1 november 2020 om 00:00
iBOOD

By Brinker Vloerkleed Rabbat | 160 x 240 cm

Ook verkrijgbaar in 200 x 300 cm, 240 x 340 cm

Product expert aanwezig

By Brinker Vloerkleed Rabbat | 160 x 240 cm By Brinker Vloerkleed Rabbat | 200 x 300 cm By Brinker Vloerkleed Rabbat | 240 x 340 cm

"That rug really tied the room together" en dat is precies wat de Rabbat doet!

1 november 2020 om 08:41
jerre muesli Gebruiker

Straf dat ibood deze minderwaardige tapijten blijft verkopen. Er zal voor beide partijen een aardig percentje in zitten vermoed ik.

Beantwoorden

1 november 2020 om 08:56
vip41 Gebruiker

Kun je dit toelichten? Gaat het om het merk of specifiek om dit type tapijt? Heb je hier ervaring mee?

Beantwoorden

1 november 2020 om 10:26
Official Product Expert By Brinker Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

W hebben geen idee waarop dit is gebaseerd. Dit zijn gewoon goede vloerkleden.

Met vriendelijke groet,

Marielle

Beantwoorden

1 november 2020 om 09:26
i love you Gebruiker

Gaan de polen niet snel plat op de plekken waar je zit?

Beantwoorden

1 november 2020 om 10:28

Goedemorgen,

Bij vloerkleden is het aan te raden om wrijving te voorkomen met rubberen zolen.

Met vriendelijke groet,

Beantwoorden

1 november 2020 om 12:03
Binnenmars Gebruiker

Klinkt als een ja, oplossing:

zitten met de voetjes op tafel. helemaal mijn ding.

Beantwoorden

1 november 2020 om 10:34
IrisKo Gebruiker

Hi Marielle,

Is dit nu een kleed van Brinker Carpets? In de iBood deal wordt gesproken over “By Brinker” en Rabbat. Het merk Brinker heeft een kleed Rabat.

Ik kan By Brinker Rabbat nergens terugvinden. Kan je me vertellen wat de verschillen zijn?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

1 november 2020 om 11:00

Goedemorgen,

Waarom By Brinker? Dit is een nieuw product en wordt bij ons gevoerd als maatwerk. Bij de eerste productie worden er standaard maten geproduceerd vandaar deze aktie met standaard maten. In de nieuwe catalogus van Brinker zal deze te zien zijn onder maatwerk. Het vloerkleed wat nu bekend is onder de naam Rabat is een design vloerkleed en is oude collectie.

Met vriendelijke groet,

Beantwoorden

1 november 2020 om 12:52
TheZombiePr0 Gebruiker

Idd heel verwarrend en onduidelijk. Ook niet terug te vinden op het internet. Vind ik wat louche voor een tapijt van ‘1000€’

Beantwoorden

1 november 2020 om 10:53
Roger12 Gebruiker

Goedemorgen als ik het goed begrijp is dit een synthetische vezel. Deze is over het algemeen slecht te stofzuigen omdat haren erin vast gaan zitten. Geldt dit ook voor dit kleed? Bedankt voor de reactie.

Beantwoorden

1 november 2020 om 11:03

Goedemorgen,

Een eigenschap is van synthetische vezel is inderdaad dat er haren aan kunnen vast blijven zitten. Het voordeel is dat hij warm en zacht aanvoelt en heel vol van pool is en geen pool verliest.

Met vriendelijke groet,

Beantwoorden

1 november 2020 om 11:33
Bierdrager Gebruiker

Quote : Goedemorgen,

Bij vloerkleden is het aan te raden om wrijving te voorkomen met rubberen zolen.

Met vriendelijke groet,

Maar ook onder mijn birkenstocks, die ik als slippers in huis draag, zitten rubberen zolen , dus het kleed alleen te betreden met blote of kousen / sokken?

Beantwoorden

1 november 2020 om 11:41

Betreden en belopen met schoeisel is geen probleem de wrijving ontstaat door op een vaste plek te zitten met schoenen met rubberen zool, wij bewegen allemaal  met onze voeten daar ontstaat dan ook de wrijving wat je dan ziet is dat de pool aan elkaar gaat klitten dit is een eigenschap van polyester

Beantwoorden

1 november 2020 om 11:34
Bierdrager Gebruiker

Blote voeten en/ of kousen of sokken bedoelde ik te zeggen

Beantwoorden

1 november 2020 om 11:44
dhoekema Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dit is een ander kleed met geheel andere specificaties. De afbeelding is wel in een (soort)gelijke studio gemaakt maar het product is anders. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

1 november 2020 om 12:32
Cartenovic Gebruiker

Goed opgemerkt!

Kan ibood dit nog even verder toelichten?

Waarom worden dezelfde foto’s gebruikt bij blijkbaar twee totaal verschillende kleden?

Beantwoorden

1 november 2020 om 12:51

de eerste product foto’s worden gemaakt bij de productie afdeling in een studio zodra de eerste productie gereed is

in verband met de covid 19 is er een achterstand bij de afdeling de nieuwe foto zullen te zien zijn in de nieuwe catalogus 2021

met vriendelijke groet

Beantwoorden

1 november 2020 om 13:38
Cartenovic Gebruiker

Dus de foto’s die wij bij deze advertentie zien zijn dus eigenlijk helemaal niet van het product dat verkocht wordt?

Beantwoorden

1 november 2020 om 13:40
Cartenovic Gebruiker

Hoe komt het dat deze foto’s gebruikt worden bij andere vloerkleden die niet van het merk Brinker zijn zoals dhoekma dat al aankaartte?

Beantwoorden

1 november 2020 om 19:01
Faboan Gebruiker

Misleiding dus. Wat strafbaar is. Deze opmerkingen worden elke keer weer gemaakt, maar blijkbaar wordt er niets mee gedaan en kan Ibood mooi verder doen met deze praktijken. Heel jammer dit. Ik ben nochtans een grote fan van Ibood. Maar je moet verdomd op uw hoede zijn als consument.

Deze by brinker vloerkleden spreken mij elke keer aan, maar het hele verhaal met de verdachte foto’s en de raare productnamen en vage uitleg die we elke keer krijgen zorgen er toch voor dat ik het niet aandurf deze aan te schaffen.

If it looks too good to be true, it probably is.

Beantwoorden

1 november 2020 om 19:05
Faboan Gebruiker

En nog iets, als de productie nog niet gestart is, hoe komen jullie dan aan deze belachelijke adviesprijs. Welk bedrijf heeft 82% korting op iets wat nog moet gemaakt worden. Die 82% korting is dan gewoon de startprijs.

Beantwoorden

1 november 2020 om 19:37

Goede avond,

Dit zijn wel degelijk de foto’s van de Rabbat deze worden direct gemaakt vanuit de productie. Omdat het hier een nieuw product betreft zijn er nog geen foto’s gemaakt voor de nieuwe catalogus van 2021

Beantwoorden

1 november 2020 om 19:47

goedenavond dit zijn zeker de foto van de Rabbat van deze aanbieding bij de eerste productie worden er foto s gemaakt bij de productie afdeling omdat de Rabbat in de nieuwe catalogus komt zal er komende maanden vanuit ons een nieuwe shoot worden gemaakt maar nogmaals dit is de nieuwe Rabbat in standaard maat voering een super deal !!

Beantwoorden

1 november 2020 om 20:02

goedenavond

de Rabbat is een nieuwe collectie die wij zelf nu eerst als maatwerk leveren aan onze klanten ,omdat deze pas in augustus uit productie is gekomen is het vloerkleed online helaas nog niet vindbaar bij de Brinker collectie .dit zal na verwachting januari worden

ik betreur voor u dat u het een vaag antwoord vindt maar wij kunnen niet de catalogus 2 x per jaar uitbrengen helaas

bij de productie worden er altijd standaard maten geproduceerd vandaar deze aanbieding het is beslist geen misleiding

alleen een te mooie aanbieding blijkbaar

Beantwoorden

1 november 2020 om 20:11

Goedenavond

De productie is zeker al gestart dit is geen startprijs wij leveren inmiddels de maat werk vloerkleden uit deze advies prijs is rekening gehouden  van de standaard maat in deze geweldige aktie !!

Beantwoorden

1 november 2020 om 12:21
julesdavid Gebruiker

Klasse 22 is normaal thuisgebruik, niet intensief.

Beantwoorden

1 november 2020 om 12:53

Goedemorgen jules

Normaal tot zwaar woongebruik (Klasse 22+) vloerkleden geschikt voor intensief gebruik in woonkamers, gangen en woonkeukens.

Beantwoorden

1 november 2020 om 13:00
julesdavid Gebruiker

In de beschrijving staat 22, niet 22+.

Welke is het dan?

Beantwoorden

1 november 2020 om 13:05

goedemiddag jules idd ik ga dit voor je navragen

met vriendelijke groet

Beantwoorden

1 november 2020 om 15:57

jules dit is 22 de + wordt bij de vloerkleden niet gebruikt

Beantwoorden

1 november 2020 om 20:21
Nans123 Gebruiker

Ik zou graag de mat die op de foto afgebeeld staat bestellen, maar het is me niet duidelijk of die kleur crème of beige is. Kan je me dat even laten weten ajb?

Beantwoorden

1 november 2020 om 22:07

Goedenavond foto 1 is Beige

Met vriendelijke groet

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.