13 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Netgear Orbi Router & Satelliet | RBK30

Product expert aanwezig

Netgear Orbi RBK30 Wifi Systeem

Of je nu in de keuken staat of op de bank ligt, met Orbi geniet je altijd optimaal van je internet.

Specificaties

Merk: Netgear
Type: Orbi RBK30
Garantie: 2 jaar

• Multiroom wifi-oplossing
  • Snelheden tot 2200 Mbps
  • MU-MIMO compatibel

Gecombineerde wifi-snelheid: 2,200 Mbps (400 + 866 + 866 Mbps)
Bereik: 320 m²
Dedicated backhaul: 2x2 (866 Mbps)
Wifi-technologie: Tri-band
Geheugen: 128 MB Flash & 256 MB RAM
MU-MIMO: Ja
Antennes: 4 high-performance antennes

Gigabit ethernetpoorten: 1 WAN & 3 LAN
Beamforming: Ja
Werkt met Orbi OS: Ja
Orbi App: Ja
Gastnetwerk (Wif): Ja
WPA/PSK2 ondersteuning: Ja
Amazon Alexa & Google Assistant ondersteuning: Ja

Afmetingen: 16.3 x 7.8 x 20.3 cm (Router) & 8.4 x 7.6 x 16.1 cm (Satelliet)
Gewicht: 0.75 kg (Router) & 0.3 kg (Satelliet)

Verpakkingsinhoud

• 1x Orbi Router (RBR40)
  • 1x Orbi Satelliet (RBW30)
  • 1x 2m Ethernetkabel
  • 1x 12V/2.5A adapter
  • 1x Quick start handleiding

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Netgear-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

13 maart 2018 om 00:21
Jerommeke67 Gebruiker
13 maart 2018 om 00:24
Moderator Niek Moderator

Hallo Jerommeke67,

Links naar reviews zijn toegestaan :-)

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:06
dara.uasg Gebruiker

Deze review link geldt ook voor zowel de Orbi rbk40 welke het zelfde basis station heeft als het door jullie aangeboden product.

Apart dat deze positieve review mag blijven staan en mijn kritische review weg worst gemodereerd.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:10
Moderator Sietse Moderator

Dit is ten eerste een review en geen link naar een webshop waar een ander model verkocht wordt. Ten tweede gaat deze review ook over dit model.

Je ervaring is welkom en blijft ook gewoon staan, maar je losse link is weggehaald.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:00
foxathome Gebruiker

https://www.amazon.de/dp/B06ZXXMT2T
€ 149,-
GEEN verzendkosten
Sneller binnen :-)

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:45
epluym Gebruiker

Maar je link gaat wel over een ander type nl. de rbk50 met minder bereik dan de rbk30 die hierboven word aangeboden. <200m2 tegenover 320m2(rbk30)

Beantwoorden

13 maart 2018 om 13:43
Rujar Gebruiker

foxathome sta je ook bij ingang van de albert heijn dat de coca cola goedkoper is bij jumbo?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 18:04
foxathome Gebruiker

Het is een beter model met hogere snelheden, dus die bij Amazon is nog de betere variant ook!
Ook de afstanden zijn gelijk zie ik, dus Amazon is op alle fronten beter met die versie…

Beantwoorden

13 maart 2018 om 18:05
foxathome Gebruiker

@Rujar, zou jij je zin zo kunnen maken zodat ik hem begrijp…

Beantwoorden

13 maart 2018 om 06:16
draadje Gebruiker

stopcontact steken en werken?  en als het stopcontact andere groep zit? evaring daarmee met concurrent van een A merk.

werkte niet!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:31
Official Product Expert Netgear-Expert Official Product Expert

Geen probleem draadje, de verbinding is op basis van een eigen wireless verbinding net als bij alle andere Orbi’s.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 06:20
draadje Gebruiker

@Netgear-Expert

werkt de satelliet ook als ie op een andere groep zit.

dit omdat we dit systeem willen gebruiken om zonnepanelen te sturen.

de omvormer zit op aparte groep naar meterkast slimme meter.

HET ANDERE BEKENDE MERK WERKTE NIET allemaal storing!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 06:27
alexanderhof Gebruiker

Hee draadje, deze set verbind de units draadloos. De RBK30 stopcontact unit gebruikt het stopcontact alleen voor stroom.

Ik woon zelf in een groot nieuwbouwhuis waar dik beton een notoire WiFi killer is. Na jarenlang moeite met internet op zolder heb ik het met deze serie opgelost. Krachtige RBS50/RBK50 op begane grond en eerste. De RBK30 wall plug op zolder.

Initieel was e.a. Niet stabiel maar met de huidige formware is het top. Die moet je na aanschaf echt meteen updaten, maar dat gaat heel gemakkelijk.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:32

Bedankt voor het delen van je ervaring Alexanderhof… precies dit.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:07
marcusmarcus Gebruiker

Hallo,

Kan dit systeem mijn ziggo router vervangen?

Of is het zo dat deze aangesloten wordt op mijn ziggo router (die ik drie keer per week moet herstarten/resetten)

Bedankt.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:33

Nee dat zal niet gaan want Ziggo levert je modem, wel kun je bijvoorbeeld je wifi (laten) uitschakelen en vooral Ziggo bellen voor een stabiel modem ;)

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:34
muurman Gebruiker

Je blijft je Ziggo modem nodig hebben

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:41
dara.uasg Gebruiker

Je kan je Ziggo modem in de Bridge modus zetten. Dat betekent dat je de router functionaliteit uitzet maar wel de modem fictie behoud). Afhankelijk welk modem je hebt kin je dit zelf doen of je moet even Ziggo bellen om het door hun te laten doen.

Nadat je het Ziggo modem inde Bridge modus hebt staan kun je er elke willekeurige router achter zetten om een beter WIFI signaal te krijgen.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:09
Balr Gebruiker

Leuke deal, gekocht.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:17
Snoopyfreak Gebruiker

Geen RBK50 :( spijtig… anders instant buy.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:20
GuyVerschuere Gebruiker

Kan deze ondertussen ook in Mesh gebruikt worden ipv ster verbinding?

Maw, als ik 2 sets koop ben ik dan 100% zeker van een volledige dekking?

Beantwoorden

muurman Gebruiker

100% dekking is niet te garanderen.

Dit kun je naar mijn mening nooit met wifi.

Maar het orbi systeem is volgens mij een goed systeem als je geen kabels kunt leggen

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:37
dara.uasg Gebruiker

Netgear reclameert dat de Orbi een Mesh systeem is, dit is het zeker niet!

Bij de Orbi maakt elke satelliet apart een verbinding met het hoofd station.

Bij een echt Mesh systeem maken de satellieten onderling verbinding met elkaar.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:14
GuyVerschuere Gebruiker

Ben je daar zeker van? Immers op hun site staat vermeld dat dit sinds een update wel zo is: https://kb.netgear.com/000048458/What-is-daisy-chain-and-how-does-it-work-with-my-Orbi-WiFi-System

Ik heb nu Devolo powerlines waarvan 2 met wifi en daar heb ik nauwelijks wifi mee op de eerste verdieping, laat staan op zolder. Ook is de selectie van ap nu verre van logisch. 

Als de @netgear expert even kan bevestigen dat deze opstelling moet werken:
1 RBR40 in garage waar internet modem staat
1 RBR40 in woonkamer waarop bedrade toestellen verbonden worden
1 RBW30 op eerste verdieping
1 RBW30 op zolder

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:51
fverhoef Gebruiker

Tegenwoordig kunnen  satellieten ook via andere satellieten verbinding maken met het hoofd station.

https://kb.netgear.com/000048458/What-is-daisy-chain-and-how-does-it-work-with-my-Orbi-WiFi-System

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:31
wimleerman Gebruiker

hallo, ik veronderstel dat je het basisstation ook gewoon op netwerkkabel kan aansluiten ergens in het huis, en dus als AP gebruiken? Indien niet: ik heb al een router en wil die behouden. Hoe kan ik beide dan doen werken met elkaar?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:36

Beste wimleerman,

het basisstation (router unit) moet bekabeld worden aangesloten, de satellieten zijn draadloos en hebben alleen stroom nodig.
je kan Orbi als systeem als AP in stellen achter je huidige router.

grt,
NETGEAR

Beantwoorden

dara.uasg Gebruiker

Zwaar overschat systeem

Ik heb niet zo lang geleden de iets grotere rbk40 gekocht. Wat een drama zeg!

-Stabiliteit is ver te zoeken (verbinding valt telkens weg),

-onlogische keuze welke satelliet (apparaat beneden maakt verbinding met boven en andersom),

-Bereik is slecht (in de achtertuin slechts 1-1 meter)

-Apparaten die 5ghz ondersteunen worden zonder logische reden continue gewisseld van 5ghz naar 2.4.

-Zeer wisselende snelheden

Ik was blij dat ik hem binnen de zichttermijn kon terugsturen. Hierna de duurdere Google Wifi aangeschaft. Wat een verademing zeg vergeleken met de Orbi. Super simpele installatie, netwerk blijft stabiel (nog heen wegvallende verbinding gehad), bereik in het hele huis en complete achtertuin, gewoon overal de Mac snelheid. Tja de Google kost iets meer maat maalt dit meer dan waar.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:34
dara.uasg Gebruiker

*snap*

Edited by: Sietse

Dat is een link naar een ander product en vergelijkingen mogen alleen met een identiek product.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:40

Jammer dat je deze ervaring hebt met Orbi – ik mag aannemen dat je onze support mensen ernaar hebt laten kijken?
Gelukkig ze het overgrote deel van de reviews door zowel pers als consumenten overweldigend en onderstrepen ze de krachtige werking van Orbi.

desalniettemin veel plezier gewenst met je andere oplossing…

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:45
dara.uasg Gebruiker

Ja ik heb geprobeerd de support te bellen. Na 2x meer dan 30 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk contact met een Engelstalige medewerker.

Deze support medewerker had nagenoeg geen enkele kennis van thuisnetwerken en adviseerde zelf om het systeem terug te sturen en te kijken naar een andere oplossing.

Kortom slechte support.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:46

Spijtig – stuur me als je wil het case nummer (nl.sales@netgear.com) dan laat ik het onderzoeken.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:53
dara.uasg Gebruiker

Bedankt voor je aanbod expert.

Ik denk dat, dat weinig zin heeft aangezien ik inmiddels een andere oplossing heb gevonden welke wel werkt.

Ps.

Vreemd dat Ibood de link naar mijn inhoudelijke review verwijderd.

Opmerking dat het niet een identiek product is slaat nergens op. Dat is het namelijk wel, echter met een andere, duurdere satelliet.

Mmm bang dat de verkopen beïnvloed worden?

Als je kritische reacties/reviews weg modereert dan snap ik wel dat dit product bijna uitsluitend positieve reviews heeft.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:14
Moderator Sietse Moderator

Lees mijn reactie hierboven. Een link naar de concurrent waar ze een ander model verkopen is niet toegestaan. Lees anders even de forum regels.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:19
Kartelschaar Gebruiker

Volgens mij staan al je negatieve reacties er nog, dus snap je reactie totaal niet.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:32
dara.uasg Gebruiker

Ik heb een beknopte weergave van mijn eigen ervaring kunnen neerzetten.

Maar ik had ook een link naar een andere webwinkel geplakt waarin ik een uitgebreide review schrijf over de rbk40. Dat is eigenlijk hetzelfde systeem maar met een andere satelliet dan de aangeboden rbk30.

Maakt verder ook allemaal niets uit. Het enige wat ik wou was een door mij opgedane ervaring te delen middels een link van een uitgebreide review. Er zullen ook ongetwijfeld mensen zijn met een positieve ervaring met de Orbi.

Verder geef ik naar mijn mening niet enkel negatief commentaar maar ook enkele behulpzame antwoorden op vragen van anderen.

Een fijne dag allemaal gewenst!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:00
Kartelschaar Gebruiker

Bedoel meer dat “Als je kritische reacties/reviews weg modereert dan snap ik wel dat dit product bijna uitsluitend positieve reviews heeft.”, omdat overduidelijk wordt wat je (minder positieve) ervaringen zijn en deze helemaal niet zijn weggemod, enkel een linkje kennelijk.

Daarnaast siert het dat je zoveel behulpzame antwoorden geeft!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:46
huibertd Gebruiker

Bereik is 250m2 volgens de netgear website:

http://www.netgear.nl/orbi/rbk30.aspx

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:55
Rikkie76 Gebruiker

Ik woon in een betonnen huis van 3 verdiepingen. De Orbi router staat op de begane grond. Waar moet de sateliet dan? Op zolder? Op de eerste verdieping? Of moet ik nog een extra sateliet aanschaffen om helemaal naar zolder te komen?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:00
dara.uasg Gebruiker

In het midden van het huis. Aangezien de Orbi geen Mesh systeem is (satelieten onderling verbonden) maar elke satelliet apart verbinding maakt met het hoofd station.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 07:58
Fopdoos Gebruiker

Ik heb nu een Synology RT 1900 AC in mijn huiskamer staan. Deze heb ik toendertijd aangeschaft om door heel het huis goede verbinding te krijgen. Hierbij is deze bekabeld aangesloten op de modem van Ziggo. (modem staat in bridge stand).

Het synology signaal reikt maar net tot aan mijn zolder, en al zeker niet tot mijn garage.

Ik woon in een jaren 80 huis, waardoor er geen ruimte is in de buizen om kabels naar boven te trekken (of zonder alles kapot te boren).

Vraag: Als ik de RBK30 aansluit op de plek waar mijn Synology nu sta, heb ik dan wel overal bereik? Kortom, is dit signaal sterker dan die van mijn Synology?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:09

Beste Fopdoos,

Ja dat zal je hebben aangezien je halverwege je huis de extra satelliet plaatst die het signaal weer opnieuw zal uitzenden zonder verlies van snelheid. Je heb voor de satelliet alleen een stopcontact nodig meer niet. Kijk ook even op http://netgear.nl/orbi/rbk30.aspx voor een volledig overzicht van de mogelijkheden.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:48
inkedami Gebruiker

Kun je het signaal na de KPN modem splitsen middels een switch en vervolgens de KPN router en de Orbi beide aansluiten? KPN router WiFi uitzetten en alleen voor TV gebruiken en de Orbi set voor de WiFi ?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:26

Ja dat kan en dat werkt prima, zelf doe ik dat achter een Experiabox v9. let er wel op dat je als switch een PLUS switch gebruikt bijvoorbeeld de GS105E of de GS108E.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:17
naru Gebruiker

mooie aanbieding, goeie recenties maar ik wacht nog even op de aanbieding van de sterkere hoofdunit, na 4 routers en nog steeds miserie heb ik het wel gehad. Geen enkele voldoet en ben dan ook bang dat deze goedkopere basis unit mij niet gaat bekoren.

Heb overal draad liggen maar tegenwoordig is één enkel draadloos netwerk een must met alle draagbare en multiroom apperatuur.

ik heb eigenlijk maar 1 plug nodig maar helaas zijn het allemaal prefab combo’s…. hint aan de verkoper :) ik versta niet waarom je niet zelf kan kiezen welke basis unit je wil en welke extra units….

technisch vraagje: heb ik het dan goed voor als ik een rbk40 of rbk50 koop dat ik dan op de 2e unit de bedrade aansluitingen ook kan gebruiken om toestellen aan te koppelen?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:25

Op de units in de RBK40/50 kun je inderdaad extra beraadde apparaten aansluiten naru. Als je inderdaad meer snelheid zoekt dan de AC2200 van de RBK30 dan zul je inderdaad het beste kunnen kiezen voor de RBK50. De RBK50 is de allersnelste in zijn klasse.

Je kan overigens ook op deze set een RBS50 aansluiten zodat je die extra ethernet poorten hebt.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:39
naru Gebruiker

ah toch uitbreidingen, maar ze noemen gewoon anders. top bedankt v info

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:29
4Reload Gebruiker

Heel veel positieve berichten over Orbi, helaas zitten er in de laatste firmware’s heel veel bugs. Zoveel zelfs dat Netgear nu het advies geeft om oudere firmware te gebruiken!

“We’ve paused the auto-firmware upgrade to MR2.1 and are re-posting MR 2.0 as the “latest” software for Orbi. What that means is that new customers will, upon first install, get upgraded to OrbiOS 2.0.  They will not be able to use features introduced in OrbiOS 2.1 like Ethernet Backhaul or Circle.  This will happen in the next 24 hours.  Existing customers, can do a manual software upgrade back to MR 2.0 and it will stick until further notice.

For those interested in OrbiOS 2.1 features, We will post OrbiOS 2.1 available on the web server for customers who want to manual upgrade. “

bron:  https://community.netgear.com/t5/Orbi/OrbiOS-MR-2-1-issues/td-p/1506307

Wellicht eerst even door het forum heen gaan voor je tot aanschaf overgaat….

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:30
maartend Gebruiker

149 euro, geen verzendkosten, wel Amazon.de, maar dat is geen probleem voor Nederland, wordt gewoon naar verzonden. En goede klantenservice

Oja, en sneller binnen. https://www.amazon.de/dp/B06ZXXMT2T

Beantwoorden

13 maart 2018 om 13:31
yinnemans Gebruiker

Enige verschil met de Ibood aanbieding is het bereik van de router (Ibood: 350 m2 en Amazon 200 m2.) Echter lijkt mij 200 m2 ruim voldoende voor de gemiddelde woonhuis bezitter ?

Helemaal als je bedenkt dat het 20 euro scheelt, Amazon VEEL sneller levert (2 werkdagen) en een fantastische klantenservice heeft waar retourneren gewoon gratis is en heel eenvoudig i.c.m. printable return label. Ook vanuit Duitsland. Doe het al jaren en is altijd prima gegaan.

Persoonlijk wil ik graag artikelen snel in huis hebben i.p.v. nog 8 dagen te moeten wachten alvorens deze pas op de post gaan (dus pas met pakweg 1,5 week in huis) zoals hier.

Dan nog, heeft dit artikel te kampen met serieuze firmware problemen dus is een beter devies om voor dit geld een kwalitatief goede router te kopen (liefst met meerdere antennes en geschikt voor zowel 2,4 en 5 GHz band) en deze achter je modem te hangen. Heb je in feite ook prima dekking..

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:38
Mister ED Gebruiker

Hoeveel gebruikers kunnen er tegelijk op? Dan bedoel ik alleen smartphone’s.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:38

Orbi ondersteunt tot max 250 apparaten in de juiste omstandigheden

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:22
armengar Gebruiker

Op de foto’s lijken zowel het basisstation als de satelliet een blauw licht te hebben.

Is dat licht uit te schakelen (of te dimmen?)

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:34

dankjewel voor je vraag. Ja dit kan je uitzetten.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:29
GijsZePa Gebruiker

Ik ben niet zo van de negatieve reviews en het zal vast een lokaal dingetje zijn geweest (dikke betonnen muren.. ), maar ik heb de rbk50 versie een paar maanden geleden na 2 weken testen teruggestuurd. Onverklaarbare uitval. Problemen met (meerdere) ipads.

Alle instellingen wel aan/uit gehad. Dan leken sommige zaken het weer wat beter te doen en toch ineens weer drops in snelheid etc..

Een vervangende set in dezelfde prijsklasse (als de rbk50 dan hè) gekocht die als een tierelier werkt. (Ubiquiti AmpliFi)

Het zal toeval zijn geweest, maar ik ben dus niet zo positief over de Orbi set.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:39
4Reload Gebruiker

Genoemde problemen zitten dus allemaal in de firmware van de laatste maanden die maar niet opgelost werden, maar alleen maar erger. Vandaar ook dat Netgear deze 2.1 firmware teruggetrokken heeft en nu bezig is met een nieuwe versie die dit allemaal moet verhelpen. Echter voor veel Orbi bezitters is het nu al maanden elke keer weer gezeur… Het forum staat er vol mee. Het erge is dat heel veel mensen waarschijnlijk niet eens door hebben hoe vaak hun Orbi reset of de connection dropt… Alleen de gene die op onderzoek gaan zullen dit vinden.

Maar goed Netgear heeft er nu een speciaal team opgezet en zegt het te gaan oplossen, lukt het niet dan zal je alle modellen hier eerdaags wel in de aanbieding zien :)

Voor de gene die hier een set hebben gekocht is het zaak niet firmware 2.1 te installeren…. En vooral zolang je de set nog terug kan sturen te kijken of het systeem wel stabiel is…

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:42

Vervelend om te horen. We hebben hiervoor support die je uitstekend kan bedienen 020-7219080

Beantwoorden

13 maart 2018 om 11:01
glasya Gebruiker

Even een ongerelateerd berichtje, maar voor de mods om door te sturen naar iBood zelf.
Wanneer je bij ‘Mijn iBood’ op ‘Stel een vraag’ klikt en je vervolgens het formulier verstuurd moet je een recaptcha invullen, deze geeft aan dat de gebruikte versie (v1) per 31-03 verloopt, waarna je dus geen contact meer kunt opnemen met de klantenservice vanuit je account.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 11:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goed dat je ons dit even laat weten, glasya, dank daarvoor! Ik ga je melding direct doorsturen naar onze IT-afdeling :-)

Beantwoorden

13 maart 2018 om 11:38
BryanH86 Gebruiker

Goedemorgen,

wordt deze gewoon geleverd met normale stekker(s)? Vaak wordt er geleverd met UK stekker en verloopstukje, maar aangezien de satelliet al vrij groot is, is het niet heel fraai als die nog verder uitsteekt.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 11:40

Goedemorgen, Dit wordt geleverd met een normale stekker.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 13:18
Churandy Gebruiker

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om achter in mijn tuin een WIFI verbinding aan te leggen en overweeg deze aanbieding daarvoor. De plek waar ik de verbinding wil hebben ligt ong. 15 meter vanaf mijn modem, waarvan de laatste 10 meter buitenshuis overbrugt moeten worden.

@ productexpert: kunt u mij vertellen of deze aanbieding daar geschikt voor is?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 13:22

Ja onder de meeste omstandigheden wel.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 15:30
niels-cil Gebruiker

Goedemiddag,

Heeft deze router ook ondersteuning voor WPA2-enterprice beveilging?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:21

Beste Niels, RBK30 heeft geen ondersteuning voor WPA2 Enterprise.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:43
kosskesh Gebruiker

Is het bereik nu 200m2 of 320m2 ?

op de doos staat ook 200m2 (laatste screenshot).

Beantwoorden

13 maart 2018 om 20:40

Het bereik is inderdaad 200m2. Zo te zien is er een foutje in de omschrijving geslopen.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 21:19
mrkchang Gebruiker

Ik neem aan dat deze satelliet niet persé in een muurstopcontact hoeft, maar een stekkerdoos ook volstaat?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 21:35

Een stekkerdoos is inderdaad ook prima.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.