3 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Polk Audio Omni S6 Multi-Room Speaker

Polk Audio Omni S6 Multi-Room Speaker

Een multi-room speaker met geïntegreerde streamingdiensten, slick design en ongeëvenaard geluid: de Omni S6 vinkt alle vakjes aan.

Specificaties

Merk: Polk Audio
Type: Omni S6
Garantie: 2 jaar

Dit model is afkomstig uit de Verenigde Staten en wordt geleverd met een Europese verloopstekker

• 100 Watt vermogen
  • Stream via Omni of Spotify app
  • Ondersteunt Deezer, Pandora, internetradio en meer

Geluid

• Vermogen: 100 W
  • Midrange drivers: 2x 4” (10.16 cm)
  • Tweeters: 2x 0.75” (1.91 cm)

Inputs

• 3.5 mm mini-jack (AUX)
  • Ethernet (via USB)
  • USB

Draadloos

• Wifi: 802.11n (zowel 2.4 als 5 GHz)

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 22.2 x 31.65 x 14.94 cm

Inbegrepen

• Omni S6
  • Voedingskabel
  • 3.5 mm-kabel
  • Handleiding
3 mei 2018 om 00:26
Koos.O Gebruiker

Pandota luisteren on nederland? Prettige wedstrijd!

Beantwoorden

3 mei 2018 om 00:37
Moderator Ruben Moderator

Beste Koos,

Een zeer wakkere opmerking op dit late tijdstip. In Nederland kan je Pandora inderdaad op dit moment nog niet gebruiken, maar de site geeft aan dat ze wel aan het uitbreiden zijn. En zodra Pandora dus naar Nederland komt kun je met deze speaker via hen muziek luisteren.

Groetjes

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 01:34
Killerangel Gebruiker

Erg ernst aansluiting? Niet op de foto’s in ieder geval.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 01:35
Killerangel Gebruiker

Ik bedoel Ethernet

Beantwoorden

3 mei 2018 om 01:55

Beste Killerangel,

Ik heb even gezocht en in de handleiding, wordt inderdaad gezegd dat er weliswaar geen dedicated ethernet aansluiting is, maar dat je doormiddel van een ethernet naar usb adapter, je de ethernetkabel via de USB aansluiting erop kan aansluiten. Die adapter wordt niet meegeleverd voor de duidelijkheid

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 06:46
Matthe Gebruiker

Wat houd de term multi room eigenlijk in?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 06:54

Goeiemorgen Matthe,

Dit houdt in dat je, als je meerdere van deze speakers hebt, je deze in verschillende kamers neer kan zetten en door ze te verbinden met de wifi kun je dan in elke kamer hetzelfde horen zodat je niet telkens een Box mee moet nemen of dat je telkens opnieuw moet connected via Bluetooth met een Box in een andere kamer. Maar je kan hiermee ook ervoor zorgen dat je muziek maar op 1 box wordt afgespeeld, als je bijvoorbeeld met meerdere mensen in huis zit en jij in de woonkamer een bepaalde playlist wil luisteren en een andere op zijn/haar kamer een compleet andere playlist wil luisteren. Hoop dat dit je een beetje geholpen heeft

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 07:49
Basile82 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedemorgen Basile82, Ik heb het even doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Je bericht heb ik daarom weggehaald om het hier on-topic te houden

Beantwoorden

3 mei 2018 om 08:04

Ook goeiemorgen van mij Basile82,

Om toch even antwoord te geven op je vraag deze wordt 18 mei verzonden en dus zal je maar tweeëneenhalve week hoeven te wachten.

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 08:13
Basile82 Gebruiker

Hallo Ruben,

Dit is een bestelling van 7 April en die wordt pas 18 mei verzonden? Ik denk dat jullie wel snappen dat jullie klanten echt beter verwachten. Dit is toch echt geen correcte service.

Kan je de terugstorting van mijn geretourneerde items ook eens bekijken.

Ik bestel heel geregeld via jullie site, maar met deze service ga ik andere opties moeten zoeken vrees ik.

grts, Rutger

Beantwoorden

3 mei 2018 om 08:26

Beste Rutger,

Zoals Niek al aan gaf neemt de klantenservice contact met je op over de problemen die je had gemeld, ik heb wilde je wel nog antwoord geven op de vraag die je had gesteld over de levertijd van dit product. Ik heb namelijk totaal geen zicht op cases die al lopen en ook niet op nieuwe dit gebeurt allemaal bij de klantenservice.

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 08:06
aklasse Gebruiker

Even via deze weg heeft iemand al zijn keukenapparatuur binnen. Mijn vaatwasser is 16 april verzonden staat er . Tot op heden niks meer gehoord en gezien.

Meedere mensen deze ervaring?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 08:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen aklasse,

Heb je hierover al contact gehad met iBOOD?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 09:02
aklasse Gebruiker

Ja op laatste mail geen reactie.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 16:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als het goed is heb je inmiddels een update ontvangen van onze Customer Service :-)

Beantwoorden

3 mei 2018 om 08:51
mvl02 Gebruiker

Hoi

Beschikt dit model over een ingebouwde accu, zodat je ook zonder stroom kunt luisteren in de badkamer of tuin bijvoorbeeld

Beantwoorden

3 mei 2018 om 09:49

Beste mvl02,

Helaas is dit model een speaker die geen ingebouwde accu heeft. Ook heeft deze geen ip-rating wat wil zeggen dat deze niet waterdicht is, het lijkt me dus sowieso niet slim on hem in de badkamer of buiten te gaan gebruiken.

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 08:52
jan.hoet Gebruiker

In hoeverre kan je Soundcloud/Mixcloud/Music Player… streamen over dit toestel? Is er ergens een lijst van services die je via de Omni app kan aanspreken?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 10:31

Beste Jan,

Polk audio maakt gebruik van DTS Play-fi technologie en via deze link zie je de ondersteunde services.

https://play-fi.com/nl/muziekdiensten/

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 09:31
JamesDaniel Gebruiker

Hoe werkt deze speaker mbt tot connectiviteit met een tv? Ivm komende verhuizing ben ik op zoek naar een nieuwe sound setup. Met 3 van deze speakers kom ik denk ik wel een eind toch? (Uiteraard smaken verschillen) Heb nu een Bose Acoustimass 6 serie III. Prima geluid maar dat is een spaghetti aan draden. Daar wil ik vanaf.

Woonkamer is circa 55 M2.

Nieuwe tv moet nog aangeschaft worden.

Gaarne advies

Beantwoorden

3 mei 2018 om 10:28

Beste James,

Je kan je tv hiermee verbinden doormiddel van een aux kabel. Die zal dan in een van de speakers moeten en in de app kan je dan instellen dat het geluid door moet worden gegeven aan de andere speakers. Ik moet wel waarschuwen dat doordat die restreaming via WiFi gaat dat dit voor vertraging kan zorgen en dat beeld en geluid dus niet meer gelijk lopen. Hoop je geholpen te hebben

Groetjes,

Ruben

Beantwoorden

3 mei 2018 om 14:00
JamesDaniel Gebruiker

Beste Ruben, dank voor het antwoord. Waar ik hem voor wil gebruiken is hij dus niet geschikt, mits ik toch met een auxkabel ga werken. Op zich, 3 draden is wel te overzien.

Naar mijn weten kan de sync wel redelijk goed ingesteld worden via de tv.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 14:21
keuzeskeuzes Gebruiker

Er zijn ook omvormers te koop voor een paar tientjes. Van optical out(tv) naar aux. Heb je een Ziggo kasje dan kan de aux gewoon rechtstreeks.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 18:41
JamesDaniel Gebruiker

@Beste keus: bedankt voor je reactie. Heb je voor mij een merk en/of typenummer? Want dan is het toch een interessante optie.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 12:41
keuzeskeuzes Gebruiker

Toch bijna het dubbele….

Beantwoorden

3 mei 2018 om 12:40
keuzeskeuzes Gebruiker

Absoluut geen verkeerde deal en ik ben ervan overtuigd dat ook het geluid goed zal zijn. En dat voor de prijs van een Bluetooth speakertje. Echter, ik heb inmiddels vele multiroom speakers geprobeerd, van Bose tot Heos en van Sonos tot Yamaha Musiccast. Wat mij uiteindelijk bij Sonos heeft doen eindigen ligt in het feit dat de software gewoon briljant en feilloos werkt. App aanklikken en het werkt altijd. Juist op dat punt werd menig andere speaker toch al snel een ergernis, geen verbinding, crashing apps, slechte integratie van Spotify etc. Ik vrees dat dat bij Polk niet veel beter is.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 12:45
keuzeskeuzes Gebruiker

Hoe toevallig, ik schreef bovenstaande en kwam vervolgens precies onderstaande samenvatting van een review tegen.

Polk Omni S6 wireless speaker review: Play-Fi hardware is still hobbled by Play-Fi software

This speaker’s price tag, sound, and feature set are appealing enough, but it’s all undermined by a distinctly mediocre app.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.