1 oktober 2018 om 20:34
iBOOD

TP-Link Archer C3200 Tri-Band Gigabit Router

TP-Link Tri-Band Gigabit Router

Een TP-Link Archer C3200 navigeert je altijd op hoge snelheid naar je online bestemming. Dag oude router!

Specificaties

Merk: TP-Link
Type: Archer C3200 Tri-Band Gigabit Router
Garantie: 2 jaar

• Snelheden tot 3200 Mbps
  • Drie banden, kiest altijd de snelste
  • Groot bereik: 6 antennes met beamforming

• Soort router: tri-band, simultaneous
  • Wifikanalen: 3
  • Soort kanalen: 2x 5,0 GHz (1300 Mbps per band) en 1x 2,4 GHz (600 Mbps)
  • Smart Connect: automatische selectie van de meest geschikte band voor jouw apparaat voor de hoogste snelheid
  • Zes high-performance externe antennes ter versterking van het bereik en signaalstabiliteit
  • Beamforming: verbetert het bereik door draadloze apparaten te localiseren
  • Processor: 1 GHz dual-core CPU en drie co-processoren
  • USB: 1x USB 3.0 en 1x USB 2.0
  • 4x Gigabit Ethernet (10x sneller dan Fast Ethernet)
  • Eenvoudige installatie via intuïtieve webinterface en krachtige Tether app (iOS en Android)
  • Functionaliteit Tether app: o.a. instellingen voor netwerk, ouderlijk toezicht en mediadeling
1 oktober 2018 om 21:36
Moderator Paul Moderator

De 1e partij routers met verwachte verzenddatum 3 oktober 2018 is uitverkocht geraakt, maar de inkopers hebben een extra partij geregeld. Deze nieuwe deal zal naar verwachting op 12 oktober 2018 verzonden worden.

Reacties op het forum van de 1e partij teruglezen? Dat kan hier: NL | BE

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 21:39
Sven12 Gebruiker

Kan ik dit ding gewoon aansluiten i.p.v. mijn huidige apparaat van de ziggo?

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 21:48
Moderator Paul Moderator

Ik neem aan dat je een modem van Ziggo bedoelt. Daar kun je een router zoals dit apparaat op aansluiten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.