20 november 2018 om 00:05
iBOOD

Dikke Deals

Dikke Deals

Alles boven de € 70

Al het mooie, al het dure… Dat vind je hier met een dikke korting zoals je dat bij iBOOD en tijdens de Hunt gewend bent. Van hele grote 4K TV naar stijlvol vormgegeven keukenmachine tot aan dikke receivers, luidsprekers, krachtige powertools en noem maar op.

21 november 2018 om 15:58
pmestrum Gebruiker

Is deze lenovo 13″ laptop azerty of qwerty?

http://www.ibood.com/be/nl/product-specs/43147/156956/lenovo-yoga-13-256-gb-intel-i5.html

Bij de andere modellen staat het vermeld, hier spijtig genoeg niet.

Beantwoorden

21 november 2018 om 16:28
Moderator Niek Moderator

Deze is qwerty

Beantwoorden

21 november 2018 om 18:55
henkvvv Gebruiker

ik lees ergens op internet dat er voor de

3x Netgear Dual Band Access Point (1.2)
per jaar nog een abonnement van €40 per jaar moet worden betaald voor de Netgear Insight APP
klopt dat? En kan ik zonder?

Beantwoorden

21 november 2018 om 19:06
Moderator Niek Moderator

Goedenavond henkvvv,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

22 november 2018 om 08:17
henkvvv Gebruiker

tja, nu hoeft het niet meer ☻

Beantwoorden

22 november 2018 om 11:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Excuus voor de late reactie, henkvvv.

De handleiding geeft het volgende aan:

The access point supports the NETGEAR Insight app, which lets you set up and manage the access point from your iOS or Android mobile device. However, this user manual describes the local browser–based management interface, in this manual referred to as the local browser interface. For information about the NETGEAR Insight app, see the NETGEAR knowledge base articles at netgear.com/support.

De app is dus compatibel, maar hij is ook prima te gebruiken via de browser interface.

Beantwoorden

22 november 2018 om 13:08
henkvvv Gebruiker

Bedankt maar jammer, nu te laat om te bestellen.

Beantwoorden

21 november 2018 om 19:44
gertsa Gebruiker

Kitchenaid. Ik heb die zonet besteld en kan enkel in Nederland geleverd worden… Heb ik op foute site gekocht? Kan ik dat aanpassen (is reeds betaald)

Beantwoorden

21 november 2018 om 20:54
Moderator Niek Moderator

Goedenavond gertsa,

Normaal gesproken zou je hem dan ook niet kunnen bestellen, ben je niet na het bestellen op de Nederlandse site terecht gekomen?

Beantwoorden

21 november 2018 om 20:38
Justice5000 Gebruiker

Iemand ervaring met de Medion Erazer X1000

Beantwoorden

21 november 2018 om 22:31
Peternannings Gebruiker

Gratis verzending voor 30 minuten, alleen als ik het product wil bestellen staat er gewoon verzendkosten bij

Beantwoorden

21 november 2018 om 23:18
Moderator Niek Moderator

Dit was alleen voor de hunt deals niet voor de sales.

Beantwoorden

21 november 2018 om 22:41
GlennGTR Gebruiker

Is de macbook pro uitverkocht of komt ie nog een keer voorbij in de hunt? Wilde hem net bestellen, maar zie hem niet meer tussen de dikke deals staan. Normaal staat er dan ‘uitverkocht’ bij toch?

Beantwoorden

21 november 2018 om 23:19
Moderator Niek Moderator

Dan is hij helaas uitverkocht inderdaad. Of hij nog voorbij komt in de hunt weet ik niet. Wij weten niet welke deals nog voorbij komen.

Beantwoorden

21 november 2018 om 23:05
Ruimtepiraat Gebruiker

I.v.m. de turbotronic vs180 steelstofzuiger. Wat is een hefa filter? Een hepafilter bestaat wel, maar die zit er niet bij volgens bol.com.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.