1 november 2018 om 00:00
iBOOD

Medion Erazer X1000 Virtual Reality Headset

Product expert aanwezig

Medion Erazer X1000 Virtual Reality Headset

Met de deze virtual reality headset kun je je onderdompelen in elke denkbare wereld, van meditatiesessies op Mars tot intense shootouts in Superhot VR.

Specificaties

Merk: Medion
Type: Erazer X1000 Mixed Reality Headset
Garantie: 2 jaar

• Windows Mixed Reality-platform
  • Toegang tot 2500+ VR games
  • Head-tracking zonder extra sensors

Kenmerken

• 2,89" (7,99 cm) LCD-displays met een resolutie van 1440 x 1440 pixels per oog
  • Gezichtsveld tot 105°
  • Inclusief 2 camera's voor bewegingsdetectie
  • Refresh rate tot 90 Hz (60 ~ 90 Hz)
  • Makkelijk opklapbaar en verstelbare bril met zachte padding
  • Ingebouwde audio-uitgang / microfoonsteun via 3,5 mm jack
  • Kabellengte van 4 meter

Medion Erazer X1001 6DOF (6 degrees of freedom) controllers

Deze slimme controllers hebben ieder naast de accelerometer en gyroscoop de volgende knoppen:

• Duim controller stick
  • Touchpad (voor o.a., pannen & scrollen)
  • Schietknop
  • "Grijpen" knop 
  • Windows knop
  • Menu knop
  • Bluetooth Pairing knop

Systeemvereisten Mixed Reality

• Besturingssysteem: Windows 10 Fall Creators Update
  • Processor: Intel Core i5 7200U
  • Werkgeheugen: 8 GB DDR3
  • Schijfruimte: 10 GB
  • Videokaart: Intel HD Graphics 620 on-board graphics
  • Aansluiting: HDMI 1.4 of DisplayPort 1.2
  • USB-aansluiting: USB 3.0
  • Bluetooth: 4.0

Systeemvereisten Mixed Reality Ultra

• Besturingssysteem: Windows 10 Fall Creators Update
  • Processor: Intel Core i5 4590 of hoger, AMD Ryzen 5 1400 3 of hoger
  • Werkgeheugen: 8 GB DDR3 of hoger
  • Schijfruimte: 10 GB
  • Videokaart: Nvidia GTX 960 / 965M / 1050 of hoger, AMD RX 460 / 560 of hoger
  • Aansluiting: HDMI 2.0 of DisplayPort 1.2
  • USB-aansluiting: USB 3.0
  • Bluetooth: 4.0

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 185,1 x 94,8 x 102,1 mm
  • Gewicht: 380 gr

Leveringsomvang

• Medion Erazer X1000 Mixed Reality Headset
  • Handleiding
  • Medion Erazer X1001 Motion Controllers

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Medion Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

1 november 2018 om 00:52
emailnummer Gebruiker

25 september bij iBood voor dezelfde prijs maar geen verzendkosten, nu wel? Inflatie?

Beantwoorden

1 november 2018 om 01:25
LeMike Gebruiker

Ik heb gewoon verzendkosten moeten betalen hoor de vorige keer?!

Beantwoorden

1 november 2018 om 01:36
Moderator Paul Moderator

De vorige keer werd deze deal niet gratis verzonden. Tenzij je op 25 september een code hebt gebruikt voor gratis verzending.

Beantwoorden

1 november 2018 om 02:44
emailnummer Gebruiker

Dan heb ik het verkeerd onthouden. Mijn excuses!

Beantwoorden

1 november 2018 om 01:01
mrdummy Gebruiker

Hier regelmatig gebruiker van Medion VR headset.
Als je vragen hebt: kijk ook even naar Lenovo, beiden zijn namelijk identiek. Lenovo is al goed beoordeeld, dus hier zit je ook goed.

En Steam heeft halloween sale dat morgen afloopt, veel VR titels zijn aardig afgeprijsd. Ga maar snel kijken.

Beantwoorden

1 november 2018 om 06:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mrdummy,

Bedankt voor de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:58
xavierdv Gebruiker

Tijdje geleden eens gespeeld op de HTC vive pro. Was echt een leuke ervaring maar een heel kostplaatje om deze zelf aan te schaffen. In hoeverre komt deze in de buurt?

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:11
kimchi Gebruiker

Veel sites geven je een beeld over de stand VR versus WMR

WMR is microsofts antwoord om een stukje van de VR markt in te palmen maar dan gericht op modale gebruiker en niet op mensen met monster pc’s en budgets to spend (zoals met de HTC vive).

Grootste verschillen dat ik heb kunnen uitmaken :
- Geen externe sensoren nodig (sensor zit op bril en controllers)
- LED schermen ipv OLED. Echter zou het beeld even scherp zijn maar minder bright

Het lijkt me dat ik men 3 jaar oude game pc (gtx970) makkelijk kan gebruiken hiervoor echter moet ik nog bluetooth 4.0 adaptor voorzien voor de controllers. 
Niet onbelangrijk en mogelijks grote extra kost is een hoofdtelefoon. Ik heb nl nog een wired (weliswaar een lange draad) maar denk dat een bluetooth toch wel beter is voor VR (vrijheid).

Bij een HTC vive kom je al snel op een totaal kost plaatje van 599 (headset) + 300 (indien je de wireless module koopt) + 1500 (nieuwe componenten in pc) + hoofdtelefoon (?)

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:34
mrdummy Gebruiker

Deze heeft audio aansluiting bij de headset. Je kan dus normale koptelefoon nemen, deze moet voorzien zijn van gecombineerde 3,5mm stekker van geluid + mic (welke je ook voor mobiel toestel gebruikt).

Dan heb je beide geluid en mic.

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:43
lapino Gebruiker

Werkt dit dan met spelletjes ontwikkeld voor HTC Vive én Rift? Of enkel voor bepaalde titels?

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:18
rafparedis Gebruiker

Werkt via steam VR met de meeste spellen die voor Vive en Rift zijn gemaakt

Beantwoorden

1 november 2018 om 12:24
fvschie Gebruiker

Rift heeft een eigen platform, Oculus Home. Met behulp van ReVive moet je daar ook gebruik van kunnen maken, maar da’s op eigen risico als het niet werkt.

Deze headset werkt gewoon met SteamVR.

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor jullie reacties, rafparedis en fvschie :-)

Beantwoorden

1 november 2018 om 08:13
mathieu8900 Gebruiker

Hallo,

Mijn pc is een aantal jaar oud. Kan ik de vr set gebruiken gewoon 360′ content te bekijken? (foto’s en film) of zal deze vr set gewoonweg niet werken op mijn pc, daar deze de minimale systeemvereisten niet heeft?

Zijn de vr-sets nieuw?

Alvast bedankt,

Groeten, mathieu

Beantwoorden

1 november 2018 om 08:26
maartend Gebruiker

Minimaal is echt minimaal. Dan is het eigenlijk al niet echt bijzonder.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:03
kimchi Gebruiker
1 november 2018 om 09:48
mrdummy Gebruiker

Ik heb getest:

laptop met i7 en GTX940M (videokaart is te oud) – werkt wel, alleen resolutie moet omlaag naar 900 pixels. Dat is beetje jammer van softe beelden.

pc met i5-2500 en GTX 1060 – werkt prima, vrijwel alles is lekker soepel op volle resolutie. (cpu wordt nog wel vervangen door i7-3770K (i7-2600K is ook prima) het is goedkopere oplossing en je wint bijna 60% cpu kracht mee en GTX 1060 wordt hiermee nog beter van. En dat met oudere 1155 socket!)

pc met i5-4570 en HD7870 – werkt ook voor groot deel goed, Beat Saber is hier nog soepel en vlot op volle resolutie. Alleen de zwaardere games zullen wat schokken op HD7870. Maar het kan wel ondanks waarschuwing.

Bluetooth 4.0 dongle kost eigenlijk niks, maar je moet wel apart kopen. Laptop van mij voldoet al hieraan, is niet nodig. De pcs hebben dongle erin. Eén pc heeft ook bluetooth, maar die is van oudere 4.0 (dus niet 4.0+) waardoor het toch wat schokt.

WMR is erg flexibel, je kan op 60 of 90 instellen, en er is ook nog resolutie aanpassing, dus je kan zelfs spelen op oudere GTX940M. Er zijn verhalen dat je ook gewoon op Intel video van cpu kan spelen. Bij modernere cpus is intel video vlot genoeg, pas op met oudere generatie cpus, die zijn minder krachtig.

Hopelijk heb je hier goed beeld van dat je behoorlijk alle kanten op kan. Je hebt geen super systeem nodig, maar GPU is belangrijk hier ivm resolutie en vlotheid. Bij laptop met i7/940M reageren de controllers namelijk minder soepel, er zit meer wiebel in. Met vlotte i5 pc’s zijn de controllers (bijna) helemaal stil.

Je kan dus al spelen met GTX970 / GTX1050 / RX570 btw, maar GTX1060 / RX580 is aanbevolen minimum. De cpu is minder gevoelig hier, want het werkt al goed met i5-2500.

Geheugen moet minimaal 8GB zijn, 16GB is beter voor alle games.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:05
mrdummy Gebruiker

Met HD7870 zijn de limieten al bijna te voelen in sommige games, dus upgraden naar minimaal GTX1050/RX570 is beter. Je wilt niet beetje ziek worden doordat beelden niet meer soepel draaien.

De prijzen voor 1155 socket zijn stuk lager dan prijzen voor 1150 socket. Goedkopere cpu’s en moederborden. Je kan bijvoorbeeld goed mee uit met i7-2600K, en je kan ook nog even overklokken… Zo heb je voor circa 400 al goed VR computer. Nogmaals, GPU is iets belangrijker dan CPU hier.

De schermen in headset mogen misschien LCD zijn, waardoor het niet meer volledig zwart is, maar door aanpassing van ogen merk je gewoon niks van in meeste speelomgevingen. Danzij LCD is Screen Door Effect goed onder controle en zie je niet zo snel pixels. Met Vive en Oculus zal je pixels wel meer zien door pentile verdeling van oled’s vanwege iets meer zwartruimte tussen de pixels. Voorbeeld youtube video: https://www.youtube.com/watch?v=6Co-SFIWwew

De prijs van Medion kan je echt niet om schamen. Ik ben nog steeds tevreden mee en heb al veel plezier mee. Je dient alleen rekening te houden dat je vooral voor je moet werken want achter blijft niet lang goed en gaat in parkeerstand staan. Wel kan je snel om je heen slaan en dat gaat nog goed, zolang je maar kort houdt. Dit komt doordat 2 camera’s vooraan niet achter kunnen zien.

Er komen steeds meer VR titels binnen en door WMR is dat stuk sneller geworden. Oculus is bijna dubbele de prijs en Vive is duurste van allemaal, maar Vive is enige met full body tracking optie. Hoewel, als je Kinect sensor erbij haal, kan je redelijk werkende full body tracking van maken met WMR en KinectToVR driver.

Beantwoorden

1 november 2018 om 13:28
mathieu8900 Gebruiker
1 november 2018 om 13:53

Hoi Mathieu,

Als jouw computer niet aan de minimale systeemvereisten voldoet, kunnen we niet garanderen dat hij geheel soepel werkt.

De VR sets zijn helemaal nieuw.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:08
superpoeper Gebruiker

ikzelf heb hem getest op mijn “oude” desktop:
een i7 2600k lopende aan 4ghz
met 16Gb RAM
een SSD
en een GTX-770

en hieruit blijkt dat mijn “relatief oude” GTX-770 echt niet sterk genoeg presteerd voor vr met deze bril…

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:58
mrdummy Gebruiker

Je zou met meeste spellen kunnen spelen, er is namelijk ook 60fps optie en je kan resolutie verlagen.

Ik heb kunnen spelen met HD7870 op aantal spellen, dus heel slecht is het niet.
Het is nog steeds mogelijk.

Uiteraard is upgrade naar GTX1050/GTX1060 stuk beter en het kost ook veel minder stroom voor je. Je GTX770 is namelijk stroomvreter.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:13
kimchi Gebruiker

Ik heb een specifieke vraag voor de product expert.

Ik heb de WMR Microsoft test gedaan en daar kom ik enkel bluetooth 4.0 tekort.
Ik kan hier een adapter voor aanschaffen maar vroeg me af of ik dan 1 adapter PER controller nodig heb …

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:20
Allard.v.H Gebruiker

Je hebt er maar 1 nodig in totaal.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:27
kimchi Gebruiker

bedankt :)

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:01
superpoeper Gebruiker

1 adapter is nodig.

Asus USB-BT400 werkt bij mij en ook 2 anderen perfect met deze vr bril

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:59
mrdummy Gebruiker

Trust BT dongle werkt ook goed. Uit MM gehaald en alles werkt soepel.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:34
philipz Gebruiker

Zijn er spellen die lokale co-op of multiplayer ondersteunen?

Met andere woorden – als ik een PC en laptop heb die aan min specs voldoen, kan ik met 2 setjes samen in 1 game spelen?

Kan deze sowieso op een laptop aangesloten worden of werkt deze met een of andere kaart die je in de pc moet stoppen?

Is er een mogelijkheid om deze wireless te maken?

Bedankt!

Beantwoorden

1 november 2018 om 12:26
fvschie Gebruiker

Lokaal niet, via internet wel. Er zijn shooters die multiplayer zijn.

Ik ken deze headset niet specifiek, maar over het algemeen heb je USB3(!) en HDMI nodig.

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:12
superpoeper Gebruiker

klopt inderdaad

voor deze vr bril heb je nodig:
usb 3.0
en
HDMI 2.0
en ook bluetooth 4.0 voor de controllers

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:37

Bedankt voor het delen van deze informatie, superpoeper en fvschie!

Beantwoorden

1 november 2018 om 12:20
Tco Gebruiker

@Medion Expert

Hoe bril vriendelijk is dit product?

Beantwoorden

1 november 2018 om 12:56
manke_nl Gebruiker

Bril is niet nodig met vr

Beantwoorden

1 november 2018 om 13:23
Official Product Expert Medion Expert Official Product Expert

Beste,

Een bril dragen onder de vr bril is niet mogelijk.

Gr Medion

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:00
superpoeper Gebruiker

persoonlijk kan ik bevestigen dat een bril gebruiken met deze vr helm niet ideaal is. (getest door 3 mensen die wel bril drager zijn en ikzelf heb het getest met hun bril op, het is ongeveer onmogelijk om dat te doen)

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:44
mrdummy Gebruiker

Bij Lenovo zeiden ze dat je bril wel kan dragen…. (de originele versie dus) en omdat Medion hetzelfde is als kloon, zou er een mogelijkheid moeten zijn om bril te dragen.

Maar ik zou niet echt aanraden, dit verkleint de FOV al meer.
Je kan altijd proberen, je kan immers terugsturen (binnen 2 weken?) en geld terugkrijgen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 13:36
Michaeljwz Gebruiker

@medion expert,

Hoe lang is de kabel van de mixed reality headset naar de pc?

Moet ik een bleutooth ontvanger voorzien voor de controllers?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

1 november 2018 om 14:51
superpoeper Gebruiker

kabel is ongeveer 3m lang tussen de vr bril en de aansluiting.

bluetooth ontvanger is echt nodig voor de controllers.

ik gebruik deze en werkt perfect. (ik kocht hem op bol)

Asus USB-BT400

ik gebruik ook 2 verlengkabels van 1m (1 hdmi en 1 usb 3.0)
die kabels maken de vr-kabel 1m langer EN die verlengkabels kunnen achteraan mijn desktop ingeplugd blijven zitten (dit werkt veel praktischer voor mij, de kabels liggen onder mijn toren en nu kan ik zeer eenvoudig mijn vr-bril aansluiten aan die 2 verlengkabels in plaats van steeds mijn destop te moeten verzetten en achteraan te zitten prutsen)
ik gebruik deze kabels hiervoor: op allekabels.be deze artikelen zoeken 1182732 en 1162798
of

https://www.allekabels.be/hdmi-verlengkabel/7152/1182732/hdmi-verlengkabel-14-high-speed-professioneel.html
https://www.allekabels.be/usb-30-kabel/4545/1162798/usb-30-verlengkabel.html

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:46
mrdummy Gebruiker

Kabel is 4 meter lang. Je kan gelukkig wel verlengen.
WMR kan gerust groot gebied hebben, maar inderdaad kabels zijn gewoon te kort voor.
Je kan meer 2×2 meter mee doen.

Ik heb “Trust” bluetooth dongle gehaald bij MM en die werkt hier gewoon prima.

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:37

Bedankt voor jullie nuttige reacties :-)

Beantwoorden

1 november 2018 om 14:50
mathieu8900 Gebruiker

Hallo,

Graag had ik deze set aangekocht, echt pc voldoet niet aan min systeemvereisten.

CPU: inter(R) Core(TM) i5-3330 CPU @ 3.00GHz    –> zou OK zijn

Besturingssys: windows 10 Fall creators –> ik OK

Schijfruimte: OK

Usb: 3.0+ OK

Ram: 6GB –> NOK

Grafische kaart: Nvidia geforce GT 620 –> NOK

Bluetooth: NOK

Is het de moeite om pc up te graden? zo ja, wat raden jullie me aan?  (grafische kaart: ……  RAM: …… ?)

alvast bedankt,

Beantwoorden

1 november 2018 om 14:57
superpoeper Gebruiker

Asus USB-BT400 voor bluetooth

gtx-1060 is ideaal prijs/prestatie voor deze VR (op dit moment want ik weet niet wat de toekomst zal brengen voor VR games, ik gebruik zelf gtx-1070)

ik zou zelf meer dan 10 GB RAM aanschaffen in totaal (ideaal zou zijn 16GB RAM verdeeld over het aantal ram latjes dat op je moederbord passen) tenzij je van plan bent om binnen 1 jaar een nieuwe pc samen te stellen of te kopen dan zou ik EERST kijken/testen of het eerst werkt zonder RAM bij te kopen en eventueel ervoor te zorgen dat je 8GB hebt als het niet lukt met jouw 6GB…

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:20
superpoeper Gebruiker

hou rekening met de voeding in jouw pc…

zorg dat deze zwaar genoeg is voor een gtx 1060…

normaal zou een 500w voeding al moeten voldoen…

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:36
mathieu8900 Gebruiker

bedankt voor de tips!

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:24
Danio Gebruiker

Qua prestaties liggen de Nvidia GTX 1060 6GB en AMD RX 580 zeer dicht bij elkaar. Kijk welke je goedkoper vindt. (Ongeveer €250 – https://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:q1YqKMpMTvXNzFOyMtBRKi5ITXbLzClJLSpWsqpWMjICkWWJOUpW0UqGBoZGxko6SoaGZmamSrG1tbUA)

Als alternatief heb je ook de GTX 1060 3GB en RX 570, die ongeveer 90% van de performantie hebben van bovengenoemde maar nog eens een stukje goedkoper. (Ongeveer €200 of lager – https://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:q1YqKMpMTvXNzFOyMtBRKi5ITXbLzClJLSpWsqpWMjICkWWJOUpW0UqGhmZmxko6SoYGJmbmSrG1tbUA)

Met RAM zul je wel toekomen met 6GB, ondanks dat 8GB aan te raden is.

Zoals ook reeds vermeld, zorg dat je een goede voeding hebt met voldoende wattage (500W of meer) en de juiste aansluitingen (6 of 8 pins PCI-E connector).

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:36

Bedankt voor het delen van deze informatie, Danio en superpoeper!

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:48
Robertcranendonk Gebruiker

@iBood ik heb deze 25 september besteld en helaas is het een DOA. Medion wilt dat ik hem naar Dynafix verstuur maar ik vertrouw die toko voor geen meter. Ik heb nog retourrecht bij jullie en zou graag een ander serienummer retour willen (in plaats van een reparatie). Kan ik het niet gewoon beter retour zenden voor mijn geld terug en hem opnieuw bestellen?

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:45

Hoi Robertcranendonk,

Ik ga mijn collega vragen jouw case er even bij te pakken en hierover inhoudelijk bij je terug te komen!

Groeten.
Bas

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:53
Robertcranendonk Gebruiker

Ik heb het al opgelost met een collega van de klantenservice! Zoals ik het beschreef is inderdaad hoe we het oplossen :) Bedankt!

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:55
Aida22 Gebruiker

Heb ik een pc nodig om te kunnen van deze VR bril gebruik maken? Ik heb een laptop met windows7 en intel i5 processor video kaart AMD radeon 1 GB.

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:53
mrdummy Gebruiker

Je moet Windows 7 upgraden naar Windows 10 (gratis) want Windows7 heeft geen ondersteuning voor.

Videokaart zal niet voldoende zijn, vrees ik.

Beantwoorden

Dank voor het delen van je kennis, mrdummy! :-)

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:39
JoepL Gebruiker

Hoi, ik heb een NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti. Werkt dit ook?

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:45
JoepL Gebruiker

Sorry ik bedoel een  NVIDIA Geforece GTX 750 Ti

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:51
mrdummy Gebruiker

Je videokaart kan meeste games wel aan. Ik heb al wat kunnen spelen met HD7870 en dat is stuk langzamer dan jouwe, maar ik kan wel Beat Saber spelen. Alleen ruimtelijke en zwaardere games kunnen wat schokken. The Labs is gelukkig geen probleem. VRChat kan ook nog. De controllers zijn wel minder nauwkeurig en minder rustig.

Verder zit er een resolutie slider bij instellingen, je kan resolutie iets kleiner maken zodat het nog soepel blijft.
Het moet wel lukken.

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:37
Danio Gebruiker

Dat is krap. Het is mogelijk, maar de kwaliteit moet je dan sterk naar beneden halen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:39
Danio Gebruiker

Volgens mij is de HD7870 wel een stuk sneller dan de 750Ti. Of misschien had je het over de 1050Ti?

Beantwoorden

Bedankt voor jullie reacties, mrdummy en Danio!

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:49
kvoorneveld Gebruiker

Ik ben bijziend. Kan ik de lenzen van de VR-bril stellen, zodat ik hem zonder bril kan gebruiken en wel scherp beeld heb?

Beantwoorden

1 november 2018 om 19:00
LeMike Gebruiker

Nee, maar je kunt wel makkelijk een bril dragen met de VR-bril op.

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:35

Bedankt voor je reactie, LeMike. Een kleine correctie: een bril dragen onder deze VR-bril is helaas niet mogelijk.

Beantwoorden

1 november 2018 om 19:13
bart19855 Gebruiker

Mag deze headset ook commercieel  gebruikt worden?

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:23
Moderator Jelle Moderator

Helaas is deze vraag onbeantwoord gebleven en is de aanbieding nu voorbij.

Excuses.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

1 november 2018 om 20:25
Tilor Gebruiker

De IPD is niet aanpasbaar. Is dit een geldige reden om te retourneren, indien deze niet goed uitkomt?

Beantwoorden

1 november 2018 om 22:31
Moderator Paul Moderator

Als je binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst wilt retourneren, bijvoorbeeld omdat de eigenschappen van het product niet naar jouw wens zijn, mag je daar gebruik van maken zonder opgave van reden. De retourkosten zijn dan wel voor eigen rekening.

Alleen als je iets anders krijgt dan bij de deal aangegeven of als er sprake is van een defect, neemt iBOOD de retourkosten op zich.

Beantwoorden

2 november 2018 om 11:35
Binnenmars Gebruiker

Ik heb er gisteren ook maar eentje besteld, als mrdummy positief is vertrouw ik het wel.

Beantwoorden

7 november 2018 om 18:29
eric.joris Gebruiker

Heb gisteren VR bril aangekregen. Werkt prima met MS Mixed reality portal en apps. Krijg hem echter niet aan de praat met Steam VR. De bril wordt niet herkend. Heb Steam verwijderd en terug geinstalleerd. Probleem blijft? Enige suggestie?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:28
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen eric,

Op tweakers lees ik het volgende: “Het was makkelijk om met Steam werkend te krijgen: Download een Mixed Reality programma uit de Steam Store (gratis) en je kan Steam Games runnen met je Mixed Reality Bril”

Heb je dat al geprobeerd?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:54
eric.joris Gebruiker

Ja heb ik gedaan. Krijg het bericht dat de VR set niet herkend wordt. Heb de app verwijdered en terug geinstalleerd. Steeds zelfde probleem. MS Mixed Reality portal en apps werken perfect.

Eric

Beantwoorden

11 november 2018 om 12:31
Binnenmars Gebruiker

In Steam moet je wel de Windwos Mixed Reality for Steam VR installeren, die kun je gewoon vinden in de store.

Beantwoorden

12 november 2018 om 08:54
eric.joris Gebruiker

Beste Binnenmars,

Hartelijk bedankt. Werkt prima nu.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.