19 december 2018 om 00:01
iBOOD

6x L’Oréal Paris Skincare for Men

6x L’Oréal Skincare for Men

Deze skincare producten van L'Oreal zijn gemaakt om je huid te beschermen en te hydrateren voor een mooie, verzorgde en jong uitziende huid.

Meer L’Oréal Paris Men Expert?
NL | BE

Specificaties

Merk: L’Oréal Paris
Types: 6x Gezichtscrème

• Dagelijks te gebruiken
  • Beschermt en hydrateert
  • Keuze uit 4 varianten

L’Oréal Energetic gezichtscrème
Werking: 24 uur
Inhoud: 6x 50 ml
Gebruik: dagelijks
Type: crème

L’Oréal hydraterende gel
Type: gel

L’Oréal comfort max crème
Type: gel

L’Oréal Sensitive gezichtscrème
Type: crème

19 december 2018 om 05:10
luisatra Gebruiker

Is er iemand die deze producten gebruikt ?

Beantwoorden

19 december 2018 om 06:47
LBelangrijk Gebruiker
19 december 2018 om 06:52
maebs Gebruiker

Ikke. Het bevalt me goed, maar het kan heel anders voor jou zijn, hetzij qua je huid zelf, de geur, etc etc. Ik zou eerder je aanmoedigen om eentje te gaan kopen bij de drogist voordat je een sixpack gaat inkopen. Het nadeel bij dit soort sixpack is de houdbaarheidsdatum. Ik doe hem vrijwel elke dag aan, maar ik raak me een potje niet in 2 maanden af (YMMV)

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:49
Tieskut Gebruiker

Ja en bevalt goed

Beantwoorden

19 december 2018 om 11:53
Moderator Jim Moderator

@Maebs,

Even ter verduidelijking; vanuit de leverancier is aangegeven dat ze ongeopend tot 3 jaar houdbaar zijn, geopend uiteraard korter :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 15:34
maebs Gebruiker

Ah kijk, da’s handige info.

Beantwoorden

19 december 2018 om 07:19
henrid Gebruiker

wordt verhoogt is met een D iBoot

Beantwoorden

19 december 2018 om 07:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen henrid,

Scherp opgemerkt! Bedankt voor je alertheid. Ik geef het even door zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:32
mister_black1979 Gebruiker

Ibood,

Wat is de houdbaarheidsdatum van de sensitive?

Mvg

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:35
Moderator Jim Moderator

Hi Mister Black!

Ga ik even voor je checken!

Groet,

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 11:53
Moderator Jim Moderator

Hi Mister_Black!

Zojuist antwoord terug ontvangen:
Lóreal Sensitive: Ongeopend 3 jaar houdbaar, geopend staat op de verpakking meestal (varieert van 3 maanden tot 12 maanden)

Groet!

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:34
tjo Gebruiker

Op dit moment blokkeert jullie website wanneer je op “Alle deals” drukt. De pagina wordt niet geladen en blijft hangen.

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:36
Moderator Jim Moderator

Hi Tjo!

Er zijn ook zoveel deals… ;-).

Ik ga het even doorgeven, bedankt voor het bericht!

Groet,

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:41
tjo Gebruiker

Komt inderdaad regelmatig voor wanneer er veel deals zijn. Denk dat jullie zullen moeten kiezen tussen aparte items of globaal…ik verkies nog altijd globaal overzicht. Mvg, Tjo

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:52
Heinzeboy Gebruiker

Ik vind dit top spul. Heb wat problemen met mn huid en heb deze een keer geprobeerd… weet alleen niet meer welke :)

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:57
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Heinzeboy! Ik gebruik zelf de Energetic Gel voor een wat drogere huid, werkt voor mij ook prima!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 10:10
Ken163 Gebruiker

Klopt het dat je de bestelling alleen mar naar een afleveradres in Nederland kan verzenden ???  Staat er toch als je wilt betalen.

Beantwoorden

19 december 2018 om 10:14
Moderator Jim Moderator

Hi Ken!

Waarschijnlijk zit je dan op de Nederlandse site! Als je naar http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/45035/165656/6x-loral-skincare-for-men.html gaat, zou je hem ook in België moeten kunnen laten afleveren!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 10:22
jvanmalderen Gebruiker

Hi,

ook geïnteresseerd in houdbaarheidsdatum. Heeft weinig zin om voorraadje in te slaan als deze weldra reeds vervallen.

Beantwoorden

19 december 2018 om 10:59
turismo Gebruiker

Ik wist niet eens dat die dingen een houdbaarhoudsdatum hadden, en als dat al zo is is dat enkel meer voor het wettelijke, heb het idee dat het spul door het vet echt niet zo maar vergaat. Heb deze voorgaande jaren ook voorraadje van ingekocht, zit nu aan mijn laatste doosje en die is van de Ibood van 24 oktober 2017 en is prima.

Nu weer een voorraadje inslaan is goede aanbieding, voorheen kocht ik altijd als Kruidvat 2 voor de prijs van 1 had (zoals ze nu hebben) maar dan is dit veel goedkoper.

Beantwoorden

19 december 2018 om 11:54
Moderator Jim Moderator

Hi Turismo!

Gelukkig klopt het wat je zegt! (Zelf heb ik ook een sixpack en na een jaar gaan ze nog prima!). De houdbaarheid is ongeopend 3 jaar, geopend is dat wat korter!

Thanks voor je input!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 12:47

Ibood,

Welke raden jullie mij aan voor de zeer droge huid? De sensitive of een andere?

Mvg

Beantwoorden

19 december 2018 om 12:54
Moderator Jim Moderator

Hi Mister_Black,

In reviews zie ik dat de Intens Hydraterende Gezichtscreme in dat geval het beste is!

Groet,

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 13:36

Ibood,

De intens wordt hier toch niet aangeboden? Welke moet ik dan nemen voor de zeer droge huid? Of is geen van allemaal geschikt die jullie aanbieden?

Mvg

Beantwoorden

19 december 2018 om 22:58
Moderator Paul Moderator

De Intensive Hydra creme vind je in de flashsale met nog meer l’Oreal producten.
voor NL | voor BE

Beantwoorden

12 januari 2019 om 11:09
Dirk81 Gebruiker

Zeer onbetrouwbare afhandeling van de bestelling. Eerst 2 weken voor de geplande levering een loze e-mail dat er hard gewerkt wordt aan de bestelling en dat ze me niet vergeten zijn. Dan rond de geplande leveringsdatum excuses dat de bestelling onbepaalde vertraging op heeft gelopen en de opmerking dat er begrip is als ik de bestelling zou cancelen. Vandaag eindelijk het pakket ontvangen, en wat schets mijn verbazing? Niet 6 potjes Hydra Energetic, maar slechts 1, terwijl op de pakbon wel gesproken wordt van een 6 pack. Wat een gedoe, tijdverspilling en irritatie, dit ga ik dus nooit meer doen.

Beantwoorden

12 januari 2019 om 13:53
Am0n Gebruiker

Hi, hier hetzelfde probleem. 1 potje ipv 6 stuks. Ik neem aan dat de overige 5 potjes nog worden verstuurd?

Groet Jeroen

Beantwoorden

12 januari 2019 om 13:58
pocketware Gebruiker

Hier ook maar 1 potje van 50ml ipv 6 stuks… Klantenservice gaat het druk krijgen ????

Beantwoorden

12 januari 2019 om 15:35
d.tijsen Gebruiker

Hier net zo. Wel consequent gepruts.

Beantwoorden

12 januari 2019 om 21:26
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Wat vervelend dat jullie maar 1 hebben ontvangen in plaats van 6 stuks! Ik wil jullie vragen om een serviceverzoek (Verkeerde Levering) in te dienen, zodat iBOOD kan zien of het bij enkele bestellingen mis is gegaan of dat dit voor alle bestellingen geldt.

Ik zal er ook melding van maken bij iBOOD, zodat het hopelijk snel opgelost zal worden.

Beantwoorden

15 januari 2019 om 08:14
Enigma2019 Gebruiker

Hier ook één potje ontvangen na drie weken ????

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.