11 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Apple MacBook Air 2017 | 8 GB | 128 GB SSD

Apple MacBook Air 2017

Licht, compact en uiterst krachtig: de Apple MacBook Air blijft ongeëvenaard.

Specificaties

Merk: Apple
Type: MacBook Air (2017, 128 GB)
Garantie: 2 jaar

• Met Intel i5-processor
  • Voorzien van macOS Sierra
  • Haarscherp 13.3" display

Deze MacBook Airs zijn afkomstig uit de Verenigde Staten en worden dan ook geleverd met een EU-verloopstekker

Prestaties

• Besturingssysteem: macOS Sierra
  • Processor: 1.8 GHz dual-core Intel i5 (Turbo Boost tot 2.9 GHz)
  • Grafische ondersteuning: Intel HD Graphics 6000
  • Werkgeheugen: 8 GB 1600-MHz LPDDR3 RAM

Display

• Grootte: 13.3"
  • Type:  Breedbeelddisplay met glanzende toplaag
  • Achtergrondverlichting: LED

Opslag

• PCIe-SSD van 128 GB

Camera

• 720p FaceTime HD-camera

Audio

• Stereospeakers
  • Twee microfoons

Verbindingen

• Wifi: 802.11ac/a/b/g/n
  • Bluetooth: v4.0

In- en uitgangen

• 2x USB 3.0 (tot 5 Gbps)
  • 1x Thunderbolt 2 (tot 20 Gbps)
  • 1x MagSafe 2-voedingspoort
  • 1x SDXC-sleuf
  • 1x Koptelefooningang

Toetsenbord & trackpad

• Volledig formaat toetsenbord met achtergrondverlichting (US-QWERTY)
  • Multi-touch trackpad, ondersteunt scrollen, knijpen, draaien, swipen en meer

Voeding

• Netspanning: 100-240 V
  • Frequentie: 50-60 Hz
  • Ingebouwde, oplaadbare Lithium-polymeerbatterij (54 wattuur)
  • MagSafe 2-lichtnetadapter van 45 W met kabelbeheersysteem
  • Tot 12 uur draadloos internetten
  • Tot 12 uur iTunes-films kijken
  • Tot 30 dagen standby-tijd

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 0.3/1.7 x 32.5 x 22.7 cm
  • Gewicht: 1.35 kg

Inbegrepen

• MacBook Air
  • Lichtnetadapter
  • Stekker
  • Netsnoer
  • EU-verloopstekker
11 februari 2018 om 00:12
negruj Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 00:26
peter71 Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

11 februari 2018 om 00:28
JoopieHendriks Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

11 februari 2018 om 00:31
JoopieHendriks Gebruiker

759 zelfs met de huidige actie, wel een jaar minder garantie.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 00:45
Jurriaantjuh1 Gebruiker

eGlobal zit in hong kong.  Dus niet echt vergelijkbaar.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 00:48
Moderator Paul Moderator

Tja, eGlobal … tel gerust nog invoerrechten, btw en inklaringskosten bij die prijs op. En minder goede garantievoorwaarden.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 00:50
kijkenkijkenkopen Gebruiker

eGlobal zit in Hong Kong, daar komt dus nog 21% btw bij…

Beantwoorden

11 februari 2018 om 07:03
wjennekens Gebruiker

Dat klopt niet, de voorwaarden op de site geven aan dat de prijs inclusief alle kosten is. Tot dusverre hebben ze dat bij mij ook altijd waar gemaakt. Finale verzending is vanuit hun pakhuis in UK.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:31
ivo Gebruiker

Minder goeie garantievoorwaarden… Dat je naar de fabrikant wordt doorgestuurd voor garantie? Goed punt

Oh wacht, ibood doet dat ook (soms)

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:46
eva864 Gebruiker

Nee, eglobal zegt zelfs expliciet dat je niet terechtkan bij de fabrikant. En vinden zij (niet jij) de reparatiekosten te hoog? Dan krijg je een nieuw toestel van dezelfde waarde of wordt je terugbetaald – waarbij ze wel een afschrijving van 8 % per maand van je aankoopbedrag in rekening brengen. Probleempje met de batterij? Jammer, daar heb je maar 1 maand garantie op, te rekenen vanaf de factuurdatum, niet vanaf de datum van levering. Kijk die garantievoorwaarden toch maar eens goed na.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 14:35
Binnenmars Gebruiker

@Paul

Kun je dat ook staven, of roep je maar wat?

eglobal (zgn?) verstuurd uit Engeland, Spanje. Ik heb daar al besteld en nooit BTW of invoerrechten hoeven betalen, los van hun beroerde (geen) service.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 20:15
Moderator Paul Moderator

Hallo Binnenmars,

Je kan geluk hebben met bestellingen, maar het feit is dat je het risico loopt dat jouw pakketje er bij de douane wordt uitgepikt en dan krijg je extra kosten op je bordje. Lees maar eens de voorwaarden op de website van Eglobal. Daar doen verzendcentra in Europa weinig aan af, hoewel dat wel een slimme manier is om extra kosten te omzeilen. 
Goed om te lezen dat jij tot nu toe altijd geluk hebt gehad.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 februari 2018 om 17:58
Binnenmars Gebruiker

Dit zijn de voorwaarden van eGlobal en het is mij nog altijd niet duidelijk,

17. Invoer, BTW- & douane

17.1 Om het internationale kopen proces te vereenvoudigen, kiest eGlobal Central ervoor de controles die uitgevoerd worden bij duane inklaring te behandelen. Bij het kopen van producten via eGlobal Central, geeft u eGlobal Central toestemming voor de regelingen bij de douane namens u voor de producten in uw bestelling. Invoeren van producten uit het buitenland kan een gedoe zijn voor het merendeel van onze klanten. Wij organiseren dit proces voor u. Wij bezorgen u de goederen tot aan uw deur door de snelle lokaal scheepvaartverkeer. De vermelde prijzen op onze website zijn de definitieve prijzen, door het te betalen zullen de goederen geleverd worden tot aan uw deur. Zonder verborgen kosten en douane vertraging.

ik moet het eerste bericht nog tegenkomen dat iemand btw en inklaring moest betalen, bij Alieexpress/Gearbest/Everbuying heb ik toch wel meerder keren BTW/Inklaringskosten moeten betalen, dat is geen pech maar geluk als je dat niet hoeft, probleem is dan altijd wel dat het zolang bij de Nederlandse douane blijft hangen en dat je die alleen maar kunt berichten via rooksignalen en telex.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 02:12
JanGroningen Gebruiker

Heeft het vaak te doen met Ibood. Alsof diverse reaguurders even na twaalven er steevast klaar voor zitten en bewust de aanval zoeken om het leven van Ibood zuur te maken. In de meeste gevallen ongefundeerd en onterecht.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 07:49
bertiemeck Gebruiker

Tja, volgens mij kiest iBood zelf voor het format waar leden op dit productforum mee kunnen praten. Zure, overkritische reaguurders bevolken tegenwoordig elk forum en horen erbij. iBood ook mede toch ook door het bieden van een ledenforum verkozen tot beste website van het jaar in de categorie voordeel. Met de Mediamarkt Electronics Online Group als tegenwoordige eigenaar hoeven we denk ook geen medelijden te hebben met iBood.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 20:23
Moderator Paul Moderator

Het forum is bedoeld om de deal te bespreken, ervaringen te delen (zowel positief als negatief) en vragen te beantwoorden. Dat het forum soms op een andere manier gebruikt wordt, is helaas niet geheel uit te sluiten. 
Als de berichten te ver afdwalen of op andere wijze niet voldoen aan de forumregels, zullen moderators ingrijpen. Maar we hebben liever dat dat niet nodig is.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 03:28
blufner Gebruiker

Voor al die mensen die wel iets positievers willen aanhoren over deze bekroonde deal.

http://nl-nl.forum.ibood.com/products/98290-180115/apple-macbook-air-2017/

Beantwoorden

11 februari 2018 om 06:50
eldeejee Gebruiker

939 goedkoopste bij Paradigit voor Nederlanders. Goed gedaan iBood :)

Beantwoorden

11 februari 2018 om 06:51
eldeejee Gebruiker

MyCom bedoel ik

Beantwoorden

11 februari 2018 om 07:03
eldeejee Gebruiker

Iemand serieus ervaring met Photoshop cc op dat ding? Resolutie display vind ik niet heel spannend.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 08:31
Gekkenugter Gebruiker

Het de kijkhoek van mijn MBA uit 2012(!) is zeer bagger en echt niet:

Haarscherp 13.3″ display

Beantwoorden

11 februari 2018 om 08:31
gouwyf Gebruiker

Spijtig genoeg altijd qwerty aanbiedingen.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 16:54
Schanske1 Gebruiker

Inderdaad, zoals altijd blijven de azerty-gebruikers weer in de kou staan. ????

Beantwoorden

11 februari 2018 om 22:54
Shog Gebruiker

Typen jullie veel Frans? Nee? Stop dan met klagen en ga Qwerty aan leren.

“Het QWERTY-toetsenbord en het AZERTY-toetsenbord zijn de gebruikelijkste toetsenborden. Eerstgenoemde wordt voornamelijk in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk gebruikt en ontleent zijn naam aan de vijf opeenvolgende letters die je vindt op de linkerhoek van het toetsenbord. In Nederland gebruiken we meestal ook de QWERTY-indeling.

De AZERTY-indeling is ontworpen om gemakkelijk Franstalige teksten te kunnen invoeren. Deze indeling wordt daarom over het algemeen in Franstalige gebieden gebruikt, maar bijvoorbeeld ook in het Nederlandstalige gebied van België.”

Beantwoorden

11 februari 2018 om 23:37
Moderator Paul Moderator

Iedereen mag voor zichzelf bepalen welke type toetsenbord de voorkeur heeft. Laten we dat niet aan elkaar op gaan leggen.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:20
me_too Gebruiker

De Air is in mijn ogen nog steeds een goede aankoop. Met al zijn aansluitmogelijkheden kan je alle kanten op en qua portabiliteit en accu duur voldoet hij nog steeds meer dan voldoende. Voor dagelijks gebruik met b.v. Office en browsen is dit een prima keuze.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:53
JohnnydeVries Gebruiker

Nou, ik vind het wel echt een mooie deal!!!

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:54
Boei3nd3r Gebruiker

Leuke aanbieding, maar neem van mij aan (actief mba gebruiker): pak er een met een 256 of 512 gb ssd. 128 is te klein, tenzij je alles in de cloud doet

Beantwoorden

11 februari 2018 om 12:14
twomi3 Gebruiker

Weet iemand het type nummer? Ik zie het zo snel niet staan. Dank je!

Beantwoorden

11 februari 2018 om 20:25
Moderator Paul Moderator

Het typenummer is MQD32LL/A

Beantwoorden

11 februari 2018 om 13:51
kenkoibood Gebruiker

Leuke aanbieding, maar mk wacht wel op een 256GB model.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 18:32
cormans Gebruiker

Grote jongen kun je nog eventjes sparen en dan niet kopen omdat er een andere onzinreden is.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 20:52
bassietse Gebruiker

Heb problemen met het betalen via creditcard, word dan weer teruggeleid naar de startpagina van ibood tijdens de afronding. Iemand ervaring hiermee hoe dit op te lossen? Heb overigens een Zwitserse creditcard maar dat lijkt me niet echt uit te maken?

Beantwoorden

11 februari 2018 om 21:19
Moderator Paul Moderator

Wellicht helpen deze suggesties: 
-  cookies & cache opschonen 
-  uitloggen en opnieuw inloggen 
-  eventuele ad blocker uitschakelen
-  bestellen via een andere browser 
-  bestellen via een ander apparaat 
-  bij mobiel gebruik de betaling afronden via 3g/4g in plaats van via wifi 
-  zonder vpn verbinding de betaling afronden (indien van toepassing)

Als het hierna nog steeds niet lukt met de creditcard, maar als je kiest voor een andere betaalmethode en dan wel verder doorgeleid wordt, dan zou het kunnen zijn dat de betaalprovider de Zwitserse creditcard niet accepteert.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 16:57
djkuuroord Gebruiker

En? Is ie al verzonden vandaag?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 22:17
Moderator Paul Moderator

Er wordt tot ’s avonds laat in het distributiecentrum doorgewerkt. Heb je inmiddels een verzendmail ontvangen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.