7 januari 2019 om 00:00
iBOOD

KitchenAid Artisan KSM150 Keukenmachine

KitchenAid Artisan Keukenmachine

De KitchenAid Artisan KSM150, de droom van elke chef!

Specificaties

Merk: KitchenAid
Type: Artisan KSM150 Keukenmachine
Garantie: 2 jaar

• Professionele keukenmachine
  • Mooi design met kantelbare kop
  • Gaat enorm lang mee

Constructie

• Directe aandrijving
  • Volledige metalen constructie
  • Origineel planetair kneedsysteem
  • Inhoud kom: 4,8 L

Technische specificaties

• Wattage: 300 W
  • Motor type: AC
  • Uitgangsvermogen motor: 0,3 pk
  • Voedingsspanning: 220-240 V
  • Stroomsterkte: N/A
  • Frequentie: 50/60 Hz
  • Maximale rotatiesnelheid: 220 p/m
  • Minimale rotatiesnelheid: 58 p/m
  • Type snelheidsregeling: Hybrid electronic

Indicatie maximaal aangeraden hoeveelheden

• Bloem: 1 kg
  • Taartkorst: 500 g (bloem)
  • Eiwit: 12 eieren (medium)
  • Slagroom: 1 L
  • Cake: 2,7 kg (totaal)
  • Brooddeeg (stevig gistdeeg – 55% absorptie): 2 kg (totaal)
  • Aardappelpuree: 3,2 kg

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen (H x B x D): 362 mm x 222 mm x 343 mm
  • Gewicht: 10,6 kg

Inbegrepen

• Mengkom
  • Plastic spatkap
  • Draadgarde
  • Platte menghaak
  • Kneedhaak
7 januari 2019 om 01:15
serkan0 Gebruiker

Is het de moeite waard om zo’n dure mixer te nemen?

Is de aanbieding goed tov winkel prijzen?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 02:05
Susantigoon Gebruiker

Die afweging is geheel aan jou. Mooi hè, die keuzevrijheid.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 02:08
Remmes Gebruiker

Je betaalt zeker wat voor design en naam, maar KitchenAid is van goede kwaliteit .Of dit €370 waard is ligt helemaal aan jou, ik gebruik met tevredenheid een mixer van ~€130.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 07:17
Moderator Jim Moderator

Hi Serkan!

Qua prijs is iBOOD voor zover ik kan zien scherp, verder kan je natuurlijk altijd de reviews online bekijken wat betreft het type apparaat en of het bevalt! :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

7 januari 2019 om 03:53
peterderooij Gebruiker

Ik gebruik deze machine dus ik vond (en vind) het het geld  waard . Zeer betrouwbaar, krachtig en robuust apparaat. Lijkt me ook een goede deal.

Zoals de gebruikers hierboven al zeggen,  of dit voor jou de moeite waard is weet alleen jij

Beantwoorden

7 januari 2019 om 03:53
peterderooij Gebruiker

was reactie op serkan0

Beantwoorden

7 januari 2019 om 07:09
MDC2000 Gebruiker

Is dit niet goedkoper bij de collega, of gaat dit om een andere type?

*knip*

Edited by: Jim
v

Beantwoorden

7 januari 2019 om 07:14
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen MDC2000!

Dit gaat inderdaad om een ander type (KSM150 vs 2KSM125)

Groet!

Jim

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:05
Zupa-Kino Gebruiker

Paar jaar geleden deze via iBOOD.com gekocht. Wordt meerdere keren per week gebruikt  Topapparaat!

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:07
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Zupa! :-)

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:01
edwinteems Gebruiker

Wat maak je er zoal mee dan?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:08
brrrt1 Gebruiker

Hi iBood,

Op de bedankt pagina en de orderbevestiging mail kan ik de kleur niet terugvinden. Kunnen jullie me bevestigen dat ik de Candy Apple besteld heb?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:11
Moderator Jim Moderator

Hi brrrt1!

Ik heb het even voor je nagekeken, je hebt inderdaad de Candy Apple besteld!
Als het goed is kan je richting https://my.ibood.com/nl/nl/order/list/ gaan, vervolgens op de order klikken. Dan zie je rechtsbovenin het model of het type staan!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:33
Vin.deboer Gebruiker

Dit gaat inderdaad om een ander type (KSM150 vs 2KSM125

Wat is het verschil dan tussen deze twee.

Online lijken de specificaties identiek

Mvg Vincent

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:01
Sjaak68 Gebruiker

Als het een Artisan is dan is de machine an sich intentiek. Het gaat dan vooral om de bundel/uitrusting die in de evt bundel zit. Bij deze aanbieding zit een extra spatscherm voor op de kom (Even opgezocht = ter waarde van €40 ongeveer).

Echt geen slechte deal…

Beantwoorden

7 januari 2019 om 08:55
michiellucas Gebruiker

*knip*

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:08
Moderator Jim Moderator

Hi Michiel,

Zoals hierboven aangegeven gaat dit om een ander typenummer! Ik zal de verschillen even navragen.

Groet,

Jim

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:22
Jukkyjumper Gebruiker

Ik zie dat de garantie maar 2 jaar is, terwijl bij het andere type 5 jaar garantie is !!!

Beantwoorden

7 januari 2019 om 16:52
Nickhouben Gebruiker

Bericht van KitchenAid zelf:

De KitchenAid Artisan 5KSM150PS is gemaakt voor de Europese markt en heeft 5 jaar garantie. Indien de keukenrobot die aangeboden wordt, als modelnummer KSM150 (dus zonder “5″) heeft, kan dit een apparaat zijn dat voor de Amerikaanse markt gemaakt is. Het wordt ook niet aangeraden in Europa Amerikaanse apparaten te gebruiken. In dat geval moet ook eerst de motor uitgewisseld worden. Wij hopen je hiermee geholpen te hebben. Met vriendelijke groet

Beantwoorden

7 januari 2019 om 23:55
Moderator Paul Moderator

hoi Nick,

Waarom het volledige modelnummer niet bij de deal vermeld staat is me niet duidelijk, maar deze keukenmachines zijn voor de Europese markt gemaakt en komen in aanmerking voor de garantie van KitchenAid.

Als het een model was geweest voor de Amerikaanse markt had er ook een US stekker aan het apparaat gezeten en was een EU verloopstekker nodig geweest.

De verkopersgarantie (via iBOOD) is 2 jaar, voor de resterende 3 jaar kun je rechtstreeks bij KitchenAid terecht.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:04
Vin.deboer Gebruiker

Dus ze zijn inderdaad hetzelfde, waarom dan een andere productcode?

Puur zodat het online niet te vergelijken is?

ibood?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:04
Sjaak68 Gebruiker

Zoals hierboven ook al beantwoord: de (Artisan) machines zijn 100% gelijk; het gaat om de uitrusting. Bij deze bundel zit een spatscherm (tav €40).

De 3 kneed/mixhaken zijn overigens standaard bij iedere machine. De (evt) rest is dus een optionele bundel.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:13
Raziye03 Gebruiker

Kan ik bij deze mixer ook een glazen mengkom gebruiken?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:56
Sjaak68 Gebruiker

Ja dat kan.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 09:37
Jukkyjumper Gebruiker

Waarom is de garantie maar 2 jaar?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wij geven standaard twee jaar garantie op de door ons aangeboden elektronica.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:38
Eduard P Gebruiker

wij hebben deze machine al jaren tot volle tevredenheid. Als je echt een goede machine wilt, moet je deze nemen.

Ik heb geen aandelen in Ibood of andere connecties, maar als iets echt goed is wil ik het aanprijzen en dat is hier het geval.

Bovendien is de prijs heel scherp, ik heb er destijds veel meer voor betaald.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 11:25
Wilsophie Gebruiker

Ik kocht een vergelijkbare machine bij zo een veilingshop die geretourneerde machines  verkoopt ook van Ibood  retour ( denk ik ) een foodprocessor met mega veel functies en ik gaf hem kado, maar bij het uitpakken deed het knopje ( dus de machine ) helemaal niets.  Natuurlijk  dan stuur je hem terug, ( wat een gedoe zo een grote doos)  en krijg je keurig je geld en verzendkosten terug, maar je hebt nog steeds niks.  En ze repareren niet dus ik vraag me af wat ze met zo een spiksplinternieuw apparaat van zo een duur merk dan doen? Hij was nog nooit uitgepakt. Dus w.s. een fabrieksfout. Zou zo een apparaat dan gewoon vernietigd worden?  Je durft er ook niet zelf aan te sleutelen.  Maar ik geef toe, hij kostte maar 49 euro. Blijkbaar worden die apparaten dus niet nagekeken als ze opnieuw verkocht worden. Mijn vertrouwen in dit merk ben ik wel kwijt en ik had er een hoge pet van op.  Voor huis/tuin en keukengebruik vind ik deze machines veel te duur.  Overigens kwam die machine bij Ibood vandaan hoe dat precies werkt weet ik niet.  De bourgini van 79 euro heeft dezelfde mogelijkheden en een wattage van 1250 watt en deze is maar 300 watt, dat is wel een verschil. En er zijn meer goede machines voor veel minder geld zelfs onder de 100 euro.  Voor professioneel gebruik kan ik me wel voorstellen dat je voor dit soort dure merken gaat.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 11:29

Hoi Wilsophie,

Over jouw individuele case kan ik helaas niks nuttigs zeggen, omdat je de vergelijkbare machine elders gekocht hebt.

Dat het wattage van deze keukenmachine zoveel lager is dan die waar jij naar refereert komt door de manier van aandrijving. Deze is bij de Kitchenaid namelijk direct en bij (veel) concurrenten indirect. Bij keukenmachines met een indirecte aandrijving heb je een veel hoger wattage nodig om dezelfde prestaties te halen als de Kitchenaid met de directe aandrijving haalt.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 11:29
maxuwel1 Gebruiker

die keukenrobot wordt wel de hemel ingeprezen.

maar ik bak mijn brood zelf en 300wat is echt wel veel te zwak

dan heb je minstens 800 wat van doen.

gr

Beantwoorden

7 januari 2019 om 11:31

Hoi Maxuwel,

Toevallig heb ik net hierboven een kort berichtje geplaatst over het wattage van deze keukenmachine. Zie ook hieronder:

Dat het wattage van deze keukenmachine zoveel lager is komt door de manier van aandrijving. Deze is bij de Kitchenaid namelijk direct en bij (veel) concurrenten indirect. Bij keukenmachines met een indirecte aandrijving heb je een veel hoger wattage nodig om dezelfde prestaties te halen als de Kitchenaid met de directe aandrijving haalt.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 11:49
peterderooij Gebruiker

Ik bak ook mijn brood zelf. Brooddeeg en andere zware deegsoorten is geen enkel probleem met deze machine.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 12:12
Wilsophie Gebruiker

Als je in een broodbakmachine bakt hoef je niet apart te vermalen of mixen.  Als je altijd brood zelf bakt dan is zo een machine bijna onmisbaar.  Ook pizzadeeg maakt deze machine perfect, maar het is weer een groot apparaat erbij.  Zie ook het antwoord over de manier van aandrijving.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 12:09
Wilsophie Gebruiker

Toch sportief dat het bericht mocht blijven staan en ik begrijp heel goed dat je hier verder niets mee kunt.  Maar het is wel triest dat zoals ik hoorde via een “undercover” dat er zoveel geretourneerde spullen vernietigd worden. Het is evengoed triest dat mensen retourneren nadat ze machines eerst intensief gebruikt hebben wat duidelijk te zien was. Iedereen krijgt klakkeloos zijn aankoopbedrag en verzendkosten terug.  Geldt ook voor gedragen kleding. Ik vind dat kapitaalvernietiging. Om over het milieu maar te zwijgen.  Hartelijk dank voor de uitleg van de directe en indirecte aandrijving , dat wist ik niet. Overigens heb ik heel goede ervaringen met webshops. En als je het geld hebt dan is het een prachtige machine.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 12:27
Natrox Gebruiker

Volgens mij worden individuele onderdelen alsnog recycled. Ik ben het alsnog met je eens. Vooral met kleding is het zo dat mensen zonder veel na te denken spul bestellen en weer terugsturen. Dat heen en weer rijden van pakketbezorgers heeft ook zo z’n millieu-impact.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 17:50
PeterVanSteen Gebruiker

Op 3 januari stond in de Morgen een artikel over het retourneren bij een grote online-winkel, niet Ibood, maar ook met een blauwe bol.  Daaruit kan je goed afleiden hoe zeer consumenten deze onlinebedrijven durven misbruiken.  Stofzuigers retourneren met volle zakken, dildo’s met vanalles aan…  Het is schandalig.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 12:24
FEMourer Gebruiker

Goedemiddag,

Wordt de Artisandoos in een omdoos verstuurd?

Gr FM

Beantwoorden

7 januari 2019 om 13:09
Moderator Jim Moderator

Hi FEMourer,

Ik ga er vanuit van wel, maar ik ga het voor de zekerheid nog even navragen!

Groet,

Jim

Hij wordt geleverd in de originele verpakking met daaromheen een mooie blauwe iBOOD doos!

Beantwoorden

7 januari 2019 om 12:29
Lavataz Gebruiker

De 5KSM125 kost overal evenveel als ddeze. De 5KSM125 is de standaard uitvoering. Deze is de standaard uitvoering inclusief kunststof spatkap.

In principe krijg je met deze dus de spatkap gratis, maar je levert wel 3 jaar garantie in.

Dat vind ik geen IBood-waardige prijs, maar een standaard winkel-aanbieding

Beantwoorden

7 januari 2019 om 15:30
Henri78 Gebruiker

Klopt dit Ibood?!

Beantwoorden

7 januari 2019 om 23:59
Moderator Paul Moderator

Je levert geen garantie in. Je kunt ook voor deze machine gebruik maken van de 5 jaar fabrieksgarantie die KichenAid biedt. De verkopersgarantie via iBOOD is 2 jaar, zoals aangegeven bij de deal.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 13:32
Dutchmen123 Gebruiker

WoW! De witte besteld! Kan mooi naast de kitchen aid witte blender! Top prijs ibood!

Beantwoorden

7 januari 2019 om 14:07
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Dutchmen!

Veel keukenplezier er mee! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 januari 2019 om 13:52
FEMourer Gebruiker
7 januari 2019 om 15:08
Nickhouben Gebruiker

Ik wil hem dus echt graag bestellen, maar kan ik er vanuit gaan dat het een spiksplinternieuw apparaat betreft? Dus geen gereviseerde o.i.d.?
Kunt u mij dat antwoord geven?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 15:10

Wij bieden hier inderdaad spiksplinternieuwe KitchenAid Artisan keukenmachines aan! :-)

Beantwoorden

7 januari 2019 om 15:13
Nickhouben Gebruiker

Dan ga ik hem nu bestellen! :)

Beantwoorden

7 januari 2019 om 15:16
Moderator Jim Moderator

Gefeliciteerd met de aankoop Nick! Hij is in ieder geval een stuk nieuwer dan Bas! ;-)

Beantwoorden

7 januari 2019 om 15:18
Nickhouben Gebruiker

Kunnen jullie zien of het doorgekomen is?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 15:26
Moderator Jim Moderator

De rode is helemaal mooi doorgekomen Nick! Veel plezier! :-)

Beantwoorden

7 januari 2019 om 16:38
Nickhouben Gebruiker

Jim? Ik vroeg net even informatie bij KitchenAid aan, en hun zeggen dit:

Hallo Nick, de KitchenAid Artisan 5KSM150PS is gemaakt voor de Europese markt en heeft 5 jaar garantie. Indien de keukenrobot die aangeboden wordt, als modelnummer KSM150 (dus zonder “5″) heeft, kan dit een apparaat zijn dat voor de Amerikaanse markt gemaakt is. Het wordt ook niet aangeraden in Europa Amerikaanse apparaten te gebruiken. In dat geval moet ook eerst de motor uitgewisseld worden. Wij hopen je hiermee geholpen te hebben. Met vriendelijke groet

Beantwoorden

7 januari 2019 om 16:39
Nickhouben Gebruiker

Als het een buitenlands model is, dus geen Nederlandse stekker o.i.d. wil ik alsnog annuleren per direct, gaat dit?

Beantwoorden

7 januari 2019 om 20:00
Moderator Jim Moderator

Hi Nick!

Zojuist even nagevraagd! Dit betreft toch echt een model dat direct bij KitchenAid vandaan komt en voor de Europese markt bedoeld is. Dit is bevestigd door KitchenAid zelf via iBOOD :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 januari 2019 om 21:18
Nickhouben Gebruiker

Als het wel een Europese stekker heeft, moet het ook een Europees modelnummer hebben. Dat nummer staat o.a. op de doos en onder het apparaat zelf. Kunnen jullie dit modelnummer geven? Of in ieder geval de bevestiging dat het gaat om een stekker die wij gewoon hier in NL kunnem gebruiken, en dat ik geen motor hoef te gaan omwisselen …

Beantwoorden

7 januari 2019 om 21:41
Moderator Jim Moderator

Hi Nick!

Wij als vrijwillige moderators werken helaas niet voor iBOOD, dus ik kan op dit tijdstip helaas niemand meer voor je bereiken. Je kan ervan uitgaan dat het echt een model is dat je in NL kan gebruiken met een NL stekker zonder dat je de motor hoeft te veranderen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

8 januari 2019 om 09:28
Nickhouben Gebruiker

Goedemorgen Jim,

Allereerst dankjewel voor je antwoorden van gister. Vandaag zou ik je willen vragen om erachter komen wat het precieze modelnummer is. Dat nummer vind je onder de basis van de keukenrobot op een kleine sticker. Ik hoor graag van je …

Groet,
Nick

Beantwoorden

7 januari 2019 om 16:25
warmbakkertje Gebruiker

Wij hebben zo een machine thuis. Mijn vrouw gebruikt hem meerdere keren per week. De kwaliteit is top.

Volgens mij zijn alle aandrijfwielen van metaal in plaats van plastic of rubber zoals een ander merk mixer Braun, die ze ook heeft om dingen te snipperen zeg maar. Die hebben we al 2 x stuk gehad, deze is veeel robuuster em kan met gemak al je brooddeeg maken ook de zwaardere volkoren soorten.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 17:59
polarem92 Gebruiker

een Amerikaans toestel moet 110 volt zijn en een Europees toestel 220v. Er staat duidelijk vermeld dat het 220-240V is. ik zie het probleem dan niet

Beantwoorden

7 januari 2019 om 19:34
Nickhouben Gebruiker

Het is een reactie vanuit KitchenAid zelf, ik wil het gewoon even zeker weten, mag toch? Je lees wat ze schrijven over de motor …

Beantwoorden

7 januari 2019 om 19:38
vanrijst Gebruiker

Wat is de de kleurcode van de medaillon silver? egr, ecu of epm met andere woorden is dit , antraciet, contour zilver of tingrijs?

Beantwoorden

8 januari 2019 om 10:29

De medaillon silver is de 5KSM150PSEMS.

Beantwoorden

7 januari 2019 om 21:44
Romkeisback Gebruiker

Heel mooi apparaat! Hele mooie prijs ook, alleen voor mij te duur. Ik wacht nog even op de mini. Hopelijk komt die snel weer langs. Die had een prijs die mij beter in de oren klinkt! En zo’n grote heb ik niet perse nodig. Voor de mensen die vragen hebben over de kwaliteit: niet over twijfelen, ik ben in het verleden bakker geweest en in menig bakkerij is deze machine te vinden. Ja, hij kost zeker een hoop, maar dan heb je een professionele machine in huis.

Beantwoorden

9 januari 2019 om 23:45
Romesly Gebruiker

Wij zijn erg blij dat we deze machine konden bestellen. Nu rest een klein vraagje namens mijn vrouw. Zit hier een kookboek voucher van Kitchen Aid bij? En de laatste vraag. Hebben jullie ook wel eens accessoires van Kitchen Aid in de aanbieding die op deze machine passen?

Beantwoorden

10 januari 2019 om 08:07
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Romesly,

Of die voucher erbij zit vraag ik even voor je na.

Op de 2e vraag: heel en af en toe staan er wel eens producten van kitchenaid in de flash sale. Vaak als het een gemengde flashsale is.

Blijf dus regelmatig terug komen om te kijken of er nog wat leuks tussen staat.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 januari 2019 om 09:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Romesly,

Er zit helaas geen kookboek voucher bij.

Beantwoorden

10 januari 2019 om 19:02
Romesly Gebruiker

Thanks voor het antwoord. Dat zullen wij eens doen.

Groetjes Romesly

Beantwoorden

10 januari 2019 om 19:04
Romesly Gebruiker

Hallo Niek,

Oh ok geen probleem. Bedankt voor het informeren.

Vriendelijkegroet,

Romesly

Beantwoorden

14 januari 2019 om 16:24
Gyongyi Gebruiker

Hallo,Ik heb deze vorige week besteld? Wordt hij vandaag verzonden? En zo niet, wanneer wordt hij dan wel verzonden en met welke pakketdienst? Alvast bedankt!!

Beantwoorden

14 januari 2019 om 17:27
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Gyongyi,

Mocht een bestelling vertraagd zijn, dan krijg je hierover normaal gesproken bericht. In je account kun je altijd de verwachte verzenddatum terugvinden. Mocht die op vandaag staan dan kan het zijn dat je in de avond pas een verzendbevestiging krijgt.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 21:11
Romesly Gebruiker

Goedeavond Niek.  Geen verzendbevestiging ontvangen maar onze vraag is via welke pakket service komt het pakket?

Beantwoorden

14 januari 2019 om 22:05
Moderator Paul Moderator

Er wordt nog de hele avond doorgewerkt in het distributiecentrum, dus het kan zijn dat je pas tegen middernacht de verzendbevestiging ontvangt. Of heb je inmiddels die mail ontvangen?

Waarschijnlijk zal de keukenmachine binnen Nederland via DHL geleverd worden en in België via PostNL.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 23:02
Romesly Gebruiker

Hallo Paul. Nee nog geen mail. Zal knap zijn als hij morgen word bezorgd ☺

Beantwoorden

15 januari 2019 om 07:22
Romesly Gebruiker

Tot nu toe helaas geen mail of bevestiging ontvangen.

Beantwoorden

15 januari 2019 om 07:40
Gyongyi Gebruiker

Helaas een mail ontvangen met wederom een vertragingsbericht. Erg jammer. Laatst ook gehad met de WEMO switch en uiteindelijk nooit meer ontvangen, omdat er toch niet voldoende producten waren? Mijn vertrouwen in Ibood neemt op deze manier af. Ik had er rekening mee gehouden dat ik de machine komende week zou kunnen gebruiken om voor de verjaardag baksels te maken, maar ben bang dat dat zo niet zal gaan lukken…

Beantwoorden

15 januari 2019 om 12:45
Romesly Gebruiker

Inmiddels ook een vertragingsberichtje. Neem aan dat ze weten hoeveel er besteld kunnen worden anders is er iets niet goed met het systeem.

Beantwoorden

15 januari 2019 om 13:11

Hoi Gyongyi en Romesly,

Ik zie dat jullie KitchenAid keukenmachines momenteel verzendklaar worden gemaakt. Dit betekent doorgaans dat ze later vandaag alsnog verzonden zullen worden. Sorry voor de kleine vertraging in deze.

Daarnaast kan ik het antwoord van Paul bevestigen; jullie nieuwe KitchenAid zal via DHL verzonden worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 januari 2019 om 14:20
Romesly Gebruiker

Hallo Bas dat is goed omn te lezen. Super! Normaal ben ik wel geduldig hoor maar is een kado voor mijn vrouw. Groetjes Romesly

Beantwoorden

15 januari 2019 om 18:58
Romesly Gebruiker

Super heb de bevestig van verzenden binnen! Top Ibood????????????

Beantwoorden

16 januari 2019 om 12:46

Dan snap ik dat je hem helemaal op tijd in huis wilt hebben, Romesly!

Ik ben blij om te horen dat hij inmiddels onderweg is :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 januari 2019 om 20:50
Romesly Gebruiker

Vandaag ontvangen en mijn vrouw is helemaal happy! Hij werkt super. Ene erg sjieke kleur die zilveren!

Tot de volgende bestelling!

Groetjes,

Romesly

Beantwoorden

16 januari 2019 om 21:30
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Romesly! Veel plezier er mee en als er wat lekkers mee wordt gemaakt, delen we er natuurlijk graag in mee! ;-)

Fijne avond!

Jim

Beantwoorden

16 januari 2019 om 01:02
Pascalle—- Gebruiker

Ik heb helaas nog geen verzendbevestiging ontvangen, hoop niet dat hij gecanceld wordt net zoals bij Romesly is gebeurd met een ander product.. Wanneer kan ik verzending verwachten??, ik heb wel een vertragingsbericht ontvangen maar ik kan niet wachten, wil ‘m al zolang!

Beantwoorden

16 januari 2019 om 12:25
Romesly Gebruiker

Bij mij was die niet gecanceld. Dat was bij Gyongyi.

Beantwoorden

16 januari 2019 om 12:53

Hoi Pascalle,

Ik begreep dat we (onder andere) jouw apparaat nog niet ontvangen hebben en daarom jouw nieuwe keukenmachine nog niet hebben kunnen toesturen. Ik zie dat onze logistieke afdeling hier druk mee bezig is, zodat we je hopelijk snel verder kunnen informeren!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.