27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Anker PowerCore Speed 20000 mAh | QuickCharge 3.0

Product expert aanwezig

Anker PowerCore 20.000 Powerbank

Deze powerbank heeft mogelijk de meeste kracht ooit in zo'n compacte behuizing en laadt apparaten tot 4x sneller op dan een standaard lader.

Specificaties

Merk: Anker
Type: PowerCore Quick Charge 3.0 20.000 mAh Zwart (A1272011)
EAN: 0848061037982
Garantie: 2 jaar

• Met Quick Charge 3.0
  • Laadt in 35 min. tot 80%
  • Ultra-hoge capaciteit: 20.000 mAh

Klik hier voor een lijst van de apparaten die compatibel zijn met deze powerbank (QC3.0).

Technische eigenschappen

• Technologie: Quick Charge 3.0; PowerIQ
  • Aantal keren iPhone 6s opladen met een volle powerbank: 7,3 keer
  • Aantal keren iPad mini 4 opladen met een volle powerbank: 2,5 keer
  • Aantal keren Samsung S6 opladen met een volle powerbank: 5,2 keer
  • Aantal poorten om op te laden: 2
  • Output: 5V 4.8 A (2.4 A max per port)
  • Maximale input: 2 A

Weerbaarheid

• Stootbestendig
  • Trillingbestendig
  • Bestand tegen temperaturen tussen: -40˚C en 77˚C

Fysieke eigenschappen

• Meegeleverd: 1x microUSB-kabel
  • Afmetingen: 16,51 x 5,84 x 2,29 cm
  • Gewicht: 367 gr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 04:00 tot 12:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Anker-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

27 april 2018 om 00:31
couwit Gebruiker

Even de gemaksre weg: laadt deze powerbank de  iphone se en samsung s7 ?

Beantwoorden

27 april 2018 om 00:38
Diablo70 Gebruiker

Waarom niet? Ben nog niets tegen gekomen wat hij niet kan reanimeren.Als je er 1 zoekt bestel deze,uitstekende powerbank.

Beantwoorden

27 april 2018 om 02:28
blufner Gebruiker

Weet je… laad maar

Beantwoorden

27 april 2018 om 04:53
Official Product Expert Anker-Expert Official Product Expert

Leuke “spelfout” Blufner ;).

Deze powerbank laadt inderdaad zo’n beetje elk apparaat op, en ondersteunt bovendien ook tot Quick Charge 3.0 snelheden, voor apparaten die dat protocol (of QC 2.0; QC 1.0) ondersteunen. Er staat hier een hele waslijst met apparaten die QC hebben.

@couwit De iPhone SE op gewone snelheid, en de Samsung Galaxy s7 met Quick Charge 2.0 snelheid.

Beantwoorden

27 april 2018 om 00:34
Diablo70 Gebruiker

Tijdje geleden 1tje hier besteld en bevalt prima en nu een 2de besteld.Goede kwaliteit en veel power.

Beantwoorden

27 april 2018 om 00:53
Pvdvenis Gebruiker

Inderdaad super ding!

Beantwoorden

27 april 2018 om 00:57
KeesKaas Gebruiker

opladen accupack duurt vrij lang (8-10 uur) maar het opladen van je telefoon gaat op via ’snel laden’op je android. Echt als een speer.

Aanrader.

ps

Helaas geen type-C USB op ibood (samsung s8 en s9)

Beantwoorden

27 april 2018 om 12:02
Benoche Gebruiker

Hangt af hoe je deze oplaad. In 3-4uur laad ik de mijne op. Ik gebruik mijn samsung lader qie ook QC3 is

Beantwoorden

27 april 2018 om 13:20
KinGuiN Gebruiker

Waarom zou je nog een aparte USB-C poort nodig hebben? Neemt alleen maar extra ruimte in. Nieuwere modellen hebben ze wel, maar er is geen verschil in laden via USB-A of USB-C.

Je kan van USB-A op de powerbank naar USB-C op je apparaat. Dat is ook het standaard kabeltje dat bij je telefoon is geleverd. Ik heb vorige week een aantal 50cm en 1m USB-A naar USB-C-kabels besteld ivm een deskcharger. Die zijn ook uitstekend te gebruiken in combi met deze powerbank als je reist. :)

Beantwoorden

27 april 2018 om 00:59
pelecter Gebruiker

Ik dacht even dat het opladen van  de bank maar 35 minuten duurde maar het zijnde apparaten

Max input 2 amp dus minimaal 10 uur nodig?

En waar laad je mee want mijn  pc levert niet zoveel uit de usb….?

Beantwoorden

27 april 2018 om 02:01
HetGezegde Gebruiker

Er zit een micro USB kabel bij. Die steek je bijvoorbeeld in het stekkerblok van je telefoon om op te laden.

Beantwoorden

27 april 2018 om 01:02
aardvarken Gebruiker

Lijkt me superding. Nou staat op mijn snel later van Samsung Galaxy S8 output 9 volt ..1,6 ampere. Werkt deze daar ook op. Denk dat niemand hier een antwoord op weet.hoop het wel

Beantwoorden

27 april 2018 om 01:11
aardvarken Gebruiker

Heb hier een turbo telefoonoplader van Motorola TURBOPOWER .Deze heeft ook 9 volt .Hoe zit dat nou met Quick Charge 3.0 gaat dit ook via 9 volt . Al deze laders hebben ook 5 volt overigens .

Beantwoorden

27 april 2018 om 01:39
filipvt Gebruiker

Ik heb deze powerbank in combinatie met de S8. Ondersteint de snellaadfunctie met glans! Niet twijfelen aardvarken ! ????

Beantwoorden

27 april 2018 om 21:09
aardvarken Gebruiker

Top Philipp van Pallant

Beantwoorden

27 april 2018 om 01:16
aardvarken Gebruiker

Heb wel zin in 2 van deze powerbanks als deze Galaxy s8 inderdaad net zo snel opladen als de standaard snellader  die je er bij krijgt wel USB c kabeltje kopen natuurlijk .nu krijg je in de auto met simpele USB de text..gebruik aub de snellader die u bij uw toestel gekregen hebt .( 1,5 uur vol) mijn vraag werkt dit top met Galaxy S8 (dan wel eigen Kabel regelen )

Beantwoorden

27 april 2018 om 01:32
aardvarken Gebruiker

Originele Samsung Adaptive Fast Charging Snellader met Originele Samsung Type-C kabel Geschikt voor toestellen met Type-C 9.0 V – 1.67A of 5.0 V – 2A output Inclusief 120 cm Originele Samsung Type-C kabel ( EP-DN930CWE ) De Snellaad functie geschikt voor de: Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8 Plus, Samsung Galaxy Note 8, Samsung Galaxy A3 2017, Sam

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:55
PParos Gebruiker

Je hebt toch al de USB-C kabel van jouw S8?

Dan heb je dus geen nieuwe kabel nodig.

Beantwoorden

27 april 2018 om 01:24
Ozzy Gebruiker

Geen schokkende aanbieding, 36,49 bij bv bol.com *snap*

Dus je hoeft je hier niet te haasten voor 1,50 extra daar.

Edited by: Paul
goede poging, maar jij verwijst naar een versie zonder Quick Charge functie

Beantwoorden

27 april 2018 om 01:55
aardvarken Gebruiker

1 besteld verhaal van 9 volt geloof ik wel

Beantwoorden

27 april 2018 om 03:13
edwinhendriks Gebruiker

Anker is een prima merk, maar wel prijzig. Ik koop zelf meestal Xiaomi omdat die vaak rond de 20-25 zijn. En vorige week was de Aukey 20.000 met quick charge maar 15,99 bij Amazon, dus daar ook 2 van opgepikt.

Beantwoorden

27 april 2018 om 05:02

De vraag is of je die paar euro wilt besparen op een powerbank die je smartphone van 500 of misschien wel 1000+ euro moet opladen.

Anker gebruikt alleen top-kwaliteit power cellen en chipsets om niet alleen de laadsnelheid maar ook de veiligheid *en levensduur* van de powerbank, het aangesloten apparaat en jou zoveel mogelijk te garanderen. Bijvoorbeeld dit betreffende model gebruikt power cellen geleverd door het Koreaanse LG, die ook aan grote elektrische autofabrikanten levert. Die kosten al snel 2x zoveel als standaard power cellen, daar betaal je dus voor.

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:32
Diablo70 Gebruiker

@edwinhendriks…Ik koop VAAK….2 VAN OPGEPIKT….hoeveel van die dingen heb jij wel niet ?

Ik heb nu mijn 2de Anker besteld en meer heb ik niet nodig want deze doen echt wat ze moeten doen en blijven dat ook doen en die van jou waarschijnlijk niet gezien je maar blijft kopen ????

Beantwoorden

27 april 2018 om 18:22
Binnenmars Gebruiker

Anker-Expert en Diablo70 lopen kennelijk een beetje achter op de markt.

Xiaomi is bewezen topkwaliteit. Ik heb reeds besteld Xiaomi powerbanks, smartphones, tablet, speakers, laders en als laatse Xiaomi Wiha schroevendraaierkit, betere vind je waarschijnlijk niet.

Waarom meerdere, de hele familie maakt er gebruik van bovendien valt er meer op te laden dan alleen een smartphone, bijv. camera’s, zaklantaarns, tablets etc. dat redden we niet met 2 Ankertjes. k’heb trouwens ook een Anker charger, prima ding, ik weet alleen nog niet hoe lang hij het volhoudt

Beantwoorden

27 april 2018 om 18:30
Binnenmars Gebruiker

O ik vergeet nog de Mi oordopjes en de Mi-bandjes, iBood ga Xiaomi/Mi spulletjes leveren. Gegarandeerd succes.

Beantwoorden

27 april 2018 om 19:12
Moderator Paul Moderator

In plaats van de Anker expert proberen over te halen om een ander merk te gebruiken, kun je beter jouw verzoek neerleggen bij de inkopers via Tip iBOOD. :)

Beantwoorden

27 april 2018 om 19:50
Diablo70 Gebruiker

Ik loop niet achter hoor want deel je mening dat het een goed merk is maar dat heeft niets te maken met deze aanbieding. Nadeel van Xiaomi (Alixpress) is de garantie die je wel krijgt maar zal lang duren en niet gemakkelijk worden.

Nou binnenmars snap dat je blij bent met Ali…maar nu weer on topic.

Beantwoorden

27 april 2018 om 20:01
DornoD Gebruiker

Hoe je het ook wend of keert, Xiaomi blijft merk X en Anker een A merk. Alfabetisch gezien haha.
Hoezo is Anker geen bewezen topkwaliteit, Binnenmars? Genoeg reviews die dat staven.

“k’heb trouwens ook een Anker charger, prima ding, ik weet alleen nog niet hoe lang hij het volhoudt” << die gaat het heel lang volhouden, beetje flauw om aan de kwaliteit te twijfelen terwijl het ding prima werkt 

Beetje verdacht, al die promotie voor dat Chinese merk. Het zal ongetwijfeld ook goed zijn, maar het valt op dat je op deze manier reclame loopt te maken. Bewaar jouw enthousiasme maar voor een Xiaomi deal. :D

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:36
lindaboele Gebruiker

Kan iemand aangeven hoe snel deze powerbank zelfontlaadt? Maw. Stel ik laad hem op en 4 maanden later besluit ik dat ik hem nodig heb. Hoeveel van zn max capaciteit heeft ie dan nog?

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:55

Ik heb het nagevraagd. We hebben niet specifiek op 4 maanden getest maar de product manager vertelde me “in ieder geval nog 4 lampjes”, wat betekent: 75% tot 100%.

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:41
by.jansen Gebruiker

Ik heb de HTC 10, werkt de quickcharge ook voor deze?

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:52

Ja, werkt voor elk Quick Charge apparaat. HTC 10 staat in deze lijst, op de eerste pagina.

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:44
phd107 Gebruiker

Are you allowed to take it inside an airplane ?

Beantwoorden

27 april 2018 om 07:51

Yes you are, carry on luggage only.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:05
flanger83 Gebruiker

Kan deze ook een laptop met USB-C opladen (bvb type HP EliteBook 1040 G4)?

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:31

Nee, dit model in ieder geval, en in het algemeen voor USB-C apparaten zou ik niet deze power bank aanraden. Voor USB-C laptops / andere USB-C apparaten zou ik altijd aanraden om een (Anker) USB-C power bank met Power Delivery aan te schaffen.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:35
Shog Gebruiker

Dat denk ik niet. Je zult de PoweCore+ 20100 mAh met USB-C moeten hebben.

https://www.anker.com/products/variant/powercore-20100mah-usb-c/A1371012

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:40

Specifiek voor HP laptops: Er zijn nogal wat compatibiliteit problemen, HP heeft ander oplaad protocol, dus zelfs de USB-C power banks zullen niet goed werken.

Beantwoorden

27 april 2018 om 11:52
flanger83 Gebruiker

Bedankt voor de info, ik vermoed dat er op hedendage nog geen powerbanks bestaan die wel deze functionaliteit aanbieden.

Beantwoorden

27 april 2018 om 12:47
Shog Gebruiker

De PowerCore+ met USB-C kan een 13” MacBook pro met touchbar op percentage houden bij gebruik. En een 12” MacBook bij gebruik opladen.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:06
vdbosscher Gebruiker

Ik krijg de lijst met apparaten die compatibel zijn niet. Kan ik hiermee een Huawei Nova opladen?

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:37
Shog Gebruiker

Alle USB apparaten kun je hier mee opladen. Quick charge alleen niet altijd.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:40

Klopt. Huawei Nova geen probleem.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:18
Jacko12 Gebruiker

Zo te zien ondersteund de iPhone geen quick charge (staat in ieder geval niet in de lijst). Als je iPhone bezitter bent kan je dus net zo goed voor een goedkoper exemplaar gaan.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:34

Niet per se mee eens. Voor de iPhone 8 / X zou ik een power bank met USB-C Power Delivery aanraden. Voor oudere iPhones kan elk model in theorie wel, maar Anker’s PowerIQ is wel handig zodat de power bank compatibel is met elk model smartphone, en in het algemeen vanwege de kwaliteit en veiligheid van de power bank.

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:41
Dennisdebouwer Gebruiker

Ik heb zelf een iPhone 7, is het verstandiger om deze powerbank uit de aanbieding aan te schaffen of een powernank met USB-C power Delivery? Wat kan deze laatste genoemde meer betekenen voor de iPhone 8/X dan voor de iPhone 7?

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:28
Corsaro Gebruiker

@product expert: Is die 35 minuten de normale laadsnelheid of de Quick charge?

En als het de Quick charge is hoe lang duurt het normaal laden dan? Gezien geen 1 Iphone in de lijst staat.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:35

Dat is Quick Charge 3.0.

Het normaal laden duurt ongeveer net zo lang als dat je van je bijgeleverde Apple oplader gewend bent.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:28
Wing Gebruiker

Uitstekende powerbank die ik gebruik voor onderweg bij weekendjes weg op de motor. De bank laadt snel op en is degelijk afgewerkt. Heb meer Anker producten (zoals draadloze oplader, quickcharger etc).

Ook een goede prijs, ik heb (voor de USB-C) versie veel meer voor betaald.

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:44
YAUNSSA Gebruiker

What’s the difference between A1272011, A1272G11 version of this powerbank?

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:58

Packaging only

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:46
laterman Gebruiker

Hoeveel keer kan ik een IPhone 6S opladen als deze bijna leeg is op 1 lading van de accubank?

Beantwoorden

27 april 2018 om 08:55
Diablo70 Gebruiker

Mijn dochter heeft oik een 6S, volgens mij zeker 3 x als dat ding leeg is en dan word de phone uiteraard ook nog gebruikt tijdens het laden :-)

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:03

Deze power bank kan de iPhone 6S 7 keer volledig opladen.

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:05
laterman Gebruiker

Top, bedankt voor de antwoorden

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:13
Eddie_V Gebruiker

Vorige keer gekocht, spinnend tevreden

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:19

Goed om te horen Eddie!

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:52
TheCasa Gebruiker

@Anker expert: als ik het goed begrijp, zou je voor de Galaxy S8 aanraden om niet deze maar een (Anker) USB-C power bank met Power Delivery aan te schaffen?

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:55

De Galaxy S8 gebruikt Quick Charge 2.0, ik raad de power bank van deze deal aan.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:09
henk.aussems Gebruiker

@Anker expert: zit er een adapter bij om de powerbank op te laden?

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:12

Nee, alleen een Micro USB kabel en een “pouch” (tasje) waar de powerbank met kabel in passen

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:13
henk.aussems Gebruiker

welke adapter adviseer je?

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:18

5V / 2A of 5V / 2.4A. Ik zou zelf even naar “Anker PowerPort” zoeken op de bekende online Nederlandse verkoopkanalen en dan een 1- 2- 5-poort, 6- of 10-poort oplader aanschaffen. Elk van die is geschikt. Natuurlijk 1tje met Quick Charge 3.0 als je dat nodig hebt voor je smartphone of tablet.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:10
Lando.01 Gebruiker

Als ik een naar USB-C converter (of de een originele kabel) gebruik, kan ik deze powerbank gebruiken voor een Samsung A5?

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:29

Opladen werkt wel, maar Quick Charge zal niet werken. De Samsung A5 gebruikt USB-C Power Delivery. Ik zou de PowerCore+ 26800 PD aanraden.

Beantwoorden

29 april 2018 om 10:21
Lando.01 Gebruiker

Dank u wel voor uw antwoord.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:12
Daveke77 Gebruiker

Wat is de oplaadtijd t.o.v de anker powercore 20100 zonder quickcharge 3.0. en dan bedoel ik de tijd om de powerbank op te laden. Ik had hiervoor de gewone anker en laade deze op met een quuckcharger van samsung dit duurde een uur of 10. en ik gelezen heb dat de 3.0 versie quickcharge input en output heeft. Hoeveel scheelt dat qua tijd

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:16

Deze heeft geen Quick Charge input. Het opladen van deze Powercore 20000 met Quick Charge 3.0 duurt dus ook 9 tot 10 uur met een 5V / 2.4A oplader.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:22
Daveke77 Gebruiker

En de tijd voor het.opladen van een galaxy s7…t.o.v de lader zonder quickcharge 3.0 gaat dit veel sneller?

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:33

Ja de Galaxy S7 heeft Quick Charge 2.0, dus deze power bank is zeker aan te raden. Het scheelt enorm, tot 75% sneller ten opzichte van een standaard power bank of oplader.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:43
Daveke77 Gebruiker

Thanks

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:48

Graag gedaan Daveke!

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:22
Tony-Macaroni Gebruiker

Beste Expert,

Kan mijn iPhone 7 adapter gebruikt worden met de bijgeleverde USB kabel om de powerbank op te laden?

Is het correct dat de powerbank net zo snel mijn iPhone 7 laad als de standaard adapter?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:36

Kan wel, maar het zal zo’n 2x zo lang duren, aangezien die adapter maar 5V / 1A output heeft. Ik raad natuurlijk een Anker PowerPort oplader aan (ongeacht welk model, zie bovenstaande post).

Dat is correct, dat is omdat de iPhone 7 geen QC ondersteunt.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:33
pelecter Gebruiker

@Anker expert,

Mag laden van de bank ook langer duren, dus is er een overlaadbeveiliging op en,

Is de output ook kortsluiting beveiligd?

Fijne koningsdag verders….

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:41

Ja, en ja. De power bank is voor van alles beveiligd, simpel gezegd is het gewoon veilig en krijgen we ver onder de 1% defecten terug (welke Anker power bank ook).

Als je hier naar het 5e puntje scrollt en dan op “safer” klikt kan je alles over Multiprotect lezen (in het Engels).

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:34
Dennisdebouwer Gebruiker

@product expert: Ik heb zelf een iPhone 7, is het verstandiger om deze powerbank uit de aanbieding aan te schaffen of een powernank met USB-C power Delivery? Wat kan deze laatste genoemde meer betekenen voor de iPhone 8/X dan voor de iPhone 7?

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:47

Voor je iPhone 7 zal deze powerbank of een andere reguliere Anker powerbank het perfect doen. Power Delivery is een ander oplaad protocol dat op de iPhone 8 / X zit. Dat werkt weer net anders dan Quick Charge. Quick Charge laadt sneller op door het voltage te verhogen, Power Delivery door het amperage te verhogen.

Power Delivery is standaard via een USB-C poort (in of uit), maar een USB-C poort wil niet standaard zeggen dat het perse werkt met Power Delivery en niet werkt met Quick Charge. Dus bij de smartphone altijd kijken welk protocol genoemd wordt.

iPhone gebruikt geen Quick Charge 3.0, dus wat dat betreft heb je daar heb je geen extra voordeel van.

Beantwoorden

27 april 2018 om 11:02
Dennisdebouwer Gebruiker

@ product expert: over een paar maanden wil ik een iPhone 8/X aanschaffen. Is het verstandiger om dan nu al voor een Anker powerbank te gaan met Power Delivery (USB-C)? Kan deze lader dan ook gebruikt worden op mijn IPhone 7 die ik nu nog heb en laad deze dan wel sneller op door de Power Delivery? Alvast bedankt voor je antwoord!

Beantwoorden

27 april 2018 om 11:06

De iPhone 7 zal niet sneller opladen dankzij Power Delivery, maar zal wel met de maximale snelheid die de iPhone 7 aankan opladen (zo snel als dat de standaard bijgeleverde iPhone 7 oplader dat doet).

Als je al zeker weet die nieuwe iPhone 8/X gaat aanschaffen, kan je dat doen, die zal dan perfect werken met je nieuwe iPhone.

Beantwoorden

27 april 2018 om 11:43
looneyhill Gebruiker

@Anker-Expert: wat is het advies als je de Samsung Galaxy S9 hebt? Tis namelijk niet duidelijk of ie GC compatible is. Thanx alvast voor je reactie

Beantwoorden

27 april 2018 om 11:50

Deze power bank is aanbevolen voor de Galaxy S9. Wat bedoel je met GC compatible?

Beantwoorden

27 april 2018 om 12:42
looneyhill Gebruiker

Ik bedoelde QC compatible. Tikfoutje… Dus Quick Charge

Beantwoorden

27 april 2018 om 12:37
jovanotto Gebruiker

Ik heb een Huawei Mate 10 Pro, heb ik dan wat aan deze oplader!?

Is wel een Usb-C maar als ik daar een Usb C kabel voor gebruik moet het toch ook werken?

Zo’n specifieke Usb C lader van Anker kost geloof ik rond de 70 euro bij Amazon..

Beantwoorden

27 april 2018 om 12:53

Ja, met zo’n kabel kan deze power bank de Huawei Mate 10 Pro opladen.

Ik weet niet 100% zeker of het fast-charging protocol van Huawei ook zal werken. Omdat die fast charge door het voltage te verhogen (zoals ook bij Quick Charge), werkt dat volgens mij wel, maar ik heb het niet kunnen bevestigen met de product manager (die is naar huis helaas) of online.

Beantwoorden

27 april 2018 om 13:02

Update: We kunnen de power bank wel aanraden de fast charging modellen van Huawei, omdat het sneller zal gaan dan met een gewone power bank, maar het kan zijn dat het niet zo snel is met de bijgeleverde Huawei oplader.

Beantwoorden

27 april 2018 om 13:14
jovanotto Gebruiker

Aha, dank jullie wel, ik bestel hem gewoon

Al laad hij dan misschien iets minder snel op maar ik heb dan wel een betrouwbare lader met veel inhoud.

Fijne koningsdag iedereen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.