Vandaag hebben we niet zomaar zonnebrillen, maar echte Polaroid zonnebrillen. Zes types, twee unisex brillen en vier herenmodellen.
Merk: Polaroid
Type: Zonnebrillen
PLD 1032/s
PLD 2038/s
PLD 6030/s
PLD 1012/s
PLD 3016/s
PLD 3019/s
verzenddatum 29 mei 2018?? Moeten die brillen nog gemaakt worden ofzo?
PLD3019/s
Op de foto’s lijken de pootjes van deze volledig recht, terwijl al de andere pootjes van de zonnenbrillen “rond de oren” gevormd zijn.
Klopt dit of is dit gewoon van de foto afgeknipt?
Goedemorgen Davidtj,
De PLD3019/s heeft inderdaad rechte oren in plaats van ronde die om de oren gaan.
Mooie bril, goede prijs, maar 5,95 verzendkosten voor een bril van 50 gram is echt niet meer van deze tijd. Dus ik laat het voor wat het is.
5,95 “niet van deze tijd”??
Als je logisch nadenkt, en je beseft dat het ingepakt moet worden en als pakket verzonden en bezorgd door een bezorger in een buske, mag jij dat met alle liefde voor minder doen. Je zal echter wel de enige zijn.
Ik vind het een hele reëele prijs voor pakketpost. Of het in verhouding staat tot de productprijs is een ander verhaal
Jammer van de verzendkosten anders had ik er sowieso 1 besteld
Geheel mee eens: daarom ben ik afgehaakt bij Ibood.
Maar…… Je bent er nog wel. Of te zeuren of hoop je stiekem toch op die ene aanbieding?
Uitverkocht blijft uitverkocht? Ik had graag de 1012 besteld.
Meestal wel
Er komt vandaag helaas geen extra voorraad meer beschikbaar.
Dikke pech dus :(
Jammer
Twee keer geprobeerd om te bestellen maar krijg een error in de checkout. -> Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw door de pagina te refreshen.
Derde poging gedaan, nu via CC ipv Ideal. Werkt ook niet. De omzet zal wel laag uitvallen als dit bij iedereen gebeurt……
Wellicht helpen deze suggesties en kun je daarna toch bestellen:
- cookies & cache opschonen
- uitloggen & opnieuw inloggen
- ad blocker uitschakelen
- via een andere browser bestellen
- via een ander apparaat bestellen
- vpn verbinding uitschakelen tijdens het afronden van de bestelling
- bij mobiele verbinding: gebruik maken van 3G/4G i.p.v. wifi
Let ook op of je op de juiste website zit (BE of NL) en of het afleveradres ingevuld staat.
Tel toch gewoon de verzendkosten bij in de prijs, en zeg dat de verzending gratis is.
Zo zullen de meeste concurrenten het wel doen zeker ?
Ik heb een code voor gratis verzending, die krijg jij ook zo nu en dan denk ik, en dan zou je dus 6 euro duurder uit zijn bij die constructie. Als ze dat zouden doen, zouden ze dus geen coupons voor gratis verzending moeten uitdelen, maar een kortingsbon. En deze constructie is met name handig voor als je meer dan 1 product bestelt, want dan betaal je volgens mij maar een keer verzendkosten.
Passen deze brillen over een normale bril?
Goed, de coupon verliep op 1 mei, dus dan ga ik m ook niet bestellen ivm de verzendkosten.
Ondanks de verzendkosten, toch de 1012 besteld. Lijkt me een mooie bril van goede kwaliteit. Ik geloof dat deze brillen regulier tegen 50 euro aan lopen, dus het blijft een prima deal naar mijn weten.
Ik wil 2 verschillende brillen bestellen, kan ik die samen laten versturen? (1× verzendkosten dus)
Hoe doe ik dat?
Wanneer de 1e zonnebril in de winkelmand ligt kun je daar op “Verder winkelen” klikken en een 2e zonnebril toevoegen aan dezelfde bestelling. Zo betaal je maar eenmaal verzendkosten over de gehele bestelling. :)
Gelukt en bedankt voor de tip ;-)
Beste mod, ik begreep dat er tijdens happy hour geen verzendkosten zijn maar die kosten komen er toch bij, tips?
Snelle planga