11 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Je wil het beste voor je baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar als jonge ouder weet je ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt.

Niet bij iBOOD, dus inslaan maar! En wees snel, want...OP=OP.

11 oktober 2019 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wil je de prijs graag per luier weten inclusief verzendkosten? Check dan onderstaand overzicht!

Typ- en rekenfouten voorbehouden. De prijs in je winkelwagentje is altijd leidend.

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:25
Peeters Marika Gebruiker

Nu ja Ibood …..” inslaan maar ” ??? Dit blijkt tot mijn verbazing , bij elke variante , maar met een maximum van 3 pakken te zijn !!! Waarom deze optie beperking ? Om eventueel , aan zoveel mogelijk klanten , de mogelijkheid te geven , om een order te kunnen plaatsen ? Nu , dit is naar mijn bescheiden mening , niet op zijn plaats ……want zoals bij zo vele van jullie aanbiedingen is : wie eerder een order plaatst , heeft geluk ……..en de late beslissers hebben pech ……nu , jammer …..ga nu elders bestellen , daar ik dan wel mijn gewenste aantal kan kiezen !

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 08:33
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Peeters Marika,

Omdat wij proberen “altijd” de goedkoopste te zijn is iBOOD in het verleden regelmatig slachtoffer geweest van opkopers die ze daarna weer voor meer geld door verkochten. Daarom hebben wij besloten om het aantal op 3 of 4 te zetten zodat iedereen de kans heeft van de aanbieding te profiteren.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 09:08
chinless Gebruiker

Nou ga maar stoppen met proberen dan want jullie zijn lang niet zo goedkoop. *knip*.

Edited by: Paul
gelieve een prijsvergelijking te voorzien van een directe link, ter verduidelijking

Beantwoorden

11 oktober 2019 om 18:36
jack69 Gebruiker

Beste , de pampers maat 4 zijn dit broekjes of plakluiers want dit is niet zo duidelijk

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 13:12
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jack69,

Dit zijn gewone luiers.

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 12:43
sanmarinonazionale Gebruiker

Maat 6 bab dry lijkt beschikbaar, maar bij elke hoeveelheid die ik kies (1,2 of 3) wordt aangegeven dat het niet meer kan. Is deze nu uitverkocht of niet?

Beantwoorden

12 oktober 2019 om 13:11
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag sanmarino,

Ik heb het even geprobeerd en kan ze wel bestellen. Zou je eens je winkelwagen leeg kunnen maken, uit kunnen loggen, cookies verwijderen, weer inloggen en het nog eens proberen?

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 11:13
leendecorte Gebruiker

Ik heb deze Pampers besteld bij de vorige actie en heb ze nooit ontvangen!! Aan mijn melding via het contact center is geen gevolg gegeven en het is ook niet mogelijk om iemand via een andere weg te bereiken. Niet bestellen zou ik zeggen…

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 11:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen leendecorte,

Wat vervelend dat je bestelling nooit is aangekomen en dat je ook geen reactie hebt gekregen van de klantenservice. Ik ga je bericht doorgeven en dan zal de klantenservice hierover na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

13 oktober 2019 om 12:44
Gerredm Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.