24 december 2018 om 00:00
iBOOD

Arlo Pro 2 Bewakingssysteem Incl. 2 Camera's | VMS4230P

Ook verkrijgbaar in Arlo Pro 2 Camera (VMC4030P)

Arlo Pro 2 Bewakingssysteem Incl. 2 Camera's | VMS4230P Arlo Pro 2 Bewakingscamera | VMC4030P

Dit draadloze systeem met gratis cloud-opslag verzorgt de veiligheid van jou, je familie en jullie eigendommen.

24 december 2018 om 00:13
crimeunit Gebruiker

Zitten er ook snoeren bij om de camera’s op lichtnet te hangen? Ik zie er maar eentje opgelijst? Zo niet, met welke bekabeling dan?

Beantwoorden

24 december 2018 om 01:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond crimeunit,

In de specificaties staat vermeld dat er één voedingsadapter en één voedingskabel bij zit. Via de link die ook onder de specificaties vermeld staat vind je meer informatie over accessoires voor de camera’s.

Beantwoorden

24 december 2018 om 09:15
eldeejee Gebruiker

Ja, er zitten twee USB snoeren bij. Die kun je op iedere reguliere USB lader gebruiken, zolang deze meer dan 1 ampere levert. Op https://www.gadgetgear.nl/2018/10/review-arlo-pro-2-slimme-ip-camera/ staat een goede review.

Beantwoorden

24 december 2018 om 00:40
3din66 Gebruiker

Hoe lang gaan de batterijen mee?

Beantwoorden

24 december 2018 om 01:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond 3din66,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

24 december 2018 om 06:45
Klaasmindervaak Gebruiker

Dit is afhankelijk van hoeveel er gedetecteerd wordt. Hangt je camera op een “rustige” plaats dan tot 6 maanden. Bij veel detectie loopt dat terug tot ong een maand.

Beantwoorden

24 december 2018 om 00:48
Mr_sanchez Gebruiker

Iemand die zijn ervaring wil delen?

Beantwoorden

24 december 2018 om 06:13
dimitrideboer Gebruiker

Ik heb 2 weken de normale arlo gekocht via Ibood 199 euro. Geweldig systeem!.

@mijn batterij van een camera’s was alleen 35% ipv van 100%

Beantwoorden

24 december 2018 om 01:05
VanHasK2 Gebruiker

Worden huisdieren als katten en honden ook gedetecteerd?

Beantwoorden

24 december 2018 om 06:51

Ja, ik krijg ook alerts als m’n honden door t beeld lopen

Beantwoorden

24 december 2018 om 10:11
jotto76 Gebruiker

Hangt natuurlijk allemaal af van hoe sterk je de gevoeligheid instelt. Ik heb de gewone arlo’s , maar daar bestaan geen degelijke oplaabare batterijen voor! Ik heb me verleden maand een arlo pro camera bijgekocht, ook de pro2 is campatiebel met de gewone arlo’s!

Beantwoorden

24 december 2018 om 06:00
Denkster Gebruiker

Werkt dit systeem ook zonder ‘de cloud’?

Ik heb zelf een server aan mijn router, die ik van buitenaf kan benaderen.

Ik wil mijn beelden niet in de cloud!

Kan ik de beelden van de Arla camera’s op mijn pc bekijken zonder aansluiting op de cloud?

Beantwoorden

24 december 2018 om 06:49

Je kunt je eigen HD of USB stick plaatsen om daarop op te nemen. Of het opnemen in de cloud is uit te zetten kan ik niet zien in de app omdat ik nu geen eigen opslag aan de USB poort heb aangesloten.

Beantwoorden

24 december 2018 om 09:16
eldeejee Gebruiker

De camera’s zijn zo goedkoop omdat Arlo een deel van de kosten haalt uit het abonnement dat ze verkopen. Wil je zelf storage regelen, moet je een reguliere IP camera kopen en dan bepaalt jouw NAS een groot deel van de featureset van de camera. In de app van jouw NAS zie je precies welke camera’s compatible zijn.

Beantwoorden

24 december 2018 om 06:46
Denkster Gebruiker

zie reviewa op via google netgear+arlo+pro+2+review

De meeste reviewers zijn teleurgesteld..

Batterijen snel leeg, wifi bereik krap, beeld gecomprimeerd om bandbreedte te sparen, werkt niet zonder verbinding met cloud, beeldsegment instellen => bijbetalen,..

Beantwoorden

24 december 2018 om 07:09
PierreO Gebruiker

Zo dat zijn een hoop redenen om dit product te laten voor wat het is.

Beantwoorden

24 december 2018 om 10:17
jotto76 Gebruiker

Dikke zever, de batterijen gaan absoluut niet snel leeg, wel die van de gewone arlo’s , maar dat heeft niets te maken met de pro’s .

De camera’s hangen in mijn voliere en die staat op 20 meter van ons huis. De wifi staat in huis. Wat noemen ze dan krap? Werkt inderdaad met de cloud, maar zie hier geen problemen in. Je beelden worden gratis opgelagen gedurenede een week , je kan ze steeds afhalen en opslagen… Geen bekabeling nodig en je kan ze iedere moment verhangen. Ik zie echt weinig nadelen ! Soit, voor mij zijn ze perfect!

Beantwoorden

24 december 2018 om 07:09
Roob82 Gebruiker

Er zit een sirene bij (basis station). Waar kan ik die allemaal aan koppelen? BV deursensor, hue lampen etc. (Om er een volwaardig alarmsysteem van te maken).

Beantwoorden

24 december 2018 om 07:23
hannes85 Gebruiker

Is via IFTTT in te regelen

Beantwoorden

24 december 2018 om 07:14
Roob82 Gebruiker

Oh en kan hij wel aam de continue stroom?

Beantwoorden

24 december 2018 om 07:53
kingping80 Gebruiker

Zeker, ze verkopen ook kabels van 6 meter.

Beantwoorden

24 december 2018 om 09:17
eldeejee Gebruiker

En zelfs solar panelen voor wanneer je geen stroomkabels wilt trekken :-)

Beantwoorden

24 december 2018 om 07:46
kingping80 Gebruiker

Heb zelf de arlo pro erg tevreden mee. Hangt op de oprit dus dagelijks detectie, batterij gaat ruim 3 maanden mee. Detectie gevoeligheid is in te stellen. Ik ga deze zeker bestellen.

Beantwoorden

24 december 2018 om 08:27
kingping80 Gebruiker

Handige site met alle ins en outs

https://smartrobotichome.com/arlo-pro-vs-arlo-pro-2-differences/

Sommige functies werken alleen op stroom

Beantwoorden

24 december 2018 om 08:30
killahstyle Gebruiker

Ik ben in twijfel, ik ben van plan dit jaar nog een IP camera aan te schaffen, maar ik heb mijn ogen gericht op de NEST camera ivm de goede reviews.
Iemand die me kan helpen met de + en – van ARLO PRO vs NEST?
Groot nadeel van NEST vind ik de maandelijkse kosten, maar een snelle google search laat zien dat ARLO ook per maand een abonnement heeft?
Wat zijn verder nog duidelijke verschillen?

Beantwoorden

24 december 2018 om 08:37
eldeejee Gebruiker

Hey gratis abonnement van Arlo is 7 dagen. It’s voor mij echt genoeg. Arlo is volledig draadloos. Ja ,maandelijks opladen. Prima. Voor Nest moet je kabels trekken en stopt het wanneer die zijn doorgeknipt. Bovendien heb je daar naar 24 uur terug kijken zonder abonnement.

Beantwoorden

24 december 2018 om 09:40
jmeverts Gebruiker

Arlo 7 dagen cloud is genoeg, als er iets is wat je wilt bewaren heb je dus 7 dagen om het te downloaden naar je device.

Beantwoorden

24 december 2018 om 08:41
prins406 Gebruiker

Heb zelf de Arlo al vanaf 2015, nu met 5 cameras. Werkt prima, maar ga geen continue video streamen, dan is de batterij of accu voor de Pro en Pro2 zo leeg. Daarom, is mijn mening, zijn veel mensen teleurgesteld in de accu capaciteit, omdat men teveel speelt. Daar is het systeem niet voor bedoeld. Ophangen instellen 1x testen en je hebt een erg fraai compact en zeer flexibel – je hangt of zet het overal zo neer – systeem dat maanden werkt met de stroomvoorziening. Kies de plek goed uit zodat niet elk moment getriggerd wordt. Dit reduceer ook de levensduur van de accu of batterij. De Pro2 is echter ook te voorzien van een permanente stroomvoorziening dmv een kabel. Cloud is altijd nodig.

Beantwoorden

24 december 2018 om 08:58
neopeter Gebruiker

Ik zie dat abonnement gratis is tot 5 camera’s.

Kun me zo 2 baseunits op 1 netwerk aansluiten en zo 10 gratis camera’s gebruiken?

Beantwoorden

24 december 2018 om 09:43
jmeverts Gebruiker

Nee, 5 devices is de max van de app voordat je moet betalen.

Beantwoorden

24 december 2018 om 10:09
Jappers Gebruiker

Ik heb dit systeem een half jaar hangen. Echt een aanrader! 7 dagen storage in cloud is voor mij ruim voldoende (en dit is gratis). Bepaalde opnames die je graag wil behouden, upload je eenvoudig naar je telefoon of computer. Ik heb ook het zonnepaneeltje aangeschaft en heb er nu geen enkel omkijken meer naar. In de zomer laadt ie snel naar 100%. In tijden als deze schommelt ie tussen de 80 en 90.

Enige nadeel; diefstalgevoeligheid. De mount waarmee je eea bevestigd is erg diefstalgevoelig. In een simpele handomdraai klik je de camera er zo van af. Heb mijn camera nu op een zekere hoogte bevestigd waardoor een ladder (niet huishoudtrapje) nodig is om m te jatten. Hierdoor weer echter niet de beste positie voor de beelden die ik graag wil.

Beantwoorden

24 december 2018 om 10:13
ArthurC22 Gebruiker

Wat met garantie, als je naar modale winkel gaat inruilen en klaar, maar wat als er iets fout is met de unit of camera, heel gedoe dan of….?

Beantwoorden

24 december 2018 om 13:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ArthurC22,

Wanneer je gebruik wilt maken van de garantie, dan kun je via je account een serviceverzoek indienen en het via iBOOD doen of dit rechtstreeks afhandelen met de fabrikant.

Beantwoorden

24 december 2018 om 11:23
Eriq Gebruiker

Die verlichting voor nachtzicht, is dat gewone verlichting of infrarood?

Beantwoorden

24 december 2018 om 15:01
Moderator Jelle Moderator

Dit is via infrarood Eriq.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

24 december 2018 om 11:26
erredobble Gebruiker

Wat is de ervaring met deze camera’s als ze achter een raam naar buiten worden gericht?

Beantwoorden

24 december 2018 om 13:58

Goedenmiddag erredobble,

Dit gaat niet echt goed, de reflectie van het glas maakt dat de bewegingssensor niet optimaal werkt.

Deze camera’s kunnen wel gewoon buiten gehangen worden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

24 december 2018 om 13:27
rob4977 Gebruiker

Ik heb de niet-pro versie net voor de zomer bij Ibood gekocht en de batterijduur is echt prima, hij ligt nu toevallig voor het eerst naast me omdat de batterijen op zijn. Deze hing/hangt bij de voordeur en met een gezin met twee kinderen heb je echt wel veel bewegingen op een dag soms wel tientallen. Ik heb er ook een bij de achterdeur, ddie is denk ik nog half vol qua batterij. Ik vind ook dat de push berichten via de app lekker snel zijn: Als ik mijn paadje op loop, heb ik al een pushbericht voordat ik de sleutel in het slot stop.

Wel had ik liever dat ie net iets eerder begint met opnemen, maarja je kunt niet alles hebben.

Beantwoorden

24 december 2018 om 14:11
Rob261 Gebruiker

Hoe kan ik de basis set én een extra camera bestellen?

Beantwoorden

24 december 2018 om 14:19

Goedemiddag Rob,

Klik op “ik neem er een” en plaats in winkelmandje, daarna op verder winkelen, weer klikken op “ik neem er een” en dan zie je aan de zijkant een menu met 2 opties. De onderste optie is alleen de camera. Als je die dan in je winkelwagentje stopt heb je het basisstation met 3 camera’s. Andere opties zijn er niet.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

24 december 2018 om 14:18
Alby Gebruiker

Kunnen er extra camera’s ingeschakeld worden via dit basisstation?

Beantwoorden

24 december 2018 om 14:25
Alby Gebruiker

Ik bedoel: kan er nog een derde of vierde camera gekoppeld worden aan dit basisstation?

Beantwoorden

24 december 2018 om 15:07
remzor Gebruiker

Ja, tot maximaal 5 camera’s.

Beantwoorden

24 december 2018 om 15:13
remzor Gebruiker

Interessant product, tijd geleden al eens e.e.a. over gelezen. Toch nog enkele vragen die wellicht de product expert of andere gebruikers kunnen beantwoorden:

1. Cloud opslag met tot 7 dagen terug kijken is nu gratis: is de verwachting dat dit ook zo blijft of is dit een soort ‘lokkertje’ of kennismaking met het product waardoor je na een aantal maanden/jaren toch een abonnement moet afsluiten?
2. Ik begrijp dat de batterijen sneller leeg zijn bij meer activiteit en wanneer je zelf live mee kijkt. Maar wat wordt gezien als drukke plaats en wat als rustig? Als hij bij de voordeur hangt en alleen beweging registreert van mensen voor de deur, kan ik er dan een maand of twee mee doen? Ik hoorde iemand in een review ook over een paar dagen spreken namelijk, en dat zie ik niet zitten. Kabels trekken kan ik hier niet doen dus is geen optie.
3. De prijs en release date van de pro 2 doen mij vermoeden dat er op korte termijn een nieuw model aan komt; iemand hier weet van?

Beantwoorden

24 december 2018 om 23:20
fromholland Gebruiker

Ik ben een tijdje terug overgestapt van Nest naar Arlo Pro 2. Heb m’n nest nog niet verkocht, omdat ik nog steeds niet overtuigd ben:

* Geofencing werkt beter op de Nest. Arlo support geeft aan dat ze hieraan werken. Ze houden me regelmatig op de hoogte (“we zijn ermee bezig”).. ik wacht af.. ik wil dat hij automatisch aangaat als de laatste vd 2 telefoons weg gaat, en weer uit als de eerste telefoon weer thuis komt.. blijkt lastig te zijn (bij nest gaat het ook nog wel eens mis, maar daar werkt het beter dan bij de Arlo).

* Groot gemis vind ik dat er geen lampje brand wanneer hij filmt/opneemt. Dit doet de nest wel en vind ik privacy vriendelijk. Ik wil zien wanneer de camera opneemt als ik thuis ben. Nest doet dit wel goed.

* 1e keer instellen vd Arlo was een drama. Uiteindelijk was de oorzaak daarvan dat het arlo basis station tijdens de initiële installatie te dicht bij mijn WiFi router stond. Eenmaal geïnstalleerd, dan werkt het ok.

* app is prettig, die van nest ook wel.. prijs is fijner bij Arlo, maar ben er dus nog niet helemaal over uit…

Hoor graag of iemand positievere ervaringen heeft met Geofencing..

Beantwoorden

30 december 2018 om 19:10
olafantje Gebruiker

Wanneer wordt het pakkket verzonden?

Beantwoorden

30 december 2018 om 20:56
Moderator Jim Moderator

Hoi Olafantje!

Is de verwachte verzenddatum reeds verstreken? Deze kan je terug vinden onder Mijn iBOOD!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 21:08
olafantje Gebruiker

Ja. Dit was 28-12

Beantwoorden

30 december 2018 om 22:38
Moderator Paul Moderator

Hallo olafantje,

Door de extra drukte rond de feestdagen heeft men bij het distributiecentrum een kleine achterstand opgelopen. Daardoor kan het zijn dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Binnen enkele dagen zul je de bestelling alsnog ontvangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.