4 maart 2019 om 00:00
iBOOD

LG ThinQ Smart Speaker | Meridian / Hi-Res Audio | WK7

Product expert aanwezig

LG ThinQ Smart Speaker | Hi-Res Audio

Muziek luisteren in hoge kwaliteit, boodschappenlijstjes maken, informatie opzoeken, je slimme huis bedienen… De LG ThinQ kan het allemaal.

Specificaties

Merk: LG
Type: ThinQ Smart Speaker | Meridian / Hi-Res Audio | WK7
Garantie: 2 jaar

• 24 bits / 96 KHz geluid
  • Ingebouwde Google Assistant
  • Beheer smart home producten

Algemeen

• Producttype: ThinQ Speaker
  • Meredian technologie

Audio

• High Resolution Audio gecertificeerd
  • Multi-speaker
  • Sound Up converter

• Channel: 1.0 ch
  • Vermogen speaker: 30 Watt
  • Ingebouwde subwoofer

• MP3 optimizer
  • Meredian EQ: 4 geluidsprofielen
  • Smartphone App
  • Afspelen vanaf smartphone

Energieverbruik

• Energieverbruik tijdens gebruik: 11 W
  • Energieverbruik stand-by: 8W

Multimedia

• Wifi
  • Bluetooth
  • Afspelen via netwerk

Audio streaming service

• Chromecast
  • Google Assistant

AV formaat

• FLAC, OGG, WAV, ALAC, MP3

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen Speaker: 135 (B) x 210.7 (H) x 135 (D) mm
  • Gewicht: 1.9 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @LG Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

4 maart 2019 om 17:55
siemar Gebruiker

@LG  Expert

Ik heb een sj9 soundbar  kan ik deze speakers gebruiken als achter speakers, zodat ze te gebruiken zijn als surround speakers in combo met de soundbar

Vriendelijke groeten Sietse

Beantwoorden

4 maart 2019 om 19:46
Official Product Expert LG Expert Official Product Expert

Nee, de WK7 is niet geschikt als surround speaker

Beantwoorden

4 maart 2019 om 18:00
opaadje Gebruiker

Ik had er al een, zeer tevreden over. 200 € voor betaald

Dus voor deze prijs meteen er nog een besteld  te gek geluid!

Beantwoorden

4 maart 2019 om 18:05
sportiva Gebruiker

Hallo,

ik zoek een speaker om het geluid van mijn TV ook in de keuken af te spelen.

Rechtstreeks kan ik deze wellicht niet aansluiten op een TV?

Zou het mogelijk zijn om een Chromcast op de TV aan te sluiten en dan deze speaker zo te koppelen?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

4 maart 2019 om 19:48

Dat zou technisch mogelijk moeten zijn, bij een LG TV kun je de WK7 direct koppelen als externe speaker

Beantwoorden

4 maart 2019 om 22:07
Ejorne Gebruiker

Met een chromecast dongle in de tv gaat dat niet lukken. Die chromcast dongle streamt alleen naar zijn hdmi-output.
Maar misschien kun je een bluetooth speaker koppelen aan jouw tv, dan zou het op die manier als tv-speaker kunnen dienen.

Beantwoorden

4 maart 2019 om 18:09
1Martin1 Gebruiker

Hoewel dit waarschijnlijk lastig te beantwoorden is. Hoe hard kan de speaker muziek afspelen?

In de video’s die ik zag lijkt het niet echt hard te klinken en kan je er redelijk makelijk overheen praten.

Beantwoorden

4 maart 2019 om 19:50

Bij volume 10 moet je aardig schreeuwen om Google assist commando’s te geven.

M.a.w. zit behoorlijk wat power in

Beantwoorden

4 maart 2019 om 20:05
1Martin1 Gebruiker

Ik zag op de LG site dat het een 30 watt speaker is. Dat klinkt niet veel. Ik ben nog van de oude stempel dat je een stereo had met zoveel en zoveel watt (in mijn geval 2 x 65 watt).

Het gaat mij dus meer om het overall volume niveau dat te behalen valt, dan de interactie met Google.

Beantwoorden

4 maart 2019 om 22:13
Ejorne Gebruiker

Weet je hoeveel herrie je met maar 1 watt kan maken?
Een beetje gevoelige speaker pleurt er dan al snel meer dan 90dB uit.
2 watt en je zit dan aan 93dB.
11 wat en je zit aan 120dB

Pak een goede 50watt versterker (dwz eentje met een goede voeding zodat het ding ook daadwerkelijk 50 watt kan leveren) en je kan vrijwel elke grotere en moeilijk aan te sturen luidspreker laten zingen. Maar de meeste versterkers die schermen met grote wattages leveren dat bij lange na niet… Ja, op 1kHz met een bak vervorming. Maar het zakt als een plumpudding in elkaar wanneer je er 20Hz op gaat meten…

Beantwoorden

4 maart 2019 om 20:41
krisztian Gebruiker

Ik heb momenteel 2 google home speakers thuis. Daarmee bedien ik ongeveer 30 Hue lampen en nog wat andere dingen.

Moet ik bij aanschaf van deze LG speaker alles overzetten van de Google home app naar de LG app om de lampen en zo te kunnen bedienen?

Hele mooie prijs trouwens :)

Beantwoorden

4 maart 2019 om 22:01
Ejorne Gebruiker

Nee, deze speaker zal zich ook in je google home app zichtbaar stellen als een google-assistant device.
De eventuele LG app heb je verders waarschijnlijk alleen nodig om wat specifieke instellingen zoals netwerk en of geluidsinstellingen als bass en treble en zo te kunnen aanpassen.

Beantwoorden

4 maart 2019 om 22:12
krisztian Gebruiker

dank voor je antwoord :)

heb hem besteld

Beantwoorden

4 maart 2019 om 23:48
Berty12 Gebruiker

Ik probeer op de valreep nog een bestelling te doen maar krijg steeds een error. Mocht het product nog beschikbaar doen zou ik graag nog een bestelling doen bij deze…

Beantwoorden

8 maart 2019 om 07:23
wbree Gebruiker

Heb hem binnen gekregen, maar lukt niet deze te koppelen aan mijn Wifi netwerk. Mijn smartphone maakt verbinding  met het apparaat en de Google Home app doorloop is. Echter uiteindelijk geeft die aan dat een verbinding maken met de Wifi mislukt! Nog tips?

Beantwoorden

10 april 2019 om 13:56
Jillessel Gebruiker

Top speaker voor dit geld. Geeft een mooie diepe bass en zuiver geluid. Met de bijhorende LG app kan je het geluid nog tweaken naar jouw wensen. Instellen via de Google Home app ging ook prima. HiRes geluid heb ik er nog niet uitgekrijgen, maar dat is voor mij geen must. Gewoon spelen via Spotify biedt voor mij al genoeg mogelijkheden. De microfoon van de speaker vangt ook al commando’s goed op. Eeen zeer degelijke speaker dus die qua geluid zeker niet moet onderdoen voor de Sonos One. Aanrader!

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:00
hellotbg Gebruiker

Leuke actie met de PK5 speaker via email net ! :)

Review staat erop: crankthisup

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:01
BartvanHeer Gebruiker

Ik heb een review geschreven op Tweakers met de naam Bart van H. Ik ben erg blij met de speaker, vind hem best wel duur maar voor de iBood-prijs was het echt een topdeal. Nul spijt!

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:02
Pontifex007 Gebruiker

Yes ik ook review geschreven op Tweakers, onder de naam Pon_Max. Thanks voor de PK5 !

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:05
ASNNetworks Gebruiker

Leuke win actie! Heb mijn review geplaatst op Tweakers. Username = ASNNetworks.

*leunt achterover :)

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:06
Jorg9109 Gebruiker

Tweakersnaam: Jhitm9109

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:06
Jubelteentje Gebruiker

Review geplaatst. Tweakersnaam Jubelteentje

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:07
meule46 Gebruiker

Review geplaatst Meule2459

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:07
Mrdenjos Gebruiker

Tweakersnaam Driesbic

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:08
Arjoes Gebruiker

Review geplaats username Arjoes

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:12
mjlodewijks Gebruiker

Review staat erop. Tweakers-gebruikersnaam: depinker.

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:14
idzen400 Gebruiker

Review geplaatst: idzen400

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:36
wsl107 Gebruiker

Ik heb mijn review geplaatst onder de gebruikersnaam Wsl107 (https://tweakers.net/productreview/210712/lg-wk7.html)

Ik weet dat ik niet een van de eerste negen reviewers ben maar ik zie dat een aantal reviews niet voldoen aan de gevraagde minimale 51 woorden. Vandaar dat ik mijn review als nog hier deel.

~Wesley

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:41
ikbenTeegan Gebruiker

ikbenTeegan is mijn tweaker-naam

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:42
Lakerlakie Gebruiker

review gepost over de Lg WK7 speaker op Tweakers onder de naam Lakielaker

Beantwoorden

10 april 2019 om 14:49
Druffios Gebruiker

Mijn tweakers forum naam is ook druffios

Beantwoorden

10 april 2019 om 15:19
thomassie Gebruiker

Thomas3700 is mijn tweakersforum naam

Beantwoorden

10 april 2019 om 15:26
sugardave99 Gebruiker

Davidgabay est mon nom sur tweakers.

Beantwoorden

10 april 2019 om 15:35
Keysale Gebruiker

Review geplaatst voor WK7 (Keysaler)

Beantwoorden

10 april 2019 om 16:06
ThijsPloegers Gebruiker

Deze speaker nu een aantal maanden in gebruik. Hij werkt goed en er komt eem zuiver geluid uit. Ook de integratie met het Google Home systeem is goed. Had 2 google mini’s en deze wk7 van LG is de perfecte vervanger om ook te gebruiken om muziek te luisteren.

Beantwoorden

10 april 2019 om 16:13
Pavanella Gebruiker

Pavanella op Tweakers: Fantastische speaker. Geluid is rijk en in alle lagen goed. Speaker reageert heel goed op stemmen. Google assistent is echt van toegevoegde waarde. Ik ga niet niet meer de deur uit zonder eerst naar mijn ‘dag’ te informeren. Echt een topproduct voor een super prijs. Enige minpunt is dat ik er niet direct 2 heb gekocht want deze vind ik voorlopig niet meer voor deze prijs.

Beantwoorden

10 april 2019 om 16:15
Woppy Gebruiker

Review geplaast Woppy31

Beantwoorden

10 april 2019 om 16:17
Woppy Gebruiker

review geplaatst Woppy31

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.