14 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Netgear Arlo HD Bewakingssysteem Incl. 2 Camera's

Product expert aanwezig

Netgear Arlo HD Bewakingssysteem

Met dit uitgebreide Netgear Arlo HD-bewakingssysteem kun je direct aan de slag. Houd jezelf en je familie veilig zonder kabels en zonder gedoe.

Specificaties

Merk: Netgear Arlo
Type: VMS3230
Garantie: 2 jaar

• Draadloze HD-camera's
  • Waterbestendig
  • Gratis cloud-opslag

Vereisten:

• Hogesnelheidsinternetverbinding: aanbevolen uploadsnelheid van minimaal 1 Mbps
  • Beschikbare ingang op je router

Afmetingen & gewicht:

• Basisstation: 55 x 215 x 165 mm & 320 gr
  • Camera's: 72 x 44 x 66 mm & 123 gr
  • Magnetische camerabevestiging: 54 x 54 x 23 mm & 40 gr

Camera:

• HD-beeldresolutie van 720p
  • H.264 beeldtype
  • 110° draaihoek
  • Digitale pan- & zoomfunctie
  • Nachtzicht: 850 nm LEDs verlichten tot 7.5 m
  • 4 videokanalen
  • Beeldsensor: kleur, CMOS, adaptieve wit/zwartbalans
  • Batterij-indicator: Ja
  • Batterijduur: 4 tot 6 maanden
  • Automatische e-mail- & app-notificaties
  • Waterbestendig: IP65
  • Functioneel tussen -10° C en 50° C

Basisstation:

• Draadloze frequentie: 2.4GHz 802.11n
  • Draadloos bereik: 90 meter (in een open ruimte)
  • Ethernetpoort
  • LEDs: Voeding, Internet, Camera, Smart Home, USB
  • IP Configuratie: DHCP
  • Interne antenne
  • Processor: 500MHz MIPS 74K
  • Werkgeheugen: 128 MB
  • Flashgeheugen: 128 MB

Verpakkingsinhoud:

• 2 Draadloze HD-camera's met nachtzicht
  • 1 Arlo basisstation met voeding
  • Ethernetkabel
  • Magnetische camerabevestiging
  • Schroef voor de camerabevestiging
  • Lithium CR 123-batterijen
  • Handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Netgear Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 juni 2018 om 00:03
kaatsheuvel1985 Gebruiker

Is deze set makkelijk uit te breiden met meer camera’s, bieden jullie dit ook aan?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:40
Official Product Expert Netgear Expert Official Product Expert

Ja hoor op deze set kun je alle Arlo camera’s aansluiten. Extra camera’s worden vandaag niet aangeboden maar we nemen dit mee voor de volgende keer.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 00:12
shortman Gebruiker

Ben benieuwd wat de Netgear Expert hierover te zeggen heeft.. wilde tot koop overgaan, maar dit heeft me toch echt tegen gehouden.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 02:56
JLBood Gebruiker

@Netgear Expert en @iBood

Betreft dit dezelfde batch producten of dezelfde serienummer?

Kunnen jullie ons vertellen of het rode beeld issue opgelost is bij de arlos die nu worden aangeboden?

Wil super graag tot koop overgaan maar als er teveel issues zijn met het product dan zie ik daarvan af.

@Rwinio, bedankt voor het delen!

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:38

Beste Rwinio, shortman, JLBood,

De batch met het “rode beeld” syndroom is uit de handel en dit betreft dan ook een andere batch.
Gebruikers die een camera met “rood” beeld hadden zijn allemaal omgeruild, kosteloos uiteraard.

MvG,

NETGEAR Benelux

Beantwoorden

14 juni 2018 om 00:10
rzwaaf Gebruiker

De eerste reden om niet tot aankoop over te gaan is die verdomde Cloud; daar moet ik dus niets van hebben. De tweede reden is omdat het, zo te zien/lezen, niet beschikt over two-way talk-listen functie.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:39

De cloud, je kan je beelden gewoon lokaal downloaden en ze uit de cloud halen als je dat wil. v.w.b.t. de 2-way audio, daarvoor zul je inderdaad een Arlo Pro of Pro 2 of Q moeten hebben.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 00:37
jewe1976 Gebruiker

Hier functioneert de set perfect. Fijn om te weten wat er rond het huis gebeurt. Functioneert als extra ring rondom huis naast alarminstallatie. Hadden ongewenst “verkenningsbezoek” en beelden kon ik doorzetten naar de politie.

Erg handig om bewegingsmeldingen op de telefoon door te krijgen. Af en toe ook melding van spinnen die voor de camera’s langskruipen.

Opnames worden een week bewaard en kan je overzetten op je telefoon/ tablet. Batterijen gaan minimaal een half jaar mee. Van belang om de cams uit te zetten als je zelf buiten bent. Bij veel opnemen verbruiken ze duidelijk veel energie.

Eindconclusie: zeer tevreden

Beantwoorden

14 juni 2018 om 00:42
Moderator Niek Moderator

Hallo jewe1976,

Leuk om te horen dat hij goed bevalt en bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

14 juni 2018 om 00:43
Ekenit62 Gebruiker

Heb jij deze set ook via IBOOD gekocht?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:43

Bedankt voor het delen! veel plezier er nog van!

Beantwoorden

14 juni 2018 om 03:24
KeesT2018 Gebruiker

Hier ook de vraag worden er losse camera, s niet aangeboden ? Wil 2 sets anders en deze zijn niet te bestellen helaas kunt maar 1 set kopen

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:35
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Kees!

Helaas worden ze deze keer niet apart aangeboden!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

14 juni 2018 om 06:53
mastentop1007 Gebruiker

Kunt eens zien op andere website. Bij mediamarkt heb ik ze ook zien liggen. Er zijn 2 modellen he, de oude en de pro versie . De pro heeft een betere batterij (vierkante) niet te zien hier of dit de pro versie is of de oude

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:13
wkwakernaak Gebruiker

Dit is niet de pro versie

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:45

Dit betreft de normale Arlo versie en niet de Pro of Pro2.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:15
wkwakernaak Gebruiker

@Netgear Expert: Kun je deze set ook later uitbreiden met camera’s van de nieuwere Pro versie?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 07:48

Ja hoor dat is geen probleem.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:38
wkwakernaak Gebruiker

Bedankt voor de reactie.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 08:05
deesh00 Gebruiker

Werkt dit systeem in combinatie met Synology Surveillance station?

Dan kun je de opslag op je eigen server plaatsen ipv de cloud

Beantwoorden

14 juni 2018 om 08:49

Nee – dit systeem slaat de beelden op in de cloud waarvandaan je ze kan downloaden met je pc/tablet/telefoon.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:34
Shog Gebruiker

Nee helaas niet. Je betaald al redelijk veel voor de hardware. En daarna kun je je nog scheel betalen aan een abonnement.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:43
Shog Gebruiker

Als je al een Synology NAS hebt staan voor je eigen data opslag zou ik dit soort cloud systemen lekker laten liggen. Meeste Synology NASsen ondersteunen gratis 2 camera’s. En Kun je alla zelf instellen. Bijvoorbeeld hoe lang je de beelden wilt bewaren. En continu opnemen of op bepaalde tijdstippen.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 16:08
Zplus Gebruiker

Klopt werkt perfect en dan ook nog met Synolgy Cloud station.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 08:14
Lucky182 Gebruiker

Beste is mss niet de juiste plaats om te plaatsen maar ik heb een mail gekregen waar deze batterijen in staan

64x Philips Power Alkaline Batterij | AA
Hoe kan ik die aankopen, zie nergens een knop om aan te kopen, Mvg

Beantwoorden

14 juni 2018 om 09:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Lucky,

Deze zijn vanochtend vroeg al uitverkocht en daardoor niet meer te bestellen. Waarom de “Uitverkocht” knop niet zichtbaar is, is mij niet bekend.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 juni 2018 om 08:27
cokonut Gebruiker

“Bekijk alles in de scherpste details ooit” beetje overdreven statement voor een 720p camera….

Beantwoorden

14 juni 2018 om 08:50

De Arlo Pro en Pro 2 zijn inderdaad nog scherper (qua beeld dan) :)

Beantwoorden

14 juni 2018 om 09:00
puurpindakaas Gebruiker

720p… dat kun je toch niet met droge ogen meer blijven verkopen. Geef het dan tenminste een passende naam ‘Arlo Amateur’ of ‘My First Arlo’. Nu denk je een serieuze beveiliging binnen te halen maar krijg je beelden van ondermaatse kwaliteit.

Overigens merk ik dat bij meerdere leveranciers. Blijkbaar wordt op dit moment massaal oude voorraad gedumpt. Dan kun je beter camera’s uit China halen. Goedkoper en betere kwaliteit.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 09:36
puurpindakaas Gebruiker

Net even gezocht. Arlo Pro is ook 720p; dus niet scherper. Arlo Pro 2 biedt wel 1080p en is daarmee qua beeldkwaliteit de enige acceptabele camera. Aangezien 4K inmiddels de standaard is had ik wat meer verwacht dus dat is jammer.

Blijft een feit dat dit en leuke starterset is waarbij je voor maximaal 5 camera’s in de cloud beiden kunt terugzien. Een inbreker kan die niet wissen. Als je geen behoefte hebt aan scherpe beelden is het een goed alternatief. Ga je voor kwaliteit dan koop je wat anders.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:04
Guerrilla Gebruiker

ik heb deze set de vorige keer toen hij bij Ibood was aangeschaft. Ik was uitermate teleurgesteld in de kwaliteit van het beeld. Het systeem ansich is wel enovatief, maar voor mijn toepassing totaal onbruikbaar. Zowel bij daglicht alsook bij nightvision waren kentekens en gezichten op meer dan 2-3 meter onherkenbaar. De opvolger van deze set, de Netgear Pro, schijnt aanzienlijk beter te zijn. Ik heb mijne geretourneerd.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:29
fjsteging Gebruiker

@ moderator Hoe kun je in vredesnaam die Philips Batterijen bestellen. Er is nergens een koop knop en de nieuwsbrief ontvang ik allang…

Beantwoorden

14 juni 2018 om 11:05
Moderator Jasper Moderator

Dag fjsteging,

Dan zullen deze al uitverkocht zijn. Dit zal zo snel mogelijk op de site verschijnen.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

14 juni 2018 om 11:14
ace81 Gebruiker

Hi @Netgear Expert,

Vraagje, ik zie dat de Arlo een USB poort heeft, heb je dan ook de mogelijkheid om lokale opslag te gebruiken bij voorbeeld een USB stick of USB HDD?

alvast bedankt,

met vriendelijk groet,

Arvind Duggal

Beantwoorden

14 juni 2018 om 11:35
mdrongelen Gebruiker

Nee want anders verdienen ze bij netgear niet zoveel meer.

Waar staan trouwens de cloudprijzen?

En is maar 1gb per dag toch?

Mijn 1080p camera heeft 1 tot 15gb nodig (1minuut opname tijdens bewegingsdetectie)

Beantwoorden

14 juni 2018 om 11:49

De USB poort op deze unit is niet voor lokale opslag. de basisstations van Arlo Pro en Pro bieden dat overigens wel.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 11:52

volledig gratis krijg je: 7 dagen cloud opslag en dit is meer dan voldoende voor haast iedereen.
zie :https://www.arlo.com/nl/

Wil je langer dan 7 dagen in de cloud opslaan dan kan dat inderdaad met een abonnement: https://www.arlo.com/nl/products/subscription-plans.aspx

Beantwoorden

14 juni 2018 om 14:17
puurpindakaas Gebruiker

Ik vind de camera’s niet zo goed maar die opslag in de cloud zonder extra kosten is echt super

Beantwoorden

14 juni 2018 om 14:18
renedejong Gebruiker

Hoe is de beveiliging geregeld voor benadering van camera’s van buitenaf door derden?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 14:42

Hoe je de vraag precies bedoeld weet ik niet maar wat ik wel kan zeggen is dat we gebruik maken van enterprise datacenters met de juiste beveiliging en haast belangrijker nog is het feit dat je het apparaat niet kunt gebruiken zonder een persoonlijk profiel/account aan te maken. Je bent dus verplicht om een eigen gebruikersnaam en wachtwoord te kiezen.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 16:09
Merijn27 Gebruiker

@Netgear Expert
Als ik er later een pro camera bij koop, werkt audio hiervan dan wel op dit basisstation?

Ik zie dat het basisstation bij een pro camera anders is.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 16:51

Ja – het geluidsdeel zit volledig in de camera.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 17:34
ReinoutP Gebruiker

Bij mij bij een vorige bestelling ook 1 camera met rood beeld. Vaak zijn mensen al bijna gepasseerd voor de camera begint op te nemen.

Van de batterij voorlopig geen klagen. 3 maand en nog op 80%, en constant in de best mogelijke Q.

Ik vermoed dat er beter oplossingen te vinden zijn.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 17:44
peterdauchy Gebruiker

in jullie mail staan er batterijen, als ik hier op klik, kom ik op jullie site maar kan ik deze nergens kopen. Dit zijn de Philips power Aa batterijen 64stuks.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 19:27
Moderator Jelle Moderator

Beste peterdauchy,

Deze zijn door het grote succes helaas al uitverkocht.

Excuses voor het ongemak.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

14 juni 2018 om 21:36
Supradin Gebruiker

Welke en hoeveel bevestigingen zitten er nu in het pakket? De bijgevoegde foto’s doen mij twijfelen.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 21:56

Beste Supradin,

Er zitten 2 magnetische mounts bij.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 00:20
Koos35 Gebruiker

In de review bij Tweakers zitten er 4 magnetische mounts in het pakket

Beantwoorden

14 juni 2018 om 23:28

Voor dit product kun je in ieder geval direct met NETGEAR contact opnemen mocht dat nodig zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.