30 juli 2018 om 16:31
iBOOD

Zo laag?

Zo laag?
???????? Dief van je eigen portemonnee?

Bij iBOOD hebben we maar één doel: goede producten leveren voor de allerlaagste prijs op het internet. De sales op deze pagina gaan nóg lager dan normaal. Misdadig laag, als je het ons vraagt. Ben jij een dief van je eigen portemonnee? Nee toch? Inslaan die handel. 

SIZE

Vóór 13:00 uur besteld, vandaag nog verstuurd!
Bestel je vandaag voor 13:00 uur uit deze flash, dan versturen we je pakket vandaag nog. In de meeste gevallen wordt dit dan morgen al bezorgd. 

Let op: Dit geldt alleen voor deals uit deze sale. Combineer je deals uit deze sale in je winkelmandje met producten van elders op iBOOD.com, dan wordt alles gelijktijdig verstuurd op de laatste verzenddatum. Tenzij je voor gespreid versturen kiest.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

30 juli 2018 om 23:42
Moderator Paul Moderator

Het zijn toch echt verschillende shirts.

Het design is heel anders, zoals lange strepen over de schouders (Estro) tegenover strepen/banden op de uiteinde van de mouw (Entrada 14) en de witte board onderaan het shirt (wel bij Estro, niet bij Entrada 14)

Beantwoorden

31 juli 2018 om 01:10
sigpro Gebruiker

??? Het is toch overduidelijk dat het twee verschillende shirts zijn? Je kan toch zelf ook research doen?

Beantwoorden

31 juli 2018 om 18:57
CK-CA Gebruiker

Nee hoor, ik heb de verschillen echt niet gezien, anders zou ik het toch ook niet vragen? ;)
Voor mij waren de 2 t-shirts hetzelfde, nu zie ik de verschillen na de uitleg van de moderator wel.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 19:00
CK-CA Gebruiker

Ik heb het nogmaals uitvoerig bekeken en zie de verschillen nu wel. Bedankt! ;)

Beantwoorden

31 juli 2018 om 06:12
mjeijsman Gebruiker

Zijn de topper hoeslakens van katoen gemaakt?

Beantwoorden

31 juli 2018 om 07:34
oinkoink12 Gebruiker
31 juli 2018 om 10:00
Moderator Jim Moderator

Hi Mjeijsman,

Dat klopt!

Groet,

Jim

Beantwoorden

31 juli 2018 om 08:30
soukhan Gebruiker

Is de skibril compatibel met brillen? M.a.w. zal de skibril over mijn bril kunnen schuiven en nog steeds comfortabel zijn?

Beantwoorden

31 juli 2018 om 21:57
Moderator Jasper Moderator

Dag soukhan,

Voor zover ik heb kunnen vinden, zou dit moeten lukken.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

31 juli 2018 om 09:44
timrotsaert Gebruiker

Ik heb onlangd een MyKronoz ZeClock bij jullie besteld. Het schermpje en de bluetooth koppeling werken, maar het horloge zelf niet. Ik heb het uur juist gezet en het pinnetje eruit getrokken, de crown weer ingedrukt, maar de tijd gaat niet vooruit.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen timrotsaert,

Wat vervelend dat het horloge het niet doet. Je kunt via je account een serviceverzoek indienen en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 09:18
viknemeth Gebruiker

Bij mij exact hetzelfde als.09:44#timrotsaert

Ook op Amazon reviews

Dit is toch geen toeval dat jullie bewust niet werkende troep verkopen…

Beantwoorden

31 juli 2018 om 10:06
Ferdikke Gebruiker

Led buislampen osram met brugstarters bij geleverd?

Beantwoorden

31 juli 2018 om 10:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ferdikke,

De starters worden inderdaad meegeleverd.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 11:59
dennisvw Gebruiker

hallo,

is de prijs van 2x LED-Lamp | 3 W | Dimbaar correct? lijkt me erg duur

Beantwoorden

31 juli 2018 om 12:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag dennisvw,

Ik vraag het even voor je na.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 12:48
dimitrideboer Gebruiker

Ik heb een kortingscode van 10 euro als ik hem invoer krijg ik maar 5 euro?

Beantwoorden

31 juli 2018 om 12:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag dimitrideboer,

Wat vervelend dat de kortingscode niet goed werkt. Zou je de mail met de kortingscode en een korte uitleg door kunnen sturen naar webcare@ibood.nl? Zij zullen dit dan voor je oplossen.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 12:53
plakpot Gebruiker

Hallo Experts,

Het Razer blackwidow chroma x toestenbord: welke versie is dit?

De tournament, de V2 , ik ben het even kwijt… In de titel is het niet gespecificeerd.

Alvast bedankt,

Michiel

Beantwoorden

31 juli 2018 om 12:56
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag plakpot,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 13:09
Moderator Niek Moderator

We hebben niet kunnen achterhalen of het de V2 of tournament is, maar ik heb wel een productnummer voor je. Misschien dat dat je meer duidelijkheid geeft. Het productnummer is RZ03-01760200-R3M1

Beantwoorden

31 juli 2018 om 13:20
Lieveke_7 Gebruiker

Beste,

Waarom is er zo’n groot prijsverschil tussen de pannen ‘koekenpan 3D’ met het rode handvat (met een grilpatroon in de pan voor vl vlees te bakken), de ene is 28 diameter en maar 9,95 euro en de andere is 24 diameter en kost 29,95 euro.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 17:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Lieveke_7,

Het enige verschil lijkt inderdaad de grote te zijn. Ik ga even navragen of dit klopt en wat de reden van het prijsverschil is.

Beantwoorden

31 juli 2018 om 18:44
Lieveke_7 Gebruiker

Oke dank je wel. De vorige keren dat deze er waren, was dit ook zo. Daarom heb ik nog geen gekocht. Ik heb wel al die voor de vis, met het blauwe handvat en ben er super tevreden van. Dus ik wil graag uitbreiden, maar ik wil dan weten waarom ik 20 euro meer moet betalen.

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 00:22
Moderator Niek Moderator

Begrijp ik helemaal! Ik heb nog geen reactie gekregen, maar verwacht dat in de loop van de ochtend wel te krijgen. Zodra we meer weten plaatsen we het hier meteen.

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 08:38
e.paashaas Gebruiker

Ik vermoed dat dat komt omdat de goedkope niet op inductie kan en de duurdere wel. Meestal zegt dat ook iets over de kwaliteit.

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 09:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lieveke_7,

De informatie bij die deal klopte niet. Het is een set van drie Vita Verde pannen. De informatie is inmiddels aangepast :-)

Beantwoorden

31 juli 2018 om 20:03
tabakje Gebruiker

Past de ‘KitchenAid Stoominzet voor Wok (33 cm)’ ook op een wok/pan met een diameter van van 31cm?

Beantwoorden

31 juli 2018 om 21:37

Dag tabakje,

Daar zal deze stoominzet net iets te groot voor zijn.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 10:35
black29 Gebruiker

goedemorgen ik heb 2dingen besteld en heb in een email gekregen dat ze gisteren de 31ste geleverd zouden worden,heb er zelfs vrij voor genomen om ze te ontvangen. maar helaas niets

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 10:39
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Black29!

Jammer om te horen dat je het nog niet hebt ontvangen! Heb je voor mij het SO-nummer van de bestelling? Dan ga ik even checken waar het fout gaat!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 12:02
Margentiss Gebruiker

Aan de moderator: over de Chesterfield shopper. Er zijn 2 soorten Pull-up leer, nr. 1 is echt 100% leeer nr. 2 mag weliswaar pull-up worden genoemd, maar is kunstof met daarop een verlijmde laag vermalen leer. Welke is dit?

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 12:14
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Mergentiss,

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 13:17
Moderator Niek Moderator

Het zijn 100% leren tassen. Alle delen van de tassen worden uit een volledig leerstuk gesneden tot een finaal eindproduct. :-)

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 12:25
Norbertanahotmailcom Gebruiker

Hallo Ibood,

Zijn de Prolight bluetooth lampen ook nog met E27 fitting te verkrijgen, of alleen nog maar de GU10?

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 12:28
Moderator Jim Moderator

Hi Norbert!

Helaas zijn deze alleen nog in GU10 beschikbaar.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 16:10
kimhoon Gebruiker

Hallo ibood,

Ik heb vanmorgen bij jullie een pannenset (vota verde 3d) gekocht op de website stond 1 aug verzend datum maar dat is vandaag?? Klopt dat?

Gr.kim

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 16:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Kim,

We streven er inderdaad naar om jouw pannenset vandaag nog te versturen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 17:48
sieben563 Gebruiker

Zou ik wat meer informatie kunnen krijgen over de Comfee Eco Friendly Mobiele Airco? Staat wel zeer weinig over bij de beschrijving en specificaties. Zoals Btu enzo

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 17:59
sieben563 Gebruiker

Nog een vraagje, wat is het verschil tussen de twee suntec airco’s? Lijken precies net hetzelfde.

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 18:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond sieben563,

Het BTU van de Comfee is 10.000. Wat zou je graag nog meer willen weten over deze airco?

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 18:13
Moderator Niek Moderator

Het lijkt er inderdaad op dat de twee suntec airco’s hetzelfde zijn. Ik ga dit morgen even navragen of dit klopt.

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 19:03
sieben563 Gebruiker

Zou je misschien een link kunnen geven naar de site van dit product, waar ik dan alles kan bekijken.

Beantwoorden

1 augustus 2018 om 19:36
Moderator Niek Moderator

Ik heb de fabrikantspagina wel voor je, maar die is wel in het Duits. Hier vind je ook wel downloads met meer gegevens. Voor de pagina klik hier

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 09:15
sieben563 Gebruiker

Bedankt, heb voor de comfee gekozen met deze warme dagen.

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 10:31

Dat doe je goed, Sieben!

Veel plezier met je bestelling :-)

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 10:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sieben563

Het verschil tussen de beide suntec airco’s is:

Suntec Energic 9.0 ECO

Energieklasse A++
EER: 3,60
Invoer: 700 Watt
Luchtcirculatie: 294 m3/h

Suntec Energic 9.0 ECO R290

Energieklasse A+
EER: 3,10
Invoer: 850 Watt
Luchtcirculatie:  270 m3/h

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 00:19
dennisz Gebruiker

Over de “BK Reflex Soeppan 24 cm”: hoeveel liter past hier in?  Tot hoeveel graden mag deze in de oven?

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 01:47
Moderator Niek Moderator

Goedenacht dennisz,

De pan kan tot 180 graden in de oven en de inhoud is 6 liter.

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 01:07
Moderator Paul Moderator

Dieser Artikel kann nicht in die Niederlande geliefert werden.

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 09:47
Diablo70 Gebruiker

Waar staat dat het niet naar nederland verzonden word?????? Heb het in het winkelmandje gedaan en word gewoon verzonden naar nederland.

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 10:33

Bij mij staat deze melding er ook:

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 16:47
Terminator-X Gebruiker
2 augustus 2018 om 11:23
nlavin Gebruiker

if i order the breil watch for women today.. will have i have it tomorrow.. in time for a birthday gift? also .. is this watch battery operated or automatic?

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:28
Moderator Jim Moderator

Hi NLavin!

Orders in this flash-sale are expected to ship today (if you order before 13:00). Usually, orders are delivered the next business day. :-).

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:32
nlavin Gebruiker

is this item quartz (battery operated) or automatic (no battery)?

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:45
Moderator Jim Moderator

Hi Nlavin!

It is Battery operated! :-)

Kind regards,

Jim

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:53
nlavin Gebruiker

thanks!

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:39
RobCools Gebruiker

Een vraagje over de tefal HT 4111 Handmixer. Welke accessoires zitten er nu effectief in het pakketje. Als je hem eender waar anders besteld zitten er Rvs gardes, deeghaken,  staafmixervoet en mengbeker bij inbegrepen.

https://www.bol.com/nl/p/tefal-prep-line-ht4111-mixer/9200000049688692/?country=BE#product_specifications
http://www.blokker.be/nl/koken-en-tafelen/blender-en-mixer/mixer/tefal-prep-line-handmixer-ht4111

Hier spreken ze enkel over

1x garde
2x deeghaken
1x mixaccessoire

Wat is die mixaccessoire nu en worden er zowel een staafmixervoet, mengbeker, plastieke en metalen deeghakenbij geleverd?

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:54

Dag RobCools,

De accessoires die hierbij zitten zijn de garde, de twee deeghaken en het mixaccessoire gaat de staafmixervoet zijn. Of de maatbeker erbij zit is niet bekend, maar dit zou goed kunnen.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:43
migchie Gebruiker

Goedemiddag en staan diverse bakplaten in maar alleen maar de maat van 1 bakplaat.

Ik zou graag de andere maten ook willen weten, o.a.de:

Bosch HEZ 341672 Bakplaat

Alvast bedankt voor de medewerking,

Vriendelijke groeten Michaël

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 11:58

Dag Michaël,

Dit ga ik voor je navragen. Van zodra ik meer weet, laat ik dit hier weten.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 13:28

Dag Michaël,

Helaas heb ik de exacte afmetingen van de bakplaat niet kunnen achterhalen. Wel heb ik de afmetingen van de bakplaat in verpakking gevonden. Deze zijn hxbxd: 100×500x400 mm. Verder heb ik ook kunnen achterhalen voor welke Bosch ovens deze geschikt is, en dat zijn de volgende types: HBN136551B, HBN436551, HB564550B en HB564750B.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 12:20
Caru88 Gebruiker

ZO LAAG ???? MISDADIG LAAG !! Zo begint dit forum bovenaan en verder: ???????? DIEF VAN JE EIGEN PORTEMONNEE? Bij iBOOD hebben we maar één doel: goede producten leveren voor DE ALLERLAAGSTE PRIJS OP HET INTERNET !!! DE SALES OP DEZE PAGINA GAAN NOG LAGER DAN NORMAAL. MISDADIG LAAG, ALS JE HET ONS VRAAGT !!!!

NOUNOU, gedurfde uitspraken !

Als jullie Duitse producten aanbieden die verder niet in NL verkrijgbaar zijn, zou je ook de adviesprijs moeten vermelden die in Duitsland geldt en niet zomaar een “Nederlandse” adviesprijs verzinnen. Adviesprijs (“UVP”) van dit product in Duitsland is 399,- voor de PKM9031W afzuigkap en te koop op Duitse websites vanaf Euro 109,-  https://www.hornbach.de/shop/Kopffreihaube-PKM-9031w-weiss/6053683/artikel.html?WT.mc_id=de11p005&WT.tsrc=Preissuchmaschinen

Deze link zal wel verwijderd worden omdat het geen NL site is, en ja ik weet het ….. discussies over adviesprijzen……., maar Euro 769,- !!! als adviesprijs (Waar halen jullie dat vandaan ?) vind ik toch erg flauw om maar niet te spreken over “misleidend…..”. Nou ja oppassen dus. En je bent een dief van je eigen portemonnee als je deze hier besteld … Ook al komen er in Duitsland ook verzendkosten bij….

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 13:58
Moderator Jim Moderator

Hi Caru!

Bedankt voor je feedback! Buiten het feit dat feedback uiteraard zeer welkom is, kan ik verder vooral toevoegen dat de adviesprijs vanuit de directe leverancier doorgegeven wordt. iBOOD kijkt nog even of we hem nóg scherper aan kunnen bieden, maar dat kan ik niet beloven! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 12:26
Caru88 Gebruiker

De FoodSaver Vacuum Sealing Systeem | FSGSSL 0300-050 is dan wel weer netjes geprijsd. En adviesprijs ook meer in lijn met werkelijke adviesprijs.

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 14:39
maxuwel1 Gebruiker

beste.

die bakplaat van boch  welke afmetngen heeft die.

want die vind je nergens terug.

gr

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 14:54

Bedoel je de Bosch HEZ 341672 Bakplaat?

Helaas heb ik de exacte afmetingen van de bakplaat niet kunnen achterhalen. Wel heb ik de afmetingen van de bakplaat in verpakking gevonden. Deze zijn hxbxd: 100×500×400 mm. Verder heb ik ook kunnen achterhalen voor welke Bosch ovens deze geschikt is, en dat zijn de volgende types: HBN136551B, HBN436551, HB564550B en HB564750B.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 16:47
jeffreybasemoine Gebruiker

@ibood eergisteren dekbedovertrek (fire) en 3 kussen slopen besteld (1 rode kussen sloop van DIXXIUS en 2 kussen slopen genaamd Toliman fire) de 2 kussen slopen genaamd TOLIMAN fire heb ik besteld omdat ik ervan uit ging dat deze bij het door mij bestelde dekbedovertrek hoorde, en wegens gebrek aan illustraties op jullie website heb ik deze er maar bij besteld.
Zoals mijn vermoeden al deed zeggen matchen de kussen slopen niet met het dekbedovertrek en wil dus de kussen slopen retourneren (heb aanvraag al ingediend) graag wil ik dan ook weten welke kussen slopen bij het dekbedovertrek genaamd FIRE horen, of welke kussen slopen het dichts in de buurt ervan komen zodat ik een nette set op het bed heb liggen.

Met vriendelijke groet:

JBasemoine

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 16:56
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag JBasemoine,

Wat vervelend dat de kussenslopen niet matchen. Het is wat lastig om een goed advies te geven, want het is toch een beetje smaak. Persoonlijk zou ik voor een donkere kussensloop gaan die in de buurt komt van de bovenkant van het dekbedovertrek of een die in de buurt komt bij de binnenkant. Ik zou dan voor de coffee shock, doppio of Espresso gaan. Darkness is ook nog een optie, die past er volgens mij ook wel goed bij. Maar zoals ik al zei is dit natuurlijk erg persoonlijk. De fire die tussen de afbeeldingen staat van de kussenslopen is helaas niet beschikbaar in het keuzemenu.

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 16:57

Hoi Jbasemoine,

De kussenslopen die het beste matchen met het Fire dekbedovertrek zijn de Fire kussenslopen. Deze hebben we echter niet meer beschikbaar.

Wellicht vind je in deze deal: NL | BE een mooie bijpassende kleur?

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 17:11
jeffreybasemoine Gebruiker

Goede dag,

Ik zat zelf inderdaad al naar de kussenslopen Darkness te kijken, graag zal ik van u willen weten of en hoe het mogelijk is om de houdige kussen slopen om te ruilen voor de Darkness kussen slopen (zo op illustratie komen die het meest overeen met het dekbed).

Met vriendelijke groet:

Jbasemoine

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 17:14

Hoi Jbasemoine,

Helaas is het bij ons niet mogelijk om producten om te ruilen. Je kunt via een serviceverzoek jouw eerder bestelde kussenslopen annuleren. Je betaalt dan wel zelf de retourkosten. Ik vrees dat deze hoger gaan uitvallen dan het geld dat je terug krijgt. Het is dus aan jou om te beoordelen of je dat wilt doen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 17:39
e.paashaas Gebruiker

Waarom is dezeFflash Sale zo plots abrupt gestopt?

Vanmorgen stond er boven in beeld dat hij nog tot 5 augustus zou duren!

Ik wou bij thuiskomst nog wat bestellen…

Beantwoorden

2 augustus 2018 om 19:41
Moderator Jim Moderator

Hi E.PaasHaas,

De kans is groot dat de laatste paar producten uitverkocht zijn geraakt, waardoor deze niet meer beschikbaar is :-(

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 07:28
e.paashaas Gebruiker

Het ging ons ook om de kussen slopen. We hadden ons niet gerealiseerd dat die er niet bij zouden zitten bij het bestelde dekbed overtrek. Dus na ontvangst wilden we alsnog 2 Hope Letter Cream kussenslopen bestellen.

Kan dat alsnog op een of andere manier?

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 09:22
sieben563 Gebruiker

Zijn de producten van de flash sale al verzonden? Ik heb deze airco besteld: Comfee Eco Friendly Mobiele airco. Er stond dat deze op 2 augustus ging verzonden worden, maar de pagina van mijn bestelling zegt nog niets van verzonden en geeft ook geen track code ofzo.

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 10:48

Hoi Sieben,

Via welk account heb je deze besteld? Of heb je voor mij het ordernummer (SOxxxxxx)? Dan kijk ik even mee!

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 11:05
sieben563 Gebruiker

Is idd met een ander account gebeurt, dat van mijn vader. Hierbij het ordernummer SO2424948. Want zou spijtig zijn als het niet meer verzonden word voor het weekend zeker met deze warmte.

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 11:17

Ik kon de bestelling al niet vinden inderdaad. Maar nu heb ik hem wel kunnen traceren, dankjewel.

Het is goed dat je even aan de bel trekt, want er was iets technisch niet helemaal goed gegaan. Onze logistieke afdeling is dit aan het herstellen en verwacht dat de airco vandaag verzonden wordt.

Mijn excuses voor het ongemak!

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 17:48
sieben563 Gebruiker

Status van de bestelling is nog altijd gewoon bevestigd. Zal dan niet meer verzonden worden zeker. Das wel spijtig.

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 18:17
pvangemert Gebruiker

Hier ook nog niet verzonden helaas.

Beantwoorden

4 augustus 2018 om 10:59
sieben563 Gebruiker

Hallo moderator

Heb je nog wat nieuws over mijn bestelling had hem graag dit weekend gehad. Vind het wel spijtig, want stond duidelijk op 2 augustus verzending en staat er nog altijd, maarja dat klopt dus niet. Was ook 20 euro verzendingskosten wat ik al veel vind voor tegenwoordig.

Beantwoorden

4 augustus 2018 om 23:29
pvangemert Gebruiker

Helemaal mee eens, hier wordt de beloofde verzending bij lange na niet gehaald.

Een van de moderators die nog opheldering kan bieden? Mijn ordernummer is SO2424967.

Beantwoorden

4 augustus 2018 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Hallo sieben en pvangemert,

Moderators hebben geen toegang tot de iBOOD systemen en/of klantgegevens. Maar ik zal jullie meldingen doorgeven aan de klantenservice zodat het na het weekend nagekeken kan worden.

Beantwoorden

5 augustus 2018 om 16:22
sieben563 Gebruiker

Ja hij zal hopelijk wel morgen verzonden worden. Wou gewoon nog is vragen omdat hij normaal de 2de al ging verzonden zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.