11 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Lenovo Yoga 14" 2-in-1 Laptop | Intel i3 | 128 GB SSD

Ook verkrijgbaar in Pentium 4415U-processor

Product expert aanwezig

Lenovo Yoga 14" 2-in-1 Laptop | Intel i3 | 128 GB SSD Lenovo Yoga 14" 2-in-1 Laptop | Pentium 4415U | 128 GB SSD

Heb je een device nodig voor meerdere toepassingen en die daarnaast kracht en snelheid biedt? De Yoga is jouw vriend!

11 maart 2019 om 06:31
rkhtan Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

11 maart 2019 om 07:12
Kanaxai Gebruiker

Dat is de Pentium variant. De i3 is duurder

Beantwoorden

11 maart 2019 om 07:37
Dr.Ollie Gebruiker

Dat is de 4415u Pentium versie, die kost hier 50 euro minder.

De versie met de I3-8130u heeft ongeveer 60% meer performance (passmark).

Samen met het 2 in 1 design, het backlit keyboard en het FHD IPS scherm lijkt me dit een mooie deal.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 08:07
duboire Gebruiker

Is dit een nieuwe (niet refurbished) en is het een Nederlands model (dus geen adapters voor de oplader oid)?

Beantwoorden

11 maart 2019 om 08:11
Official Product Expert Lenovo Expert Official Product Expert

Hi duboire,

Dit is geen refurbished model. Het is gewoon een nieuw Nederlands model met Nederlandse opladers.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 08:26
Bck11 Gebruiker

Hoeveel gb videogeheugen heeft deze laptop?

Beantwoorden

11 maart 2019 om 08:56
janger12 Gebruiker

Videogeheugen wordt gedeeld met het (4GB) intern geheugen. Ik heb de i3 uitvoering van deze laptop een paar maanden geleden gekocht voor een paar tientjes meer met een 256GB PCIe SSD, en ik ben erg tevreden! (Ik weet niet of dit model ook een PCIe SSD heeft.) Laptop is snel en stil. Ventilatoren slaan weinig aan en hoor je dus nauwelijks. De vingerafdrukscanner werkt prima na een driverupdate en gebruik ik elke keer om in te loggen. Kleine minpuntjes zijn wat mij betreft de relatief lage helderheid van en de weerspiegelingen in het scherm, en het feit dat de toetsenbordverlichting niet automatisch aangaat als het donkerder wordt (laptop heeft geen lichtsensor).

Beantwoorden

11 maart 2019 om 10:52

Hi Bck11 en janger12,

Het klopt wat janger zegt, het videogeheugen wordt gedeeld met het interne geheugen van 4GB. Deze laptop beschikt ook over PCIe NVME SSD.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 10:45
hansvaessen Gebruiker

Is het mogelijk deze laptop met een 12V autolader op te laden?

Beantwoorden

11 maart 2019 om 16:18

Wanneer je beschikt over een geschikte autolader / omvormer kun je deze in de auto opladen, dat is geen probleem.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 11:19
infotrade Gebruiker

Lijkt me een mooie deal. Gekocht.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 12:51
jbverschoor Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je oppakken en komt hierover bij je terug.
Om on topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 16:15
nr.1 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Mijn collega gaat dit zo snel mogelijk voor je oppakken en komt hierover bij je terug.
Om on topic te blijven heb ik je berichtje hier even weggehaald.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 16:48
tim99 Gebruiker

Twee jaar geleden hier ook een ‘nieuwe’ Lenovo gekocht voor mij dochter. Na amper een jaar deed een deel van het toetsenbord het niet meer. Dat vertelde ze me pas toen er een tikkend geluid uit de laptop kwam. Na openmaken bleek dit te worden veroorzaakt door een los stukje plastic, er was echter nergens iets te zien waarvan dit afkomstig kon zijn. Na openmaken bleek de connector van het toetsenbord op het moederbord defect. Omdat ik nooit zou kunnen aantonen dat ik dit niet zelf heb veroorzaakt, heb ik destijds geen beroep op de garantie gedaan en dit zelf ‘gefixt’. Enkele weken geleden bleek echter het hele toetsenbord ermee te zijn gestopt. Gecombineerd met een scherm dat last heeft van een los contact betekent dit intussen een defecte laptop waar we niks meer mee kunnen. Voor mij geen (consumenten) Lenovo meer. Op het werk heb ik ook een Lenovo, maar deze is veel degelijker dan het slappe prul dat ze de consument aansmeren. En of ‘nieuw’ bij iBood echt nieuw is betwijfel ik na bovenstaande ervaring ook sterk.

Beantwoorden

11 maart 2019 om 17:56

Beste Tim,

Wat vervelend dat je een negatieve reactie hebt ondervonden met Lenovo. Het kan natuurlijk incidenteel gebeuren dat er wat defect gaat in een computer. Ik zou in dat geval wel altijd adviseren om onze helpdesk te bellen en niet zelf gaan sleutelen. Vooral als het product nog binnen de garantie valt. Wij hebben in Nederland een lokale helpdesk die jou ten alle tijden kan bijstaan om eventuele problemen op te lossen of defecten te repareren.

Wat betreft nieuw of refurbished, vermeld iBood het er altijd bij als een product niet nieuw is. Het is zelfs wettelijk verplicht om dit te vermelden. De artikelnummers die iBood hier verkoopt, worden ook als nieuw bij andere retailers in Nederland verkocht. De producten die hier worden aangeboden komen gewoon uit dezelfde productie batch.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.