5 januari 2019 om 00:00
iBOOD

3x Björn Borg Boxershort Seasonal Solid | Heren

3x Boxershort Seasonal | Heren

Kwaliteit, design en comfort vinden elkaar keer op keer terug in de boxers van Björn Borg!

Specificaties

Merk: Björn Borg
Type: Boxershort
Aantal: 3 stuks

• Kwaliteit & design
  • Elastische tailleband
  • Comfortabele pasvorm

Materialen:

• 95% katoen
  • 5% elastaan 
5 januari 2019 om 01:04
jordylaan Gebruiker

En die verzendkosten van minimaal 5,95€ iedere keer slaat natuurlijk ook helemaal nergens op! Heb je een ‘aanbieding’ wordt het teniet gedaan door die verzendkosten. Werkelijk waar ibood, ga eens met de tijd mee!

Beantwoorden

5 januari 2019 om 07:50
jvdweijden Gebruiker

Inderdaad. Ik dacht precies hetzelfde. Belachelijk hoge verzendkosten. Een hoop winkels hebben gratis verzending vanaf een bepaad bedrag, maar hier betaal je het altijd. Op de Bjorn Borg website zelf staan ze voor 2 euro duurder, maar door de goedkopere verzending daar (bij 1 pakje) scheelt dit nog maar 1 euro en je hebt ze sneller in huis. https://www.bjornborg.com/nl/bjorn-borg-winter-leaf-essential-shorts-3-pack-surf-the-web-1831-1035-71021?gclid=EAIaIQobChMI1cDl1IXW3wIVBeJ3Ch2IjAbuEAQYAiABEgKWefD_BwE

Beantwoorden

5 januari 2019 om 08:32
Alexjmt Gebruiker

Yup, reden om ze maar niet te bestellen idd.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:46
m_a_r_t_ij_n Gebruiker

Mee eens, en als je je bij BB registreert als nieuwe klant en de nieuwsbrief per mail wilt ontvangen, krijg je ook nog 10% korting op je eerste bestelling met couponcode W3lcome10

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:53
m_a_r_t_ij_n Gebruiker

dit zijn overigens exact dezelfde: https://www.bjornborg.com/nl/bjorn-borg-seasonal-solids-cotton-stretch-shorts-3-pack-black-1831-1370-90011

Beantwoorden

5 januari 2019 om 08:59
unknowner Gebruiker

Euhm beste iBOOD…..

1) Mijn eerdere bestelling van 16 december!!!!!, nota bene van dezelfde boxershorts zijn nog steeds niet geleverd.

2) Ik heb destijds sowieso 24,95 betaald, nu zijn ze goedkoper (wat gaan we daarmee doen)? Annuleren lijkt niet te kunnen en nu zijn goedkoper….Via de BB website heb ik ze goedkoper als destijds, slechts 1 euro duurder dan nu en eerder in huis!!

3) Dit is al de tweede keer deze week dat jullie BB shorts aanbieden. In een ander topic http://sports-outdoor-nl-nl.forum.ibood.com/products/168218-190103/5x-bjorn-borg-boxershort/ is er meermaals gevraagd naar verzendstatus, waar jullie niet op reageren.

Echt compleet kansloos dit dus graag een gepaste reactie waar ik/we wat mee kunnen.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 09:17
Martob Gebruiker

Sluit me volledig bij Unknower aan.

Communicatie is waardeloos.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 09:41
IBTL Gebruiker

Je zou ze kunnen annuleren wanneer de bezorger voor je deur staat. Dan worden ze (naar mijn idee) teruggestuurd naar iBood zonder retourkosten. Misschien kan een moderator hiermee helpen?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen unknowner,

Wij moderators kunnen niet in de systemen van iBOOD en geen statussen van bestellingen zien en daarom kunnen we hier niks over zeggen. Het enige wat we kunnen doen is het doorgeven aan iBOOD en die zullen hierover dan contact met je opnemen.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:46
unknowner Gebruiker

Beste Niek,

Het spijt me maar je a) praat echt onzin nu en b) geeft geen/ontwijkt het antwoord op de vragen.

Kijkend naar de eerste en derde vraag, met name de link naar het forum topic, ben jij het nota bene die het volgende zegt:

“Goedenavond ilikeyou93,

Ik heb navraag gedaan wanneer de bestellingen verstuurd zullen worden. Zodra ik meer weet laat ik het weten.”

Dus je antwoord klopt al niet en je bent er btw ook niet op teruggekomen.

Verder, je geeft geen antwoord op mijn 2e vraag.

Dus nogmaals, ik wil graag een gepaste reactie waarmee ik/wij wat kunnen.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:01
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Unknowner,

Helaas kan ik alleen maar bevestigen wat mijn collega Niek hierboven zegt, wij kunnen het alleen doorgeven en zodra we reactie krijgen het hier neer plaatsen. Als Niek zegt navraag te doen, geloof me dan doet hij dat. Als hij dan alleen geen reactie krijgt zal hij ook niets kunnen plaatsen.

Je vraag is nogmaals doorgestuurd naar de juiste afdeling en hopelijk ontvangen wij zo snel mogelijk antwoord.

Excuses voor al het ongemak.

Jelle

Beantwoorden

5 januari 2019 om 14:00
unknowner Gebruiker

Jelle,

Voor de derde keer wordt mijn vraag ontweken? Geef anders eens antwoord op de suggestie van IBTL:

“Je zou ze kunnen annuleren wanneer de bezorger voor je deur staat. Dan worden ze (naar mijn idee) teruggestuurd naar iBood zonder retourkosten. Misschien kan een moderator hiermee helpen?”

Wanneer het om prijzenvergelijkingen gaan zijn jullie wel altijd vlot met antwoorden/corrigeren.

Ik begin dit ontwijkgedrag/gedraai nu echt beu te worden.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 14:01
Globetrotter1 Gebruiker

Maar op zaterdag en zondag is er niemand aanwezig bij iBOOD dus voor er een antwoord komt is het maandag, het heeft dus geen zin om het antwoord hier te plaatsen. Net als product vragen in het weekend dan is het antwoord, dat vraag ik even na voor je, word vervolgt. En als klant maar wachten op een antwoord wat niet komt, en zo raak je als aanbieder klanten mis.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 15:29

Beste unknowner,

De suggestie van IBTL klopt inderdaad je zou het pakket aan de deur kunnen weigeren. Ik snap alleen niet waarom je daar zo graag bevestiging van wil aangezien jij/wij niet weten wat de status van het pakket is.

Ik denk dat je dat eerst even af moet wachten voordat je hem uberhaupt tegen kan houden bij de deur.

Als antwoord op vraag 1: dat hebben we net besproken.

Als antwoord op vraag 2: vaak heeft dat te maken met een partij die nog goedkoper ingekocht is of dat de leverancier nog een extra partij had liggen en goedkoper aanbood. Kunnen we wat doen aan het verschil: Nee, helaas is dat niet mogelijk. Mocht het product nog niet verzonden zijn (kan je zien in mijn iBOOD) kan je hem ten allen tijden annuleren (tot moment van in verzending) en anders weigeren aan de deur. Je betaald dan geen retour kosten. Het is dan de keuze of je gebruikt maakt van de aanbieding van vandaag of niet.

Als antwoord op vraag 3: Ik denk dat antwoord 1 en 2 goed samenvatten wat wat je vraag in vraag 3 is.

Mocht je nog meer vragen hebben wil ik ze met alle liefde beantwoorden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 januari 2019 om 17:34
unknowner Gebruiker

Beste Jelle,

Ondanks dat het misschien niet het antwoord is waarop ik hoopte ben ik wel blij een duidelijker (en uitgebreider) antwoord te krijgen.

Zeg nou eerlijk, zo lastig is dat toch niet? Er worden legitieme vragen gesteld, ook waar anderen wat aan hebben, waar gewoon niet op geantwoord wordt. Neem bijvoorbeeld ook over die lange/korte pijpen, daar was ik ook benieuwd naar….

Dat is dus (met name) mijn punt.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 18:57
Moderator Niek Moderator

Goedenavond unknowner,

Excuus als je mijn antwoord niet duidelijk genoeg vond. Ik reageerde met name op je vraag over de status van je bestelling. Wij moderators zijn vrijwilligers op het forum en proberen zoveel mogelijk vragen natuurlijk te beantwoorden, maar wij hebben geen zicht op bestellingen en de status hiervan. Deze vragen geven we door aan iBOOD en wij moeten dan ook wachten op antwoord voordat wij zelf de informatie weer door kunnen geven op het forum. In jouw voorbeeld hierboven heb ik helaas nog geen antwoord gekregen. Je vraag over de status van je bestelling heb ik doorgegeven en ik ga er vanuit dat de klantenservice hierover contact met je opneemt na het weekend.

Jelle heeft je overige vragen al beantwoord zie ik en mocht je inderdaad nog verdere vragen hebben dan horen we het graag.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 08:59
jenny2 Gebruiker

Inderdaad

Beantwoorden

5 januari 2019 om 09:12
XonoX Gebruiker

Ik was van plan om te bestellen maar nu ik dit allemaal lees toch maar lekker niet.

En verzendkosten anno 2019 ? Hallo ? ???? Zo jaren nineties !

Beantwoorden

5 januari 2019 om 09:36

Goedemorgen XonoX,

Bij elk bedrijf betaal je verzendkosten maar bij veel bedrijven zitten ze in de verkoopprijs gerekend. iBOOD heeft besloten om daarin transparant te zijn en ze gewoon openbaar te rekenen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:20
clips Gebruiker

Uiteindelijk gaat het om de Total cost of ownership van het product in huis en zou je met inclusief prijzen nog transparanter de winkel en webprijzen kunnen vergelijken

Nu moet je alleen bij iBOOD terugrekenen of bij de afrekening er achter komen dat het eigenlijk helemaal geen goede aanbieding is, zeker aks het product / verzendkosten verhouding scheef staat.

Sowieso lijkt iBOOD in de zalando cyclus te zitten, groot geworden door uniek, goedkoop en servicegericht te zijn, na overname door de oprichters zonder die eigenschappen niet meer onderscheidend en slaapverwekkend saaien aanbod

Zou mij BB ondergoed in jullie geval de 7 days seasonal hebben aangeboden voor een prijs onder de 56 eur voor 7 stuks incl bezorging die ik bij BB heb betaald.

Niemand die dan over de verzendkosten mekkert.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:05
stinoo Gebruiker

iBood is van 1 naar 7 dagaanbiedingen gegaan, plus nog alle flash sales. Er worden nu dagelijks 100 producten in plaats van 1 product aangeboden. De inkopers zoeken niet meer één hele scherpe, goede aanbieding maar vooral veel dump meuk. Eeuwig zonde.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:15
zynth Gebruiker

Jup. Tenonder aan het success en de drang naar meer meer meer omzet.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:59
Bies11 Gebruiker

Ik heb afgelopen weken al bij meerdere aanbiedingen gevraagd om het om trunks (korte pijp) of lange pijp ging. Dit zou uitgezocht worden, maar hier is tot op heden geen antwoord op. Daarnaast lees ik veel negatieve reacties, die m.n. betrekking hebben op de kwaliteit. Dit zou absoluut niet met winkelkwaliteit overeenkomen of wat je van BB zou mogen verwachten (naden die snel losraken/scheuren). Zonder verzendkosten zou deze deal best oké zijn (mits lange pijp en A-kwaliteit). Met verzendkosten kun je beter naar het Kruidvat gaan.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 18:58
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bies11,

We hebben hier helaas nog geen reactie op gekregen of het om korte of lange pijp gaat.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 19:33
MrB21 Gebruiker

Bies als je kijkt op de site van Borg zelf kan je vrij eenvoudig achterhalen dat dit noch een trunk noch een langer versie pijp is. Dit is de normale lengte pijp van Borg. Deze ligt in lengte tussen een trunk (korte pijp) en lange in. Een lange pijp zie in enkel in de sportlijn van Borg. Hoop dat dit je zo wat meer duidelijkheid geeft.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:23
muyllae Gebruiker

Kijk eens hier: 
http://www.ibood.com/extra-be/nl/flash-sales/45310/5809/big-sale/

Ander model maar in de solden slechts 19,50 :-)

Wel nog verzendkosten toevoegen :-(

Beantwoorden

5 januari 2019 om 13:51
Pet0r Gebruiker

Vind het altijd zo frappant dat er zo op de centen gelet wordt. Ik zou het voor de prijs zo doen. Maar blijkbaar wil niemand meer kwaliteit tegenwoordig. Die BB broeken vallen binnen een jaar van ellende uit elkaar. Ben in het verleden diverse malen terug geweest met die krengen. De winkel waar ik ze kocht, verwees me na de 4e keer van ellende naar de concurrent waar ze een ander merk verkochte.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 17:37
mphilipp Gebruiker

Je moet ook gewoon Hema onderbroeken kopen. Doe ik al jaren. En ze gaan jaren mee voor een fractie van de prijs. Je loopt toch niet in je onderbroek buiten?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 19:41
MrB21 Gebruiker

Iedereen zoekt koopjes anders kom je hier niet snuffelen… Ja toch? Maar jij doet het zelfs voor deze prijs dus nog niet aangezien ze schijnbaar uit elkaar vallen. Dat valt gelukkig echt wel mee bij mij. Ze slijten ja, maar niet meer dan andere merken (A-merken dan hè). Met name de pasvorm en elasticiteit blijft beduidend beter dan andere merken (zowel dure als goedkope). Of dit een koopje is mag eenieder voor zichzelf bepalen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.