan komen? Zit bij de eerste bestellingen maar nog niks gehoord…..

Beantwoorden

2 april 2019 om 19:17
Spattexjohn Gebruiker

Ik had iBood een mail gestuurd wanneer ik hem kan verwachten.

Het antwoord was verbazend..

dankt voor het informeren, al vinden we het natuurlijk erg vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog steeds niet hebt mogen ontvangen.Zoals je misschien weet, houden we geen voorraad en worden de producten pas na het verlopen van de aanbieding bij de betreffende leverancier besteld. Dit is dan ook de reden waarom we een verwachte verzenddatum communiceren. Soms als het product bijvoorbeeld te groot is wordt het product direct vanuit de leverancier zelf verzonden, dan gaan wij helaas niet over de precieze verzendtijden.Omdat dit natuurlijk dan een maand zou kunnen duren hebben we wel met de leverancier de afspraak dat ze binnen 7 werkdagen na onze verwachte verzenddatum contact met je moeten opnemen om een leverdatum af te spreken. Wij zien hier dat de verwachte verzenddatum staat op 28-03-2019, dit betekend dat de leverancier uiterlijk tot 9 April heeft om met je een gepaste datum kan afspreken.

Beantwoorden

3 april 2019 om 11:52
GME93 Gebruiker

Het verbaast me dat er gevraagd moet worden voor dit soort informatie. Service mag wel verbeterd worden, scheelt veel vragen van klanten. Bedankt voor de update in ieder geval!

Beantwoorden

2 april 2019 om 20:07
David_H Gebruiker

Hm, dus degene van 5 april kunnen tot 16 april wachten voordat er contact opgenomen wordt :( Das wel jammer vind ik (zit bij de tweede batch).

Beantwoorden

3 april 2019 om 17:21
remkohuizinga Gebruiker

Bij mij leverdatum 5 april en gebeld voor levering op … 5 april!

Beantwoorden

4 april 2019 om 13:00
David_H Gebruiker

Gisteren ook telefoontje gehad, levering morgen. Ik ben dus weer blij! Dank je, iBood!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.