16 oktober 2018 om 11:53
iBOOD

Riemen

Riemen

Puntjes op de i

Het gaat in het leven om de details. Dus is het ook belangrijk dat je riem matcht met je outfit. In deze Flash Sale vind je ongetwijfeld een riem die bij jouw stijl past. We hebben suède, leer, subtiele details en allerlei kleuren. Dus grijp je kans en sla groot in, want zo voordelig zie je ze niet vaak!

16 oktober 2018 om 14:06
Haddad Gebruiker

hi,

kan geen maten selecteren?  of zijn de riemen standaard een maat?

gr,

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 14:11
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag Haddad,

We hebben deze keer geen keuzemenu maar alle verschillende maten los aangeboden.

Als je op “Ik neem er een!” klikt zie je bij elke naam de maat ook staan en zo kan je verder bestellen.

Succes ermee,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 19:24
JoGielen Gebruiker

Gaat het hier om unisex riemen?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JoGielen,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:35
Moderator Niek Moderator

De Chesterfield zijn unisex en de Tamaris zijn damesriemen.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 22:26
tjeerdvries1982 Gebruiker

Is de maar de totale lengte of de maat van je taille voor die riem.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 08:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tjeerdvries1982,

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:36
Moderator Niek Moderator

Bij de Chesterfield gaat het om de taille en bij de Tamaris vermoedelijk om de totale lengte.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 00:38
Guid01 Gebruiker

Zijn de riemen nikkelvrij?

Beantwoorden

Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Guid01,

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Dit hebben we helaas niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 05:10
sturky1 Gebruiker

zijn de riemen al uit verkocht om 05.00 uur? of????

Beantwoorden

Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sturky1,

Nog niet alle riemen zijn uitverkocht en ze hebben gisteren ook al de hele dag online gestaan.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 06:34
awende Gebruiker

Ik heb twee Chesterfield riemen uit een eerdere iBood sale, maar nooit meer! De riemen zijn niet door en door leer. Om hiervoor te compenseren heeft iBood toen €5 geretourneerd, maar achteraf had ik beide riemen gewoon moeten retourneren. Van één van de riemen is de gesp namelijk binnen een half jaar al verkleurd, waardoor deze riem enkel nog te gebruiken is als de riem niet in het zicht zit. Goedkope rommel.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 14:05
peekaa1 Gebruiker

Hallo moderator,  Ik wilde net bestellen en dan lees ik dit. Klopt het wat awende hier zegt? Zijn de riemen van Chesterfield niet 100% leer? Ik ben benieuwd.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 17:43
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag peekaa1,

Ik weet niet of awende het over deze riemen heeft of andere riemen, maar kan wel even voor je navragen of dit leren riemen zijn. Ik ga er wel vanuit, omdat het ook in de omschrijving staat.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 05:00
awende Gebruiker

Ik heb het inderdaad over deze suède Chesterfield riemen. Deze zijn eerder in setjes van één bruine en één zwarte riem verkocht. Doordat de schoenmaker er een gaatje bij maakte, kwamen hij en ik er achter. Er zit iets van een dun laagje karton in? Het is in ieder geval niet door en door leer.

Wat betreft het verkleuren van de gesp, het kan dat zweet uitbijt op (goedkope) materialen… maar ik heb de zwarte riem enkel bij overhemden gedragen die in mijn broek gestopt zaten. De gesp van de bruine riem heeft het probleem niet en die heb ik ook gedragen terwijl ik een T-shirt aan had, dus daarbij zou je het eerder verwachten. Het is goedkope rommel als je het mij vraagt.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 05:04
awende Gebruiker

Ik schreef dat de schoenmaker er een gaatje bij maakte, maar bedoelde dat hij de riemen korter maakte.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:16
plasticoo Gebruiker

ik vermoed dat de riem   Tamaris Type: Bianca niet als broek riem gebruikt kan worden, de riem is 3CM dik en past nooit door de lusjes,,,

of is er een andere functie voor bedacht, lol

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 17:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag plasticoo,

Je kunt ze natuurlijk altijd voor andere toepassingen gebruiken ;-) Dat moet natuurlijk mm zijn :-)

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:45
plasticoo Gebruiker

En de  Tamaris Cecilia Riem zelfs 3.5 CM……

DAAR ZAKT JE BROEK ZELFS VAN AF DOOR HET GEWICHT

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.