29 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Mepra Bestekset Boston of Sveva | 24-delig

Mepra 24-delige Bestekset

Je kan natuurlijk naar de dichtstbijzijnde Zweedse woonketen gaan voor nieuw bestek, of je gaat voor kwaliteit van Italiaanse bodem. Maar dan wel voor een Zweeds prijsje. ;-)

Specificaties

Merk: Mepra
Type: Bestekset Boston of Sveva
Delen: 24-delig

• Italiaans design
  • 18/10 roestvast staal
  • Vaatwasserbestendig

Materiaal: 18/10 Roestvast staal
Afwerking: Hoogglans gepolijst

Boston
6x Tafelmes: 215 mm
6x Tafelvork: 195 mm
6x Tafellepel: 193 mm
6x Koffielepel: 126 mm

Sveva
6x Tafelmes: 211 mm
6x Tafelvork: 200 mm
6x Tafellepel: 200 mm
6x Koffielepel: 135 mm

Deze besteksets worden geleverd in een blanco kartonnen verpakking.

29 januari 2018 om 00:27
Birge Gebruiker

Wat is de reden van blanco kartonnen verpakking? Dit zijn de originele van het merk?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 00:30
oinkoink12 Gebruiker

scheelt geld.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 00:31
Moderator Paul Moderator

Dit zijn zeker de originele van Mepra.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 00:41
S.W Gebruiker

Zojuist model Sveva besteld, ik ben benieuwd!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 06:26
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen S.W.!

Goed om te horen! We zijn natuurlijk altijd benieuwd wat je er van vond!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 januari 2018 om 07:51
Terweijde Gebruiker

Dag Jim,

Zijn de messen ook voorzien van een kartelrand?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 07:59
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Terweijde!

Ik ga het direct even voor je navragen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 januari 2018 om 10:32
Moderator Jim Moderator

Nogmaals goedemorgen!

Op de afgebeelde kant van het mes zie je het wat minder, maar op de andere kant is het goed te zien. Hij heeft dus wel degelijk een kartelrand :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

29 januari 2018 om 09:23
becool_nl Gebruiker

Die Sveda staat ook bekend als de luna, dat is mooi bestek vind ik. Besteld!

En ja, goede kartelrand!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 09:32
phil-dlb Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Off-Topic; maar wel hieronder even wat verdere uitleg. Zou je verdere informatie of communicatie willen; mail dan even naar community@ibood.com voor meer informatie!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 09:42
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Philippe,

Allereerst bedankt voor het plaatsen van de reactie; ik ga even checken of het inderdaad om hetzelfde product gaat. Inhoudelijke reactie zal volgen!

EDIT:
Ik heb het even nagevraagd; het kan inderdaad zo zijn dat inkopers na een aantal dagen het toch nog voor elkaar krijgen om een nóg scherpere deal neer te zetten. Ze doen natuurlijk hun uiterste best om de beste deals te verkrijgen. Uiteraard snap ik wel de frustratie van de handleiding; die melding heb ik intern doorgegeven en iBOOD gaat er mee aan de slag. Als je nog meer informatie nodig hebt of nog verdere communicatie zou willen; kan je het best even e-mailen naar community@ibood.com, dan kunnen ze je direct verder helpen!

De verdere inhoud heb ik even weg gehaald, aangezien de post off-topic is, maar ik vind het wel belangrijk om je zo ver mogelijk verder te helpen!

Mvg,

Jim

Edited by: Jim
Zie hierboven!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:08
Binnenmars Gebruiker

Je was toch tevreden met je eerste deal, dan moet je niet gaan klagen dat ie al is het maar enkele dagen later goedkoper is. En dan kun je ook nog eens de eerste bestelling annuleren en voor de 2e gaan, of was hij toe al uitverkocht, dat is dan jammer maar helaas.

Als je een kratje bier haalt bij de AH voor 15 euro en volgende week is hij in de reclame voor 10 euro dan maak je toch ook geen stennis.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 11:21
Carr Gebruiker

Geen bestekkoffer erbij?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Carr,

Nee helaas geen bestekkoffer erbij.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:16
louisdim Gebruiker

Beste,

Moeten wij twijfelen aan de échte Mepra-kwaliteit omwille van de zeer scherpe aankoopprijs. Zekerheid van kwaliteit verzekerd? Ok dan… aankopen.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn, ondanks de zeer scherpe prijs, inderdaad originele Mepra besteksets, met dus de goede kwaliteit zoals je die van Mepra mag verwachten! :-)

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:19
lverheye Gebruiker

Beste,

Zonet 2x de sveva besteld, maar ik zie op de bon het type niet staan. Kunnen jullie bevestigen dat voor SO1998070 de sveva besteld is en niet de boston? Alvast bedankt!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:20
Moderator Jim Moderator

Hi Iverheye!

Je zou dit nog even kunnen checken door in te loggen en naar ‘Bestellingen & Service’ te gaan. Vervolgens klik je op ‘Meer Details’ en zal je rechtsbovenin de order als het goed is het type zien staan! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:24
lverheye Gebruiker

Done – en klopt! Benieuwd naar de set :-)

Beantwoorden

29 januari 2018 om 17:39
louisdim Gebruiker

Beste,

Mijn bestelling geplaatst, coördinaten ingegeven en dan verder ‘bancontact’ aangeduid om te betalen. Maar aanvaard niet mijn kaartnummer.

Daarom even mijn vraag:hoeveel cijfers dien ik in te geven en met of zonder spatie?

Dank

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:08
Moderator Niek Moderator

Goedenavond louisdim,

Is het inmiddels gelukt om te betalen?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 21:13
guido_123 Gebruiker

Hi,

Ik prober de Boston set te bestellen, maar alle methods om te betalen mislukken… Telkens wordt aangegeven dat ik een andere methode moet proberen. Ideal, Visa, MasterCard werken allen niet voor mij.

Dank voor de hulp!

Guido

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond guido_123,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Bestel je via de website of vanuit de app? 
Wat nog wel eens wil helpen als je via de website besteld is cookies verwijderen, opnieuw inloggen of in een andere browser proberen. Als je via de app bestelde kun je het eens via de website proberen. Laat maar even weten of dit geholpen heeft.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:26
guido_123 Gebruiker

Hi,

Ik heb het nog meerdere malen geprobeerd, ook de app geinstalleerd, maar zonder success. “Telkens krijg ik dit bericht: Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode.”

Kunnen jullie hier mee helpen?

Dank,

Guido

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:43
Moderator Niek Moderator

Als al het bovenstaande niet heeft geholpen kun je het beste even een mail sturen naar customerservice@ibood.nl met een beschrijving van de melding. Zij zullen dit dan verder voor je uitzoeken en oplossen.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:49
guido_123 Gebruiker

Ok, zojuist een bericht verstuurd.

Bedankt!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:15
huybens Gebruiker

Hallo,

Wij hebben ongeveer 1u30 geleden 2 sets van SVEVA besteld en betaald, het geld is van ons rekening maar we hebben nog geen bevestiging gekregen.

Graag eens nakijken aub.

Wanneer mogen we ons bestelling ongeveer verwachten?

Alvast bedankt voor uw feedback

Mvg,

Pascale

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Pascale,

Staat de bestelling wel in je iBOOD account? De verwachte verzenddatum is 12 februari.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:49
huybens Gebruiker

Beste,

Bijkomende informatie,  we hebben de keuze gemaakt om via Bancontact te betalen, en hebben via de QR code betaald.

Ik zie wel dat de 2 sets nog in mijn winkelmandje staan, toch is de betaling gemaakt. Graag bevestiging dat de bestelling goed is doorgegaan aub en voor 2 sets SVEVA.

Bedankt voor uw feedback

Mvg,

Pascale

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:56
huybens Gebruiker

Goedenavond Niek,

Bedankt voor uw reactie.

Sorry, ik verwachte een bevestiging per email maar hebben onder Mijn iBOOD gekeken en idd de bestelling is bevestigd.

Mvg,

Pascale

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:56
huybens Gebruiker

Er is geen reactie meer nodig op deze boodschap!

Bedankt

Pascale

Beantwoorden

29 januari 2018 om 23:01
Moderator Niek Moderator

Fijn om te horen dat hij toch goed doorgekomen is. Normaal gesproken krijg je ook een bevestiging per mail, maar misschien is die in een spam map gekomen of niet goed doorgekomen.

Nog een fijne avond!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 22:41
louisdim Gebruiker

Beste,

Wij plaatsten een bestelling. Betaling, mail… alles ok. Vermits wij na de laatste bestelling verhuisden, werd nog melding gemaakt van het vroege leverings- en facturatieadres.

Het wijzigen van het leveringsadres werd ondertussen aangepast. Doch het wijzigen van facturatieadres is niet mogelijk en tevens verschijnt nog steeds het vroegere adres als bestaand.

Graag een antwoord op welke weg wij zekerheid hebben van de levering en facturatie op het nieuwe thuisadres. Betaling… ok

Dank

Beantwoorden

29 januari 2018 om 23:01
Moderator Paul Moderator

Het factuuradres kun je controleren/aanpassen bij de Bestelgegevens onder Mijn iBOOD. 
Het afleveradres van deze bestelling kun je controleren/aanpassen door in het bestellingenoverzicht op de bestelling te klikken. Rechtsonder zie je het opgegeven afleveradres dat nog gewijzigd kan worden, als de bestelling nog niet verzonden is.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 09:40
louisdim Gebruiker

Beste,

Het is niet mogelijk om het facturatieadres te wijzigen. Wel het leveringsadres. Mag ik u vragen via welke weg ik dit kan oplossen/aanpassen om problemen te vermijden. Bestaat niet de mogelijkheid om dit rechtstreeks via mail te veranderen of telefonisch?

Dank

Beantwoorden

30 januari 2018 om 23:21
Moderator Paul Moderator

Als er eenmaal een factuur gemaakt is, kan het niet meer gewijzigd worden. Maar je krijgt de factuur pas tegen de tijd dat de bestelling verzonden wordt. 
Voor zover mij bekend wordt het factuuradres op het moment van aanmaken van de factuur overgenomen uit de adresgegevens, zoals die onder Mijn iBOOD staan ingevuld. 
Tussen het plaatsen van de bestelling en het verzenden van de bestelling zou het factuuradres dan nog aangepast kunnen worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.