23 juli 2018 om 12:27
iBOOD

Airconditioners

Airconditioners
Heerlijk briesje

Oh moeder, wat is het heet! De mussen vallen van het dak en het einde is voorlopig nog niet in zicht. Wat moet je nou als mens doen, om een klein beetje verkoeling te krijgen? Stilzitten in de schaduw, héél veel drinken, wapperen met je waaier, in het algemeen zo weinig mogelijk doen én - natuurlijk het allerbelangrijkst - een airconditioner bij iBOOD bestellen!

23 juli 2018 om 14:02
robert-1976 Gebruiker

Waar zijn alle reacties?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 14:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Omdat we deze Flash Sale opnieuw online hebben gezet is automatisch een nieuw forum aangemaakt. Het vorige forum is hierrr terug te vinden. :-)

Beantwoorden

23 juli 2018 om 19:42
Barry_75 Gebruiker

Ik probeer de Honeywell Quietset Statiefventilator te bestellen, maar bij het betalen krijg ik steeds de volgende melding: Er ging iets mis tijdens het betalen. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode. Zowel bij Ideal als bij creditcard betaling. Hebben jullie een oplossing?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 19:50
Barry_75 Gebruiker

Het is al gelukt. Het lag aan Chrome

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:09
Moderator Jim Moderator

Top Barry!

Veel plezier met de aankoop!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 juli 2018 om 19:57
Merlee Gebruiker

Een vraagje, afgelopen zaterdag een whirlpool airco besteld. Bij die bestelling staat dat hij 26 juli wordt verzonden. Maar nu hebben jullie opnieuw deze deal en wordt hij 25 juli verzonden? Vanwege de aankomende warmte zien wij de airco graag ook 25 juli als verzonden! Hoe zit dat?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:05
Moderator Jim Moderator

Hi Merlee!

Het kan zijn dat iBOOD een nieuwe batch heeft weten te bemachtigen. Automatisch zetten ze de order niet over, omdat men wellicht zelf de keuze heeft gemaakt voor die datum. Als je graag zou willen dat hij op 25 juli wordt verzonden, kan je het best deze deal aanschaffen en vervolgens de oude annuleren. Als hij nog niet verzonden is, krijg je het gehele aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) terug!

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:58
Merlee Gebruiker

Hij is nog niet verzonden dus dat gaan we dan doen, scheelt toch weer een extra dag in de warmte! Bedankt voor de reactie!

Beantwoorden

23 juli 2018 om 21:18
Moderator Jim Moderator

Geen dank! Hoop dat het veel verkoeling mag geven de komende dagen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 10:39
bartuitlauwe Gebruiker

Kan ik de geannuleerde van Merlee bestellen? ;)

Beantwoorden

24 juli 2018 om 11:06

Hi Bart,

Helaas is dat op dit moment niet mogelijk, sorry!

Beantwoorden

25 juli 2018 om 22:35
ShuttleX Gebruiker

Dubbel betalen, wachten op teruggave en dat allemaal voor 1 dag…. doet hoofdschudden…

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:05
Batcompu Gebruiker

Een familielid heeft deze op de 1e dag dat iBood hem te koop had in huis gehaald en is super tevreden over deze airco.

Klein compact en koelt de woonkamer in mum van tijd. 

Daarom heb ik hem gister ook maar besteld en hopelijk is die snel binnen met dit warme weer.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:06
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Batcompu!

Ik kan me voorstellen dat hij met dit weer welkom is!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 03:56
edwinteems Gebruiker

Heb je het over de Whirlpool of die andere?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:11
frijlir Gebruiker

Ik heb de whirlpool vorige week besteld en door een bezorgfout van dynalogic vandaag eindelijk ontvangen. Hij staat nu al heerlijk te koelen dus kan deze zeker aanbevelen.

Overigens zit er bij deze inderdaad ook een mooie bevestigingsplaat voor raammontage.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:13
Moderator Jim Moderator

Hi Frijlir!

Jammer om te horen dat hij eerst niet correct bezorgd is, maar wel goed om te horen dat het inmiddels lekker koel is binnen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:52
Thundernimf Gebruiker

Vorige keer de Whirlpool besteld en deze werd drie dagen vroeger geleverd dan de opgegeven verzenddatum. Zeer correct gebeurd, met een uuraanduiding van de levering. Ding staat heerlijk te koelen bij mijn grootouders!

Beantwoorden

23 juli 2018 om 20:56
Moderator Jim Moderator

Hi Thundernimf!

Goed om te horen dat hij bevalt! Komt zeker van pas in deze warme dagen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 juli 2018 om 23:28
greco1976 Gebruiker

Als ik de wirlphool vandaag bestel, ontvang ik het toestel dan nog deze week?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 00:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond greco1976,

De verwachte verzenddatum is 25 juli, dat is woensdag.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 00:10
JvZ1970 Gebruiker

Waarvoor dient de bevestigingsplaat voor raammontage bij de Whirlpool? Hoef je geen doorvoer naar buiten te maken? Hoor graag zodat we snel kunnen bestellen!

Beantwoorden

24 juli 2018 om 01:02
frijlir Gebruiker

De slang kan je op een uitschuifbare plank aansluiten die je tussen het raam kan klemmen. Is alleen voor ramen (te kort om een deur af te dichten). Ik heb het zelf wel gewoon in de deur gebruikt en koelt alsnog prima met de gedeeltelijke opening. Zal morgen een foto uploaden

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:12
frijlir Gebruiker

Sorry, kan hier geen foto toevoegen. Maar er zit een goede en stevige raambevestifing bij

Beantwoorden

24 juli 2018 om 04:13
multilunchbox Gebruiker

Ik heb ook maar een airco genomen, het zou leuk zijn als de levertijd aangehouden kan worden.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 08:12
nssnl Gebruiker

Net de Whirlpool besteld. Zit hierbij ook de bevestigingsplaat voor bij een raam? Ik zie het niet bij de specificaties. Anders bestel ik die snel ergens apart.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 08:15
VerbeeckNick Gebruiker

Dit zou ik inderdaad ook graag weten of er bij deze whirlpool ook een bevestigingsplaat zit omdat ik dat ook nergens kan terugvinden.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 08:25
david72 Gebruiker

Die zit er idd bij.

Al gelezen op fora, en staat ook zo in de handleiding op de website van Whirlpool.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:17
frijlir Gebruiker

Er zit een goede raamafsluiting bij de airco. Deze is echter niet bedoeld voor een deur, maar voldoet eventueel wel. Voor een volledige deurafsluiting zijn er wel alternatieven verkrijgbaar.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:36
david72 Gebruiker
24 juli 2018 om 10:29
Deedee85 Gebruiker

Dit stond niet in de omschrijving bij de Whirlpool. Beetje jammer, anders had ik ook de Whirpool besteld. Nu ben ik voor de andere gegaan.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 23:39
Moderator Jim Moderator

Hi nssnl,

Ik hoop dat je de antwoorden hebt weten te vinden bij de andere gebruikers!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:18
rooffix1 Gebruiker

hallo , als ik vandaag bestel dan wordt hij morgen al verstuurt?

mvg

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:22
nssnl Gebruiker

Dat staat wel in de beschrijving!

Beantwoorden

24 juli 2018 om 10:32

Hoi rooffix1,

Op het tabblad “Verzendinformatie” vind je de verwachte verzenddatum. Op dit moment staat die inderdaad op 25 juli, morgen dus.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:30
lucpellis Gebruiker

Net te laat…. De Whirlpool is al uitverkocht…. Komt er nog een batch??

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:53
Moderator Jim Moderator

Helaas helemaal uitverkocht Lucpellis!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:32
mauricedejong Gebruiker

Beste ibood,

Airco stond in me mandje om af te rekenen, wil ik betalen is hij uitverkocht. Apart dat dit kan

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:37
lucpellis Gebruiker

Idem…

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:48
Moderator Jim Moderator

Hi Maurice!

Hij is inderdaad helaas pas écht van jou zodra hij betaald is! Volgende keer beter! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:41
edwinteems Gebruiker

En wat is er dan mis met die Climadiff?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:42
david72 Gebruiker

Die heeft minder koelvermogen. Die is 8000 BTU, tegenover 12000 voor de Whirlpool.

Voor een kleinere ruimte dus nog wel ok (al ken ik het merk niet)

Beantwoorden

24 juli 2018 om 23:39
Moderator Jim Moderator

Zoals door David aangeven is er een verschil, maar er is niets mis mee hoor ;-)

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:52
Geoffreyrommel Gebruiker

Beste, komt de whirlpool airco nog eens terug? Mvg

Beantwoorden

24 juli 2018 om 09:56
Moderator Jim Moderator

Hi Geoffrey,

Helaas is deze écht uitverkocht.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 11:20
jolanda8000 Gebruiker

Ik heb net de Clima 17 besteld. Heb op de slaapkamer een veluxraam. Is met de raamafdichting te knutselen zodat hij dit redelijk afsluit?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 11:45

De raamafdichting is speciaal ontworpen voor schuiframen. En ik gok dat jouw Velux raam een kantelraam is? Dan is de raamafdichting niet ontworpen voor jouw Velux raam.

Afhankelijk van jouw knutsel-capaciteiten is er ongetwijfeld iets te knutselen, maar daar kan ik natuurlijk (helaas) geen beloften over doen.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 16:04
ereesinck Gebruiker

ben benieuwd naar jouw oplossing…. ik heb ook een velux raam

Beantwoorden

24 juli 2018 om 11:33
maxxxke Gebruiker

Gisteren Whirlpool diverse malen proberen bestellen (2 stuks).

Steeds foutmelding tijdens betaling.

Nu is hij uitverkocht …

Beperkte stocks tegenwoordig …

Of komt deze nog terug ?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 11:46

Vervelend om te horen dat je een foutmelding ontving tijdens het betalen en nu de deal gemist hebt.

Helaas is deze airconditioner helemaal uitverkocht en verwachten we nu geen extra voorraad meer.

Mocht je nog eens een betaalprobleem hebben, dan kan ik je aanraden om onderstaande punten te proberen en, als ze niet werken, direct bij ons aan de bel te trekken:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Beantwoorden

24 juli 2018 om 12:14
KpenneK Gebruiker

De dayson am07 werkt dit als een airco of is het meer ventilator?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 12:20
Moderator Jim Moderator

Hi Kpennek,

Vooral een ventilator, hij koelt de lucht zelf niet actief.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 12:17
Cedriccn Gebruiker

Is de dyson am07 zwart of wit?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 13:05

Deze heeft de kleur wit/zilver.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 14:37
WouterenPaulien Gebruiker

Goedemiddag, ik heb vanmorgen in verband met de eerdere verzenddatum 25-07 ipv 26-07 de bestelde Whirlpool aircondioner geannuleerd en een nieuwe besteld maar nu blijft mijn bestelling staan op ‘verwerking’. Wat betekent dat?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 14:41

Hoi Wouter en Paulien,

Dit betekent dat het distributiecentrum al bezig is om de bestelde airco te verzenden. Mogelijk wordt hij dus al vandaag verzonden, anders zal dit ‘gewoon’ morgen zijn!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

24 juli 2018 om 14:57

Bedankt voor je uitleg dat zou mooi zijn!

Ik was al bang de eerste bestelling keurig bevestigd en nu omdat hij een dag eerder kan blijft hij hangen op verwerken en vissen we achter het net ????

Beantwoorden

24 juli 2018 om 15:00

De vraagtekens moeten overigens een smiley zijn haha

Beantwoorden

24 juli 2018 om 16:10
Moderator Jim Moderator

Kan ik me voorstellen! Komt gelukkig helemaal goed ;-)

Beantwoorden

24 juli 2018 om 18:24
OVIE Gebruiker

Als jullie er 1 over hebben dan zou ik die graag willen overnemen.

Gr. Yvonne

Beantwoorden

24 juli 2018 om 17:01
multilunchbox Gebruiker

Iedereen veel genot toegewenst van de aankomende verkoelende dagen. Alle ventilatoren en airco’s zijn uitverkocht, behalve de dyson.

Beantwoorden

24 juli 2018 om 18:20
nssnl Gebruiker

Vanmiddag al bericht gekregen dat de Whirlpool morgen bezorgd wordt. Top dus!!

Beantwoorden

24 juli 2018 om 18:59
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen nssnl! Geniet er van! Ze hebben er hard voor moeten werken in het magazijn! :-)

Beantwoorden

24 juli 2018 om 19:07
kdsooo Gebruiker

Komen er nog airco’s binnen?

Beantwoorden

24 juli 2018 om 19:10
Moderator Jim Moderator

Hi KDSooo,

Helaas zijn de modellen die uitverkocht zijn, écht uitverkocht :-(

Groet!

Jim

Beantwoorden

24 juli 2018 om 19:28
Lenyvercammen Gebruiker

Zeer jammer, de dyson besteld met verwachte levertje 27/07. Bestelling geplaatst en nu leverdatum is 30/07.. als je nu kijkt is het inderdaad 30/07 maar bij mijn bestelling was het aanstaande vrijdag. Weekend zonder dus.

Wel blij dat iBOOD deze ventilator aanbood ben er al tijdje naar opzoek .

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lenyvercammen,

Wanneer had je de bestelling geplaatst?

Beantwoorden

26 juli 2018 om 09:56
Lenyvercammen Gebruiker

Dinsdag rond 13.00.

Eerst geprobeerd in voormiddag maar was toen een probleem met de betaling. Kwam steeds op error bij het betalen met Bancontact.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:45
Mogi Gebruiker

Voor de Climadiff stond mijn verzenddatum op 24-07-2018, maar ik heb sinds gisterochtend bij mijn track&trace alleen nog staan:

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL

Nu ben ik benieuwd wanneer deze echt wordt verzonden en, belangrijker, wordt geleverd

Ik hoopte dat deze uiterlijk vandaag zou worden geleverd, maar dat wordt nu wel spannend.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:56
Deedee85 Gebruiker

Ik heb ook de Climadiff besteld. De verzenddatum bij mij is 25 juli, vandaag dus. Ik heb nog geen mail of track&trace ontvangen, alleen de bevestiging dat ik heb betaald. @IBOOD: kunnen jullie wat meer over de verzending aangeven? Ivm het warme weer zou het erg fijn zijn om de airco zsm in huis te hebben.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:56
Mogi Gebruiker

Het is nu verwerkt in het sorteercentrum.

Levering morgen :-( Dan is er niemand thuis, dus ik hoop dat de buren er wel zijn om deze aan te nemen. Als de buren deze in ontvangst mogen nemen, dat weet ik eigenlijk niet.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:12
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste Mogi,
Het is mogelijk om het pakket door de buren in ontvangst te laten nemen. Voor de duidelijkheid kun je hen alvast informeren dat er morgen een groot pakket voor jou aankomt. Eventueel hang je een briefje bij de deur voor de bezorger om het pakket af te geven bij huisnummer ## 

Beste Deedee85,
Jouw bestelling wordt momenteel verzendklaar gemaakt. Je zult later vandaag een verzendbevestiging met Track & Trace code ontvangen. Hou er rekening mee dat die mail ook vanavond pas binnen kan komen. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:47
gazzas Gebruiker

Aangemeld maar nog niet ontvangen … zal overmorgen worden denk ik

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:14
SimVal Gebruiker

Ik sta op het punt om de Dyson AM07 aan te schaffen, maar vraag me af wat de levertijd is..

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:28
Moderator Jim Moderator

Hi SimVal!

De verwachte verzenddatum is 30 juli!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:30
SimVal Gebruiker

Ok! Top! Besteld! :)

Beantwoorden

3 augustus 2018 om 08:56
SimVal Gebruiker

Nou, vertel het me maar: wanneer wordt hij bezorgd?? Want ondanks de status Verzonden is de bezorgdatum al 3 keer gewijzigd…

Ik word hier niet blij van!

Beantwoorden

25 juli 2018 om 13:46
Quazota Gebruiker

Hallo ibood,

@ibood Wanneer krijgen we te horen dat de Honeywell QuietSet Statiefventilator wordt verzonden? Verzenddatum is 25 juli. Ik heb enkel nog een bevestiging gehad. Wanneer ontvang ik een track en trace code?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 17:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Quazota,

De track en trace code ontvang je meestel in de avond. De pakketten worden meestal ’s avonds verstuurd. Een exacte tijd kan ik helaas niet geven, want dat varieert vaak nogal.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 17:45
gazzas Gebruiker

Vandaag verzonden (climadif) is morgen bomen. Of overmorgen ?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 17:45
gazzas Gebruiker

*binnen

Beantwoorden

25 juli 2018 om 22:24
Moderator Paul Moderator

Dat is een beetje afhankelijk van de planning van de vervoerder, maar in de meeste gevallen bezorging op de volgende dag.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 22:39
ShuttleX Gebruiker

Zwaar irritant dat pas bij de tweede keer klikken er pas staat dat het artikel is uitverkocht…

Beantwoorden

26 juli 2018 om 09:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ShuttleX,

Dan zit je waarschijnlijk in de app, daar is het inderdaad nog niet zichtbaar wanneer iets uitverkocht is. Via de website kun je het wel zien.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.