15 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Broggi Bestekset | 18-delig

Broggi Bestekset | 18-delig

Etentje voor zes personen organiseren? Met deze bestekset liggen er alvast voldoende messen, vorken en lepels op tafel!

Specificaties

Merk: Broggi
Type: 18-delige bestekset
Garantie: 2 jaar

• Made in Italy
  • Edelstaal 18/10
  • Voor 6 personen

• Vervaardigd uit edelstaal 18/10 (18% chroom en 10% nikkel)
  • 6 eetlepels
  • 6 tafelvorken
  • 6 tafelmessen
  • Afmetingen set: 23,8 x 6,4 x 3,8 cm
15 mei 2018 om 00:09
hansjeT Gebruiker

Iemand deze thuis? Zijn de messen goed scherp? Hoe bevalt hij verder?

Ben benieuwd!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 00:38
PetervdK Gebruiker

Yep, al twee setjes in huis. Bevallen erg goed.

Let wel op: officieel mag je ze niet in de vaatwasser stoppen, ze krijgen dan idd af en toe wat vlekken.

Tot nu toe echter geen zwaarwegende plekken op die van ons.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 00:17
goeroezeboe Gebruiker

Wat is het gewicht van het bestek? Vb. ter referentie gewicht van een mes.

(ik vraag het omdat ik hier ooit bestek heb gekocht dat ik amper gebruikt heb omdat ik veel te zwaar vond)

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Mes – 62 g
Vork – 48 g
Lepel – 59 g

Beantwoorden

15 mei 2018 om 06:58
mjdobson Gebruiker

Het bestek is niet zwaar. En zoals Peter ook zegt het mag niet in de vaatwasser. Ik had vorige keer 2 setjes gekocht en kreeg allemaal vlekken. Toen stond er nog bij dat ze in de vaatwasser konden. Erg misleidend dat er nu niks bij staat. Er zou eigenlijk bij moeten staan dat ze niet in de vaatwasser kunnen. Gelukkig mocht ik ze door de foute informatie terug sturen. De messen liggen ook absoluut niet fijn in de hand en een broodje ermee smeren is ook amper te doen door de smalle punt.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:52
sur1 Gebruiker

in de tekst staat:

Het is één van de grootste mysteries in het leven: messen, vorken en lepels die zomaar uit je keukenlade verdwijnen. Krijgen ze plots pootjes en lopen ze stiekem weg? Verstoppen ze zich aan de rand van de vaatwasser zoals sokken dat doen in de wasmachine?

Dus men praat over de vaatwasser. Alsof het product in de vaatwasser kan. ! Indien dit niet zo is, moet de tekst aangepast worden. tekst vaatwasser weg en toevoegen dat het niet geschikt is voor vaatwasser !!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:00
BertKooy Gebruiker

Men praat over pootjes alsof de lepels zelf kunnen lopen en ik de tafel niet meer hoef te dekken. Indien dit niet zo is, moet de tekst aangepast worden. tekst pootjes weg en toevoegen dat ze geen pootjes hebben !!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 10:07
sur1 Gebruiker

Ja inderdaad!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 11:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Onze leverancier heeft aangegeven dat dit bestek geschikt is voor de vaatwasser.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 12:53
unixk Gebruiker

Jullie leverancier kent zijn eigen product niet. Ik stop ze inderdaad in de vaatwasser, wat resulteert in roestige vlekjes die je er vervolgens lastig af krijgt. Prima bestekset maar niet voor in de vaatwasser.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 13:37
sur1 Gebruiker

3 mensen zeggen hier in dit forum dat het niet geschikt is voorvaatwasser. zal dan wel wat van waar zijn?

ikzelf heb het product ook, maar nog niet gebruikt.

wie moet ik geloven?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 19:56
eckerdt Gebruiker

Erg bijzonder Bas! Waarom hebben jullie dan onlangs aangeboden om geld te retourneren vanwege misleidende tekst omdat deze niet vaatwasbestendig zou zijn…?

Beantwoorden

15 mei 2018 om 23:10
Moderator Paul Moderator

Theoretisch gezien zou deze bestekset geschikt zijn voor de vaatwasser, zoals de leverancier aangeeft. Echter blijkt deze set in de praktijk gevoelig voor te hoge temperaturen en sommige vaatwasmiddelen.

Daardoor is het toch af te raden om deze set in de vaatwasser te doen, om te voorkomen dat er vlekken ontstaan.

Beantwoorden

15 mei 2018 om 19:54
eckerdt Gebruiker

Niet geschikt voor vaatwasser. Wij hebben ook 2 setjes, inmiddels  ruim half jaar en eerste vlekjes verschijnen nu langzamerhand. Mijn vragen hierover aan de Ibood klantenservice worden niet beantwoord. Ook niet na herhaling. Tweede setje mocht ik geld terugkrijgen (actie vanuit Ibood geinitieerd) maar over het eerste setje die ik paar maanden eerder had besteld, hoor je niks van Ibood terwijl die net zo misleidend was aangeprezen. Mes is onhandig voor brood smeren vanwege dunne punt. Ik zou lekker ff verder kijken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.