1 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Beurer Lichaamsanalyse Weegschaal met HealthManager-app

Beurer Lichaamsanalyse Weegschaal

Wil je dit jaar écht aan de gang met je goede voornemen? Haal dan deze lichaamsanalyse weegschaal in huis. Je weet pas of je goed bezig bent als je je lichaamssamenstelling kent. 

Specificaties

Merk: Beurer
Type: BF600 | Lichaamsanalyse Weegschaal met HealthManager-app
Garantie: 2 jaar via iBOOD / 3 jaar via Beurer

• Vet- en vochtpercentage
  • Gewicht, spier- en botmassa
  • Metingen via HealthManager-app

Algemene kenmerken:

• Gratis app: Beurer HealthManager
  • App voor Android (minimaal 4.4) en iOS (minimaal 8)
  • Automatische gegevensverbinding na opening van de app wanneer de weegschaal en de app binnen Bluetooth bereik zijn. 
  • Metingen van lichaamsgewicht, vetpercentage, vochtpercentage, spiermassa, botmassa, AMR/BMR en BMI
  • Berekent caloriebehoefte
  • Wit verlicht display
  • Cijfergrootte: 2,6 cm
  • Met RVS elektroden
  • Platform gemaakt van veiligheidsglas
  • Keuze tussen kg/lb/st
  • Capaciteit: 180 kg
  • Afwijking: 0,1% voor vetpercentage, vochtpercentage en spiermassa - 100 gram voor lichaamsgewicht en botmassa
  • 5 activiteitsniveaus
  • 8 gebruikersprofielen met automatische gebruikersherkenning
  • Onthoud de laatste 30 metingen per gebruikersprofiel
  • Herkent automatisch welke gebruiker op de weegschaal staat
  • Overbelastings Indicator
  • Snelle start technologie
  • Verlicht display
  • Gaat automatische aan / uit

Technische kenmerken:

• Incl. 2 x 1,5 V batterijen AAA
  • Afmetingen (L x B x H): 30 x 30 x 2,1 cm
  • Gewicht: 1,55 kg
1 januari 2019 om 00:05
yavuzko Gebruiker

El classico, een gelukkig en gezond 2019 gewenst allen!

Beantwoorden

1 januari 2019 om 10:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen yavuzko,

Jij ook een gelukkig en gezond 2019 gewenst!

Beantwoorden

1 januari 2019 om 00:18
lazysilas Gebruiker

Voor de goede voornemens :D

Beantwoorden

1 januari 2019 om 00:24
Ruimtepiraat Gebruiker

Ik heb mij altijd al afgevraagd hoe zo een weegschaal uw vet en vocht percentage kan berekenen. Iemand een idee en een uitleg?

Beantwoorden

1 januari 2019 om 00:39
jutezak Gebruiker

De geleiding van je huid geloof ik. En je voert je lengte in, dus hij kan het wel schatten.

Je moet ook per persoon instellen wie er gewogen gaat worden. Ik verdenk ze ervan dat ze bijhouden wat het vorige resultaat was en dan niet teveel afwijken van de vorige weging ;)

Beantwoorden

1 januari 2019 om 09:47
kc0803 Gebruiker

Werkt op basis van impedantie. Er loopt een stroompje van je linker naar je rechter voet. De weerstand die hier wordt ervaren wordt dmv schattingen en formules omgezet in een vocht, vet en spier percentage..leuk als gimmick, maar totaal onbetrouwbaar.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 10:12
Ruimtepiraat Gebruiker

Dit dacht ik dus al. Bedankt voor de uitleg beide.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 21:58
gijsbert_aalst Gebruiker

Het vet en vocht percentage is dan ook alles dan betrouwbaar. Want op deze manier worden voornamelijk de percentages in je benen gemeten. Niet iedereen bouwt op dezelfde plaatsen lichaamsvetten op.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 08:53
Andrelink Gebruiker

Volgens mij werkt dat iets anders. De weegschaal geeft een elektrische puls af die door je lichaam gaat en terug komt in de weegschaal. Vet geleid minder goed dan vocht en daar zit een berekening achter die dan de percentages uit rekent.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 09:13
Bakhuis Gebruiker

Klopt en meet dus alleen het vet van je benen volgens mij.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 09:50
kc0803 Gebruiker

De afwijking in percentages in het bovengenoemde artikel gelden voor de crème de la crème van dit soort weegschalen. Voor de huis tuin en keuken varianten is de afwijking vele malen groter. In de orde van 10-tallen procenten.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 11:02
Robeirto Gebruiker

Heeft deze ook apple healthkit ondersteuning?

Beantwoorden

1 januari 2019 om 12:28
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Robeirto,

Ze hebben ook een eigen app en daar wordt aangegeven: Optionele interactie met Apple Health

Beantwoorden

1 januari 2019 om 11:10
LJStevo Gebruiker

Kan deze weegschaal ook onder de 60kg meten? Mijn ouders hebben eentje maar geeft een error dat ik buiten de meetwaarden val.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 12:26
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag LJStevo,

Er wordt alleen over een maximum gewicht gesproken, niet over een minimum. Ik ga er dus vanuit dat hij ook onder de 60kg kan meten.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 11:26
Christoph151 Gebruiker

Ik zou graag weegschaal kopen, enkel 1 probleem, ik heb iets retour gestuurd en na 1 maand nog geen geld terug gehad, voor ik nog iets koop van ibood dat ik toch geregeld doe wil ik mijn centen terug ontvangen ??????

Beantwoorden

1 januari 2019 om 12:23
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Christoph151,

Wat vervelend dat je al zo lang wacht op een terugbetaling. Ik ga dit voor je doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan contact met je opnemen. Heb je ook een bestelnummer of RMA nummer voor mij?

Beantwoorden

1 januari 2019 om 20:15
Christoph151 Gebruiker

Beste,

RMA – 2018/310132, bestelnr SO2642264.

Hopend U voldoende info te hebben gegeven.

Mvg,

Verhoeven.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 11:58
Habers Gebruiker

We willen met 3 mensen gebruik maken van de weegschaal. Maar gaan de percentages en gewichten in de app dan niet soor elkaar lopen? Of kun je dat maar voor 1 persoon bijhouden?

Beantwoorden

1 januari 2019 om 12:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Habers,

Je kunt dat inderdaad per persoon bijhouden. Volgens de website van Beurer kun je profielen aanmaken voor maximaal 8 personen.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 12:07
curacaoflip Gebruiker

@iedereen: allereerst beste wensen voor 2019!

@mod Vraag is of de verzendkosten voucher die tot en met vandaag geldt echt niet werkt omdat op 5 cent na de 20 euro niet gehaald wordt.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 12:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag curacaoflip,

Jij ook de beste wensen voor 2019!

Als erbij vermeld staat dat de minimale besteding €20,- is, dan zal hij daardoor inderdaad niet werken.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 14:52
picobello3 Gebruiker

Duuuh

Beantwoorden

1 januari 2019 om 13:37
pjotter13 Gebruiker

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar veel van deze weegschalen slaan via de app veel privacygevoelige informatie op in buitenlandse servers. Kompleet met naam, geboortedatum en dergelijke. Die weegschalen werken alleen als je daar toestemming voor geeft. Zoniet, dan werkt alleen het weeggedeelte. Daarmee overtreden deze apps de Nederlandse privacyregels. Hoe zit dat bij deze weegschaal?

Beantwoorden

1 januari 2019 om 16:51
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag pjotter13,

Ik ga eens kijken of ik hier informatie over kan vinden.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 19:45
kikke002 Gebruiker

De weegschaal zal ook zonder app wel werken toch? Denk dat je de app als optie moet zien.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 16:44
Lunado Gebruiker

Heya guys,

Een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Konden jullie het wel een beetje volgen in de IBOOD kelder?

Lunado -knuf-

Beantwoorden

1 januari 2019 om 16:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Lunado,

Jij ook een gelukkig nieuwjaar! Door het vele vuurwerk werd het eindelijk eens een keer een beetje licht in de kelder. Aan een kant natuurlijk heel fijn, maar gezien het gezelschap was de duisternis ook wel fijn ;-)

Beantwoorden

1 januari 2019 om 18:12
Lunado Gebruiker

Klinkt ernstig x3

Je zou ook kunnen vertellen dat de deur mat kapot is waardoor je de visite niet binnen kan laten

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.