30 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Samsung 50" 4K Smart TV | Series 7 | UE50NU7440

Ook verkrijgbaar in 55"

Samsung 50" 4K Smart TV | Series 7 | UE50NU7440 Samsung 55" 4K Smart TV | Series 7 | UE55NU7440

Daar zit je dan, met je PlayStation 4 Pro en 4K action cam. Leuk speelgoed, maar je hebt er natuurlijk geen bal aan met je huidige TV. Tijd voor een upgrade.

30 oktober 2018 om 00:06
EDWernars Gebruiker

Jammer had graag een 65 inch variant gezien!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 00:13
Susantigoon Gebruiker

Ja jammer hè? Ik graag de 85 QLED, maar ja…

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 00:17
Moderator Paul Moderator

Recent werden (o.a.) 65″ en 75″ modellen aangeboden. Deze keer deals voor de liefhebbers van een maatje minder. ;-)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 07:51
reporterxyz Gebruiker

Ik had liever een Ferrari gezien met 75″ velgen.

Mijne heren : vandaag wordt dit ding aangeboden.  Is dat erg ?  Blijkbaar wel voor sommigen,  maar zo is het nu eenmaal

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:05
EDWernars Gebruiker

ferrari en een tv is wel heel wat anders xd

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 01:02
DdubDeeWee Gebruiker

Zoveel informatie behalve het aantal hertz, 50 of 100?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 01:20
pippe31 Gebruiker

even googlen en je weet het: 50 hertz

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:05
Official Product Expert Samsung Expert Official Product Expert

Hi, Zoals Pippe31 al zegt 50 Hz

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:06
Susantigoon Gebruiker

Leuk hoor die 50Hz, dat is er 1 per inch…

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 16:01
DdubDeeWee Gebruiker

Dat begrijp ik ook wel. Ik vraag mij alleen af waarom het hier gewoon niet er bij staat. Het is zo’n beetje de meest gestelde vraag ooit op Ibood.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 07:00
chupacalabra Gebruiker

Ik heb deze nu een 3tal jaar. Ik zit aan mijn 3de moederbord, bij de standaard software zat het beeld vol met blokjes en het geluid is erbarmelijk. Laten passeren vind ik.

Softwareupdates herstelden het beeld wel, maar 4k en 50hz is onzin. Het geluid is bij ons opgelost met een 8kanaals qsc versterker. Het moederbord is telkens vervangen door Samsung, niet te klagen over de service.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:11
JLampie Gebruiker

Deze tv is pas op de markt in 26 juni 2018, dus 3 jaar kan gewoon niet. Gewoon goede tv voor topprijs

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:06

Hey, Vervelend te horen. Zo te horen net stomme pech gehad met dat toestel. Zoals JLampie al zegt is dit een 2018 model.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 07:01
AYMERIC01 Gebruiker

Beste moderator ik ben een grote fan van ibood en heb al o.a. 3 samsung tv’s gekocht maar bij de laatste is er iets verkeerd gegaan. De smartafstandsbediening heeft nooit gewerkt. Ik heb dit echter maar 2 weken na de aankoop kunnen zien. Bij de reparatiedienst denken ze dat ze de tv moeten repareren dus verkeerde communicatie. Hoe kan ik een nieuwe afstadsbediening aan huis geleverd krijgen?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen AYMERIC01,

Wat vervelend dat de smartafstandsbediening nooit gewerkt heeft. Bedoel je met de reparatiedienst Samsung? Ik ga je melding sowieso even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan contact met je opnemen. Heb je ook een RMA of bestelnummer voor me?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:31
AYMERIC01 Gebruiker

Hallo RMA: 2018 296121 en bestelnr: SO 2572018

Het is enkel de afstandsbediening die moet vervangen worden en geen reparatie aan huis van de tv zoals ibood verkeerdelijk denkt.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:39
Moderator Niek Moderator

Bedankt voor de informatie, ik heb het doorgegeven en de klantenservice zal hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:32
springbowtje Gebruiker

Hoe weet je nauw zeker dat het de afstandsbediening zelf is? Laat die mannen langskomen, het geval bekijken en zelf beslissen. Zolang het in orde is als ze vertrekken is het toch ok. Ze gaan toch niet zomaar een nieuwe afstandsbediening opsturen omdat jij het vraagt.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:32
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste AYMERIC01,

De klacht omschrijving van jouw serviceverzoek is doorgegeven aan Samsung Home Service, zodat zij de afweging kunnen maken om aan huis te komen om het op te lossen of een afstandsbediening nasturen. 

Hoewel de vraag waarschijnlijk overbodig is, willen we je toch vragen om te controleren of de batterijen goed geplaatst zijn in de afstandsbediening en er geen beveiligingslipje aanwezig is. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:09
Soulflame Gebruiker

Ik heb nu nog een redelijk gedateerde 3d tv van Samsung, en overweeg deze te vervangen.

Echter heb ik best veel 3d films (2d disc die je er soms bij kreeg weggegeven) en volgens mij is het geen standaard functie van een TV om 3d terug te zetten naar 2d (volgens mij zou dan alleen het spoor voor het linkeroog getoond moeten worden). Mijn huidige (gedateerde) TV heeft die optie wel, maar bij de specificaties van nieuwe TV’s zie ik dat nooit staan.

Weet iemand of de TV’s van nu dit misschien automatisch al goed doen en gewoon beeld geven, of moet ik echt een specifieke TV kopen die dit kan terugzetten?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:12

Hi Soulflame,

Sinds een aantal jaar geleden is het 3d spoor uit de TV’s verwijderd. Wanneer je een 3d film zal gaan kijken zet hij deze niet automatisch om naar 2d.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:17
Mr.Henktrein Gebruiker

Goede morgen,

Wat is de frequentie van deze TV

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:20

Goede morgen Henk,

Als je hierboven had gelezen, wist je dat dit 50Hz is ;)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:37
pd13807 Gebruiker

Beste. Beschikt deze tv over Netflix app?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:38

Hi,

Zeker. Deze TV bevat Netflix binnen de Smarthub.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:36
Aj n Gebruiker

Misschien een domme vraag, maar kun je Netflix films/series op 4K kijken? Mits de film/serie beschikbaar is.

Ik las dat verschillende media spelers het 4K signaal niet doorgeven. Ik heb het 4K abonnement van Netflix.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 16:58

Hi Aj n,

Jazeker zoals je al aangeeft dat je het 4K abonnement van Netflix hebt, kan je hierdoor zeker 4k films en series bekijken! Zo heb je op deze tv haarscherp beeld!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:52
Mr.Henktrein Gebruiker

Sorry niet goed gelezen is al antwoord op gegeven

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Geen probleem, Mr.Henktrein. Beter een vraag te veel, dan een vraag te weinig :-)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:58
DuncanMcLeod Gebruiker

Ik vroeg mij af , of het een orgineel NL tv is of een andere europese samsung tv is?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:00

Hey Duncan,

Deze TV is een originele Nederlandse TV. Gemaakt voor de Nederlandse markt, niet andere Europese landen.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:01
DuncanMcLeod Gebruiker

bedankt voor het antwoord

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:29
David_Vdb Gebruiker

Oei, dus eigenlijk niet voor de Belgische markt?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:35
Globetrotter1 Gebruiker

Samsung-Expert. Volgens de specs. is deze tv een Benelux model maar volgens u is deze gemaakt voor de Nederlandse markt, dus niet gemaakt voor Belgie en Luxemburg. Of u of iBOOD geeft dus verkeerde informatie.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:56
fgeer Gebruiker

Benelux is toch ook Nederland! Zeiker!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 14:03
eva864 Gebruiker

Beste fgeer,

zoals je hierboven kan lezen, vragen sommigen zich af of deze televisie, volgens de expert gemaakt voor de Nederlandse markt, ook gemaakt is voor de Belgische markt. Dit heeft dus niets te maken met het feit dat Nederland inderdaad een deel is van de Benelux.

PS: beleefd antwoorden kost niet meer moeite dan schelden

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 17:13

Deze televisie is het SXXN-model. Deze is perfect voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:02
Minijeger Gebruiker

45% korting? 3 jaar geleden was deze misschien 999,-. *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:06

De korting is gebaseerd op de adviesprijs die Samsung heeft meegegeven aan deze televisie. Meer informatie hierover kun je hierrr vinden.

Voor verdere vragen over de adviesprijs kun je ons altijd mailen via community@ibood.com.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:30
JFPALS Gebruiker

Ik twijfel of deze tv niet te groot is voor mijn woonkamer. Mocht dat inderdaad het geval zijn, is het dan mogelijk om ‘m te retourneren?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:47

Je hebt inderdaad recht om binnen 14 dagen na ontvangst jouw televisie weer terug te sturen. Je krijgt dan jouw aankoopbedrag weer terug, de retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Hij moet dan wel ongebruikt zijn, testen mag wel (installeren mag niet, uren kijken ook niet, even snel het beeld testen wel). Daarnaast moet hij onbeschadigd zijn (houd er rekening mee dat de televisie kan beschadigen als je de voet er aan vast schroeft, aan te raden is dus om dit niét te doen) en in de oorspronkelijke verpakking zitten.

De tip van Tissa1988 (zie hieronder) vind ik erg goed:

Tip: De afmetingen met tape op de muur afplakken (indien de TV tegen een muur komt te staan), dan krijg je al een goed idee of het te groot is of niet ;)

De afmetingen incl. voet zijn 1124.8 x 735.8 x 336.2 mm

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:37
grootwit Gebruiker

Kan deze tv ook met een standaard aan de muur worden gemonteerd?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag grootwit,

De tv ondersteunt VESA, dus je kunt hem ook aan de muur monteren.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 11:39
Tissa1988 Gebruiker

@JFPALS: retourneren kan altijd binnen de gestelde wettelijke termijn, er zijn dan echter wel retourverzendkosten (voor jou) aan verbonden.

Tip: De afmetingen met tape op de muur afplakken (indien de TV tegen een muur komt te staan), dan krijg je al een goed idee of het te groot is of niet ;)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Tissa1988,

Bedankt voor de goede tip en de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 15:48
Pickit Gebruiker

Is het retourneren van een volledige bestelling binnen de wettelijke bedenktijd niet altijd Inc de verzendkosten?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 16:11

Indien je jouw gehele bestelling retourneert dan krijg je inderdaad de oorspronkelijk betaalde verzendkosten terug. De retourkosten echter niet.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:20
vdbjp Gebruiker

Om enigszins een vergelijking te maken vind ik over dit toestel weinig informatie terug bij de concurrenten, wel over de

UE50NU7470.
Welk verschil is er tussen de 7440 die jullie aanbieden en de 7470?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:20

Beste vdbjp,

Goede vraag!

Tussen de NU7440 en NU7470 zit geen verschil. Het gebruik van meerdere benamingen heeft alleen betrekking op distributie vanuit Samsung naar verschillende handelaren. Zo houden wij een goed overzicht wat waar staat ;)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:48
EDWernars Gebruiker

Alleen weet de consument niet meer wat, wat is. Kan samsung niet gewoon intern nummers gebruiken en extern nummers

waarbij externe nummers naar de consument worden gecommuniceerd en interne nummers in jullie bedrijf blijft. zo heb je dan niet meer 2 verschillende typenummers voor de consument maakt het voor ons overzichtelijk en voor jullie net zo inzichtelijk waar wat staat ;)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:41
AngeloG Gebruiker

Ik ben op zoek achter een gelijkaardig 49 Inch scherm.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 21:01
Moderator Paul Moderator

Mag het een inch-je meer zijn? ;-)

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:53
Josephzzz Gebruiker

wat is het volledige typenummer? Ziggo heeft dit nodig om te kijken of de tv geschikt is voor ziggo; zij ondersteunen alleen de SXXN uitvoering dus:

UE50NU7440SXXN.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:06

Dit is inderdaad de door Ziggo gecertificeerde SXXN variant.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:25
ervinzepcan Gebruiker

hoe zit het met garantie?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 14:20

Je ontvangt op deze televisie 2 jaar garantie. In de meeste garantiegevallen zal er een monteur bij je langs komen om het probleem op te lossen.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 14:03
specterz Gebruiker

Moet ie per se grijs zijn? Of kan t ook zwart

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 14:19

We bieden vandaag enkel het getoonde model in de getoonde kleur aan. Het is dus niet mogelijk om zelf de kleur van de rand te kiezen.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 16:59
trickedkenneth Gebruiker

ik las een reactie over nederlandse tv ? is de tv ook gewoon te gebruiken in belgie ?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 17:12

Deze televisie is ook perfect in België te gebruiken!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 19:29
lk2000 Gebruiker

Ik las dat de afstandsbediening van deze TV blijkbaar werkt via bluetooth. Kan deze TV ook via infrarood worden bediend? Ik heb nl. de universele Logitech Harmony Touch afstandsbediening. Het zou jammer zijn als ik deze TV daar niet mee kan bedienen.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 23:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ik2000,

Ik heb dit niet kunnen vinden, maar ga er eigenlijk vanuit dat hij ook nog wel via infra rood bediend kan worden. Morgen kan ik het nog wel even voor je navragen.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 21:24
107881 Gebruiker

Zit er een aux/koptelefoon aansluiting op?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 23:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond 107881,

Op de site van Samsung wordt aangegeven dat er geen aux aansluiting op zit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.