6 november 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung Basic 860 EVO SSD | 500 GB | 2.5"

Samsung Basic 860 EVO SSD | 500 GB | 2.5"

Ook jouw pc of laptop wordt sneller van een 500 GB Samsung Basic 860 EVO SSD!

Specificaties

Merk: Samsung
Type: Basic 860 EVO SSD | 500 GB
Garantie: 5 jaar (beperkt) via Samsung; 2 jaar via iBOOD

• 550 MB/s lezen, 520 MB/s schrijven
  • Magician software, eenvoudig beheer
  • Buffer voor snelle bestandsoverdracht

• Toepassing: Client-pc's
  • Vormfactor: 2,5”
  • Interface: SATA 6 GB/s (compatibel met SATA 3 GB/s & SATA 1,5 GB/s)
  • Opslaggeheugen: Samsung V-NAND 3bit MLC, 500 GB
  • Controller: Samsung MJX Controller

• Sequential read: tot 550 MB / s
  • Sequential write: tot 520 MB / s
  • Random read (4KB, QD32): tot 98.000 IOPS
  • Random write (4KB, QD32): tot 90.000 IOPS
  • Random read (4KB, QD1): tot 10.000 IOPS
  • Random write (4KB, QD1): tot 42.000 IOPS

• Cache-geheugen: 512 MB Low Power DDR4 SDRAM
  • TRIM support
  • S.M.A.R.T. support
  • GC (GARBAGE COLLECTION): Auto Garbage Collection-algoritme
  • Encryptie support: AES 256-bits codering (Klasse 0) TCG / Opaal IEEE1667 (gecodeerde schijf)
  • WWN support
  • Device sleep mode support

• Gemiddeld vermogensverbruik (systeemniveau): gemiddeld 2,5 W maximaal 4,0 W
  • Stroomverbruik (idle): Max. 50mW
  • Stroomverbruik (apparaatslaap): Max. 2mW
  • Toegestane spanning: 5V ± 5% Toegestane spanning
  • Betrouwbaarheid (MTBF): 1,5 miljoen uur Betrouwbaarheid
  • Bedrijfstemperatuur: 0 - 70 ℃
  • Schok: 1500 G & 0,5 ms (half sinus)

• Afmetingen: 100 (B) X 69,85 (H) X 6,8 (D) mm
  • Gewicht: maximaal 50,0 gram
6 november 2018 om 22:11
koen4116 Gebruiker

Verdorie,

Verschillende malen geprobeerd om te bestellen, echter steeds de melding dat er iets fout ging en er een andere betaalmethode moet worden gekozen. Zowel via de smartphone als via de tablet.  Visa gebeld, kaart in orde, kunnen alles traceren tot na de inbreng van mijn gegevens. Zowel geprobeerd deze morgen, namiddag als avond. Niets lukt … iemand een idee wat het probleem kan zijn ? Reeds meer dan 10 jaar klant, nog nooit problemen gehad … en de actie loopt bijna af …

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond koen4116,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Zou je het volgende eens kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Laat maar even weten of dit geholpen heeft.

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:32
Moderator Paul Moderator

Maak je gebruik van een vpn verbinding of probeer je met de Visa kaart vanuit het buitenland te bestellen? Dan zou het kunnen dat de betaling niet geaccepteerd wordt. Of probeer de suggesties die Niek aangeeft.

Beantwoorden

6 november 2018 om 23:57
QuerulouS Gebruiker

Heeft godverredomme nog iemand iets zinnigs te vertellen over het focking product dan alleen maar lopen te janken over de prijs?

Ik zie nou meer dan 80% van de berichten off topic gaan… wat een gelul allemaal, iBood hoeft zich niet constant te verdedigen over de adviesprijs, het is nou toch wel een keertje duidelijk voor iedereen?!!

Ik durf te wedden dat niemand van de zeikerds daadwerkelijk een ssd heeft besteld waar dan ook. Ze willen alleen maar hun standpunt duidelijk maken. Donder toch op..! Ik word er een beetje misselijk van ! Zeurpieten zijn jullie! Ik mag hopen dat sinterklaas een grote zak mee neemt met een kaartje eraan ‘retour zeurpieten – bestemming: Spanje’

Over 2 minuten kunnen jullie weer los op de volgende ‘adviesprijs’.

Beantwoorden

7 november 2018 om 03:39
gekkedave Gebruiker

Ik ben het hier helemaal mee eens. Aub moderatie-team, kom wat consequenter in actie. Het is ongelofelijk hoe jullie je als webshop laten afzeiken op jullie eigen website. Zinloze/eindeloze discussie, daar heeft toch niemand wat aan?! Reacties weghalen en zeurpieten tijdelijk toegang tot het forum ontzeggen. Dit was echt een zeer goede deal, de scherpste in zijn soort! De discussie dus niet waard. Hopelijk wordt deze van hieruit meegenomen en besproken en word ik niet doorverwezen naar het tip-forum…

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:42
arjoderoon Gebruiker

Kan ik er nog 1 bestellen ibood? Ik ben er gisteren helaas niet aan toe gekomen om hem te bestellen.

Beantwoorden

7 november 2018 om 22:50
Msf1971 Gebruiker

Ik snap de meeste niet…waarom ze zo moeilijk gaan zoeken in het buitenland terwijl deze hier in Nederland ook voor de zelfde prijs aangeboden wordt.

Hier de link: https://tweakers.net/categorie/674/solid-state-drives/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayijY0MDCL1VHKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpWggoG5xeVAMUSi5PhIgWpyZ5AdbqGOiClyam-mXlKVgY6SsVACbfMnJLUIqDJ1UpGZpbGIDoXJK1kYmCgZwA0IjexAsgzNTIF8mprawE

Verder inderdaad wat I-Bood aanbied is niet zo aantrekkelijk met de verzendkosten komt op zelfde prijs uit dan elders..deze keer overslaan.

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:37
DirkV1971 Gebruiker

Ben ook opzoek naar meer opslag.. mijn 120Gb SDD is wel erg minimalistisch aan het worden.

Maar ik denk dat ik toch voor een stapje sneller ga dan deze 860.  kost wel een paar tientjes meer dat wel, maar de 970 is aanzienlijk sneller…

Ben geen diehard gamer, maar met Battlefield 5 in aantocht…

https://nl.hardware.info/reviews/8473/9/iedereen-aan-de-flash-67-ssds-round-up-hardwareinfo-prestatiescore

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.