23 november 2018 om 09:44
iBOOD

Bedankt!

Bedankt!
Bedankt! iBOOD 10x Website Van Het Jaar* 

Heel veel dank voor de overvloed aan stemmen! We gaan in 2019 weer ons uiterste best doen om ook dán weer jullie stem te verdienen. Om dit samen met jullie te vieren hebben we 10 deals uitgekozen die voor een ongenadig lage prijs weg mogen. We geven het praktisch weg. Want ook nog zonder verzendkosten! 

23 november 2018 om 09:50
Nutherik Gebruiker

How kan ik de kleur van de handdoeken kiezen?

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nutherik,

Alleen skyblue is deze keer beschikbaar, dit is inmiddels aangepast.

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:55
facharbeit Gebruiker

Vandaag gratis verzending staat er, maar als ik probeer te bestellen komt er een verzendingskost bij. Moet ik een couponcode ingeven of hoe werkt het?

Beantwoorden

23 november 2018 om 09:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen facharbeit,

Dit zou inmiddels overal aangepast moeten zijn. Bij welke deal moet je verzendkosten betalen?

Beantwoorden

23 november 2018 om 10:11
stoffie22 Gebruiker

Jette 18-delige Handdoekenset; Ik kan hier niet de kleur kiezen, wat wel wenselijk is!

Zou graag een setje afnemen.

Beantwoorden

23 november 2018 om 10:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen stoffie22,

Skyblue is alleen beschikbaar deze keer en dit is inmiddels aangepast.

Beantwoorden

23 november 2018 om 10:49
Cenoke Gebruiker

Enkele namen in de dekbed overtrekken hebben geen referentie fotos

Beantwoorden

23 november 2018 om 12:29
Admin iBOOD Admin

Dankjewel, Cenoke. We gaan dit voor je uitzoeken, maar ik verwacht dat we deze foto’s vandaag niet meer toe kunnen voegen.

Beantwoorden

23 november 2018 om 12:13
marcusmarcus Gebruiker

Jammer dat er geen kussensloop bij het beddengoed zit. Komen deze wel langs ooit, in dezelfde kleuren ?

Beantwoorden

23 november 2018 om 12:20
Admin iBOOD Admin

Bijpassende kussenslopen bieden we met enige regelmaat aan. We hebben echter niet meer van alle kleuren en designs voorraad beschikbaar. Ik kan dus niet beloven of jij t.z.t. kussenslopen in hetzelfde design kunt scoren.

Beantwoorden

23 november 2018 om 12:24
marcusmarcus Gebruiker

Bij swiss sense zelf een scherpere deal mét kussenslopen

https://www.swisssense.nl/beddengoed/type/dekbedovertrekken/merk/dixxius

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:20
laurrrens222 Gebruiker

Paar maanden geleden was die 3d pan die jullie aanbieden *knip* oplichters

Edited by: Jim

Beantwoorden

23 november 2018 om 14:23
Moderator Jim Moderator

Hi Laurrens,

Ik heb even teruggekeken, maar deze pan is niet voor de prijs aangeboden die je zojuist noemt. Ik heb daarnaast de prijzen verwijderd, aangezien deze niet op het forum mogen staan :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

23 november 2018 om 15:46
MrFloki Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD

Ik heb deze discussie verwijderd, omdat ons forum niet bedoeld is voor deze discussies. Mocht je vragen hebben over ons concept, dan kun je ons altijd mailen via community@ibood.com.

Beantwoorden

23 november 2018 om 15:54
HenK_66 Gebruiker

Koop ik een paar dage geleden tijdens de hunt in een flash sale een XSories Wifi Remote. Is hij nu €5 goedkoper…

Beantwoorden

23 november 2018 om 16:18
Moderator Sietse Moderator

Je kunt het vorig product uit de Hunt eventueel ook annuleren en deze aanbieding aanschaffen. Bespaar je ook die 5 euro!

Beantwoorden

23 november 2018 om 18:07
HenK_66 Gebruiker

Tja het is eerder vandaag al verzonden…. (had nog niet eerder echt de kans gehad de deals van vandaag te bekijken!)

Beantwoorden

23 november 2018 om 18:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond HenK_66,

Mocht je toch liever voor deze willen gaan, dan kun je eventueel het pakket nog weigeren aan de deur. Hij zal dan retour gaan naar iBOOD.

Beantwoorden

24 november 2018 om 13:32
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag MrFloki,

*Edit*

Zoals afgesproken alle berichten weggehaald. Het gaat hier over de adviesprijs. Daar hebben wij een mooie blog over geschreven: https://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Graag nu weer gewoon berichten over de aanbiedingen.

Verdere berichten van u die niet specifiek over het product gaan zullen ook eraf gehaald worden.

Groet,
Jelle

Beantwoorden

24 november 2018 om 14:49
MrFloki Gebruiker

Edited by: Kris **
Beste MrFloki, wij stellen als iBOOD moderator een dialoog ten zeerste op prijs, zeker als de opmerkingen en suggesties constructief zijn. Gezien wij jou hier op het forum niet verder kunnen helpen, raden wij jou aan om maandag even telefonisch contact op te nemen met iBOOD – zook zij stellen een dialoog ten zeerste op prijs, en kunnen jou zeer gerichte informatie doorgeven, waar wij, als moderator, net dat tikje verder van verwijderd zijn. Zoals reeds aangegeven door mijn medemoderators, zijn discussies over “advies”prijzen etc al tig keer gevoerd op het forum, en is de door ons aangehaalde blog het officiële iBOOD antwoord hierop. Verdere uitspattingen van jouw kant zullen bij deze resulteren in een tijdelijke ban op het forum, gezien jouw berichten geen toegevoegde waarde hebben bij dit specifieke aanbiedingsforum.
Hopelijk helpt dit jou verder!
Fijne zaterdag,
Mod Kris

Beantwoorden

24 november 2018 om 16:50
MrFloki Gebruiker

*knip*

Edited by: Dees
Offtopic

Beantwoorden

24 november 2018 om 17:14
Moderator Dees Moderator

Hallo MrFloki,

Er is al eerder aangegeven dat je je kunt richten tot iBOOD omtrent je op en of aanmerkingen met betrekking tot de adviesprijzen kwestie en niet meer in topics te posten.
Dit is forum het “Bedankt” en je berichten zijn offtopic.
Daarom haal ik je berichten weg.

Daarnaast van mij nogmaals het verzoek op te houden met deze discussie.
Mocht je alsnog nog posten, dan zie ik geen andere optie dan je voor een bepaalde periode te bannen.
iBOOD zal dan contact met je opnemen om je ban en je grieven te bespreken.

Mocht je het niet eens zijn met mijn beslissing, nodig ik je van harte uit om ook dit te bespreken met iBOOD zelf.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

24 november 2018 om 17:36
MrFloki Gebruiker

Beste MrFloki, wij stellen als iBOOD moderator een dialoog ten zeerste op prijs, zeker als de opmerkingen en suggesties constructief zijn. Gezien wij jou hier op het forum niet verder kunnen helpen, raden wij jou aan om maandag even telefonisch contact op te nemen met iBOOD – zook zij stellen een dialoog ten zeerste op prijs, en kunnen jou zeer gerichte informatie doorgeven, waar wij, als moderator, net dat tikje verder van verwijderd zijn. Zoals reeds aangegeven door mijn medemoderators, zijn discussies over “advies”prijzen etc al tig keer gevoerd op het forum, en is de door ons aangehaalde blog het officiële iBOOD antwoord hierop. Verdere uitspattingen van jouw kant zullen bij deze resulteren in een tijdelijke ban op het forum, gezien jouw berichten geen toegevoegde waarde hebben bij dit specifieke aanbiedingsforum.
Hopelijk helpt dit jou verder!
Fijne zaterdag,
Mod Kris

Beantwoorden

24 november 2018 om 17:55
MrFloki Gebruiker

Beste MrFloki,
wij danken jou voor jouw berichtjes. Gezien ze van die aard zijn dat iBOOD zijn marketing en business strategieën zou moeten aanpassen, raden wij jou toch aan om rechtstreeks in contact te treden met iBOOD.

Alvast bedankt,
Mod Kris

Beantwoorden

23 november 2018 om 17:47
abelhafid Gebruiker

Het betreft hier toch een set van 12 kleine en 6 grote handdoeken. Toch? Voor 14,95? Of is dit een vergissing.

Beantwoorden

23 november 2018 om 18:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond abelhafid,

Dat klopt inderdaad, 12 stuks 50 x 100 cm en 6 stuks 70 x 140 cm. :-)

Beantwoorden

23 november 2018 om 18:19
Alex_Willemsen Gebruiker

Stuk goedkoper als tijdens de Hunt iig

Beantwoorden

23 november 2018 om 18:22
BDamoiseaux Gebruiker

Gefeliciteerd met het behalen van de website van het jaar prijs!

Beantwoorden

23 november 2018 om 20:43
Moderator Paul Moderator

Dankjewel!

Beantwoorden

23 november 2018 om 20:28
blhjengelen Gebruiker

Beste iBOOD als ik de batterijen probeer te bestellen komen er gewoon verzendkosten bij. Terwijl dit vandaag toch gratis zou zijn…

Beantwoorden

23 november 2018 om 20:42
Moderator Paul Moderator

De batterijen van de App Only deal zouden ook gratis verzonden moeten worden. De melding is doorgegeven aan iBOOD.

Als je al een bestelling hebt geplaatst, raad ik je aan om een mailtje naar de klantenservice te sturen, zodat het na het weekend opgelost zal worden.

Beantwoorden

23 november 2018 om 22:03
blhjengelen Gebruiker

Dat is ook lekker. Hebben jullie gewoon de batterijen eraf gehaald…. Is dat hoe de nummer 1 website dit afhandelt…..

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:21
Moderator Paul Moderator

De batterijen deal bleek onterecht online te zijn verschenen.

Beantwoorden

23 november 2018 om 21:17
MaatieNL Gebruiker

Hier idem met de DreamLED Solar Flame Tuinverlichting

Beantwoorden

23 november 2018 om 21:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond MaatieNL,

Krijg je verzendkosten bij de DreamLED Solar Flame Tuinverlichting?

Beantwoorden

23 november 2018 om 21:48
Moderator Paul Moderator

Heb je naast de Solar Flame tuinverlichting nog een ander product in de winkelmand?

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:05
wemmyvanl Gebruiker

Ik moet verzendkosten betalen bij mijn bestelling van de Super Natural Base kleding. Kunnen jullie dat oplossen of moet ik later de verzendkosten terugvragen?

Beantwoorden

23 november 2018 om 23:14
Moderator Paul Moderator

Ik zie dat 1 deal (type 175) uit die flashsale niet is aangepast naar gratis verzending. Je kunt het beste een mailtje naar de klantenservice sturen om dit aan te geven. Dan zal het na het weekend voor je opgelost worden.

Beantwoorden

26 november 2018 om 11:49
Lecom Gebruiker

Beste mods/ibood

Tijdens de hunt vorige week heb ik via een wedstrijd 20 euro shopkrediet gewonnen. Deze heb ik volgens mij nog niet ontvangen.

Zouden jullie dat even kunnen nakijken, of mij laten weten hoe ik dat kan vinden?

Alvast bedankt

Beantwoorden

26 november 2018 om 12:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Lecom,

Deze shoptegoeden zouden vrijdag gemaild moeten zijn. Is jouw mail wellicht in je spambox terecht gekomen?

Zo niet, laat het dan zeker even weten. Dan zorgen we er uiteraard voor dat je hem alsnog ontvangt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 november 2018 om 18:20
Lecom Gebruiker

Dag Bas,

De mail zat inderdaad tussen mijn reclame…

Bedankt voor het snelle antwoord!

Beantwoorden

29 november 2018 om 08:16
krugerrand Gebruiker

Verzenddatum handdoeken 27 november maar tot nu nog niets verzonden en ook geen mail ivm vertraging….hoezo bedankt???

Beantwoorden

29 november 2018 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

We verwachten de handdoeken op 5 december te versturen. We hebben hierover op 27 november een e-mail gestuurd, is deze mogelijk in je spambox terecht gekomen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 december 2018 om 16:11
eagle52 Gebruiker

Het is vandaag 12 december en nog steeds niets ontvangen.

Beantwoorden

6 december 2018 om 18:14
Kwarrel Gebruiker

Hallo, vandaag de handdoeken ontvangen maar 6 handdoeken te kort. Heb maar 6 handdoeken ipv 12 handdoeken van 50×100 cm.

Beantwoorden

7 december 2018 om 08:06
zundert Gebruiker

Bij mij zaten de 50×100 twee stuks in elke verpakking.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.