17 maart 2019 om 00:00
iBOOD

Larson Premium Gordijnen | Luxury Home Edition | 1,5 m

Ook verkrijgbaar in 3 M

Larson Premium Gordijnen | Luxury Home Edition | 1,5 m Larson Premium Gordijnen | Luxury Home Edition | 3 m

Deze Larson Premium gordijnen zijn van zware kwaliteit en maken van jouw slaapkamer écht een slaapkamer. ZZZzzzzz.

17 maart 2019 om 07:30
padeloco Gebruiker

Zijn de gordijnen gevoerd, hebben ze een zoom en kan je ze gemakkelijk inkorten? Of moet je ze zelf inzoomen met opstrijkbare zoomband?

Zijn ze zon verduisterend of enkel daglicht verduisterend

Beantwoorden

17 maart 2019 om 08:00
Danny29 Gebruiker

Zelfs daglicht ,zoals gisteren (bewolkt) komt er doorheen. Valt me tegen.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 09:02
Lucas23121962 Gebruiker

Kan je mij dit verduidelijken , 3 laags, wanneer heb je die van jou gekocht?

Beantwoorden

17 maart 2019 om 09:48
padeloco Gebruiker

Zeer eigenaardig…”Deze 3-laagse gordijnen zorgen dat jij heerlijk kunt uitslapen. De gordijnen verduisteren je slaapkamer en geven zonlicht geen kans, of je nu voor zwart of voor een lichtere kleur gaat.”

Beantwoorden

17 maart 2019 om 23:09
Moderator Jim Moderator

Hi all!

Let er vooral bij het vergelijken op dat we vaker gordijnen van Larson hebben aangeboden, maar niet altijd de verduisterende variant! Dit kan nog wel eens verschil maken met het vergelijken!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

25 maart 2019 om 19:45
champken Gebruiker

Beste, heb ze gekocht en zijn het niet waard, laat licht en zo’n door. 1ste maal dat ik miskoop die op ibood.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 07:43
biwauter Gebruiker

Is de breedte van de gordijnen gelijk aan de breedte van het raam dat ze zouden verduisteren? Of puur van het gordijn zelf? Wij hebben bijv een gordijn van 3m breed voor een raam van 1m30 omdat je met die plooien zit.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 08:23
leonardd Gebruiker

de gordijnen zijn 3 meter breed, de ophang breedte is afhankelijk van hoe je ze plooit.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 23:10
Moderator Jim Moderator

Hi Biwauter!

Zoals Leonardd aangeeft is dit echt de lengte van het gordijn. Hou daarbij dus ook rekening met een grotere lengte, als je de plooien meerekent.

Groet!

Jim

Beantwoorden

17 maart 2019 om 08:49
princenit Gebruiker

heb er een jaar geleden enkele gekocht en zie dat ze op sommige plaatsen verbleken door de zon. Ze zijn dus niet UV bestendig…..

Beantwoorden

17 maart 2019 om 10:02
Moderator Tom Moderator

Dag Princenit

dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. 
Heb je al eens contact opgenomen met iBOOD i.v.m. dit probleem? Of met de leverancier zelf?

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

17 maart 2019 om 09:36
Hendriks. Gebruiker

Let op, wij hebben deze vorige keer besteld:

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/choice/47370/6586/larson-premium-gordijnen-15-m.html

(niet exact hetzelfde type, maar wel zelfde merk, zelfde maatvoering en dus naar verwachting zelfde kwaliteit).

De maat die verkocht wordt is 150cm x 250cm, zodra je de verpakking binnenkrijgt staat hier al op tussen de 145 en 150. Uitgepakt en blijkt dit zelfs 140 bij 245 te zijn.

Netjes een ticket aangemaakt bij Ibood (Case 190312-000320) waarbij je een mail krijgt dat je na 1-2 werkdagen reactie krijgt. Helaas tot op heden geen enkel gehoor.

Dus indien je echt de breedte nodig hebt die op de verpakking staat, niet kopen!

Beantwoorden

17 maart 2019 om 10:01
Moderator Tom Moderator

Dag Hendriks.

Volgens mij verwijs je naar dezelfde deal die vandaag online staat? Of ben ik verkeerd?

Ik zet je case nogmaals door. Normaal krijg je dan zeker binnen de 2-3 dagen antwoord. (Let op Zondag telt niet mee)
Onze excuses voor het ongemak.

Tom

Beantwoorden

17 maart 2019 om 10:06
Hendriks. Gebruiker
17 maart 2019 om 12:48
edwin1979 Gebruiker

Reageren lijkt de laatste tijd niet de beste kwaliteit meer te zijn van iBOOD. Ik heb 19 feb. Een case aangemaakt, en ik krijg elke week ongeveer een mail dat ze meer tijd nodig hebben voor een antwoord. Inmiddels dus al bijna een maand verder nog geen antwoord.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 22:40
Moderator Paul Moderator

Hoi edwin, ik zal de klantenservice ook op jouw case attenderen.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 10:14
michele Gebruiker

valt echt tegen, helemaal niet verduisterende gordijnen van Larson Premium !!! valt echt tegen

Beantwoorden

17 maart 2019 om 10:21
b.w.h.wallerbos Gebruiker

Hallo,

Ik ben eigenlijk op zoek naar gordijnen om de zon tegen te houden, zodat het niet te warm wordt in die kamer. Zijn ze daarvoor nou wel of niet geschikt?

BVD

Mvg, Bjorn

Beantwoorden

17 maart 2019 om 10:53
Lex.s Gebruiker

Heb deze gordijnen sinds gisteren hangen. Ze zijn idd absoluut niet verduisterend. Zelfs niet 95%. Eerder 50% ofzo. Zelf vind ik het prima dat het niet helemaal donker is maar het is wel absoluut misleidende informatie die je krijgt. Superveel warmte zullen ze ook niet tegenhouden. Dat voel ik nu al met een minimaal zonnetje van een minuut lang. De gordijnen steken eigenlijk ook iets teveel boven de haken uit eenmaal bevestigd. Ze raken de rails waardoor ze niet soepel open en dicht glijden. Al met al toch wel erg jammer allemaal.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 11:23
b.w.h.wallerbos Gebruiker

Ok niet kopen dus. Te veel negatieve feedback.

Bedankt voor deze feedback!

Beantwoorden

17 maart 2019 om 12:29
Lex.s Gebruiker

50% was misschien wel wat overdreven. Lastig om in procenten aan te geven. Maar heb de groene kleur en met gewoon daglicht zonder zon is de kamer super donkergroen zeg maar. Je kunt ook makkelijk alles zien in de kamer. Vind het persoonlijk donker genoeg maar verduisterend kun je het gewoon niet noemen. Met een andere gordijnrails dan de standaardrails van de gewonen bouwmarkten zouden de gordijnen wellicht wel gewoon goed open en dicht kunnen maar je mag verwachten dat het met de standaard al goed moet zijn.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 11:38
davyvdld Gebruiker

Ik heb de dark grey al een tijdje hangen. ik was er zeer tevreden over, de verduistering is niet 100% maar toch best ok. kwa warmtewering van het zonlicht doen deze ook best hun werk.

Mijn raam is 2.30m breed, met 2 stuks van 1,5m is het nipt, ze sluiten maar net.

Helaas zijn nu een paar ringen stuk(uit elkaar) gegaan. aangezien de ringen van plastiek zijn vrees ik ervoor dat het vervangen word.

voor die prijs toch tevreden van geweest.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 12:27
motormuis001 Gebruiker

Ik heb gladde Larsons. En inderdaad, ze zijn niet 100% verduisterend. Maar het meeste licht komt langs de bovenkant en de zijkanten de kamer in. Dat ligt niet aan de gordijnen, maar aan het feit dat ik geen zin heb om koven te (laten) maken. Waarom zou ik ook, ze houden zelfs de recht er op schijnende ochtendzon zó goed tegen dat ik er niet van wakker word.

Als je een mooie plooi in je gordijnen wilt hebben, houd er dan rekening mee dat je minstens 2 maal, maar beter zelfs 3 maal de breedte van het raam nodig hebt. Dat geldt in elk geval voor de gordijnen met haken. Met de ringen heb ik geen ervaring. Al lijkt het me dat die nog meer stof nodig hebben, en via de ringen nog meer licht doorlaten.

Beantwoorden

17 maart 2019 om 12:30
nuttynoorrie Gebruiker

Heb vorig jaar een set gekocht voor het raam in de slaapkamer. Mijn rolgordijn bleek niet alles tegen te houden, deze gordijnen ervoor gehangen en nu nergens last meer van. Raam is 210 cm breed en met een set past het precies, enkele plooi. Het is en blijft een goedkoop gordijn, verwacht geen hoge kwaliteit, daarvoor moet je naar een winkel.

Ik vraag me wel af of jullie ze ook een keer langer kunnen aanbieden. 250 is net te kort voor het andere raam

Beantwoorden

17 maart 2019 om 19:31
Ivivke Gebruiker

Wij hadden een tijdje geleden er ook gekocht .. ze zijn idd niet 100% verduisterend. het hangt van de hoeveelheid licht af. Als je dat echt zoekt neem je beter rolluiken ;) ….  . Die 3 lagen begrijpen we niet, ze zijn eerder dubbel. Buitenlaag en binnenkant, die verduisterend werkt.

Maar voor het geld dat we betaalden zijn we best tevreden. We bestellen er nog 1 om het gelijkvloers helemaal gelijk te maken ;). Het feit dat ze niet van katoen zijn maakt dat ze ook minder krimpen. ( max 4% ) En ze zijn na het wassen ook na enige tijd terug strak, dus niet strijken, maar effe wachten ;).

Ivm verschijnen en of verkleuren, daar hebben we geen ervaring mee. Nog maar te kort in ons bezit en overal is er gezorgd dat de zon enkel in de winter binnenschijnt … .

Beantwoorden

8 mei 2019 om 12:18
ingskevc Gebruiker

De Gordijnen zijn absoluut niet verduisterend. Wanneer je ze bekijkt kan je eigenlijk al weten dat ze niet verduisterend zullen zijn, aangezien er geen speciale achterkant is die licht zou tegenhouden. Daarnaast is het systeem van de haken niet aanpasbaar en passen ze dus niet op alle standaard gordijnhaakjes. Hierdoor zijn de gordijnen zeer moeilijk te sluiten of te openen. Iets wat bijzonder vervelend is voor iets wat je elke dag moet doen. Wanneer ik deze wil retourneren word je als klant van hier naar daar gestuurd. “Neem contact op met de leverancier” vervolgens “Iboos zal dit verder afhandelen vervolgens “gelieve ons foto’s te bezorgen”…

Absoluut niet tevreden, niet van het product en nog minder van de klantenservice!

Beantwoorden

8 mei 2019 om 13:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi inskevc,

Ik ga mijn collega vragen om dit voor je op te pakken en hierover bij je terug te komen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.