10 december 2018 om 00:02
iBOOD

Kerstdeals tot 30,-

Kerstdeals tot 30,-
Ho, ho, ho...

...wacht eens even! Nog geen pakketjes voor onder de boom? Dan ben je hier aan het goede adres! In deze Flash Sale vind je tal van mooie cadeautjes voor nog geen € 30,-!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 december 2018 om 01:00
tomverbinnen Gebruiker

Kan je aan die reef diamond rugzak vooraan een skateboard gespen?

Beantwoorden

10 december 2018 om 02:07
Moderator Tom Moderator

Dag tomverbinnen

ik zet de vraag even door.
Hopelijk kan men hier morgen op terugkomen.

Met vriendelijke groeten

Tom

#WordtVervolgd

Beantwoorden

10 december 2018 om 08:00
lieslas Gebruiker

Wat is de maat van de hondenrugzak? Dus voor welke borstomvang van de hond geschikt?

Beantwoorden

10 december 2018 om 09:35
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen lieslas,

Ik ga het even checken.

Edited by: Jelle

Helaas heb ik te horen gekregen dat het antwoord nog wel even op zich kan laten wachten. De aanbieding verloopt morgenavond, mocht ik voor die tijd geen antwoord hebben zou ik afgaan op de maten die erbij staan en dan een keuze maken. Zodra ik het antwoord heb, zal ik die gelijk doorgeven.

Groet,
Jelle

Edited by: Jelle

Beantwoorden

10 december 2018 om 09:26
Bianca72 Gebruiker

Met de afmeting die vermeld staat 29×9x15 lijkt me dit een rugzakJE voor een chihuahua. Waarbij je dus een pakje zakdoekjes in de tassen kunt doen. Voor onze 2 Berners zijn deze echt te klein. Jammer want het is een leuke deal.

Beantwoorden

10 december 2018 om 10:14
xabdel Gebruiker

De afmetingen van de schoudertas

Kloppen die wel? 11cm lijkt me klein

Beantwoorden

10 december 2018 om 10:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze is 38 x 28 x 10 cm. We passen dit direct aan.

Beantwoorden

10 december 2018 om 11:43
Bram76 Gebruiker

Beste, welk model is de Robens vouwbare stoel die jullie momenteel verkopen?? Is dit de Robens Hiker?? Mvg, Bram

Beantwoorden

10 december 2018 om 11:47

Dit betreft inderdaad de Hiker :-)

Beantwoorden

10 december 2018 om 12:34
wimsa Gebruiker

De portemonnee Valentino, Winter Lily bestaat in 2 kleuren : Rosso en Tabacco. Er staat maar 1 kleur afgebeeld. Hoe ziet de tweede kleur eruit?

Beantwoorden

10 december 2018 om 13:23

Goedemiddag wimsa,

De foto’s van de andere kleur zijn toegevoegd

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 december 2018 om 14:47
1e_Hans Gebruiker

Waarom kan ik maar tweeLed-lampboeken bestellen? Nu moet ik meerdere maelen bestellen en krijg ik meer verzendkosten.

Beantwoorden

10 december 2018 om 14:52
Moderator Jim Moderator

Hi 1e Hans!

Waarschijnlijk zijn dit de laatste twee op voorraad! Ik ga het voor de zekerheid nog even checken!

Groet,

Jim

Beantwoorden

10 december 2018 om 15:10
Moderator Jim Moderator

Hi 1e_Hans,

Het betreft de laatste twee exemplaren, daarna zijn ze uitverkocht :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

10 december 2018 om 15:37
Jeanke117 Gebruiker

Hallo. De Philips Oneblade Pro heeft op google een andere afbeelding met minder groen in het ontwerp. Klopt deze versie?

Beantwoorden

10 december 2018 om 16:00
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jeanke117,

Er zijn meerdere types en kleuren verkrijgbaar, daarom zie je verschillende kleuren wanneer je hem op zoekt.

Beantwoorden

10 december 2018 om 18:22
ejklaver Gebruiker

Heb er 1 gekocht maar geeft niet de goede afstand aan bij nameten. Scheelt geen millimeters maar decimeters.  Niet kopen tenzij ik heel toevallig een maandagochtendproduct heb ontvangen…

Beantwoorden

10 december 2018 om 22:29
Moderator Paul Moderator

Over welk product gaat jouw opmerking? Dit is een gezamenlijk forum voor alle deals binnen deze flashsale.

Beantwoorden

10 december 2018 om 19:37
Iveef Gebruiker

An error has occurred; please try again later. If you are the owner or the integrator of this website, please log into the back office to see the details of the error.

Deze melding krijg ik als ik wil afrekenen. Ik had graag de reefrugzak besteld en het zou jammer zijn dat ik deze promo misloop door een technische fout bij jullie…

Beantwoorden

10 december 2018 om 20:27

Goedenavond Iveef,

Je zou even kunnen proberen om het product uit je winkelmandje te halen, in en uit te loggen en het nog eens proberen. Anders via een andere manier proberen te betalen. Of via een andere browser.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 december 2018 om 19:51
Nestor1234 Gebruiker

Betreffend:

Anker PowerCore+ QC 3.0 | 10.050 mAh | Power IQ

Wat zijn de afmetingen? Ik heb al een 10K powerbank en die werkt prima maar ik zou er graag een stuk kleinere aanschaffen.

Beantwoorden

10 december 2018 om 20:29

Goedenavond Nestor.

De afmetingen zijn:

Size:3.7 x 2.4 x 0.9in
Let op dit zijn inches.
Groet,
Jelle

Beantwoorden

10 december 2018 om 22:30
wgboersma Gebruiker

IK heb de Burgwächter PS 7350 Bi-Directionale Afstandsmeter besteld. Niet om beet te pakken. Weekmaker zorgt er voor dat dit apparaat in hand kleeft, wat niet prettig.

Zonde van de verzendkosten. Ik zou wel een andere willen bestellen, maar ben bang dat eens serie probleem is. Coulance?

Graag reactie van deskundige.

WB

Beantwoorden

10 december 2018 om 23:08
Moderator Niek Moderator

Goedenavond wgboersma,

In de reviews die ik over deze afstandmeter vindt wordt dit probleem niet benoemd. Mocht je het idee hebben dat hij niet goed is, dan kun je hierover altijd een serviceverzoek indienen via je account. Dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

11 december 2018 om 00:00
Christian_1707 Gebruiker

Als je met Bancontact wilt betalen word je doorgestuurd naar een site en die geeft een error aan is dit normaal?

Beantwoorden

11 december 2018 om 01:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Christian_1707,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Zou je het volgende eens kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)

- Een andere betaalmethode gebruiken

- Je cookies verwijderen

- Een andere browser gebruiken

- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen

- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten

- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Laat maar even weten of een van deze opties geholpen heeft.

Beantwoorden

11 december 2018 om 03:37
schaillee Gebruiker

Ik zou graag 2 stuks bestellen maar ik kan er enkel 1 in mijn winkelmand plaatsen. Is dit de laatste?

Betreft de Luca Lichtstolp

Beantwoorden

11 december 2018 om 07:37

Helaas is deze ondertussen ook al uitverkocht.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 december 2018 om 11:52
Energyfellow Gebruiker

Beste,

Bij de Profuomo Lederen Riem staat enkel de breedte vermeld. Wat is de lengte van deze riem?

Dank bij voorbaat

Beantwoorden

11 december 2018 om 11:55

De lengte is zichtbaar in het dropdown menu, daar kun je de lengte (90, 95 of 100 cm) selecteren.

Beantwoorden

11 december 2018 om 17:13
Samuelb Gebruiker

Zijn de bahco schroevendraaiers magnetisch?

Beantwoorden

11 december 2018 om 20:24

Goedenavond Samuelb,

Ik kan helaas geen duidelijk antwoord vinden behalve wat er in de specs staat. En dat is dat alleen HEX: 1/4″ x 125 (magnetisch) magnetisch is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 december 2018 om 22:52
Katje007 Gebruiker

Hallo, is de actie “gratis verzending mits betaling met PAYPAL” afgelopen ?

mvg, K.

Beantwoorden

12 december 2018 om 02:58
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Katje007,

Die actie is inderdaad afgelopen.

Beantwoorden

11 december 2018 om 23:34
bleadje Gebruiker

XSories Wifi Remote voor DSLR
Er staan maar zeer weinig modellen die er mee samenwerken.
Daar heb je dus niet veel aan.

Beantwoorden

12 december 2018 om 13:19
Arne__G Gebruiker

Hallo

De XSories Wifi Remote voor DSLR: via de link naar de website staat dat dit toepasbaar is voor het model Nikon D7000 en Nikon D5100. Werkt dit dan ook op Nikon toestellen D7100 en D5000?

Alvast bedankt

Beantwoorden

12 december 2018 om 13:53

Goedemiddag Arne,

Helaas is er niet meer informatie beschikbaar voor dit apparaat. Op andere pagina’s staat ook alleen specifiek de D5100 en de D7000 vermeld.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.