30 december 2018 om 00:02
iBOOD

Dyson Big Ball 2 Allergy Stofzuiger

Ook verkrijgbaar in + Parquet Brush

Dyson Big Ball 2 Allergy Stofzuiger Dyson Big Ball 2 Allergy Stofzuiger + Parketborstel

Met het krachtige filter én een extra afstofborstel is bij deze Dyson Big Ball Allergy 2 specifiek rekening gehouden met mensen die last hebben van een stofallergie.

30 december 2018 om 08:46
Hans. Gebruiker

Heeft deze ook een digitale motor ?

Beantwoorden

30 december 2018 om 14:28
Moderator Jim Moderator

Hi Hans!

Voor zover ik kan zien wel! (Als je het over de Dyson Digital Motor hebt)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 10:27
Rvriet Gebruiker

Goedemorgen! Lijkt mij een super stofzuiger. Is er iemand die ervaringen heeft?

Daarnaast, kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de verschillende soorten Dysons?
- Dyson big ball Stubborn 2
- Dyson Cinetic big ball Absolute 2
- Dyson big ball Parquet 2

Neem aan dat die laatste speciaal voor parket is, betekent dat dat de andere uitvoeringen minder geschikt zijn voor parket?

Bedankt alvast!

Beantwoorden

30 december 2018 om 10:40
bmwk100lt Gebruiker

verschillen kan je goed zien op de site van coolblue bv.

Beantwoorden

30 december 2018 om 14:59
Moderator Jim Moderator

Hi Rvriet!

Online kan je inderdaad via andere sites de verschillen tussen de modellen die je hierboven noemt vinden. Op de laatste vraag; de werking op parquet is voor allemaal goed. Echter zijn de Parquet versies specifiek afgestemd op parket. Bij de deal op iBOOD kan je ervoor kiezen om de Parquet Brush er extra bij te nemen voor hetzelfde effect :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 10:41
bmwk100lt Gebruiker

Interessante aanbieding, ff met de vrouw overleggen.

Maakt wel bizar veel geluid. 80 dB is niet misselijk

Beantwoorden

30 december 2018 om 11:10
PetervdK Gebruiker

Worden er geen gehoorbeschermers meegeleverd?

Beantwoorden

30 december 2018 om 14:32
Moderator Jim Moderator

Hi bmwk100lt!

80 dB is inderdaad aan de hoge kant. Alhoewel het ook weer ligt aan het type geluid. Als ik de reviews lees valt het qua overlast mee t.o.v. andere merken stofzuigers. Echter is dat natuurlijk wel altijd iets persoonlijks :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 19:45
Ruimtepiraat Gebruiker

Dit vind ik een bizar antwoord. 80db is altijd hetzelfde gelijk welk merk. Heel erg luid dus. En schadelijk. Ik kan het weten, heb al 10 jaar tinnitus. Dyson is helaas altijd luid.

Beantwoorden

30 december 2018 om 20:52
Moderator Jim Moderator

Hi Ruimtepiraat,

Dank voor je reactie! Ik zeg uiteraard niet dat 80 decibel harder of zachter is bij een bepaald merk. Uiteraard zeer vervelend om te horen dat je reeds 10 jaar tinnitus hebt, echter is 80 dB geen gevaarlijke hoeveelheid geluid.

Waar ik op doel is hetgeen waar onze vrienden van Coolblue ook over schrijven:
https://www.coolblue.nl/advies/geluidsniveau-stofzuigers.html

“Daarnaast is 64 decibel bij de ene stofzuiger niet vervelend, hoewel een andere stofzuiger van 64 decibel door een hogere piep luider lijkt. Wees je dus bewust van het feit dat een stofzuiger geluid maakt, dan is het risico op teleurstelling een stuk kleiner.”

Check ook even https://www.oorcheck.nl/gehoorschade/hoe-ontstaat-schade/wat-te-hard/. Tenzij je meer dan 4 uur per dag gaat stofzuigen, is 80 dB dus zeker niet schadelijk.

Wellicht daarom niet zo bizar als je eerst schreef :-)

Fijne jaarwisseling alvast!

Groet,
Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 13:21
thommypan Gebruiker

Ongetwijfeld de beste stofzuigers die ik reeds gehad heb (en dat zijn vele merken geweest)

Heb deze maar meteen besteld zodat mijn reeds 6 jaar oude Dyson naar de dochter gaat voor in haar nieuw huis.

Let wel op, Dyson stop er blijkbaar mee om nog elektrische (met draad) te produceren!

Alhoewel ik reeds vele krachtige producten met batterijen heb…ben toch niet overtuigd van de nieuwe draadloze Dyson Cyclone V10, wel gebaseerd enkel op reviews.

Alhoewel de techniek met oplaadbare batterijen zeer snel vooruit gaat blijf ik persoonlijk voor een goede stofzuiger momenteel toch nog opteren voor eentje met kabel.

Dus laat maar komen deze topper!!!!

@ admin… het is reeds van 18 december dat ik een RMA lopen heb (RMA-2018/323040), dingen zijn reeds lang terug bij iBood maar tot op heden nog steeds geen reactie van iBood…dat is toch reeds een lange periode vind ik :-(

Sorry voor het kapen van dit verkooptopic voor dit probleem.

mvg

thommy

Beantwoorden

30 december 2018 om 14:33
Moderator Jim Moderator

Hi Thommy!

Allereerst, dank voor het delen van je ervaringen! Om even terug te komen op de RMA, ik gok dat het door de Kerstdrukte wat langer duurt om terug te komen op jouw verzoek. Vaak moet iBOOD ook nog schakelen met de leverancier die in dezelfde drukte zit ;-). Ik ga iBOOD vragen om even bij je terug te komen met meer informatie, mocht die al beschikbaar zijn!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 16:00
thommypan Gebruiker

Bedankt Jim,

Kan inderdaad te maken hebben met deze rare eindejaar-tijd, begrip voor hoor ;-)

Fijn eindejaar….

Beantwoorden

30 december 2018 om 16:05
Moderator Jim Moderator

Hi Thommy!

Van hetzelfde! Al het beste voor 2019! 
Alhoewel het druk is, mag je natuurlijk wel een reactie verwachten :-). Wordt vervolgd!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 20:33
Cortezz Gebruiker

Is deze stofzuiger met een uitwasbare filter? Zo ja welke filter is dit? Is dit bij alle dyson ball stofzuigers dezelfde?

Beantwoorden

31 december 2018 om 10:31
Passe40 Gebruiker

Nog beschikbaar?

Beantwoorden

31 december 2018 om 16:54
Moderator Jim Moderator

Hi Passe!

Dit was helaas de deal van gisteren, vandaag niet meer beschikbaar!

Groetjes & Fijne Jaarwisseling!

Jim

Beantwoorden

3 januari 2019 om 14:02
frederik.debeleyr Gebruiker

Komt deze nog terug tijdens de solden? 
Anders koop ik hem mogelijk ergens anders.

Bedankt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.