17 september 2018 om 16:25
iBOOD

OP = OP Oral-B

OP = OP Oral-B
Tandjes schrobben

Je hebt maar één gebit en daar moet je zuinig op zijn. De elektrische tandenborstels van Oral-B zijn geïnspireerd op tandartsinstrumenten en maken jouw gebit stukken schoner dan een gewone handtandenborstel. Geen moeilijke keuze dus!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

18 september 2018 om 00:30
Pvdvenis Gebruiker

2 weken geleden waren de 600’s 2 voor 29 euro… vaag!

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:24
chobinho Gebruiker

In de bunt?

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Pvdvenis,

Het lukt de inkopers vaak om deals nog scherper aan te kunnen bieden, maar soms ook andersom.

Beantwoorden

18 september 2018 om 08:50
DKN86 Gebruiker

Hunt*

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:02
mdrongelen Gebruiker

Ik ben overgestapt naar nepborsteltjes. Vind t een dure aankoop steeds. Ook de batterij van de tandenborstel zelf vervangen scheelde weer voor t milieu en de portemonnee.

Tip van de dag

Beantwoorden

18 september 2018 om 21:09
elianmars Gebruiker

Ik koop toch weer originele borsteltjes, sinds er bij mij zo’n imitatiegeval in mijn mond uit elkaar viel tijdens het poetsen.

Beantwoorden

19 september 2018 om 22:09
mdrongelen Gebruiker

Heb ik ook eens gehad idd. Dat vertrouwen was ik ook even kwijt. Maar nu betaal ik 6,- voor 4 borsteltjes incl opsturen.

En gelijk t vertrouwen terug ;-)

Beantwoorden

18 september 2018 om 10:19
wgoedknegt Gebruiker

Is het een normale stekker, of een UK versie?

Beantwoorden

18 september 2018 om 10:30
wgoedknegt Gebruiker

Moderator?

Beantwoorden

18 september 2018 om 11:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

De opladers hebben een EU stekker.

Als deals een UK (of US) stekker hebben, dan vermelden wij dat altijd in de deal.

Beantwoorden

18 september 2018 om 11:50
gert41jan Gebruiker

en welke snelheid en oscillatie heeft de Pro 750 ?

Beantwoorden

18 september 2018 om 11:54
Moderator Bas iBOOD Moderator
18 september 2018 om 13:11
Zyberbood Gebruiker

Voor diegene die twijfelen, je kan ze altijd proberen en binnen 30 dagen naar oral B terugsturen: https://www.oralb.nl/nl-nl/speciale-aanbiedingen hebben wij ook gedaan.

Wij vonden een philips sonicare fijner dan een oral b met roterende tandenborstel.

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:27
h.ter.wal Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.