29 december 2018 om 00:00
iBOOD

Akito Tanaka Hoodie

Akito Tanaka Hoodie

Dit is je kans om kennis te maken met de comfortabele streetwear van Akito Tanaka: scoor nu zo’n relaxte hoodie met dikke korting!

Specificaties

Merk: Akito Tanaka
Type: Hoodie Zip

• Fijne kwaliteit
  • Zachte binnenzijde
  • Met Japanse elementen​​​​​

• Materiaal: 70% katoen en 30% polyester
  • Kwaliteit: 290 grams
  • Pasvorm: Slim fit
  • Binnenkant is lekker zacht (brushed)
  • Capuchon is gevoerd met zacht katoen
  • Geborduurde merknaam onder de rits
  • Kangaroozak met patch logo
  • Capuchon met koord
  • Geribde manchetten
SIZE

De hoodies zijn slim fit, ze kunnen wat kleiner uitvallen. Twijfel je tussen twee maten, kies dan de grotere.

29 december 2018 om 08:02
Riciardo Gebruiker

Wat is het verschil tussen blue-white die uitverkocht is in zo en xxl en blue/white ? Verschil min teken en slash.

Beantwoorden

29 december 2018 om 08:30
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Riciardo,

Ik denk een foutje in het systeem. Ik ga het doorgeven voor een volgende keer.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 december 2018 om 08:41
wilkenn Gebruiker

Troep koop ik nooit meer.

Beantwoorden

29 december 2018 om 09:09
zynth Gebruiker

Want?

Beantwoorden

29 december 2018 om 08:41
steven55_be Gebruiker

Valt dit model groot of klein uit? Twijfel steeds tussen l en xl. Ben zelf 187cm groot.

Beantwoorden

29 december 2018 om 08:48

Goedemorgen steven,

Uit een vorig topic heb ik kunnen halen dat deze klein vallen. (japanners).

http://nl-nl.forum.ibood.com/products/151717-181018/akito-tanaka-hoodie/

Hier kan je nog meer informatie over de maat lezen zoals maattabel e.d.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 december 2018 om 09:24
stevevandegaer Gebruiker

Maten kiezen zoals op wish.com, zegt veel over de kwaliteit denk ik

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:13
lompie Gebruiker

Maatvoering xs kan niet geselecteerd worden, zijn deze ook niet verkrijgbaar?

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:19

Goedemorgen lompie,

XS is deze keer niet beschikbaar nee (staat er volgens mij ook niet tussen)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:37
s.berenschot Gebruiker

Iemand ervaring met deze hoodies?

Beantwoorden

29 december 2018 om 23:26
jimBBQ Gebruiker

Ik vind ze goed, ze vallen een klein beetje kleiner maar heb mijn eigen maat kunnen aanhouden.

Beantwoorden

29 december 2018 om 11:57
wiz Gebruiker

Ik heb er vorige keer een gekocht en de kwaliteit is top !

Opgelet: de maten zij. Wel aan de kleine kant, best een maatje groter nemen.

Beantwoorden

29 december 2018 om 12:45
sleezball Gebruiker

Hoewel ik echt geen klager ben moet mij toch wel even van het hart dat ik nog nooit zo’n slecht geproduceerd kledingstuk heb gekocht. De hoodie is inderdaad als die binnenkomt en uit de verpakking gehaald wordt erg mooi. Voelt goed en zit echt prachtig. Wel is het zaak de hoodie één of misschien wel twee maten groter te nemen, Japanners en Chinezen zijn doorgaans wat kleiner van bouw dus als je normaal een M draagt kan je beter minimaal een L kopen.

De binnenvoering is geen aparte stof die als tweede laag ertegen aan is genaaid maar meer alsof het erop gespoten is. Dat laagje laat dus los en ik zat onder de stoffige bolletjes en pluisjes. En dan moest de hoodie nog in de was voor de eerste keer.

Gewassen op de koudste stand (altijd verstandig de eerste wasbeurt met sowieso elk kledingstuk) en het viel al op dat de pluisjes / bolletjes nu over de gehele hoodie verspreid waren in plaats van alleen maar binnenin. Die pluisjes / bolletjes zijn zo ontzettend aanwezig dat ik zeggen en schrijven dus één keer heb genoten van de hoodie, het moment van binnenkomst dus. Zodra het gewassen is kan de hoodie eigenlijk de prullenbak in.

Nee, ik heb geen reactie of garantie gevraagd bij iBood. Ik knip doorgaans de labels uit m’n kledig zo ook bij de hoodie dus terugsturen zou geen optie meer zijn.

Het is dat dat laagje wat door moet gaan voor voering loslaat anders was het een hele mooie, goede en fijne hoodie. Maar die ervaring wordt compleet verknald door de kwaliteit van de voering, nu is de complete hoodie volslagen nutteloos. Als dure poetslap misschien. Voor mij nooit meer een Akito Tanaka product.

Beantwoorden

29 december 2018 om 13:11
Garantienet Gebruiker

Beste lezer,

Ik sluit mij helaas aan bij de vorige inzender. Zelden heb ik zo’n slecht product gehad. Ook ik heb m biet terug gestuurd. Mijn zoon heeft er een. Ik kocht er later een. Beide dezelfde ervaring, lees hierboven

Ik ben doorgaans een tevreden iBOOD koper, ik zou eigenlijk komende kopers willen waarschuwen. Koop dit product niet. Aan iBOOD het advies haal dit product uit het aanbod. Hier valt alleen aan te verliezen.

Beantwoorden

29 december 2018 om 22:27
vinnixsx Gebruiker

Dank voor je/jullie gedeelde ervaring.

Wij zijn gelukkig behoed voor een slechte aankoop. En inderdaad, ibood doet er goed aan om het niet meer aan te bieden. Velen van ons zijn vaste bezoekers van dit forum en waarderen jullie input.

Gr.

Beantwoorden

29 december 2018 om 14:38
mic390 Gebruiker

Kijk hier zijn forums voor bedoeld. Goede eerlijke ervaringen. Bedankt voor de ervaring

Beantwoorden

29 december 2018 om 17:46
obsolum Gebruiker

Mijn oprechte dank aan sleezball en Garantienet voor hun reacties hier. Ik stond op het punt er eentje te kopen maar dankzij jullie onderbouwde kritiek heb ik besloten het toch maar niet te doen.

Reacties als die van wilkenn zijn echter volkomen nutteloos. Kritiek spuien zonder onderbouwing helpt niemand hier verder. Zulke reacties zouden eigenlijk door een mod verwijderd mogen worden. Als het teveel gevraagd is om je mening te staven, post dan gewoon helemaal niets.

Beantwoorden

29 december 2018 om 17:54
DanyV Gebruiker

Mijn twee centjes: iedereen zegt dat deze klein uitvallen maar ik zit kwa maat tussen S en M, dus ik had M genomen en deze is mij véél te groot vreemd genoeg. Best effe de maattabel erbij nemen dus.

Wat mij het meeste tegenviel, het ‘akito’ aan de binnenzijde van de kraag is erop geborduurd, wat er heel erg cheap er uitziet. Op de foto’s is dat niet heel duidelijk. Voor de rest leuke vrijetijds sweater, maar verwacht zeker geen Superdry kwaliteit.

Beantwoorden

29 december 2018 om 19:20
Hahndo Gebruiker

Sinds een maand eigenaar van een Tanaka Hoodie en helaas valt de kwaliteit en maat tegen. (Trui fungeert nu als thuis / klus trui).

Sleezball en Graniet beschrijven precies de ervaringen die ik ook heb.

Koop graag bij Ibood, echter is dit de 1ste keer dat het product niet aan de verwachtingen voldeed.

Beantwoorden

29 december 2018 om 21:42
tli84 Gebruiker

Ik kan de negatieve reacties volledig beamen. Na een paar keer dragen uit ellende weggegooid. Nog nooit zo’n slecht kledingstuk meegemaakt.

Beantwoorden

29 december 2018 om 23:23
midde036 Gebruiker

Ook ik heb destijds een Bordeaux / White gekocht. Mooie trui in eerste instantie, echter na eerste keer wassen is het wit compleet verkleurd naar roze. Ziet er niet mee uit. En het rood is niet meer de kleur wat het was. De kleuren lijken wel als verf gespoten op de trui.

PS, heb de trui gewassen met koudste en kortste programma.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.