2 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB | Onbep. Bel/SMS | €13/mnd

Voucher: Tele2 SimOnly | 10GB

Trek het internet leeg met schandalig snel 4G van Tele2. Bij dit Sim Only abonnement kies je zelf nog je Bel/SMS bundel.

Op zoek naar een Tele2 Zakelijk abonnement? Die hebben we ook!

Specificaties

Merk: Tele2
Type: Voucher voor €5 korting per maand op 10GB SimOnly (Tele2 of Tele2 Zakelijk)

• 10GB p/m, 12 of 24 maanden
  • Belachelijk laag maandbedrag
  • Combineer met 0, 100 of Unlimited bel/SMS

Tele2

• Per maand 10GB Data
  • Combineer met 0,100 of Unlimited Bel/SMS
  • 10 GB full speed data, 4G
  • Geldig in hele EU (4G is mogelijk niet in de hele EU beschikbaar en gebruik in de EU is op basis van Fair Use Policy)
  • Eenmalig €15 aansluitkosten

24 maanden

• Totaalkorting van €115 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €18 voor €13 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €15 voor €10 per maand
  • 10GB + 0 Bel/SMS van €13 voor €8 per maand

12 maanden

• Totaalkorting van €55 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €19 voor €14 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €16 voor €11 per maand
  • 10GB + 0 Bel/SMS van €14 voor €9 per maand

Actievoorwaarden hier 

Tele2 Zakelijk

• Per maand 10GB Data
  • Combineer met 100 of Unlimited Bel/SMS
  • 10 GB full speed data, 4G
  • Geldig in hele EU (4G is mogelijk niet in de hele EU beschikbaar en gebruik in de EU is op basis van Fair Use Policy)
  • Eenmalig €12,40 (excl. BTW) aansluitkosten

24 maanden

• Totaalkorting van €94,17 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €14,88 voor €10,74 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €12,40 voor €8,26 per maand

12 maanden

• Totaalkorting van €44,59 (na kopen van deze voucher)
  • 10GB + onbeperkt Bel/SMS van €15,70 voor €11,57 per maand
  • 10GB + 100 Bel/SMS van €13,22 voor €9,09 per maand

Actievoorwaarden hier (onderaan de pagina)

SIZE

Deze deal geldt alleen voor nieuwe Tele2-aansluitingen (dus geen verlengingen). Nummerbehoud is mogelijk.

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Hoe gaat het in zijn werk?

Na het kopen van de voucher, ontvang je circa 1 werkdag later een e-mail met een unieke, persoonlijke link van Tele2. Daar kun je het abonnement naar keuze afsluiten. De link is geldig tot 7 januari 23:59u en te gebruiken voor 1 abonnement.

2 januari 2019 om 00:02
dopert3 Gebruiker

Wilde hem vorige keer kopen, maar kon niet omdat ik al klant was. Toen maar overgestapt naar Vodafone.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:26
Susantigoon Gebruiker

En…? Bevalt ‘t?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:06
blufner Gebruiker

Het is altijd in jouw nadeel, omdat je juridisch beter beschermd bent, om een zakelijk abonnement te nemen. Factuur met btw staat ook op een particulier abonnement.

Dus altijd een particulier abonnement nemen

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:23
Official Product Expert Tele2-Expert Official Product Expert

Bij onze particuliere abonnementen staat de btw niet apart vermeld op de facturen :)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:15
HichemB Gebruiker

Waarom niet?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:37

Omdat de factuur op deze wijze overzichtelijker is. Als je de BTW wel gespecificeerd wil hebben, dan kun je een zakelijk abonnement aanschaffen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 18:39
Hvv Gebruiker

Het is verplicht de BTW te specificeren op een factuur, ook voor particuliere klanten.

Zie factuureisen belastingdienst

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/administratie_bijhouden/facturen_maken/factuureisen/

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:10
Pvdvenis Gebruiker

Als je 5gb genoeg vindt (zoals ik) is simpel.nl voordeliger. Anders is dit een mooie aanbieding! Goede ervaring met beide.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:22
Bert003 Gebruiker

Niet alleen de helft aan data bij Simpel, maar ook 1/3 van de 4G snelheid.

225 mbit/s bij Tele2 vs 75 mbit/s bij Simpel.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:11
Helios Gebruiker

Werkt Tele2 nu al op de T-mobile 4G masten? Dan heb je maximale dekking voor een scherpe prijs. Ik heb met T-mobile overal uitstekende dekking, de vraag is of dat dan ook met Tele2 het geval zal zijn.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 01:10
Coenraadd Gebruiker

Je kan altijd online naar de drkking-kaart van een provider zoeken, dan geven ze de 4g &3g gebieden aan.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 01:21
janvanek Gebruiker

Op me werk zijn we overgegaan naar Tele2 en ik moet zeggen dat ik een prima dekking ervaar voor zowel bellen als 4g

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:25

We hebben ons eigen 4G netwerk, voor 3G vallen we terug op het netwerk van T-Mobile. Onze dekking kun je hier controleren: https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:14
markoalmelo Gebruiker

Zelfde vraag als de vorige keer, op welke datum kan ik uiterlijk het abonnement laten ingaan?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:40

Je kan de voucher tot tot 7 januari 23:59 gebruiken. Bij een nieuw nummer start het abonnement direct. Een bestaand nummer gaat in nadat we het nummer hebben overgenomen van je huidige provider. Nummerbehoud kun je maximaal 4 maand voor de einddatum aanvragen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:20
vbentley Gebruiker

Is deze aanbieding nu weer goedkoper als de vorige?

Kosten sim only: 13,- voor 10GB en 100min minus 5,- is maandelijks 8,- !!

Kosten sim only: 16,- voor 10GB en onbep bellen minus 5,- Is maandelijks 11,- !!

Of maak ik een rekenfout?

https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/?data=10000&voice=unlimited&binding=24&cancelable=false

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:27
vbentley Gebruiker

Kostenspecificatie die ibood schetst is anders als de site van tele2

Verwarring alom

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:27
Bert003 Gebruiker

Snap ik ook niet helemaal. Die 13 Euro is een aanbiedingsprijs op de Tele2 website, maar voor de “normale” prijs klopt de korting ook niet.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 07:12
buymaxbuy Gebruiker

Hier kan je de tarieven van Tele 2 checken: https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/

Pak deze prijs -€5 en dan heb je de uiteindelijke prijs!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:01
vbentley Gebruiker

@buymaxbuy: deze tarieven komen niet overeen met de huidige actie van tele2. Momenteel betaal je voor 10GB 11,- per maand ipv 15,-

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:11
buymaxbuy Gebruiker

Klopt, momenteel loopt er een andere actie.

Acties bovenop andere acties gelden bijna nooit.

Je krijgt dus korting op de originele prijs wat dus neerkomt op €3 korting van de actieprijs die nu geldt.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:18
vbentley Gebruiker

1,- korting zal je bedoelen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:02

Je krijgt 5 euro korting per maand ten opzichte van onze reguliere abonnementsprijzen. 10GB en 100 bel/sms-minuten kost hierdoor voor een 24-maanden abonnement 10 euro per maand. Met Unlimited bellen/smsen kom je op 13 euro per maand uit.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:36
emailnummer Gebruiker

@ibood

@tele2

Zie hierboven, hoe zit dat nu? De genoemde bedragen in deze aanbieding per maand komen niet overeen met de link van vbentley naar Tele2. Niet met en niet zonder de korting via die link.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:38
epafroditus Gebruiker

Ja, dat wilde ik ook net zeggen. Ik ben wel erg benieuwd naar jullie reactie, want de timing van deze aanbieding is perfect :)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 07:13
buymaxbuy Gebruiker

Hier kan je de tarieven van Tele 2 checken: https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/

Pak deze prijs -€5 en dan heb je de uiteindelijke prijs!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:04

De korting is ten opzichte van onze reguliere abonnementskosten: 
https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/?data=10000&voice=unlimited&binding=24&cancelable=false

Beantwoorden

2 januari 2019 om 00:42
Bert003 Gebruiker

Het scheelt 3 Euro per maand met de momentele aanbieding op 100min/2 jaar als ik het goed heb. Die aanbieding loopt er  morgen vroeg uit, misschien dat die 5 Euro dan klopt.

Blijft erg goedkoop, hoe dan ook lijkt mij.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 02:12
DeAdMaNwa Gebruiker

Kan aan mij liggen en ik denk dat ik het fout lees maar klopt het dan dat je maar 5 euro per maand betaald voor die abbo zoals in de header staat?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 02:14
DeAdMaNwa Gebruiker

sorry foutje ik zie het al het is een voucher voor 5 euro per maand korting dat is wel nice

Beantwoorden

2 januari 2019 om 06:24
amsikbok Gebruiker

Op zich een hele goeie deal, maar bij simpel kon ik verlengen met de eerste 6 maanden voor 1 euro voor de 10gb met 100min\500sms, na 6 maanden ga ik me bundel een tandje lager\goedkoper zetten naar 5GB onbeperkt bellen\sms voor 15 euro. Dan kom ik op een totaal van 8 euro per maand zonder aansluitkosten voor een jaar. Deze deal is alsnog wel top, aansluitkosten van 15 euro vallen mee.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 06:42
JVerw Gebruiker

Op de site (https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/?data=10000&voice=unlimited&binding=24&cancelable=false) van Tele2 staat bij veelgestelde vragen dat de betaalperiode start na activatie van je simkaart. Kan ik de simkaart nu kopen (met korting) en een aantal maanden later activeren? M.a.w. wat is de uiterlijke activatietermijn?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:33

Je kan de voucher tot 7 januari 23:59 gebruiken. Als je een abonnement met een nieuw telefoonnummer wil, dan gaat het abonnement direct in. Als je het aanvraagt met nummerbehoud, dan start het abonnement op de datum dat we het nummer mogen overnemen van je huidige provider. Nummerbehoud kun je maximaal 4 maanden voor je einddatum aanvragen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 07:25
HetGezegde Gebruiker

Let trouwens wel even op dat je Tele2 ENKEL kunt gebruiken in een 4G toestel (voor de geïnteresseerden met een ouder/goedkoper toestel).

Wellicht is het belangrijk genoeg even te melden.

Het staat er ongeveer wel bij (10 GB full speed data, 4G), maar het werkt gewoonweg niet op een toestel zonder 4G.

Hier kun je onderaan bij ‘Wat is een 4G ready toestel en waarom heb ik dit nodig’ in de FAQ kun je je toestel checken.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 07:29
HetGezegde Gebruiker

En let even op dat bij Tele2 bellen van NL > EU land bijna een euro per minuut kost.

Providers mogen zelf bepalen wat de belkosten binnen NL zijn (NL > NL valt gelukkig wel binnen de bundel) en EU > EU of EU > NL staat nu Europees vast dat het binnen de bundel moet vallen, vandaar dat ze het stukje NL > laatste mast in NL tegen dit hoge tarief rekenen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 07:43
erikd_o Gebruiker

Let op als je Tele2 overweegt! Bij Tele2 geldt bijna nergens in de EU echt Roam like at home. Je kunt wel data gebruiken uit je bundel, maar bijna nergens op de snelheid die je thuis gewend bent. Dus ga je op vakantie in de EU, dan kun je wel internetten, maar heel traag. Alleen in de landen die hier genoemd worden kun je 4G gebruiken. Deze informatie geeft Tele2 je niet op de website.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:46
gwennekneuter Gebruiker

Bedankt voor de tip! We zochten nog een internetkaartje voor in de auto. Perfect dit. Behalve dus dat je er in het buitenland niks aan hebt…. wel handig als dit vermeld zou worden :-0

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:09

In het buitenland kun je gebruik maken van de 3G-netwerken van de buitenlandse providers. Dit staat vermeld op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/mobiel-internet-in-het-buitenland/

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:08
jltpbasten Gebruiker

Ik ben inmiddels meerdere malen op vakantie geweest met tele2, ik dacht dat ik in Griekenland wel bereik had, maar in Kroatië, Duitsland, Belgie, Frankrijk en Spanje heb ik telkens gebruik moeten maken van hotspots van de mensen die mee waren op vakantie omdat het internet van de buitenlandse providers dermate traag was dat het praktisch onbruikbaar was. Met kpn/Vodafone heb je deze problemen niet/minder.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:50
erikd_o Gebruiker

Ik zie de term ‘3G’ nergens op de gelinkte pagina. Het feit dat je bijna nergens 4G kunt gebruiken wordt verzwegen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 15:52

De laatste alinea:

Tele2 heeft afspraken met buitenlandse providers zodat je in het buitenland gebruik kunt maken van je mobiele telefonie diensten en mobiele data via 3G. Wij hebben nog geen afspraken met buitenlandse providers voor het gebruik van 4G. Je maakt dus alleen gebruik van mobiele data via een 3G-netwerk in het buitenland.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:27
Emil1978 Gebruiker

Kun je meerdere vouchers voor 1 abo gebruik?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 08:36

Nee, je kan 1 voucher per abonnement gebruiken.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:13
llanen84 Gebruiker

Is het mogelijk een huidig (maandelijks opzegbaar abonnement) om te zetten naar 1 jaar abbo met deze voucher?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:31

Nee, je kan deze voucher niet gebruiken bij het verlengen van je abonnement. Wel als je een nieuw abonnement (met nieuw nummer) afsluit.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:18
psnijd Gebruiker

Worden ongebruikte belminuten toegevoegd aan de volgende masnd?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:31

Nee, de ongebruikte belminuten komen aan het eind van de maand te vervallen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 09:41
Mixtailes Gebruiker

Als ik toch meer dan 10gb data wil tijdens het abonnement, vervalt dan ook de 5 euro korting ?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:01

Als je je bundel verhoogt, dan vervalt inderdaad de korting.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:04
bugsfunny Gebruiker

Ook 24/7 in Duitsland te gebruiken als ik daar woonachtig ben?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:13
2 januari 2019 om 10:20
bugsfunny Gebruiker

@tele2-expert dat is geen probleem, veel vrijwilligers die zich al aanmelden en het kaartje aan mij willen uitlenen. En dan werkt het dus wel?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:31

Heb je de link gelezen die ik je stuurde? Het abonnement is bedoeld voor wanneer je de diensten voornamelijk in Nederland gebruikt. Als je in Duitsland woont, zul je dus een Duits abonnement moeten afsluiten.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:23
Incomudro-123 Gebruiker

Vallen T-mobile en Tele2 al onder dezelfde noemer?

Ik heb een prepaid kaartje van T-mobile, kan dit nummer eenvoudig worden meegenomen als ik wil overstappen?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:32

Je kan bij het aanvragen van het abonnement aangeven dat je van nummerbehoud gebruik wil maken. Wij zullen het nummer dan overnemen van T-Mobile.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:32
omautrecht Gebruiker

25 maart loopt mijn contract bij T mobile af. Als ik dit nu bestel gaat dan het contract bij jullie ook 25 maart in ?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:34

Yes, dat klopt helemaal als je nummerbehoud aanvraagt! :D

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:40
kloete Gebruiker

Kan ik hier als Belg ook iets mee doen om bijvoorbeeld in Spanje te gebruiken?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:45

Dat gaat niet lukken. Je moet een woonplaats in Nederland hebben en het verbruik moet ook voornamelijk in Nederland plaatsvinden.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:41
Koos35 Gebruiker

Waarom is ZAKELIJK

10GB + 100 Bel/SMS van €12,40 voor €8,26 per maand, goedkoper dan particulier?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:48

Omdat de prijzen bij zakelijke abonnementen exclusief BTW worden vermeld ;)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:43
Boei3nd3r Gebruiker

Ik heb zelf een unlimited abo bij tele2. Ik kan ze zeker adviseren. Wat ik een groot voordeel vind is dat tele2 niet zo streng met die fair use policy om gaat. Maandelijks vliegt er zo’n 100-200 gb doorheen, doordat ik op mijn telefoon abo hotspots maak om zakelijk te werken. Snelheid is goed, klantenservice geen ervaringen mee. Heb zelf maandelijks opzegbaar, maar dit kost dan ook €27 per maand. € 13 per maand is een koopje voor 10gb/unlimited bellen. Maar alles unlimited is ook die €27 waard als je het mij vraagt!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:49

Wat goed om te horen dat je zo positief bent over je abonnement! :D

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:47
Frits1337 Gebruiker

Onlangs aangeschaft maar ben er niet geheel tevreden over. Scherpe prijs maar internet is kortom slecht.. absoluut op heel veel plekken geen 4G en soms zelfs helemaal geen internet. (Ondanks dat ik in de stad woon)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 10:50

Heb je al eens contact gehad met onze klantenservice om dit probleem op te lossen? Zie voor alle contactmogelijkheden: https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:08
WiCo Gebruiker

Na dit allemaal gelezen te gebben houd ik me maar bij mijn  “prepaid”. Dat kost € 10,00 per JAAR!

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:17

Maar daar krijg je dan ook minder minuten/mb’s voor ;)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:23
ahessler Gebruiker

@ Tele2-Expert,

Ik wil even zekerheid hoe dit werkt.

Ik zit nu op de site van Tele2 voor het Tele2 SimOnly | 10GB | Onbep. Bel/SMS | €13/mnd maar er wordt nergens om de voucher gevraagd??

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:28

Als je voucher aanschaft via iBOOD, dan ontvang je na ongeveer 1 werkdag een mail met een persoonlijke link waar je het abonnement kan aanvragen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:32
ahessler Gebruiker

Ok dus link afwachten en dan via de link met korting bestellen. Ik heb 1 maand opzeg termijn bij Vodafone. Wordt dit automatisch opgezegd of moet ik nog contact zoeken met Vodafone. Het gaat om mijn nummer en die van mijn vrouw dus 2 vouchers en zelfde voorwaarde als genoemd

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:36

Klopt inderdaad! Als je aangeeft dat je je nummer wil behouden, dan regelen wij de opzegging bij Vodafone. Je abonnement start bij ons op de datum dat we het nummer mogen overnemen.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:36
ahessler Gebruiker

En nog een vraag, betalen wij de aansluitkosten van € 15,- en is dat per nummer??

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:38

Je betaalt per nummer 15 euro aansluitkosten. Deze worden op de eerste factuur in rekening gebracht.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:56

Dat klopt, de 15 euro aansluitkosten gelden per nummer :-)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:28
DAVID-V1980 Gebruiker

Kunnen wij in België alleen maar van dromen, van zo’n tarieven.

Ik heb momenteel het goedkoopste abonnement voor 16 euro/maand met slechts 1,5GB data en slechts 100 inbegrepen belminuten.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 11:35

Wat een verschil inderdaad! Nog niet overtuigd om naar Nederland te verhuizen? ;)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:17
DAVID-V1980 Gebruiker

Komen jullie niet naar België? Met jullie tarieven zal je alvast veel klanten aantrekken en de concurrentie buiten spel zetten! Er zijn hier enkel twee grote spelers, waarvan de ene voor de helft in handen van de staat en de kleinere spelers kunnen bijna niet concurreren omdat ze hetzelfde netwerk moeten huren bij de grote. De grote spelers bepalen zo de prijs en houden die kunstmatig hoog, want er is geen concurrentie.

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:02
MY15 Gebruiker

Beetje jammer dat dit alleen voor nieuwe klanten telt. Dit betekend dus dat ik waarschijnlijk over ga stappen naar Simpel op het moment dat mijn huidige contact afloopt.

Komen er nog acties voor vaste klanten?

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:34

Ook als bestaande klant kun je deze voucher aanschaffen, maar hij geldt niet voor verlengingen. Je zou dan dus een nieuw abonnement (met nieuw nummer) kunnen aanvragen. Voor andere acties kun je onze website in de gaten houden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.