17 september 2018 om 12:17
iBOOD

Witgoed

Witgoed
Jouw nieuwe hulpje..

..voor je vuile was, de lekkerste (oven)gerechten, glanzend schoon servies en nog veel meer! Neem snel een kijkje, want voor je het weet is het hartstikke OP!

SIZE

1. Dit product is afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat het product enkel wordt geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.
  2. Check hier de installatie- en bezorgvoorwaarden witgoed van iBOOD.
  3. Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

17 september 2018 om 14:56
aklasse Gebruiker

Zo fijn om de vaatwasser te zien die bij vorige bestelling zoek is geraakt meteen besteld. Hopelijk komt het nu goed.

Beantwoorden

17 september 2018 om 16:57
trikhoi2002 Gebruiker

I am interested in one fridge. But I am having one question regarding the fixing. In case the machine is broken within the 2 year-warranty period, how has the machine got fixed?

Beantwoorden

17 september 2018 om 17:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi trikhoi2002,

This can differ per situation and per fridge. You can always contact us in case of a warranty issue. We will help you out! In most of the cases a mechanic will drop by, but I can’t give any guarantees for every situation and fridge in general.

Best regards,
Bas

Beantwoorden

17 september 2018 om 18:17
Doefas Gebruiker

Beste,

Zit hier een timer op zodat je kan instellen wanneer de wasmachine aangaat?

Beantwoorden

17 september 2018 om 18:30
Doefas Gebruiker
17 september 2018 om 19:57
Moderator Jelle Moderator

Bedankt dat je binnen een kwartier zelf het antwoord al gevonden hebt.

Heeft dat voor jou de doorslag gegeven om hem te bestellen, dan veel plezier met je aankoop.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

17 september 2018 om 21:57
mjo Gebruiker

Gorenje GI65160S

Al te Koop voor 359–, 829,- is dus beetje overdreven ibood

Beantwoorden

17 september 2018 om 22:10
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs. Huidige verkoopprijzen kunnen lager liggen. Maar nog steeds levert het een mooi voordeel op om het apparaat hier aan te schaffen. :)

Beantwoorden

17 september 2018 om 21:58
mjo Gebruiker

Ergens review te vinden over dit type

Gorenje GI65160S?

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:41
18 september 2018 om 06:12
alleskorn Gebruiker

@iBood: ik gok dat de afmetingen van de (inbouw)oven Teka HL 940 verkeerd om staan?

breedte: 480 mmhoogte: 844 mm

Past nie zo hendig in de standaard inbouwnis of je moet je pizzas er in rollen.. ????

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:37

Bedankt voor je alertheid alleskorn,

Ik heb het gelijk doorgegeven.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 september 2018 om 10:55

We hebben dit vanochtend direct aangepast :-)

Scherp gezien, alleskorn!

Beantwoorden

18 september 2018 om 15:54
Eduard Teach Gebruiker

Hi,

Is deze PKM EB-C4 een inbouw of opzet? Ik kan deze informatie nergens vinden. Ik ben opzoek naar een opzet en dus niet een inbouw.

Thanks!

Beantwoorden

18 september 2018 om 16:04

Dit is een inbouwmodel. Meer informatie heb ik hierrr voor je gevonden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.