13 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Google Chromecast | 2e generatie

Ook verkrijgbaar in Poppy Red, 2 x Lemonade Yellow, 2x Poppy Red

Google Chromecast | 2e generatie Google Chromecast | 2e generatie 2x Google Chromecast | 2e generatie 2x Google Chromecast | 2e generatie

Maak van jouw TV een Smart TV met deze 2e generatie Google Chromecast. Uitzending gemist, Netflix, Youtube etc.

13 oktober 2018 om 00:10
hvwittel Gebruiker

Mooi, hier wachtte ik al op. Kan ik eindelijk NFL Game Pass op mijn TV afspelen!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 02:08
Moderator Niek Moderator

Goedenacht hvwittel,

Perfecte timing dus :-) Veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 00:18
stoofhjr Gebruiker

Binnenkort opvolger chromecast .Deze 2e generatie word vervangen. De nieuwe generatie krijgt een update. Voor normaal gebruik is deze uitermate geschikt, ik heb er zelf ook 1.

Zelf wacht ik op next gen

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 00:25
Usatraveller Gebruiker

Die is er al bij Bol.com en Mediamarkt. Kost € 39 inclusief verzendkosten.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 00:59
filipvt Gebruiker

Gratis verzonden ? Dank je wel IBOOD !!

Gelijk nog 2 stuks bijbesteld.

Wisten jullie dat je TELENET nu ook kunnen streamen aar chromecast vanaf de Yelo TV app ?!!  ????????????

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 00:59
filipvt Gebruiker

De ?????????? Op t eind waren smileys

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 02:08
Moderator Niek Moderator

Goedenacht filipvt,

Het forum ondersteunt (nog) geen smiley’s. Veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 07:36
Hawkx2 Gebruiker

In mei 2019 komt de nieuwe Telenet box uit met netflix app. Daar wacht ik op ;-)

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 09:34
nicoleth Gebruiker

Is dat dan gratis Netflix kijken? Ik weet helemaal niet hoe dat werkt

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 11:48
eva864 Gebruiker

Nee, je zal nog altijd een abonnement moeten hebben. Die app betekent gewoon dat je dan rechtstreeks op je TV kan kijken en niet meer moet streamen van je laptop, …

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 01:08
burgkop Gebruiker

Ik zie geen RTLXL, klopt dat?   Die heeft Panasonic een aantal jaren geleden van toen net nieuwe tv afgehaald, toch jammer, was handig in gebruik.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 07:08
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Burgkop,

Van de rtl website: https://help.rtlxl.nl/hc/nl/articles/201698402-Kan-ik-RTL-XL-via-mijn-Chromecast-gebruiken-

Het zou dus moeten werken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 02:22
Petina Gebruiker

Gaat niet echt lekker hè, met bestellen…. Nu moet ik weer 10 minuten wachten…

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 02:23
Petina Gebruiker

Sorry, je hebt onlangs een bestelling geplaatst waar de betaling nog niet van afgesloten is. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Indien je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je helaas 10 minuten geduld hebben voordat je opnieuw kunt bestellen.

Wat doe ik fout?

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 07:09

Goedemorgen Petina,

Is het ondertussen al gelukt?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

21 oktober 2018 om 23:10
Petina Gebruiker

Is gelukt.

Dank je wel, Jelle

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 02:26
vloerkleed Gebruiker

De intro tekst is misleidend.

Volgens de specificaties betreft dit een hd model die maximaal 1080p kan uitsturen. Ik heb deze ook thuis en je moet inderdaad een ander model hebben voor 4k.

Dus de volgende tekst is wel leuk geschreven, maar met je 4k tv wordt je hier alsnog niet vrolijk van:

Of heb je toevallig net je kans gepakt en een gloednieuw 55″ UHD/4K model op de kop getikt?

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 02:54
Kappaman Gebruiker

En dan alleen 1080p met 30fps.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 07:02
Stropdas Gebruiker

Had er bijna een gekocht totdat ik de specs las. Zoveelste geval van stagiair een stukje laten schrijven zonder na te denken ;)

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 07:11

Goedemorgen vloerkleed,

Ik ben het met je eens dat de tekst niet goed is. Ik ga dit ook aangeven. Die 55″uhd 4k tv heeft niets aan een chromecast die maar 1080p aan kan.

Bedankt voor jullie reacties.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 16:44
Erikkie7 Gebruiker

Toch slecht hè dat iBood in het weekend de grootste onzin het www op kan slingeren wat vervolgens niet meer kan worden aangepast.

Ook slordig dat de moderators vervolgens aanpassingen toezeggen die simpelweg niet mogelijk zijn #weekend

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 08:49
basgsi Gebruiker

Heb um gekocht, maar ga nu wel twijfelen. Ik dacht dat de nieuwe generatie de veel duurdere  4K versie was. Maar voor 39 euro heb je dus de 1080p 60fps versie, met verbetere WiFi die deze maand is uitgekomen.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 09:08
Peet1980 Gebruiker

Dat is de 3e generatie, al met al is dit gewoon een super prijs!!!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 09:54
Ben Benieuwd Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:39
Ben Benieuwd Gebruiker

Haha, mediamarkt verkocht ze een paar dagen later voor €.33 Goed bezig jullie!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 11:15
defiennes Gebruiker

Kan je hiermee Netflix streamen vanop een iPad?

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 11:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen defiennes,

Ja dat kan :-)

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 11:25
rpoelman Gebruiker
13 oktober 2018 om 11:24
booneke Gebruiker

51% korting als ik er 2 koop…. willen jullie de prijs dan even aanpassen ?

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 11:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen booneke,

De weergegeven adviesprijs klopt inderdaad niet helemaal. Bedankt voor je alertheid ik heb het doorgegeven.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 13:46
robingue Gebruiker

Lukt niet om te bestellen…

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 13:51
robingue Gebruiker

Gelukt!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 14:25

Gelukkig heb je het zelf al opgelost.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 15:11
*Anne* Gebruiker

Deze goedkope apparaatjes werken meestal beter dan de apps op mijn peperdure tv met alle snufjes die na een paar maanden niet meer worden geupdate.

Ik vind ze super

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 15:35
foxathome Gebruiker

Ik koop voor 10 Euro meer wel de 3e generatie! Dat 10tje kan me gestolen worden, 19,95 voor een oude versie was netter geweest, 29,95 heb ik hem al zo vaak voor voorbij zien komen, ook een jaar terug al!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 17:06
Bram_Ramaekers Gebruiker

Kan de chromecast ook media (video en/of muziek) vanaf je thuisnetwerk (netwerk schijf / NAS) streamen naar de tv?

Bvd voor de reactie!

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 17:18

Ja, dit kan. Er zijn verschillende apps voor die dat kunnen.

Ik gebruik hier zelf Plex voor maar er zullen legio andere zijn.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 19:54
boukeent Gebruiker

? chormecast kan zelf niets en dat was de vraag, inderdaad apps kunnen streamen maar die blijven dus dan wel actief op je telefoon/tablet

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 23:35
partypooper81 Gebruiker

Boukeent, dit klopt niet. De chromecast kan wel degelijk verschillende apps uitvoeren op de chromecast zelf. Er is een Youtube app en een Google Photos app. Third party developers hebben er ook apps voor; Synology, Plex, Netflix, PS Vue zijn hier voorbeelden van.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 12:50
boukeent Gebruiker

wat klopt er dan niet, alle apps die jij opnoemt draaien op je mobiel of tablet… chromecast zelf heeft geen apps en je kan ze op de chromecast ook niet starten. apple tv kan dat wel.

Ik heb zelf chromecast 2 zoals in deze aanbieding en ik heb nergens kunnen vinden dat deze chromecast zelf iets kan.

Leg me dan graag uit hoe chromecast zelfstandig zou kunnen casten ?

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 20:15
rvandusseldorp Gebruiker

extra korting bij 2 stuks?

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 22:19
Moderator Paul Moderator

Bij een duopack betaal je inderdaad nog iets minder dan bij 2 singlepacks.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 22:38
sleggui Gebruiker

Te gek, een korting van 0,95€ bij aankoop van 2 stuks.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 23:49
meself Gebruiker

Jammer dat dit niet de nieuwste versie is

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 09:09
jelle737 Gebruiker

Helemaal te laat om deze mee te nemen, maar ter voorbereiding van een herhaling vroeg ik me wel af of deze komt met een EU plug? Sinds vele van de Google toestellen op iBOOD US import is, en dan meestal vermeld is dat er een verloopstekker meegeleverd wordt, vroeg ik me af of dit bij deze ook zo is. Of komt dit helemaal niet met een voeding?

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 11:14

Goedemorgen Jelle,

Het enige wat in de omschrijving stond was:

Voedingskabel: 1,75 m

Ik kan dus niet bevestigen of er ook een stekker bij zat.
Als er een verloopstekker bij zou zitten, dan zou dat erbij staan.

Groet,
Jelle

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 15:19
ganymedes Gebruiker

euh, misschien een rare vraag, maar hoe koop ik dit ding? Ik zie nergens een knop ‘bestellen’ ofzo staan…

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 15:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi ganymedes,

Dit was de deal van afgelopen zaterdag, hij is dus vandaag helaas niet meer te bestellen. Vandaar dat je bestelknop niet meer ziet staan.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:14
nealpels Gebruiker

Is er al enig zicht op de levering, na vorige week uitstel mail niets meer vernomen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas hebben we nog niet voldoende duidelijkheid weten te krijgen om je al meer informatie te kunnen geven. Meerdere afdelingen zijn hier momenteel druk mee bezig, zodat we je z.s.m. verder kunnen informeren over de levering van je nieuwe Chromecast. Sorry voor deze vertraging.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:45
Mrbelangrijk Gebruiker

Voor het weekend hebben we je geïnformeerd over een vertraging van jouw pakket. We hebben goed en slecht nieuws! We kunnen helaas het product in de kleur die jij hebt besteld niet leveren. We kunnen wel hetzelfde product leveren in de kleur: zwart.

Nog een e-mail van iBOOD! Ja ja.. we zijn namelijk cruciale informatie vergeten te vermelden in ons vorige bericht!

Het alternatief voor het door jou bestelde Chromecast 2015 is namelijk de nieuwste versie van de Google Chromecast! We zullen de “Google Chromecast 2018″ variant (die net een week op de markt verkrijgbaar is…) leveren in het zwart. Klik hier voor de specificaties. Onze excuses voor de eventuele verwarring.

Woot woot en had zelfs een dubbelpack. Mooie deal !

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:37
Hectisch Gebruiker

#metoo.

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:45
boukeent Gebruiker

mooie oplossing… even wachten tot 9 november..

Beantwoorden

9 november 2018 om 17:27
boukeent Gebruiker

nu 9 november en niet ontvangen maar wel bericht dat het verzonden is met DHL en dat betekent nu vrijdag dat levering pas maandag uit gevoerd gaat worden.

Beantwoorden

12 november 2018 om 18:08
tocin Gebruiker

nu 12 november , nog geen track en trace niet verzonden wanneer komt het

Beantwoorden

12 november 2018 om 22:51
Marsdepars Gebruiker

Hi, keurig een bericht gekregen afgelopen vrijdag dat het uiterlijk vandaag wordt geleverd… helaas helemaal niets ontvangen… ook geen bericht dat het onderweg is… maak me nu toch zorgen of dit nog goed gaat komen….

Beantwoorden

12 november 2018 om 23:32
Moderator Paul Moderator

Volgens de laatste update zullen de Chromecasts morgen de deur uit gaan. Fingers crossed!

Beantwoorden

13 november 2018 om 13:16
Frankeez Gebruiker

13-11-2018 nog steeds geen chromecast of track & trace ontvangen :(

Beantwoorden

14 november 2018 om 00:38
Frankeez Gebruiker

Ondertussen track en trace ontvangen word morgen afgeleverd :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.