5 maart 2019 om 00:00
iBOOD

6x L’Oréal Paris Skincare for Men

6x L’Oréal Skincare for Men

Deze skincare producten van L'Oreal zijn gemaakt om je huid te beschermen en te hydrateren voor een mooie, verzorgde en jong uitziende huid.

Specificaties

Merk: L’Oréal Paris
Types: 6x Gezichtscrème

• Dagelijks te gebruiken
  • Beschermt en hydrateert
  • Keuze uit 4 varianten

L’Oréal Energetic gezichtscrème

• Werking: 24 uur
  • Inhoud: 6x 50 ml
  • Gebruik: dagelijks
  • Type: crème

L’Oréal hydraterende gel

• Type: gel

L’Oréal comfort max crème

• Type: gel

L’Oréal Sensitive gezichtscrème

• Type: crème
5 maart 2019 om 00:04
edwinhendriks Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

5 maart 2019 om 08:02
freakin77 Gebruiker

Een mix van deze producten zou zoveel meer klanten opleveren.. Wie koopt er nou 6 stuks van hetzelfde voor privé gebruik.. :-(

Beantwoorden

5 maart 2019 om 08:36
kevinthe8 Gebruiker

Juist, helemaal mee eens, wat moet ik met 6 dezelfde potjes.. man man

Beantwoorden

5 maart 2019 om 11:18
Moderator Tom Moderator

Hi KevinThe8 & Freaking77

ik begrijp jullie frustratie – dit pakket is jammer genoeg ingedeeld per 6.
Eénmaal als je weet welk potje je nodig hebt – dan zijn 6 potjes wel handig.

Misschien dat dat duidelijk wordt als je even de informatie naleest (voor welke huid).
Voor mijzelf zou dat Hydra Sensitive zijn.

Indien je het product eerst wil proberen – raad ik inderdaad aan om eerst ergens één stuk te kopen en te proberen. Als het hier nog eens voorbij komt, kan je het hier kopen als je tevreden bent.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

5 maart 2019 om 08:17
redrobboy Gebruiker

Die Energetic creme werkt wel goed, maar voor een creme die 24 uur zou moeten werken..

Zo gauw hij ingetrokken is blijft er een blauw laagje over, als je in je gezicht wrijft krijg je dus blauwe schilfers. Maakt niet uit hoe weinig product ik gebruik of hoe goed ik ook insmeer.

Al eens voor gek rondgelopen met die blauwe schilfers en sindsdien enkel ’savonds gebruikt wat jammer is want het maakt je wel wakker ’sochtends.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 09:04
cokonut Gebruiker

bent u niet stiekem een smurf?

Ik gebruik het al jaren na het scheren en ik heb nog nooit blauwe schilfers gehad, kennelijk verschilt het per persoon oid

Beantwoorden

5 maart 2019 om 10:39
CK-CA Gebruiker

Baluwe schilfers? Misschien heb je heel erg veel van het product gebruikt? …
Zelf heb ik er nooit last van gehad. (Ik drukte gewoon 1X op het pompje.)

Beantwoorden

5 maart 2019 om 10:39
CK-CA Gebruiker

Blauwe schilfers, excuseer*

Beantwoorden

5 maart 2019 om 11:23
Moderator Tom Moderator

Dag Redrobboy

die blauwe schilfers klinken heel raar – dat zou zeker niet moeten gebeuren en heb ik ook nog nooit gehoord.
Heb je dit product hier gekocht? Al eens contact opgenomen met de klantenservice?

Ik kan je wel twee tips geven :

Heb je de juiste gel voor jouw huidtype? Misschien is sensitive juist beter voor jou indien je vlug schilfert.
Het lijkt alsof de gel niet goed intrekt en daardoor het laagje overblijft – ik ben zeker geen expert maar – het best gebruik / koop je ook een gezichtsreiniger van oreal. Je kan een gezichtreiniger van Energetic kopen – waardoor je je poriën eerst opent en daarna kan je gezichtscreme goed intrekken. Zeker te proberen waard!

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

5 maart 2019 om 08:45
Dionysiou Gebruiker

Normaal gebruik ik de Energetic. Maar had het wel leuk gevonden om een mix te kunnen bestellen. Dan had ik de andere varianten kunnen uitproberen.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 17:40
stinoo Gebruiker

Deze aanbieding is elke keer goedkoper op Amazon, maar iBood doet er niks mee. Dus lekker bij Amazon bestellen.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 19:36
Rsport20 Gebruiker

Dat is de droge huid versie, maar de 5 in 1 is bij Amazone duurder!

Beantwoorden

5 maart 2019 om 09:12
Noraq Gebruiker

Inderdaad, mogelijkheid om te combineren was beter geweest…

Beantwoorden

5 maart 2019 om 10:32
CK-CA Gebruiker

Zelfde mening hier: het zou interessanter geweest zijn om een combinatie van deze producten aan te bieden.
Twee per soort zou perfect geweest zijn.
Maar ja, logica bij IBOOD (of bij de fabrikant) …
Daarom koop ik het product niet.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 11:01
Yanggie Gebruiker

Ook ik ben van mening dat een het product een stuk interessanter is door het te combineren. 
Ik heb het nu, puur vanwege de prijs, ergens anders besteld. Mocht er de optie aanwezig zijn dat er 2 van elk in het pakket zat, had ik het zeker hier gekocht. Ook al was ik iets duurder uit.

Dit is allemaal gratis feedback wat jullie krijgen van jullie klanten. Het zou, in deze tijd van klantenbinding en extra waarde toevoegen aan jullie producten,  goed zijn om naar jullie klanten te luisteren en er iets mee doen.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 11:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

We nemen de feedback van jou en de klanten hierboven zeker ter harte, Yanggie. :-)

Het is niet mogelijk om vandaag deze optie nog toe te voegen, maar zeker wel iets om voor een eventuele volgende deal met deze (of dergelijke) producten mee te nemen. Uiteraard binnen de mogelijkheden die we hebben, helaas is de sky niet altijd de limit.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 13:13
Jootje_ Gebruiker

Voorraadje weer aangevuld.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 17:39
Koos35 Gebruiker

We hebben helaas nog steeds geen reactie van je gehad!Daarom gaan we ervan uit dat jouw vraag is opgelost en sluiten we deze e-mail.We wensen je nog een fijne dag toe. Mocht je toch nog vragen hebben, stuur ons dan gerust een bericht terug.Met vriendelijke groet,Customer Support iBOOD.com

Beantwoorden

5 maart 2019 om 18:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Koos35,

Kunnen we je misschien ergens mee helpen?

Beantwoorden

5 maart 2019 om 21:38
Koos35 Gebruiker

Ja dat denk ik wel. Enige frustratie over incomplete zendingen die niet nagezonden zijn en toebehoren die opeens niet meer beschikbaar waren, terwijl ze wel gekocht zijn!

Beantwoorden

5 maart 2019 om 21:43
Koos35 Gebruiker

Ik ben redelijk ontevreden over de gang van zaken bij IBood, en dat is een understatement.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 23:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Koos35,

Wat vervelend om te horen! Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan contact met je opnemen.

Beantwoorden

5 maart 2019 om 19:32
vrijsimpel Gebruiker

is deze met of zonder usb-aansluiting?

Beantwoorden

5 maart 2019 om 19:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond vrijsimpel,

Ze zijn vrij simpel uitgevoerd, dus zonder usb :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.