11 november 2019 om 17:28
iBOOD

Het grote HUNT topic

Daar gaan we weer, HUNTEN! Staat je koffiezetapparaat te pruttelen? Kant-en-klaar maaltijden ingeslagen? De HUNT opgestart op je tablet, smartphone, laptop én het scherm op kantoor? Vinger op de linkermuisknop voor de iBOOD boxen? Here you goooo!

Tijdens de HUNT geven onze moderators in dit forum regelmatig leuke prijzen weg, dus stay alert!

Veel gestelde vragen in dit HUNT forum:

• Waarom kan ik deze deal niet laten leveren in Nederland of België?
            Je zit op de verkeerde website. Klik onderin beeld snel op het juiste vlaggetje (Nederland of België) om naar de website van jouw land te gaan!
  • Wanneer komt product X voorbij?
            Dat is een verrassing!
  • Waar komt die 'van'-prijs vandaan?
            Dit is de adviesprijs (klik hier voor meer informatie)
  • Ik heb een deal gemist, wat nu?
            Houd de HUNT en HUNT Flash Sales in de gaten, want wie weet komt hij nog eens voorbij!
  • Ik klikte GELIJK, METEEN, HEEL SNEL, VLIEGENSVLUG, maar toch heb ik de box niet te pakken gekregen, hoe kan dat?
            We hebben slechts een beperkt aantal boxen beschikbaar, terwijl d u i z e n d e n mensen tegelijk op "Ik neem er één!" klikken. Net als bij de Olympische Spelen gaat het om duizendsten van seconden, dát is het verschil tussen winnen en verliezen. Volgende keer heb je hopelijk meer geluk.

• 12 november 2019 om 00:00
    Moderator Tom Moderator

Beste iBOOD’ers , iBOODianen & iBOODinnen

Welkom op het vernieuwd concept van de hunt :) waar jullie 48 uur kunnen genieten van de talrijke flashsales!
    Daarbij gaan we een beetje back to the roots en zullen erg megasuperdupere aanbiedingen voorbij komen op de hunt zelf. Let op – deze aanbiedingen zullen een veel kortere tijd beschikbaar zijn dan vorige hunts en zullen voor die prijs meer dan waarschijnlijk niet wederkeren. Dus beslis & bestel snel :D!

Tussen deze deals , gaan we meermaals gebruik maken van livestreams. Volg deze goed, want hier worden zeer leuke wedstrijdjes op gedaan!

Naast deze superduperdeals zijn wij natuurlijk aanwezig om jullie te ondersteunen en op al jullie vragen te antwoorden. En wat zeg ik nu… Natuurlijk ook om met jullie te zeveren en te lachen!

Indien er een vraag is, gelieve dan #moderators bij te zetten. Zo kunnen we veel makkelijker jullie vragen eruit filteren en dus vlugger beantwoorden.

Happy Hunting!

Met vriendelijke groeten

Het moderatorteam.

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:01
    Tom240 Gebruiker

Bijna :D

Beantwoorden

xps Gebruiker

Ben weer benieuwd naar de adviesprijzen bij introductie :)

Beantwoorden

martensw Gebruiker

let the games begin

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:04
    debok Gebruiker

Jeetje wat irritant dat je 4 min moet wachten op de volgende zeg!

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:04
    Jeff1981 Gebruiker

Site ligt plat…

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:05
    xps Gebruiker

xps @ 11 november 2019 om 23:53

Ben weer benieuwd naar de adviesprijzen bij introductie :)

Overigens passen fabrikanten de adviesprijs ook aan gedurende de looptijd. Onlangs kocht ik een Kraan van Grohe bij een bouwmarkt. De adviesprijs op het prijskaartje was 30% hoger dan de adviesprijs op de website van de fabrikant die een jaar na introductie de adviesprijs had verlaagd met 30%

Website nu al gecrashed ???

500

Something wrong happened. Click here to go back to the home page.

Edited by: Paul
    oorspronkelijke adviesprijzen blijven gelijk; die veranderen niet
    wel kan het zijn dat een fabrikant het product op de eigen website na verloop van tijd voor een lagere verkoopprijs aanbiedt
    dat gaat dan om de verkoopprijs en niet om de adviesprijs

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:05
    simon22 Gebruiker

Je hebt soms van die ouwe knarren die zeuren dat vroeger alles beter was. Misschien word ik oud, maar je raad het al… de Hunt van vroeger was toch echt fijner. Waarom zit ik nu 4 minuten tegen een zinloos scherm aan te kijken? Nee, ik wil de app niet installeren. Het geheugen van mijn telefoon reserveer ik liever voor nuttige toepassingen.

Einde gezeur. Einde hunt voor mij. Welterusten!

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:07
    Reemster1983 Gebruiker

Moeten we nou elke keer 4 min wachten tot de volgende deal tevoorschijn komt?????

Beantwoorden

Tom240 Gebruiker

Het feest kan weer beginnen ????

Beantwoorden

Jeff1981 Gebruiker

App werkt wel idd, maar via de browser krijg ik steeds een foutmelding

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:08
    cyanide_4c Gebruiker

simon22 @ 12 november 2019 om 00:05

Je hebt soms van die ouwe knarren die zeuren dat vroeger alles beter was. Misschien word ik oud, maar je raad het al… de Hunt van vroeger was toch echt fijner. Waarom zit ik nu 4 minuten tegen een zinloos scherm aan te kijken? Nee, ik wil de app niet installeren. Het geheugen van mijn telefoon reserveer ik liever voor nuttige toepassingen.

App werkt ook voor geen meter, je mist niets…

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:08
    Moderator Tom Moderator

Dag allemaal

nieuw concept , nieuwe problemen :).
    We hebben het reeds doorgegeven en gaat zo vlug als mogelijk opgelost worden / Je kan ondertussen wel de flashdeals doorlopen :D Zijn er genoeg!

Mvg

Tom

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:09
    Jeff1981 Gebruiker

Op de app kun je tenminste de flash sales zien. O.a. een nieuw type Nintendo switch voor een nette prijs

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:10
    Moderator Tom Moderator

simon22 @ 12 november 2019 om 00:05

Hi simon22!

De voorbije hunts merkten we dat de meeste mensen vooral voor de flashsales kwamen omdat de reguliere deals daar toch in terugkwamen.
    Nu draaien we het om en gooien we superduper goede deals in de hunt! Waar je vroeger 5 minuten moest wachten voor de volgende deal , krijg je nu 2 minuten een deal te zien en daarna krijg je via een livestream wat uitleg / wedstrijden. Dus het is direct wat interactiever en leuker om te volgen!

Natuurlijk even wachten tot het terug in orde is :).

Mvg

Tom

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:10
    Reemster1983 Gebruiker

Ugh, worden nieuwe concepten niet eerst getest intern… Ik sla deze hunt hunt maar over dan :(

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:11
    JohanS74 Gebruiker

Waarom staat er Lego? Ik zit op app en PC met browser. Het eerste item is toch AEG? Heb ook een 500 error gehad.

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:11
    Getem Gebruiker

Waar kan ik de livestream bekijken??

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:12
    omar74 Gebruiker

Reemster1983 @ 12 november 2019 om 00:10

Ugh, worden nieuwe concepten niet eerst getest intern… Ik sla deze hunt hunt maar over dan :(

Truste ik ga pitten

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:12
    Jeff1981 Gebruiker

Tom, kunnen we de flash sales ook via de browser vinden of alleen op de app? Vindt het lastig dat je niet kan zoeken in de app namelijk.

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:13
    krisztian Gebruiker

Gaat lekker zeg. Nu al Error

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:14
    Marco73 Gebruiker
    12 november 2019 om 00:15
    Manfred85 Gebruiker

Jeff1981 @ 12 november 2019 om 00:12

Tom, kunnen we de flash sales ook via de browser vinden of alleen op de app? Vindt het lastig dat je niet kan zoeken in de app namelijk.

https://www.ibood.com/nl/nl/flash-sales/55022/8643/dikke-deals/

Beantwoorden

Moderator Tom Moderator

Reemster1983 @ 12 november 2019 om 00:10

Dag Reemster!

Dat wordt natuurlijk wel gedaan :) – maar een perfecte omgeving nabootsen daarin is jammer genoeg niet mogelijk.
    Ik hoop snel te starten, net zoals jullie :).

Beantwoorden

Cloud.Noctis Gebruiker

Jeetje wat een hoop gejank al in het begin joh. Allemaal mooie deals, en je hoeft er zelf niets voor te doen anders dan te kijken. Wees blij dat het weer even een Hunt is! In welke vorm dan ook! Keep up the good work guys!

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:16
    Jeff1981 Gebruiker

Top, dat werkt, dank!

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:18
    Kingmann Gebruiker

Hey…

Hunt lukt niet op Windows!!!!

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:18
    Tom240 Gebruiker

Leuk zo’n livestream geeft meer interactie :)

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:19
    Thier91 Gebruiker

Beste bestelling van de aeg strijkijzer is niet afgerond, hoe kan dit?

Beantwoorden

12 november 2019 om 00:20
    xps Gebruiker

Toch wel triest hoor, weken van de voren adverteren dat het nu echt gaat beginnen met de Hunt.. En in de eerste minuut Crashed het al..

Toch top dat je dan nog gewoon website van het jaar kan worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.