13 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Philips Series 7000 Baardtrimmer met Turbovac | BT7512/15

Philips Baardtrimmer met Turbovac

Deze Series 7000 baardtrimmer zuigt 95% van alle getrimde haren op, wat weer een bende in de wasbak scheelt. Is de vrouw des huizes ook weer happy. :)

Specificaties

Merk: Philips
Type: Series 7000 Baardtrimmer met Turbovac | BT7512/15
Garantie: 2 jaar

• Tot 0,5 mm nauwkeurig
  • Zelfslijpend/smerend
  • 1 uur laden, 75 minuten gebruiken

• Precisie (grootte van stappen): per 0,5 mm
  • Diverse lengtestanden: van 0,5 tot 10 mm
  • Knipelement: roestvaststalen messen

• Aantal lengte-instellingen: 20 geïntegreerde lengte-instellingen
  • Snel opladen in 5 minuten
  • Zelfsmerend, geen olie nodig

• Instelwiel: eenvoudig in te stellen lengtestanden
  • Display: indicatie voor batterij opladen
  • Reiniging: afspoelbare mesjes en kapjes
  • Bediening: met of zonder snoer te gebruiken

• Gebruikstijd: maximaal 75 minuten
  • Opladen: volledig opladen in 1 uur
  • Batterijtype: NiMh
  • Automatisch voltage: 100 - 240 V

In de doos

• Precisietrimmer
  • Precisiekam van 3 mm
  • Precisiekam van 5 mm
  • Oplader
  • Zachte opbergetui
  • Reinigingsborsteltje
13 januari 2019 om 00:04
vandecruys Gebruiker

Iemand ervaring met deze baard trimmer?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 00:49
vriendje100 Gebruiker

Ja, heb ik.

Laatst deze gekocht hier bij iBood (met body trimmer) en ik moet zeggen, terwijl ik absoluut geen Philips fan ben, ik hier heel tevreden over ben. Rete scherp en blijft niet hangen in de baard, scheert echt heel snel de boel op de goede lengte. Geen geklooi meer met verschillende kammetjes. Goed te verstellen via handige draai knopje.

Het opvangbakje is erg handig. Zuigt zeker niet alles weg, maar ik denk ongeveer 80% a 90%. Nu kan ik boven de wastafel scheren en met een wc papiertje de overgebleven haartjes weg vegen.

Het kammetje moet je met beleid er op en er af doen/halen. Deze voelt wat fragiel. Maar met beleid kom je een heel eind.

Ik vind het een echte aanrader en ben echt blij dat ik deze laatst heb gekocht.

Succes met de beslissing.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:56
McHayes Gebruiker

Klopt wat betreft de fragiliteit. Ik heb deze ook gehad. De lipjes die het kammetje op z’n plaats houden zijn van dun plastic. Die gaan gegarandeerd afkraken. Ik kreeg van Philips een vervangstuk onder garantie. Twee maanden later (en ondanks heel voorzichtig zijn) weer afgekraakt. Duidelijk een design fout, of puur uit kostenbesparing minderwaardig materiaal gebruikt.

En nu geen coulance van Philips meer. Dus heb ik intussen een gelijkaardige Remington die z’n werk doet én niet breekt ;-)

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:18
Frans85 Gebruiker

Heb deze via de ing webshop gekocht voor 60 euro. 40 euro is mooi scherp geprijsd.

Ben er ook tevreden over. Zuigt niet 95% van de haartjes weg zoals in de omschrijving, maar wel 80 90%.

Let op dit is geen model voor onder de douche. Binnenkant moet met borstel worden schoongemaakt en niet met water.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 10:35
rvelden Gebruiker

Ik heb in november van Philips een nieuwe scheerkop ontvangen, de garantie is twee jaar, omdat bij mij ook de lipjes afgebroken waren. De nieuwe kop is sterk verbeterd en zeker niet meer fragiel. Ik gebruik het apparaat meer dan twee jaar en vind het een prima werkend apparaat.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 01:50
Morbital Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product die scherper geprijsd is

Beantwoorden

13 januari 2019 om 08:50
jor_m Gebruiker

Hier ook tevreden van de trimprestaties! Geeft vlot en eenvoudig een mooi gelijk resultaat. Opvangbakje is leuk, maar bevat spijtig genoeg nogal wat hoekjes en kantjes, zodat het bakje volledig schoonmaken niet zo eenvoudig is.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:04
Frankwoj Gebruiker

Heb hem vorige keer ook gekocht met body trimmer en hier ook super tevreden over de prestaties

Beantwoorden

13 januari 2019 om 11:45
kvschijndel Gebruiker

Ik heb onlangs een ander merk gekocht. Ik had die van philips ruim een jaar gebruikt. Ook bij mij braken de lipjes van de scheerkop af al snel ging de scherpte er van af waardoor hij begon te ‘happen’. Het opzuigen van haren is handig en gaat redelijk. Zeker niet volledig. het opvangbakje is niet goed schoon te maken.

Ik heb nu een trimmer van de professionele merken. Je betaald meer maar ik merk een duidelijk kwaliteitsverschil!

Beantwoorden

13 januari 2019 om 13:22
stinoo Gebruiker

Ik lees in veel reviews dat de bouwkwaliteit inderdaad ondermaats is, de lipjes van de scheerkop schijnen af te breken na 1 tot 1,5 jaar normaal gebruik. Twijfel hierdoor of ik hem ga aanschaffen.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 15:05
hunk555 Gebruiker

Ik ben de grootste fan. Ik scheer me meestal met het apparaat op z’n kop, dat werkt bij mij het fijnste en ik vang meteen wèl 99% van de haartjes weg. Ik wist niet dat het stofzuigertje zo goed was. Zou hem onmiddellijk weer kopen. Ook voor 100,- 1x laden is goed voor 2 maanden scheren. De opzetstukje heb ik weggesmeten, daar doe ik niks mee.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 16:25
WesleyVN Gebruiker

Is deze baardtrimmer ook geschikt om de baard volledig weg te scheren?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 17:20
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag WesleyVN

Gezien de reactie van hunk55, lees ik daaruit dat je je ook prima kan scheren ermee.

Misschien kan die gebruiker nog even uitleg geven oid.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 januari 2019 om 19:40
manke_nl Gebruiker

Remington hc4250 kan ik meer van harte aanbevelen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.