18 december 2018 om 00:00
iBOOD

BK Flow 4-delige Pannenset

Ook verkrijgbaar in 5 pcs

BK Flow 4-delige Pannenset BK Flow 5-delige Pannenset

Deze serie heeft een Red Dot Design Award gewonnen vanwege het onderscheidend en functionele design.

18 december 2018 om 00:04
Takkenberg Gebruiker

Wat is de inhoud van de 5-delige set?

Beantwoorden

18 december 2018 om 00:10
alber003 Gebruiker

1x Soeppan (Ø 24 x 211 mm, 3,4 L)
1x pan met deksel Ø 160 x 148 mm, 1,7 L)
1x pan met deksel (Ø 180 x 162 mm, 2,4 L)
1x pan met deksel (Ø 200 x 174 mm, 3,2 L)
1x steelpan met deksel (Ø 160 x 148 mm, 1,7 L)

Beantwoorden

18 december 2018 om 00:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Takkenberg,

Wanneer je die selecteert in het keuzemenu, dan zie je de inhoud staan bij de specificaties.

Beantwoorden

18 december 2018 om 00:31
Robin_W Gebruiker

Ik probeer deze te bestellen met een couponcode, maar de site zegt dat ze niet geldig is. Kan iemand naar RMA-2018/300477 kijken zodat ik deze deal niet mis a.u.b.? Dank!!

Beantwoorden

18 december 2018 om 01:00
Moderator Paul Moderator

Heb je de geldigheidsdatum van de couponcode gecontroleerd? Als deze niet verlopen is, en niet eerder gebruikt, zou het moeten werken. In het geval dat de bestelling werd afgebroken nadat de code was gevalideerd, houdt het systeem de code tijdelijk vast en geeft die binnen 2 uren weer vrij.

Ik zal jouw RMA melding doorgeven aan de klantenservice, maar door drukte kan ik niet toezeggen of je vandaag (na de nacht) meteen een reactie zult ontvangen.

Beantwoorden

18 december 2018 om 00:42
aronofsky Gebruiker

Het lijkt er overigens op dat dit niet de versie is die de Red Dot design award heeft gewonnen; dat is immers de BK Flow Cool (zie: https://www.red-dot.org/project/bk-flow-cool-9802). Dat scheelt esthetisch wat (deze zijn mooier) maar ook (waarschijnlijk) derdegraads brandwonden aan je handen (deze handvatten zullen aanzienlijk minder koel blijven). Ik heb deze besteld maar twijfel nu wel omdat mijn huidige BK pannen ook ‘cool grip’ zouden moeten zijn terwijl ze in de praktijk beter ‘flaming hot’ genoemd hadden kunnen worden. Het is hoe dan ook wel zo netjes om de verwijzing naar Red Dot te verwijderen aangezien dit een ander model betreft.

Beantwoorden

18 december 2018 om 02:06
Jaime Gebruiker

Ook de pannen die ik via je link bekeken heb worden de handvatten warm, misschien wat minder, daar tegenover zijn ze minder geschikt voor in de oven i.v.m. dat de temperatuur niet bij dat soort handvatten te hoog mag worden.

De met brede handvatten is inderdaad een iets ander model, die hier op de website staan werden door de Vomar via een zegelactie verkocht, die kon je bij erg veel mensen ophalen i.v.m. dat BK pannen over het algemeen bij normaal gebruik je leven lang mee gaan.

Het probleem nu is dat steeds meer huizen van het aardgas afgesloten worden, pannen die je op gas gebruikt hebt trekken meestal lichtjes krom waardoor ze niet meer voor elektrisch koken geschikt zijn, vooral op inductie koken is daar gevoelig voor.

Beantwoorden

18 december 2018 om 02:13
Toedeloe2018 Gebruiker

Pannenlappen doen wonderen.  Nog nooit pannen gehad waar je je handen niet aan kunt verbranden . Meestal smelten die handvaten , deze zien er ook wel link uit maar nogmaals pannenlappen gebruiken en klaar . 5 delige set kost elders 199 euro scheelt toch weer .

Beantwoorden

18 december 2018 om 03:11
dr_max Gebruiker

Ik heb een paar pannen met een wat kromme bodem, maar die doen het prima op inductie. Vaak valt het wel mee.

Beantwoorden

18 december 2018 om 06:37
BlackScorpion85 Gebruiker

Misschien doen ze het nog wel, maar kost het vele malen meer energie omdat de overbrenging niet ideaal is. Ook zullen ze meer lawaai gaan maken als de bodem niet stabiel is (hetzelfde geldt voor vuil/overgekookt eten tussen de kookplaat en de pan).

Beantwoorden

18 december 2018 om 01:57
Jaime Gebruiker

Jammer dat de pannen niet los te bestellen zijn, ik heb deze zet al 2x, wilde 2 (steel)pannetjes voor de gekookte eieren i.v.m. dat gekookte eieren geen enkele pan goed doen door aanslag dat bij geen enkele pan er uit te krijgen is.

Ik had de hele 5 delige set een paar jaar geleden voor ongeveer € 125,- per set aangeschaft.

Beantwoorden

18 december 2018 om 02:06
Toedeloe2018 Gebruiker

Sorry maar als je op Google kijkt dan is deze set vanaf 199 euro .

Beantwoorden

18 december 2018 om 02:09
Toedeloe2018 Gebruiker

Aanslag verwijderen met citroen , van die knijpflesjes of verse citroen.

Beantwoorden

18 december 2018 om 10:23
Jaime Gebruiker

@Toedeloe2018

De ongeveer € 125 euro voor de 5 delige set was bij supermarkt de Vomar, die is allang afgelopen.

Beantwoorden

18 december 2018 om 10:25
Jaime Gebruiker

En deze pannen waren daar per stuk aan te schaffen, de hele set koste ongeveer € 125,- bij elkaar.

Beantwoorden

18 december 2018 om 06:23
Crushman Gebruiker

Is het nu flow dat verkocht wordt ? Deze hebben namelijk zwarte handvaten . De afbeelding spreekt op ander model nl BK Q-linair Master .

Welke worden er nu verkocht ?

Beantwoorden

18 december 2018 om 09:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Crushman,

Dit is de Flow. Hieronder heeft een medeforummer ook een link geplaatst.

Beantwoorden

18 december 2018 om 09:25
joudenijhuis Gebruiker
18 december 2018 om 09:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen joudenijhuis,

Dat klopt inderdaad.

Beantwoorden

18 december 2018 om 06:42
erocs Gebruiker

Ik heb deze pannen nu 8 maanden in gebruik en ze zijn erg fijn, afgieten is een eitje  nooit meer klooien met de deksel want die blijft netjes op z’n plek tijdens het afgieten.

En de handvatten worden alleen warm als je er direct vuur onder houd en dus niet als je ze op een normaal passend pitje zet.

Beantwoorden

18 december 2018 om 08:46
Petertje1962 Gebruiker

Handvaten worden ook warm onder een passend pitje. Bij inductie zijn ze echt ideaal en geen warme grepen. Heb zelf al meer dan 15 jaar de Q lineair set en zijn nog steeds als nieuw bij bijna dagelijks gebruik.

Is een goede prijs voor de set.

Beantwoorden

18 december 2018 om 06:47
rudi_verelst Gebruiker

Dit zijn inderdaad de BK Q-linair master en niet De BK flow cool

Beantwoorden

18 december 2018 om 09:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rudi_verelst,

Het gaat hier wel om de Flow en niet de BK Q-Linair. Hieronder vind je wel een link naar dezelfde Flow serie.

Beantwoorden

18 december 2018 om 06:52
Sanderman Gebruiker

Kan iemand mij uitleggen waarom een extra (5pc) pannetje gelijk 30 euro extra kost? De totaal totaalprijs is bijna 40% hoger.

Beantwoorden

18 december 2018 om 13:58
maxxtreme Gebruiker

Omdat de Soeppan bij BK zelf al € 123,- kost. Lijkt me € 30,- best schappelijk!

Beantwoorden

18 december 2018 om 07:01
vanisher Gebruiker

Het is toch echt de BK Flow -> https://www.bk.nl/koken/bk-flow.html

Beantwoorden

18 december 2018 om 07:43
bartje11 Gebruiker

Is idd de Flow, wel vreemd dat die nergens te krijgen is verder…

Beantwoorden

18 december 2018 om 08:59
cardinaelsstijn Gebruiker

Ik kan nde bestelling niet plaatsen. Het afleveradres is het land standaard op Nederland ingesteld. Als ik de postcode van belgië ingeef, krijg de melding geef een geldige postcode. Jammer

Beantwoorden

18 december 2018 om 09:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen cardinaelsstijn,

Als dit via de app is, zou je dan de app eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Je kunt ook via de (mobiele) website bestellen. Voor de BE pagina klik hier

Beantwoorden

18 december 2018 om 10:15
hanszorn Gebruiker

Ik denk dat er een fout staat bij de inhoud van (in ieder geval) de soeppan. Op grond van het verschil in diameter (24 cm) met de grootste pan van de basisset (20 cm) zou het, bij gelijk vloeistofnivea, al 1,44 x zoveel moeten zijn als de laatste pan. Hoe zit dat?

Beantwoorden

18 december 2018 om 10:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hanszorn,

Op de website van BK zie ik inderdaad ook dat de inhoud meer moet zijn, daar staat 6,5 liter. Ik ga het even navragen en kom er nog op terug.

Beantwoorden

18 december 2018 om 10:34
hanszorn Gebruiker

Ah ik zie het al, op de BK site staat dat de soeppan 6,5 liter is. Dat scheelt wel een beetje!

Beantwoorden

18 december 2018 om 11:52
Moderator Niek Moderator

Het is inderdaad 6,5 liter en dit is inmiddels aangepast. Bedankt voor je alertheid hanszorn!

Beantwoorden

18 december 2018 om 13:40
Nororb Gebruiker

Hallo,

Kunnen jullie eens kijken naar hulpvraag 181210-000214? Ik wacht al een week op een antwoord.

Bedankt.

Beantwoorden

18 december 2018 om 14:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Nororb,

Ik ga dit even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan contact met je opnemen. Excuses voor de langere wachttijd.

Beantwoorden

29 januari 2019 om 10:49
Rick.. Gebruiker

is deze set nog te bestellen?

Beantwoorden

29 januari 2019 om 10:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Rick,

Dit was onze deal van 18 december. Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.