7 augustus 2018 om 20:00
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg...

Meer dan dit gaan we niet zeggen: OPSKIETEN! Of je bent TE LAAT. ;)

LET OP

A) Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

B) Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

7 augustus 2018 om 21:05
Tenken Gebruiker

Is de Siemens HZ338250 Bakplaat bruikbaar voor een siemens cm676gbs1 of cs656gbs1? Is dit railsysteem inclusief?

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 22:01
eva864 Gebruiker

Die telescopische rails alleen al kosten normaal 120-130 EUR, de adviesprijs zoals die door iBood gehanteerd wordt, zal nog een stuk hoger liggen. Met een aangegeven van-prijs van 78 EUR moet je er dus zeker niet op rekenen dat de rails zijn inbegrepen.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 22:46
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Tenken,

In de specificaties staat wel uittreksysteem, telescopisch en twee bakplaten, maar ik vraag het voor de zekerheid even na. Of hij past staat als het goed is in de handleiding van je Siemens.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 21:42
Klaas_1 Gebruiker

Bestelde onlangs een fein accumaster maar kreeg een vaccuum toestel toegestuurd. Pakket dan mar retour gestuurd wegens geen toestellen meer beschikbaar na contact met klantendienst. Nu zijn ze enkele dagen later plotseling wel beschikbaar? Graag zou ik dus alsnog dit toestel ontvangen, retourpakket was net aangekomen bij jullie maar heb nog geen terugbetaling ontvangen. Vermoed dat jullie ipv mijn geld terug te betalen even goed het juiste toestel kunnen opsturen??

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 21:43
Klaas_1 Gebruiker

Was SO2407537

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 21:50
eva864 Gebruiker

Ik zou er niet op rekenen. Wellicht is opnieuw bestellen de enige optie die je zal krijgen.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 22:43
Moderator Paul Moderator

Terugbetaling zal automatisch in gang gezet worden. Daarnaast is dit een opruimingssale waarbij de aantallen erg laag kunnen zijn. Daardoor kan het morgen alweer uitverkocht. Dan kun je beter nu meteen toeslaan door een nieuwe bestelling te doen.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 21:46
Gemaal Gebruiker

Zou geen artikelen bestellen die uit Duitsland komen, via ibood. Wij kochten fietsen en nu die niet 100% goed blijken te zijn is dat een heel langdurig en blijkbaar voor ibood ingewikkeld verhaal aan het worden. Het lijkt erop dat ze in NL spullen verkopen waarvoor je slechts in Duitsland garantie kunt claimen. En je daarna laten wachten en wachten en wachten.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 22:05
oinkoink12 Gebruiker

mocht het uiteindelijk niet opgelost kunnen worden krijg je in het ergste geval altijd je geld nog terug, lijkt me niet een enorm probleem.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 22:44
Moderator Paul Moderator

De garantie verloopt gewoon via iBOOD.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 23:45
Gemaal Gebruiker

maar ze weten niet hoe. hebben al een aantal mails met de mededeling dat ibood meer tijd nodig heeft, ons probleem is al een week of 6 bekend. en ibood stuurde ons toch eerst naar de duitse leverancier, dus zo ‘gewoon’ is het blijkbaar niet

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 23:55
Moderator Jim Moderator

Hi Gemaal!

iBOOD zal in sommige gevallen je eerst direct doorsturen naar de leverancier, omdat er anders een tussenpersoon tussen zit die de communicatie alleen maar vertraagd. Dat neemt niet het feit weg dat je gewoon recht hebt op garantie, ook als je er niet uitkomt met de leverancier óf je simpelweg liever direct met iBOOD schakelt.

Groet!

Jim

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 00:24
Gemaal Gebruiker

beste Jim, na contact met de leverancier bleek service van hen geen optie dus gingen we terug naar ibood. Dat is inmiddels meer dan 4 mails geleden. ibood bevestigt de ontvangst, belooft er binnen 1 – 5 dagen op terug te komen en stuurt op dag 5 een mail dat ze het nog niet weten en er binnen 1 – 5 dagen op terug zullen komen etc etc.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 01:27
bronxboy1 Gebruiker

Klopt, persoonlijk zou ik dit heel goed afwegen. Ik heb ook de ervaring dat je bij aanspraak op garantie door iBood van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Op een gegeven moment veroorzaakte dit zoveel stress, dat ik omwille van mijn gezondheid mijn verlies heb genomen. Dat was een dure les. Niet alles is slecht, maar ik let in het vervolg heel goed op. 

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Gemaal,

Ik begrijp inmiddels dat je case verder is opgepakt en je, als het goed is, gisteren van ons een e-mail hebt ontvangen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 21:46
icecoolsniper Gebruiker

TomTom sprak cardio music alleen met paarse band leverbaar?

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 21:59
eva864 Gebruiker
7 augustus 2018 om 22:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond icecoolsniper,

Zoals Eva864 al aangeeft is die alleen in die kleur beschikbaar inderdaad.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 01:07
plaspop Gebruiker

Let op dit is zonder cardio!

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 13:38
eva864 Gebruiker

@plaspop, nee, die was mét cardio. Er stonden 2 TomToms op, 1 met en 1 zonder.

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 22:33
Dolien9 Gebruiker

Hoi

Wat betreft Tom Tom spark cardio is dit versie 3.

Kan je gpx bestanden plaatsen routebegeleiding doen?

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 22:45
Moderator Paul Moderator

Het is de Spark Cardio + Music en niet de Spark 3.

updated by: Paul

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 23:12
Dolien9 Gebruiker

Er staat in omschrijving ook spark…

Beantwoorden

7 augustus 2018 om 23:43
Revoric Gebruiker

Is de bosch autocook model muc88b68de of het oude model MUC28B64DE?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 01:26
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Revoric,

Dit vraag ik even voor je na!

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 12:51

Excuus voor onze late reactie. Dit betrof het model MUC88B68DE.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 00:12
verweybouw Gebruiker

Er klopt iets niet met de Fein Supercut. Er staat typenummer AFSC18QSL. Daar horen 5Ah accu’s bij.

In de omschrijving staat dat er 2,5Ah accu’s bij zitten. Het zou dan om de AFMM18QSL gaan.

Ik hoor graag om welk type het hier nu gaat en welke accu’s er bij zitten.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 01:31
Moderator Niek Moderator

Goedenacht verweybouw,

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 08:38
verweybouw Gebruiker

Laat maar. Is  nu niet meer beschikbaar….

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 00:21
evdherberg Gebruiker

De “Kenwood Accessoire Sapcentrifuge” komt zowat iedere week opnieuw langs. Ik heb wel een tip om er misschien een keer vanaf te komen.

Iedere keer is de beschrijving alleen “Dit accessoire is geschikt voor de Kenwood keukenmachine AW20011009 en KAX644ME.” Die typenummers zijn niet van een keukenmachine maar van een… sapcentrifuge accessoire voor Kenwood keukenmachines. Maar dan ook weer een ander type sapcentrifuge accessoire dan hier op de foto staat.

Ik denk niet dat veel mensen zo’n accessoire gaan kopen terwijl onduidelijk is wat het is, en op welke keukenmachines hij wel en niet past.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 00:29
hgoor Gebruiker

@die Odys Windows gevallen: ROFL “de ultra-snelle Intel Atom quad-core processor (Z3735F)”

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 00:45
jeromedc_ Gebruiker

Is het mogelijk een 5.0V Li-Ion accu van mijn vorige aangekochte deal aan te sluiten op de recipro-zaag van Hitachi (in omschrijving staat hier 10.8V Li-Ion accu)?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 01:35
Moderator Niek Moderator

Goedenacht jeromedc,

Ik ken geen 5.0V accu’s van Hitachi, bedoel je een 5Ah accu? Wat is dan het voltage van de accu?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 08:53
jeromedc_ Gebruiker

Wel ik kocht onangs dit toesten op ibood:

Merk: Hitachi Type: 18 V Combiboor met 42-delige Bitset | DV18DGL/GB5 Garantie: 2 jaar

Boort, klopt en schroeft
22 koppelinstellingen
Inclusief twee 5,0 Ah Li-ion accu’s

De vraag is of ik deze batterijen kan aansluiten op de recipro

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jeromedc_,

Dat is helaas niet mogelijk. De accu bij je combiboor is 18V en de reciprozaag heeft een accu van 10,8V. De voltages moeten gelijk zijn, dan is het mogelijk.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 01:15
arnoudschoen Gebruiker

Wofi led vloerlamp  Benett, 110 cm, 700lm, uitvoering zilvermetaal bij iBood afgeprijsd van€549,95 voor €149,95 staat bij Home24 in precies dezelfde uitvoering van €119,00 voor €64,99. Dat scheelt €85,00 iBood. Dat zijn nog eens winsten!!!

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 01:30
Moderator Niek Moderator

Goedenacht arnoudschoen,

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Heb je een link ter onderbouwing?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:47
arnoudschoen Gebruiker
9 augustus 2018 om 01:16
Moderator Niek Moderator

Goedenacht arnoudschoen,

Bedankt voor de links. Ik zie dat de prijs van de lamp inmiddels is aangepast.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 06:13
alberto_ Gebruiker

Beste ibood, het zou heel handig, overzichtelijk, leuk zijn als de uitverkochte items uit de lijst geschrapt worden. Dat is reeds meermaals gevraagd op andere fora.

Mvg

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 08:07
oinkoink12 Gebruiker

Dat gebeurt ook regelmatig.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 01:13
Moderator Niek Moderator

Goedenacht alberto_,

Dit wordt zoals oinkoink12 al aangeeft regelmatig gedaan.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 08:14
wjb Gebruiker

MIO fuse – voor welke maat pols?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 09:14
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen wjb,

Dit heb ik zojuist aan iBOOD gevraagd!

Groet,

Jim

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:55

Excuus voor de late reactie. Deze heeft de maat L.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 08:45
shan6 Gebruiker

Question over: BK Conical Deluxe Kookpottenset

Dear All,

There are ” 4 potten met deksel + 1 pan” mentioned in the specification but in the photo only 3 pots are shown. Which one is correct.

Is it possible to get clear photo as photo is not sharp enough to see the quality.

Do you have extra information other than given.

Thank you.

Shan

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:32
Moderator Niek Moderator

Goodmorning shan6,

Thank you for alerting us about this. It had to be 4 in total instead of 5. What other information would you like to have about them?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 09:26
EDWernars Gebruiker

leuk zo’n 130 euro voor een hoverboard, maar je mag hiermee niet op de openbare wegrijden dus enkel in huis of in de tuin.

je moet dus wel een grote tuin hebben om hiervan te kunnen genieten ^^

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 09:30
Nickyvv Gebruiker

Zitten er ook tweeters en scheidingfilters bij de Pioneer TS-E171CI?

Wanneer ik deze op google invoer namelijk wel.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nickyvv,

Dit ga ik even navragen, als ik op het typenummer zoek zie ik inderdaad wel de hele set.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:40
Moderator Niek Moderator

Het is inderdaad de complete set inclusief tweeters en scheidingfilters :-)

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 09:48
Gekkenugter Gebruiker

Die Severin slowjuicer heb ik al jaren, onlangs 3 erbij verkocht voor mijn familie en ter vervanging van mijn oude. Goede koop! Zeker voor *knip*, ik had de 3 bij Bol gekocht voor €90 en dat was al een goede prijs.

Edited by: Niek

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gekkenugter,

Ik heb je bericht even aangepast, want het is niet toegestaan de dealprijs op het forum te plaatsen.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:35
Martsailor Gebruiker

Vraag over projectiescherm. Welke productcode heeft die?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Martsailor,

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:38
Martsailor Gebruiker

En kan die uit zichzelf worden opgezet of heb je nog een statief of ophangpunt nodig?

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:41
Moderator Niek Moderator

Dit vraag ik ook meteen na.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 11:55
Moderator Niek Moderator

Je kunt hem gewoon neerzetten op een tafel of op de grond. De productcode heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 10:39
dkoets Gebruiker

Slinger Tradition (2273) naaimachine.

Geen goede deal iBood, hier een link naar dezelfde voor 159€

https://www.besteproduct.nl/naaimachines/144645/prijzen

Maar zelfs gewoon op bol.com staat hij voor 165€…

Niet echt goed de prijzen gecheckt deze ronde, dat ben ik niet van jullie gewend!

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 11:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dkoets,

Ik ga het even doorgeven en vragen of er nog wat met de prijs gedaan kan worden!

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 15:45
zamboeka2 Gebruiker

Kenwood Blender – BLP610WH staat bij jullie vermeld dat de kan van kunststof is,bij andere aanbieders via het internet staat er de kan is van 1.6 liter ThermoResist glas. Wat is het nu bij jullie kunststof of glas??

Beantwoorden

8 augustus 2018 om 17:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag zamboeka2,

Ik heb ook even gekeken en zie wisselende specificaties, dus ik ga het even voor je navragen.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen zamboeka2,

Het is inderdaad een glazen kan en het is inmiddels aangepast. Bedankt voor het doorgeven :-)

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 00:05
RP1981 Gebruiker

Waar is de Nespresso Citiz+milk gebleven? Die stond er middernacht gister nog op en vanmorgen (8 aug) niet meer. Zelfs niet als “uitverkocht”

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 00:24
verweybouw Gebruiker

De uitverkochte artikelen worden regelmatig verwijderd.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 01:17
Moderator Niek Moderator

Goedenacht RP1981,

Dan was hij waarschijnlijk uitverkocht en is hij, zoals verweybouw ook al aangeeft, verwijderd.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 09:32
owentje Gebruiker

Jullie hebben een Gastroback Blender te koop, maar ik zie een plaatje van een Waring drank mixer. (Zie link). Welke verkopen jullie nou?

http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/39617/133752/gastroback-blender.html

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen owentje,

Dit ga ik even navragen!

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:55
Moderator Niek Moderator

Het is een Gastroback drankmixer en de tekst wordt aangepast. Bedankt voor het doorgeven!

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:27
owentje Gebruiker

Hi Niek, Maar dan is het nog steeds geen Gastroback. Het plaatje laat een mixer van het merk Waringer zien.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:34
Moderator Niek Moderator

Ik vermoed dat die twee namen aan elkaar verbonden zijn. Wanneer ik google op deze drink mixer krijg ik onder de naam Gastroback de afbeeldingen zoals ook hier getoond met Waringer.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:56
owentje Gebruiker

OK, helder! thnx!

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 09:36
spijkersspijkers Gebruiker

Bestron AJA902S  Elektrische Barbecue, kunt u voor mij nagaan aub of deze BBQ 5 jaar garantie heeft ipv de 2 jaar die Ibood geeft? Zie overige websites waarbij op een foto van de doos 5 jaar garantie staat!

Of 2 jaar Ibood + 5 jaar Bestron garantie?

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen spijkersspijkers,

Ik ga even voor je navragen of deze BBQ daar ook voor in aanmerking komt.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 11:22
Moderator Niek Moderator

Je krijgt via iBOOD inderdaad 2 jaar garantie en via Bestron 5 jaar :-)

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 21:03
spijkersspijkers Gebruiker

Beste Niek,

In totaal 7 jaar?

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 21:16
Moderator Niek Moderator

Nee in totaal 5 jaar, waarvan je de eerste 2 jaar ook bij iBOOD terecht kunt.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 09:42
Derek83 Gebruiker

Ligt het aan mij of is die  Sony MDR-HW700DS Over-ear overal goedkoper?

https://tweakers.net/pricewatch/445704/sony-mdr-hw700ds-(grijs-zwart).html

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Derek83,

Ik ga het even doorgeven aan iBOOD en die zullen kijken of er nog wat met de prijs gedaan kan worden.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 10:08
Derek83 Gebruiker

Beste iBood, ooit waren jullie een goede site met 1 geweldige deal, nu zijn jullie een gemiddelde site met 1000 deals. Liever 1 hele goede deal dan 1000 matige deals. Misschien even terug naar jullie basis want het is al een tijd niet goed meer. Meestal bieden jullie nu iets aan dat 5 of 10 euro goedkoper is. Dan kun je beter naar een concurrent die het met een glimlach komt bezorgen en super goed is met garantie etc. Simpel gezegd jullie zijn gewoon te duur geworden, pas als het echt 20 of 30 procent goedkoper is dan de goedkoopste aanbieder heeft het zin, anders is het de moeite niet!

Edited by: Niek

Heb het even voor je aangepast.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 16:37
egb007 Gebruiker

Mooi gezegd… overzicht is ook totaal verdwenen sinds een paar weken / maanden.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 00:23
dirk-789 Gebruiker

Beste Derek83, ik sta je hier deels bij in je mening, maar er zijn toch echt soms wel goede deels dus de minder goede gewoon negeren zou ik zeggen…

Wat wel erg irriteert is dat ze diegene die uitverkocht zijn laten staan. Hiervoor zie ik geen zinnige verklaring, tenzij de klant (zonder resultaat voor mij alvast) te motiveren meer op de site te kijken… Reden dat sommige producten na 5 minuten al uitverkocht zijn kan ik enkel vinden in de schaarse aantallen die beschikbaar waren…

De nalatigheid, de uitverkochte producten te laten staan, getuigt voor mij van slecht beheer en slordigheid (op z’n minst, andere bedoelingen ter zijde).

En wat de garantie betreft is het er inderdaad jammer genoeg op achteruit gegaan. Enkel als je blijft aanhouden op een oplossing wordt je dan eindelijk geholpen… Toch eens over nadenken iBood…want ik lees deze klacht erg veel de laatste tijd. iBood haalde z’n succes uit goede deals voor recente producten met een degelijke dienst na verkoop…dat is aan’t veranderen…

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 14:12
Peter_K Gebruiker
9 augustus 2018 om 16:38
egb007 Gebruiker

Ik kan nergens specs vinden over de  Caffeo Barista T F 740-200. Kunnen jullie helpen? Ik vraag me namelijk af of de Caffeo Barista T F 740-200 ook te koppelen is met de Melitta Connect app.

Beantwoorden

9 augustus 2018 om 16:53
Moderator Jelle Moderator

Beste egb007,

Ik heb wel de website gevonden van het product alleen staan de letters en cijfers anders. Er staat alleen niets op over connectie met een app.

https://www.melitta.nl/nl/Caffeo-Barista-T-736.html?scrolltoindex=0

Ik ga nog even verder kijken.

Groet,

Jelle

Edited by: Jelle Op een andere website heb ik wel gevonden dat een vergelijkbaar product niet samen met de app werkt. Deze valt in dezelfde klasse als deze machine. Ik denk dat je er dus vanuit mag gaan dat deze ook niet samen werken.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 00:10
dirk-789 Gebruiker

Zijn de Grundig telescoop rails identiek aan de Siemens rails…?

Product lijkt verdacht veel op de Siemens versie…

Want heb de Siemens rails gemist, dus zou in dat geval deze nemen.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dirk-789,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:59
Moderator Niek Moderator

We hebben dit helaas niet kunnen achterhalen of ze identiek zijn.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 09:33
eva864 Gebruiker

Zowat alle telescooprails lijken verdacht veel op elkaar. Siemens zelf heeft er al een hele reeks, en die passen niet noodzakelijk in elke Siemens oven. Voor zover ik op de foto kan zien en mijn oven ken, zitten de bevestigingspunten van deze Grundig telescooprails op een andere plaats als die in mijn Siemens oven. Ik gok dus dat het niet zal passen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.