3 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Jette Handdoekenset | 12 st. 50x100 of 6 st. 70x140

Jette Handdoekenset

Deze handdoeken voldoen aan al je eisen! Dus doe die oude maar snel weg of de sportkast in en vervang ze met een nieuwe, frisse set.

Specificaties

Merk: Jette
Type: Handdoeken
Aantal: 12 stuks 50 x 100 cm of 6 stuks 70 x 140 cm

• 100% katoenen badstof
  • Zeer licht en absorberend 
  • Hoge kwaliteit: 450 gr/m²

• Technologie met lage twistgaren
  • Wasbaar op 60ºC
3 maart 2019 om 00:04
simpson1991 Gebruiker

In het drop down menu van het kiezen van het formaat staat 40cm ipv 140 ;)

Beantwoorden

3 maart 2019 om 00:31
blufner Gebruiker

Ik lieg ook altijd over mijn afmetingen

Beantwoorden

3 maart 2019 om 10:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen simpson1991,

Bedankt voor je alertheid! We hebben het doorgegeven.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 00:06
voodoo_007 Gebruiker

2x 2 sets besteld.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 11:27
voodoo_007 Gebruiker

Nu ik de reacties hieronder lees heb ik mij toch bedacht.

Bestelling geannuleerd, of althans het verzoek ingediend.

Was te mooi om waar te zijn natuurlijk. 48 handdoeken voor 65 euro, dat kan nooit iets waard zijn.

Ik heb ook nog goede handdoeken, te gek om deze al te gaan vervangen als ik er nu op nadenk.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 00:39
fms Gebruiker

Nice, ook een set van 12 besteld!

Beantwoorden

3 maart 2019 om 07:29
Valilys Gebruiker

500 gr / m2 is *grote skandinavische winkel* kwaliteit, zeer dunne handdoeken. Deze handdoeken zijn nòg dunner.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:08
diotje Gebruiker

Dat klopt! Ik denk dus ook dat dit zeer dunne handdoeken zullen zijn.

Vorige keer dat er handdoeken aangeboden werden was het ook 450gr/m2… Ook dan niet gekocht voor deze reden.

Kan er niet eens echt goede kwaliteit aangeboden worden? Mag dan ook iets duurder zijn.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 07:59
evdbroek23 Gebruiker

Hoe bestel ik 5 sets met verschillende afmetingen tegelijk?

Nu lijkt het erop dat ik in 2x moet bestellen en daardoor 2x verzendkosten betaal.

Is er iemand van iBood die hier antwoord op kan geven?

Beantwoorden

3 maart 2019 om 08:13
meterkast Gebruiker

Dat lijkt niet zo, dat is zo.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:21
Bolder Gebruiker

Je kan wel twee kleuren tegelijk bestellen door eerst een kleur in je winkelwagentje legen en daarna verder winkelen.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:39
Ejorne Gebruiker

Maar niet meer dan 4 sets. De verzendkosten vallen in het verdienmodel van Ibood en waarschijnlijk zal de marge op het product te weinig worden wanneer er 5 of meer sets in 1 pakket verstuurd moet worden. Voor zover het uberhaupt nog in 1 pakket te krijgen is omdat de afmeting aan bepaalde eisen moet voldoen voor standaard pakketjes…

Beantwoorden

3 maart 2019 om 10:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen evdbroek23,

Je kunt maximaal 4 sets per keer bestellen en maximaal 4 bestellingen per dag. Dit doet iBOOD om opkopers tegen te gaan.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:03
*Anne* Gebruiker

Je kan blijkbaar niet meer dan 4 sets bestellen per keer

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:07
Ejorne Gebruiker

Misschien past het dan niet meer in 1 busje van de pakketbezorger, met deze dikke kwaliteit handdoeken… :)

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:07
Jvd21 Gebruiker

Deze waren laatst ook bij jullie in de aanbieding. Ik heb er toen 6 besteld. 4 daarvan zijn na 2 wasbeurten al aan het uitrafelen aan de zijkant. Mijn andere handdoeken gaan al ruim 3 jaar mee in dezelfde wasmachine. Kwaliteit van de handdoeken misschien…?

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:27
Ejorne Gebruiker

Misschien zijn de stiknaden niet helemaal okay. Het gebeurt volgens mij niet zelden dat een foute fabricage tegen dumpprijzen alsnog op de markt gezet wordt. Zo ook met een 12tal t-shirts van FotL. Ik heb daar de xxl maat van besteld een paar jaar terug. Het zijn een soort naveltrui t-shirts maar waar ik wel met 3 personen in pas… Ik zie ze nog regelmatig verschijnen op de diverse dagkoopjes sites. Misschien niet altijd diezelfde idioot brede maar korte varianten maar ik heb het niet meer gedurfd daar ooit nog een setje van te bestellen. Overigens zal dit wel een perfect product zijn voor fors gezette korte mensen. Dus op die manier nog best nuttig op de markt te zetten…

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:27
brancop Gebruiker

Zo een misleidende beschrijving zeg.. 450g/m² zou zware kwaliteit zijn!? Zwaar ondermaats…

500 gr / m2
Lage kwaliteit, verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Ikea.

550 gr / m2
Zware kwaliteit, te vinden in de meeste huishoudens.

600 gr / m2
Boven gemiddelde kwaliteit, voor de genieters.

650 gr / m2
Hotelkwaliteit, haal het hotelgevoel in huis.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 19:38
Dootje787 Gebruiker

500gr /m2, lage kwaliteit en verkrijgbaar bij ikea.

Deze gebruik ik al jaren en zijn de beste die ik ooit heb gehad.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:28
Wouman Gebruiker

Ik heb deze de vorige keer besteld en ze zijn niets waard. Je kan jezelf beter afdrogen met keukenpapier, zo hard zijn ze en nemen weinig water op. We hebben ze al een paar keer volgens de voorschriften gewassen maar ze blijven hard. Ik gebruik ze nu om mijn auto’s te detailen. Ze zijn ook heel dun. Geen kwaliteit!

Beantwoorden

3 maart 2019 om 09:38
pepi65 Gebruiker

Voright keer besteld, ik kreeg gelukkig de verkeerde maar waardoor ik ze terug mocht sturen. Kwaliteit is van een wc papier dikte. heel dun. Absoluut geen hotel kwaliteit.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 10:08
stefan1984 Gebruiker

Ook als je niet de verkeerde had gekregen had je ze zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen (of inmiddels al meer) retour mogen sturen. Dat is de Wet koop op afstand.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 13:18
voodoo_007 Gebruiker

Ja maar dan heb je 2 x zendkosten aan je been…

Beantwoorden

3 maart 2019 om 13:49
stinoo Gebruiker

1 keer, ze vergoeden het aankoopbedrag + de verzendkosten. Je betaalt dan aleen voor het terugsturen.

Beantwoorden

3 maart 2019 om 11:08
perdolan Gebruiker

alles boven de 550 gram per vierkante meter is goed, alles daaronder mijden!

Beantwoorden

3 maart 2019 om 14:46
boukeent Gebruiker

zie veel negatieve reacties en dat begrijp ik niet helemaal, zijn prima handdoeken maar inderdaad geen hotel nivo. zitten onder hema maar tocht zeer redelijk voor de prijs. ik heb ze bij vorige keer gekocht, gelijk gewassen en in de droger. Niet slecht maar zeker gemiddeld. ik ben tevreden over kwaliteit voor wat ik betaal.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.