12 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Kärcher Window Vac WV1 Plus

Kärcher Window Vac WV1 Plus

De Kärcher Window Vac WV1 Plus is ideaal voor het reinigen van gladde oppervlakten in je huis.

Specificaties

Merk: Kärcher
Type: Window Vac WV1 Plus
Garantie: 2 jaar

• Lithium-ion-accu 
  • Inclusief kernmantellijn 30 m 
  • Spuitfles met microvezel doek 

Glasreiniger concentraat, 1 x 20 ml 

• Vulwatertank: 100 ml 
  • Werktijd: 20 minuten 
  • Laadtijd: 120 minuten 
  • Vermogen: 3.7 Volt 
  • Geluidsniveau: 52dB 
  • Schoonmaakcapaciteit: ± 18 ramen 
  • Breedte zuigstrip: 250 mm 
  • Gewicht: 500 gram 
  • Afmetingen: 27.5 x 25 x 13 cm 

Incl. sproeifles, microvezeldoek, schoonmaakmiddel 

12 mei 2018 om 00:24
bounti Gebruiker

Op de foto staat het WV2 Plus model ipv WV1 Plus. Over welk model gaat het juist?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 01:09
fata Gebruiker

Inderdaad. Welk model is dit?? WV1 of WV2 Plus?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 01:28
Moderator Paul Moderator

Het gaat om de WV1 Plus
Bij andere aanbieders (1) (2) van dit model zie ik dezelfde afbeelding staan.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 06:40
jup.deneddy Gebruiker

Paul, je heb het fout deze is een afbeelding van de wv2 zie hier https://www.fonq.nl/product/karcher-wv2-premium-windowvac/138736/

de wv 1 geeft geen zwarte opzet stukken

groeten Eddy

Beantwoorden

12 mei 2018 om 09:02
fata Gebruiker

Nee Paul. Afbeelding toont de WV2. Dus klopt de titel of de afbeelding?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 09:32
MIB2000 Gebruiker

@moderator I.p.v. bij andere aanbieders kan je beter even bij de fabrikant kijken….

WV1 plus: https://www.kaercher.com/int/home-garden/window-vacs/wv-1-plus-16330140.html

WV2 plus: https://www.kaercher.com/nl/oude-apparaten/wv-2-plus-16333010.html

Beantwoorden

12 mei 2018 om 23:00
Moderator Paul Moderator

Ik zie nu wat jullie bedoelen. De deal betreft de WV1 Plus.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:01
Coppezz Gebruiker

Wat is eigenlijk het verschil tussen het wv2 plus, wv50 en deze? En bestaan hier verlengstukken voor om aan hogere plaatsen te komen?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:17
tchorus Gebruiker

@moderator. Zojuist dit artikel gekocht. Afgerekend via ideal. Geld is afgeschreven maar bij bestellingen in mijn account staat aankoop niet vermeld. Een bevestigingsmail heb ik ook niet ontvangen. Wat nu?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:30
tchorus Gebruiker

Staat nu alsnog bij bestellingen. Probleem opgelost.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tchorus,

Er kan soms wat vertraging zitten, maar fijn dat het opgelost is :-)

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:18
chimsie78 Gebruiker

Iemand die in het kort kan vertellen wat het verschil is tussen de WV1 Plus, WV2 Premium en WV5 Premium?

Gisteren is onze Window Vac (het introductie model) stuk gegaan en vraag me af wat het verschil is tussen de 3 modellen, enkel de accessoires?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 18:03
chimsie78 Gebruiker

Niemand die dit weet?

Beantwoorden

12 mei 2018 om 08:52
vixof1 Gebruiker

Goede morgen. Even een bericht niet over het product, maar over service. Ben al tijdje bezig om lekke poef retour te zenden voor garantie. Helaas lukt het niet om retour zending te kiezen in het menu, als ik iets anders probeer verwijst het programma naar het retourzend menu dat niet werkt. NA 3 maal al mijn gegevens ingevuld te hebben ben ik er wel klaar mee. Mijn vraag dus: Hoe meld ik mijn defecte poef aan voor garantie (menu werkt dus niet!!!). Ik kan ook nergens een overig categorie vinden om dit te melden. (Bestelnummer SO1584903)

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen vixof1,

Ik ga dit even voor je doorgeven aan de klantenservice en die zullen dan na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 10:24
marvdd Gebruiker

Heb een goed half jaar geleden dit toestel via deze site aangekocht, in de eerste weken deed het zijn werk min of meer naar behoren. Na 3 maand echter is de ingebouwde batterij al defect gegaan. Opzoekingen op internet fora over dit toestel resulteren in talloze klachten ivm dit fenomeen. Er is van dit toestel ook een versie met docking station en verwisselbare batterij packs waardoor de levensduur een stuk beter wordt. En met 80m2 glasoppervlak weet ik waarover ik spreek, geef mij maar een gewone trekker, minder strepen en vooral minder zwaar, gevuld met opgezogen water heb je al snel een toestel van meer dan een kilo in de hand.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 11:33
Xu Gebruiker

Ik heb hem besteld ervan uitgaande dat het de WV2 is gezien de afbeelding -> had dit laatst ook met een ander product en toen klopte ook de afbeelding en NIET de beschrijving.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 23:04
Moderator Paul Moderator

Het gaat om de WV1 Plus.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 13:04
manke_nl Gebruiker

Tientje meer voor een wv2

Beantwoorden

12 mei 2018 om 13:12
klwinkel Gebruiker

Wij hebben er 1 gehad, was na een paar keer al kapot, ging niet meer aan. Kärcher gaf niet thuis bij de afhandeling.

Daarna 1 gekocht bij de action die stuk goedkoper was, die doet het al 2 jaar…

Beantwoorden

12 mei 2018 om 17:21
Moderator Tom Moderator

Dag klwinkel

de garantie loopt altijd via ons.
Wij zijn daarbij tussenpersoon tussen jouw en kärcher en proberen dus zo te helpen.
Moest je het volgende keer aan de hand hebben (bij een besteld product bij iBOOD) , contacteer ons dan gerust!

Mvg

Tom

Beantwoorden

12 mei 2018 om 18:30
MIB2000 Gebruiker

Moderator(s), gaan jullie nog een keer definitief antwoord geven welk model het nu precies betreft? Zie de berichten bovenaan.

Beantwoorden

12 mei 2018 om 19:17
Moderator Lex Moderator

Beste MIB2000,

Paul heeft al geantwoord. 
Het gaat hier om de WV1 Plus.

Gr, Lex

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:47
Marc55 Gebruiker

Wij hebben dit toestel 2 jaar geleden gekocht bij Gamma aan 64 €, het toestel doet zijn werk, alhoewel na een paar maanden bleef het groene oplaadlichtje constant branden.

Plotseling was de batterij leeg  en kon deze niet meer opgeladen worden, zonder problemen een nieuw toestel gekregen bij Gamma.

Dit 2° toestel had identiek hetzelfde probleem en alweer hebben we een nieuw toestel gekregen daar we konden aantonen met kasticket dat het nog geen 2 jaar oud is of was.

Hou dus jullie aankoopbewijs in bewaring !

Verder van dit toestel geen slecht woord !

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.