13 september 2018 om 00:00
iBOOD

2x Philips Sonicare FlexCare Tandenborstel HX6912/51

2x Philips Sonicare FlexCare Tandenborstel

Deze deal is voor mensen die een badkamer met elkaar delen. Sla je slag en haal twee Philips Sonicare Tandenborstels in huis.

Specificaties

Merk: Philips
Type: Sonicare FlexCare HX6912/51
Garantie: 2 jaar

• Drie verschillende standen
  • Inclusief borstels & reisetui
  • Met 2-minuten-timer

Technisch

• Reinigingstechniek: Sonisch
  • Snelheidsstanden: 6 (3 standen in zowel Go- als Max-routine)
  • Snelheidsklasse: 31.000 p/m (zowel links-rechts als achter-voren)

Uitvoering

• Aantal opzetborstels: 2 inbegrepen
  • Interdentale opzetborstel: nee
  • Tongreiniger: nee
  • Borstel vervangindicatie: nee
  • Tandvleesmassage: ja
  • Druksensor: nee
  • Oplader: ja
  • Overige kenmerken: Verwijdert tot 7x meer plak; tandartsen raden aan om de opzetborstel iedere 3 maanden te vervangen

Bediening

• Display: ledlampjes
  • Display laadstatus: ja
  • Indicatielampje: ja
  • Datum / tijd weergave: nee
  • Timer: Kwadrantstimer

Voeding

• Gebruiksmodus: Accu
  • Ingangsspanning: 110-220 V
  • Variabel voltage: ja
  • Soort batterij: Lithium-ion
  • Gebruiksduur: 2 weken
  • Snellaadfunctie: nee

Inhoud

• 2x Sonicare Flexcare handle
  • 2x DiamondClean opzetborstel
  • 1x Oplader
  • 1x Reisetui
13 september 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De All Deals pagina is inmiddels gerepareerd. De berichten hierover heb ik even weggehaald, zodat het forum overzichtelijk en on-topic blijft. Dank voor jullie oplettendheid en meldingen!

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:31
alfadigital Gebruiker

Hallo, zijn deze waterdicht ? mvg

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen alfadigital,

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:21
Moderator Niek Moderator

Je kunt hem wel afspoelen onder de kraan, maar ermee douchen wordt afgeraden.

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:11
rik.maene@telenet.be Gebruiker

Ik douche er regelmatig mee.  Nog geen problemen gehad.  Droog ze wel mooi af nadien.

Beantwoorden

13 september 2018 om 07:41
VjFury Gebruiker

Ik zou voor een van de Oral-B / Braun aanbiedingen gaan, tot nu toe zijn alle, maar dan ook echt alle Philips Sonicare tandenborstels vroegtijdig aan hun einde gekomen. Als je geluk hebt dan gaat hij binnen 2 jaar stuk en krijg je onder garantie, maar de meeste gaan net na die periode stuk zodat je weer een nieuwe moet kopen.

<rant>Toen ik er vorige keer echt klaar mee was heb ik voor mezelf een Braun tandenborstel gekocht, maar m’n vriendin wilde perse weer een Philips. Inmiddels is die Philips ook weer overleden, gebruikt zij nu mijn Braun en heb ik een week geleden via iBood een nieuwe Braun gekocht.

Overigens maakt het qua prijs niet uit, ik heb goedkope Philips Sonicare tandenborstels gehad en dure… stuk gaan ze allemaal. Typisch een geval van een briljant apparaat dat na de overname door Philips met zo goedkoop mogelijke onderdelen in elkaar geprutst wordt om de winstmarge te maximaliseren. Daarnaast moet jij als koopvee natuurlijk zo vaak mogelijk je portemonnee trekken om wat nieuws te kopen, stel je voor dat we producten maken die te lang mee gaan. Dan hebben bedrijven als Philips niets meer om te verkopen. </rant>

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:00
ebiegel Gebruiker

Mmm ik heb geen problemen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:52
padabadiedo Gebruiker

Ik heb louter positieve ervaringen met de tandenborstel. Poetst al langere tijd goed, voor mijn gevoel een beter poetsresultaat dan Oral-B en accu gaat veel langer mee op 1 lading.

Service van Philips is anders overigens echt top.  Louter goede ervaringen mee, dus ben ook niet bang voor als mijn handvat ooit mocht sneuvelen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen! :-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:07
Kleuter Gebruiker

Heb in mijn omgeving een stuk of 5 Sonicares actief zonder problemen. Ooit 1 gehad waar de accu na 3 jaar op was.

Ik herken je verhaal echter wel voor de Philips Airfloss: dat is een slecht ontwerp met veel problemen.

Ook hier is Philips coulant, maar blijf je toch met een rotgevoel zitten.

Geldt het verhaal dat een producent op termijn graag weer aan je wil verdienen niet voor alle fabrikanten? Dat is commercieel heel logisch; vervelend voor de consument maar policy bij heel veel fabrikanten

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:21
mrsax Gebruiker

Super ervaring mee, al jaren.

Super batterij. Veel efficiënter dan de concurrent.

Mijn kinderen hebben de keuze tussen de 2 grote merken en ze kiezen altijd voor de Philips daar deze veel subtieler trilt en dus niet pijn doet als je

eens met het harde stuk van de borstel tegen de tanden zit.

De verschillende trilmodi zijn ook leuk en zetten de kinderen aan om beter en vaker hun tanden te poetsen.

Zoals gezegd gaan de batterijen super lang mee en blijven krachtig tot op het einde van de batterij en mijn toestellen gaan al jaren mee…

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:10
rik.maene@telenet.be Gebruiker

Ik heb ondertussen 2 Sonicares gekocht.  Tot groot jolijt van de gebruikers. Het poetsresultaat is veel beter dan Braun.  Dat zegt ook mijn tandarts, maar dan iets subtieler. Maar de Braun is ook van goede kwaliteit.  Hij wil maar niet stuk gaan zodat ik hem kan vervangen door nog een Sonicare.

Beantwoorden

13 september 2018 om 22:44
NitroDarkhorse Gebruiker

Ik juist het omgekeerde. Altijd Philips gehad. Beviel prima. Oral B poetst minder goed en het is net een buitenboord motor zoveel lawaai. Een bekende van mij is mondhygiënist en zij bevelen Philips ook aan.

Beantwoorden

13 september 2018 om 22:46
NitroDarkhorse Gebruiker

En de accu van Oral B is zeer slecht. En ja ik had een duurder model.

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:07
sgwinkelman Gebruiker

Ik ook niet. Mijn ervaring is dat ze beter plaque verwijderen dan de Braun Oral-B tandenborstels.

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:08
cormans Gebruiker

Ze poetsen beter dan welke andere tandenborstel ook en ook hier nog nooit problemen met de accu’s gehad (en ze gaan langer mee op een lading)

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:09
Rock0900 Gebruiker

Ik heb deze ook bij ibood gekocht in juli voor dezelfde prijs.

Ben er echt tevreden over! Mijn oral-b die ik had had (niet sonic) na een dag al geen batterijleven meer. Deze doen het echt meer dan een week.

Je moet er wel rekening mee houden dat ie zwart is. Dan moet je er natuurlijk ook zwarte borstels opzetten. Daarin is (niet zeker) iets minder keus en ze zijn nooit ergens in de aanbieding.

Beantwoorden

13 september 2018 om 08:51
pepijnv Gebruiker

Waarom MOETEN er zwarte borstels op? Doen de witte het niet?

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:43
noorderstreek Gebruiker

Maakt geen klap uit welke kleur borstel je er op zet kan ik uit eigen ervaring zeggen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:14
Kleuter Gebruiker

“Zwarte borstels omdat witte borstels op zwart niet zo mooi staat” wordt hier bedoeld, denk ik.

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:36
Nemrah Gebruiker

Ook zeer tevreden mee. Gekocht in Juli!

Beantwoorden

13 september 2018 om 09:57
krichri Gebruiker

de poetskwaliteit van de Philips tandenborstels degradeert naargelang de tijd verstrijkt.
Je merkt dit wanneer je bvb een “oude” tandenborstel hebt en je partner koopt een nieuwe.
Je denkt met je oudere tandenborstel goed te poetsen maar dat is dus niet zo.
Wanneer nieuw is er geen betere, akkoord mee.

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:04
xvolution Gebruiker

Ik heb deze zelf ook en bevalt uitstekend. Batterijduur en resultaat zijn voor mijn gevoel beter dan de Oral-B die ik hiervoor had.

Wat nog wel eens gebeurt bij dit type tandenborstel is dat de as enigszins loskomt na verloop van tijd. Dit is geen reden om hem weg te gooien en is makkelijk op te lossen door 1 schroef opnieuw vast te zetten. Die lijkt langzaam over tijd los te gaan. Er zijn genoeg filmpjes te vinden over hoe te repareren. Oh en je hebt geen schroevendraaier nodig om hem te openen, dan doe je het verkeerd.

Ik begrijp dat het niet wenselijk is dat na 1,5 jaar de as loskomt van een tandenborstel met zo`n prijs maar het is zonde om hem weg te gooien als de fix zo makkelijk is en voor iedereen is uit te voeren.

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:13
Kleuter Gebruiker

Dat het schrioefje dat de as aan het mechaniek bevestigd loskomt is iets dat vaker gebeurt (ook bij mij).

En DAT is nou wel een foutje van Philips: gewoon wat Locktite erop in de fabriek of een andere verzegeling zou dit voorkomen.

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:51
xvolution Gebruiker

Helemaal met je eens!

Beantwoorden

13 september 2018 om 10:30
Yomtidom Gebruiker

Alle Sonicares zijn erg gevoelig voor vallen en zo. Soms ook een lekkage gehad maar binnen garantie gelukkig. na jaren ervaring gebruik ik nu alleen nog maar de kinderversies (HX6321): die hebben een goede rubberen body en blijven het doen. De hoge stand is gelijk aan de volwassenen versie. Opzetborstels voor volwassenen passen gewoon.

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:12
wjstoker Gebruiker

Ik heb een vraag. Krijg je hier 1x een lader bij met 2 tandenborstels of zijn het echt 2 volledige apparaten met elk een lader?

Beantwoorden

13 september 2018 om 11:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wjstoker,

Er zit één lader bij met 2 tandenborstels :-)

Beantwoorden

13 september 2018 om 12:00
manke_nl Gebruiker

Niet ‘ultra’ sonic, wat een interessantere techniek is

Beantwoorden

13 september 2018 om 12:01
manke_nl Gebruiker

Ik had hier destijds de Diamondclean gekocht, reinigde perfect maar inmiddels niet meer om een of andere reden

Beantwoorden

13 september 2018 om 15:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi manke_nl,

Had je hiervoor toevallig al een serviceverzoek aangemaakt? Want je hebt uiteraard recht op garantie.

Beantwoorden

13 september 2018 om 19:34
itsonlyanidea Gebruiker

Vorige keer gekocht (13 juli 2018) en bevalt sindsdien erg goed! Ik heb hiervoor alleen als kind elektronisch gepoetst, daarna erg lang niet meer. Dus veel ervaring met elektrische tandenborstels heb ik niet dus kan alleen spreken hoe ik het nu ervaar en dat is zeer prettig.

Let wel op; er zit 1 oplader en 1 ‘reis etui’ bij.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.